Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 1721

Emner: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,149

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Per Bjerregaard havde en drøm og den drøm gik på at BIF skulle blive i familien. Da Anders Bjerregaard blev fyret, af en af de mange direktører som formanden har ansat, så braste den drøm. Han har nu forsøgt at få sin søn ind igen, men det er tilsyneladende mislykkedes.

    Hvis jeg var Kasi Jesper og jeg ville ind i Brøndby, så ville jeg ansætte Anders Bjerregaard I mit AG Fodbold projekt. Så er jeg sikker på at Per ville være mere end lydhør hvis jeg kom til ham og foreslog en ”fusion” hvor jeg (Kasi Jesper) fik magten. Mod at sønnike fik en livstidsstilling som direktør for ”hvad var det lige hans talent var…”.

    Der er dog stadig en mulighed som vi ikke har overvejet og det er at Per på en eller anden måde giver sine pladser i fonden og i amatørbestyrelsen til Sønnike så han får samme magt som Per har. Så kan sønnike fuldende jobbet med at køre Klebben i sænk.

  2. De følgende 2 brugere er enige:
    /J!, rsj

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Vil nogen venligst lukke denne tråd og starte Vol II? 1.200+ poster er der ingen der kan hitte rede i.


    Mvh,
    Z
    All Criminals Are Bastards

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Zetterstedt Se meddelelser
    Vil nogen venligst lukke denne tråd og starte Vol II? 1.200+ poster er der ingen der kan hitte rede i.


    Mvh,
    Z
    Det vidner lidt om hvor meget lort de foretager sig på vestegnen. I øvrigt enig :D


  6. #4
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    http://www.bold.dk/nyt/Broendby-trimmer-forretningen

    "- Vi har desuden valgt at gå ud af MMA-samarbejdet med EUMMA. Det sker, fordi vi mener, at de fokusområder vi har, og de værdier som Brøndby IF står for, er uforenelige med en sport som MMA."

    Der synes jeg de tager fejl.... Prol-"sporten" MMA er perfekt foreneligt med deres værdier + VSTGN brandet efter min mening :)


  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af MikkelZ Se meddelelser
    http://www.bold.dk/nyt/Broendby-trimmer-forretningen

    "- Vi har desuden valgt at gå ud af MMA-samarbejdet med EUMMA. Det sker, fordi vi mener, at de fokusområder vi har, og de værdier som Brøndby IF står for, er uforenelige med en sport som MMA."

    Der synes jeg de tager fejl.... Prol-"sporten" MMA er perfekt foreneligt med deres værdier + VSTGN brandet efter min mening :)
    Er det ikke under ét år siden at de gik ind i samarbejdet? Deres værdier må være under heftig udvikling.

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #6
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Er det ikke under ét år siden at de gik ind i samarbejdet? Deres værdier må være under heftig udvikling.
    De er jo bare straight up pisse ynkelige og utroværdige i deres kommunikation. Det her kunne man jo eksempelvis læse sig til for under et år siden:
    "Partnerskabet med Eumma er meget spændende og en god kommerciel mulighed for Brøndby, der ligger godt i tråd med vores kerneforretning."

    Det er så pinligt! Men det var jo den gamle bestyrelse - i "Det nye Brøndby" dog, så det er nok noget helt andet.

    /J!
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.

  10. De følgende 11 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,330

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af /J! Se meddelelser
    De er jo bare straight up pisse ynkelige og utroværdige i deres kommunikation. Det her kunne man jo eksempelvis læse sig til for under et år siden:
    "Partnerskabet med Eumma er meget spændende og en god kommerciel mulighed for Brøndby, der ligger godt i tråd med vores kerneforretning."

    Det er så pinligt! Men det var jo den gamle bestyrelse - i "Det nye Brøndby" dog, så det er nok noget helt andet.

    /J!
    Er det så "det nye nye Brøndby" nu? Det er slet ikke til at følge med i hvad der sker derude.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    151

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Det er altid "det nye brøndby". Altid !!! Plz Phat..
    Alt før i går hører med til den glorværdige klub historie. som er uden sidestykke i Danmark (læs: NogenSomhelstStederWhatsoeverI heleVerdenOgNogleXtraplaneter )

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Vermaelen er nu officielt skiftet til Barcelona og man må derfor formode at Aggers meget hypede skifte dertil ikke bliver til noget. Agger kan selvfølgelig stadig nå at blive solgt til andre klubber i dette vindue, men hans værdi stiger nok ikke ligefrem af at interesserede klubber melder fra mens både Liverpool og Agger selv bliver mere desperate.

    Det kan ikke undgå at fryde mig lidt (læs: meget) at alle de penge Brøndby og deres fans havde håbet at score på et videresalg løbende fordamper, og intet tyder derfor på at Brøndby i år indfrier deres forventninger til transferindtægter.

    Kunne selvfølgelig også have været i HLH-tråden, men:

    2012: Brøndby scorer kassen ved Agger-salg
    2013: Brøndby scorer 30 millioner på Agger-salg
    2014: Brøndby scorer kassen ved Agger-salg

  16. De følgende 9 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Vermaelen er nu officielt skiftet til Barcelona og man må derfor formode at Aggers meget hypede skifte dertil ikke bliver til noget. Agger kan selvfølgelig stadig nå at blive solgt til andre klubber i dette vindue, men hans værdi stiger nok ikke ligefrem af at interesserede klubber melder fra mens både Liverpool og Agger selv bliver mere desperate.

    Det kan ikke undgå at fryde mig lidt (læs: meget) at alle de penge Brøndby og deres fans havde håbet at score på et videresalg løbende fordamper, og intet tyder derfor på at Brøndby i år indfrier deres forventninger til transferindtægter.

    Kunne selvfølgelig også have været i HLH-tråden, men:

    2012: Brøndby scorer kassen ved Agger-salg
    2013: Brøndby scorer 30 millioner på Agger-salg
    2014: Brøndby scorer kassen ved Agger-salg
    Hehe, ja, vi må bare håbe, at han ikke bliver så uinteressant for de udenlandske klubber, at han rent faktisk ender i Brøndby igen, før han er gået halvt på pension: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4958584.ece

    (Er der i øvrigt nogen, der ved, hvor mange procenter, vi kunne have tjent på Bendtner, hvis han ikke havde været sådan en tumpe de seneste tre år?)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,562

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Er der i øvrigt nogen, der ved, hvor mange procenter, vi kunne have tjent på Bendtner, hvis han ikke havde været sådan en tumpe de seneste tre år?
    Meget lidt. Når spillere handles mellem klubber fra forskellige lande, så går 5% af transfersummen til de klubber spilleren spillede i fra han fyldte 12 til han fyldte 23. De første 4 år giver hver 0.25% mens de sidste 8 år giver 0.5%. Bendtner spillede så vidt jeg kan se på Wikipedia i KB i 2 år, og fyldte 15 og 16, hvilket betyder, at KB (ikke FCK) ville få 0.75% af transferen. Man skal nok ikke regne med, at det vil regne med guld over KBs anlæg pga. Bendtner. Tårnby ville så i øvrigt få det samme for de 3 første år. Lidt håndøre ville nok have betydet lidt mere for dem.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Meget lidt. Når spillere handles mellem klubber fra forskellige lande, så går 5% af transfersummen til de klubber spilleren spillede i fra han fyldte 12 til han fyldte 23. De første 4 år giver hver 0.25% mens de sidste 8 år giver 0.5%. Bendtner spillede så vidt jeg kan se på Wikipedia i KB i 2 år, og fyldte 15 og 16, hvilket betyder, at KB (ikke FCK) ville få 0.75% af transferen. Man skal nok ikke regne med, at det vil regne med guld over KBs anlæg pga. Bendtner. Tårnby ville så i øvrigt få det samme for de 3 første år. Lidt håndøre ville nok have betydet lidt mere for dem.

    ougar
    Nå ja, jeg gik rundt i den vildfarelse, at Arsenal havde købt ham fri af os. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. #13
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    408

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Man er da ikke for stor til at glæde sig over et stort Brøndby nederlag, som bliver startet at et komisk selvmål:

    https://www.kanalsport.dk/

    Skadefryd er nu engang den bedste glæde.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello


  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    BØF har dd. valgt at fyre Anders Bay. Det synes jeg er noget bekymrende, da han efter min opfattelse er omtrent lige så kompetent som han er køn. Han har sikkert også hevet lønsummen godt op derude.

    Lad os ikke håbe at Anders Bays fyring indvarsler en større udskiftning af dødvægt i BØF, der også kommer til at betyde snarlige farvel til Thomas Frank og Per Rud. For mig at se er de to vores klart bedste sikkerhed for, at de ikke foreløbig får det optimale ud af Jan Bechs millioner.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Han har sikkert også hevet lønsummen godt op derude.

    /Simon
    Jo, tak:

    Ifølge sporten.dk's oplysninger går Anders Bay med sin tyngde og erfaring fra medie- og kommunikationsverden for langt over 100.000 kr. om måneden
    Hejsa
    Elver's Avatar

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den totale trøjetråd
    By FC William in forum De lange linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.03.20, 12:03
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 12.01.11, 09:51
  3. Reminder om kaos tifo
    By michael_kruuse in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.08.09, 08:57
  4. Den store bif bortforklarningstråd
    By Pabres in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 07.10.04, 01:06
  5. DBU/JBU har skabt kaos i Jylland
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.02.04, 10:59

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •