Side 1 af 115 12341151101 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 1721

Emner: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Der har været skrevet en del rundt omkring i forskellige tråde om Brøndbys aktuelle kollaps, men jeg synes egentlig emnet fortjener en mere prominent placering på dette forum hehe.

    Lige for at opsummere: I sommerferien tegnede alt lysere på vestegnen end længe set. Efter fyringen af Kent Nielsen havde Henrik Jensen taget over og sikret klubben en imponerende tredjeplads og en billet til Europa League-kvalifikationen. Holdet havde fundet den gamle Brøndby-fighterånd frem igen og til tider faktisk også spillet pæn fodbold.

    Den del af Kasi-millionerne der ikke var kastet efter lidt for velbetalte has-beens var blevet brugt til at nedbringe gælden, så økonomien så fornuftig ud, og Kasi-Jesper gav udtryk for at han gerne ville investere i BIF igen en skønne dag.

    Man stod godt nok og manglede en sportschef, men det var jo en bagatel at ærgre sig over, når der nu var så mange andre ting at glædes ved. Optimismen var tilbage i Brøndby, og følgelig blev der da heller ikke investeret i mange forstærkninger af spillertruppen: Eneste tilgang var lejeaftalen med det ubeskrevne blad Bruno fra Brasilien.

    De første uger i den nye sæson gik også udmærket. Den 20. august tegnede alting stadig rosenrødt. Status var 10 point for de første fem ligakampe og udekampen mod Sporting Lissabon havde kastet en imponerende 2-0 sejr af sig. Ambitionen om at spille med om guld og kvalificere sig til Europa Leagues gruppespil så mere end realistisk ud. Så gik det galt:

    • De næste seks Superliga-kampe gav blot seks point
    • Returkampen mod Sporting-kampen blev tabt 0-3
    • I pokalturneringen blev det til en ydmygende exit mod Varde
    • To chefer har forladt Brøndby IF A/S's organisation
    • Man har selv fyret klubikonerne Tom Køhlert og Per Nielsen
    • Henrik Jensens spillestil kollapser fuldstændigt i modgang
    • Kasi-Jesper truer med at kaste sine penge efter en anden klub på vestegnen
    • Brøndby udsættes for massiv kritik i den samlede sportspresse


    Den foreløbige kulmination blev kampen mod Horsens, hvor publikum højlydt forlanger Per Bjerregaards afgang. Bestyrelsesformanden svarer igen i sin blog, hvor han beskylder fansene for at danse efter sportspressens pibe. Brøndby Support sender tilmed et åbent brev til bestyrelsen i Brøndby IF A/S forud for bestyrelsesmødet den 4. oktober. En trist vinkel på historien er at Per Bjerregaard tilmed er syg, omend han meldes i bedring. Han er imidlertid udsat for et pres som ville være en særdeles hård oplevelse selv for langt yngre og helt raske mennesker. Jeg har virkelig haft ondt af ham, de sidste par gange han er blevet filmet på Brøndbys bænk, mens fodboldholdet sejlede.

    Her står vi så forud for bestyrelsesmødet, hvor dagsordenen angiveligt er den nye, sportslige strategi. Mange spørgsmål trænger sig på for den kommende tid:

    • Fortsætter Per Bjerregaard som bestyrelsesformand?
    • Fortsætter Ole Palmå som direktør efter han afviste Anders B's fremtid i klubben?
    • Kommer Anders Bjerregaard tilbage?
    • Rækker Brøndbys amatører ud efter Kasi-Jesper og hans penge?
    • Sidder Henrik Jensen sikkert i sædet?
    • Hvad er den nye strategi og bliver den overhovedet meldt ud?
    • Tør man tage den nødvendige udrensning af dyre skodspillere i truppen?


    Jeg har på fornemmelsen at det gamle Brøndby synger på sidste vers. Ikke dermed sagt at Brøndby definitivt er fortid i toppen af dansk fodbold, men der skal dramatiske forandringer til før de kan komme tilbage. Et ægteskab med Kasi-milliarderne kunne være en mulighed, men jeg tror ikke det er sikkert at han er ønsket hos baglandet i BIF, der har så stor magt.

    En interessant ting ved Per Bjerregaards blog-indlæg fra i dag er at han taler meget om optimismen i den del af Brøndby IF der ikke er det professionelle førstehold, og at han tilskriver FCK's succes en årelang indsats. Det kunne indikere at han i hvert fald ikke selv er fan af Kasi-Jesper og den hurtige vej til succes med millioner i ryggen.

    Andre bud på udviklingen i Brøndby kan selvfølgelig være lige så gode, så bare skyd løs og brug denne tråd til at opdatere på udviklingen de kommende dage og uger :-)

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›jeg tror ikke det er sikkert at han er ønsket
    ›hos baglandet i BIF, der har så stor magt.


    Af ren og skær nysgerrighed vil jeg gerne vide hvem der er personerne i dette hersens højt besungne bagland. Er det lilleputterne? Er det lilleputternes forældre? Er det de frivillige medarbejdere? Eller er det bare alle der er medlem af BIF?

    Jeg kan ikke erindre at nogensinde have set andre end PB (og måske nogle trænere) kalde sig for en del af baglandet, eller klubben, eller det der.

    Findes "baglandet" overhovedet, eller er det en illusion?

    Mvh,
    Z

    EDIT: Helt konkret: Hvem er personerne, som PB skal stå til regnskab for i "baglandet? Og i hvilket forum foregår det?
    All Criminals Are Bastards

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,550

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Det bliver sikkert underholdende den kommende tid.

    Hvis vi snakker påvirkning af FCK, er det mest interessante hvor Kasi-Jesper lægger sine millioner.
    Mvh
    Henrik

    2. Flemsebog kap.9 s.152 linie 13

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    293

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Her folder Brøndbyerne IF's stærke mand sig ud i overbevisende stil. Så må den krisesnak om handlingslammelse da én gang for alle være manet i jorden...

    http://onside.dk/fodbold-video/break...er-bjerregaard

    Stilheden er kolossal!
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    97

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Her folder Brøndbyerne IF's stærke mand sig ud i overbevisende
    ›stil. Så må den krisesnak om handlingslammelse da én gang for
    ›alle være manet i jorden...

    http://onside.dk/fodbold-video/breaking-news-per-b
    ›jerregaard


    ›Stilheden er kolossal!


    Ja - det blev man ikke meget klogere af.

    I en tid hvor BØF i den grad har brug for lederskab og super klare udmeldinger ikke mindst, så beskriver onside-interviewet (hvis man kan kalde det det) meget godt, hvilken splittelser der er i Brøndbys ledelse.

    Det er fandme noget af en rodbehandling der her.....

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Hvis ikke de vil accepterer, at bruge den tid, det tager at genopbygge et nyt hold op
    (og har de i det hele taget midlerne til det?), ser der ikke ud til at være nogen vej uden om Kasi.
    Får de fingre i hans millioner, kan de til gengæld være hurtigt tilbage som jævnbyrdige konkurrenter, tror jeg.
    Dog under forudsætning af at Kasi-drengen ikke skaber for megen uro, med sine konstante udmeldinger i pressen.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    279

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Her folder Brøndbyerne IF's stærke mand sig ud i overbevisende
    ›stil. Så må den krisesnak om handlingslammelse da én gang for
    ›alle være manet i jorden...

    http://onside.dk/fodbold-video/breaking-news-per-b
    ›jerregaard


    ›Stilheden er kolossal!


    Hvor er det fedt... De fortsætter simpelthen med at filme hele vejen fra bestyrelses lokalet og helt ud til bilen. Hver en rynke på den presset doktor bliver vredet gennem filmrullen. Hvor er jeg glad for det ikke er os. Den må godt nok nive lidt i jagertussen i dydernes hjerter. En detalje der er værd, at lægge mærke til er, at doktoren 90% af interviewet ligner en der leder efter mønter nede på gulvet. Måske det er Kasi han leder efter.


    FORZA FC

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009
    Indlæg
    229

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?


    ›Af ren og skær nysgerrighed vil jeg gerne vide hvem der er
    ›personerne i dette hersens højt besungne bagland. Er det
    ›lilleputterne? Er det lilleputternes forældre? Er det de
    ›frivillige medarbejdere? Eller er det bare alle der er medlem af
    ›BIF?

    ›Jeg kan ikke erindre at nogensinde have set andre end PB (og
    ›måske nogle trænere) kalde sig for en del af baglandet, eller
    ›klubben, eller det der.

    ›Findes "baglandet" overhovedet, eller er det en illusion?

    ›Mvh,
    ›Z

    ›EDIT: Helt konkret: Hvem er personerne, som PB skal stå til
    ›regnskab for i "baglandet? Og i hvilket forum foregår det?

    Baglandet der hentydes til må være Brøndbyernes IF Fodbold Fond, som jo kun ejer en begrænset del af aktierne, men fordi deres aktiebeholdning er de tunge A-aktier, sidder på knap halvdelen af stemmerne i selskabet.


    Fondens bestyrelse er:
    Finn Petersen (formand) - på veteranernes mandat. BIFs veteraner er en forening for dem, der har været medlemmer i amatørafdelingen i mindst 15 år.
    Per Bjerregaard - via sin post som bestyrelsesformand i det professionelle selskab (Bjerregaard er samtidig også formand for amatørafdelingen
    Carsten Sørensen - amatørafdelingens ene mandat
    Gert Raasdal - på amatørafdelingens andet mandat
    Sten Lerche - valgt ind af det professionelle selskab. Sten Lerche er samtidig også sekretær i amatørafdelingens bestyrelse.

    Som det vel ses, skal denne struktur sikre det professionelle selskab mod en "fjendtlig" overtagelse, som man har set forsøgt af Schmeichel og investorgruppen samt senest formentlig også Jesper Nielsen.

    Selv om to af pladsene i fonden udpeges af bestyrelsen i det professionelle selskab, og i princippet kunne modgå Bjerregårds ønsker, så har amatørafdelingen + veteranerne stadig de 3 pladser til at sikre magten. Så længe Bjerregård og hans tro væbnere kan holde magten i amatørafdelingen, vil der formentlig ikke kunne åbnes sprækker for fremmed kapital og tilsvarende medbestemmelse i det professionelle selskab.
    Men skulle Bjerregårds støtter i fonden en dag svigte eller han mister magten i amatørafdelingen, fordi de godt kan se nødvendigheden af forandringer for at sikre det professionelle selskabs fremtid, så kan hans magtmonopol vel godt nedbrydes.

    Som det ser ud i øjeblikket, læser jeg dog mere mellem linierne, at amatørafdelingen fortsat sidder tungt på magten og der lægges op til at det er talenter fra egen amatørafdeling, der skal bane vejen for et comeback.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,149

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Per Bjerregaard havde en drøm og den drøm gik på at BIF skulle blive i familien. Da Anders Bjerregaard blev fyret, af en af de mange direktører som formanden har ansat, så braste den drøm. Han har nu forsøgt at få sin søn ind igen, men det er tilsyneladende mislykkedes.

    Hvis jeg var Kasi Jesper og jeg ville ind i Brøndby, så ville jeg ansætte Anders Bjerregaard I mit AG Fodbold projekt. Så er jeg sikker på at Per ville være mere end lydhør hvis jeg kom til ham og foreslog en ”fusion” hvor jeg (Kasi Jesper) fik magten. Mod at sønnike fik en livstidsstilling som direktør for ”hvad var det lige hans talent var…”.

    Der er dog stadig en mulighed som vi ikke har overvejet og det er at Per på en eller anden måde giver sine pladser i fonden og i amatørbestyrelsen til Sønnike så han får samme magt som Per har. Så kan sønnike fuldende jobbet med at køre Klebben i sænk.

  14. De følgende 2 brugere er enige:
    /J!, rsj

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    83

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Her folder Brøndbyerne IF's stærke mand sig ud i overbevisende
    ›stil. Så må den krisesnak om handlingslammelse da én gang for
    ›alle være manet i jorden...

    http://onside.dk/fodbold-video/breaking-news-per-b
    ›jerregaard


    ›Stilheden er kolossal!

    Interessant at Bjerregård kigger på Palmå uden at smile og denne så kigger ned i jorden. Nu læser jeg måske lige lidt rigeligt ud af det, men jeg synes det så ud som om de ikke har et særligt godt forhold. Evt. at Palmå har sagt noget på det måde som Bjerregård ikke var glad for ..

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Genoprettelsesplanen er så at lave en plan, ser det ud til.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1425492.ece

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Genoprettelsesplanen er så at lave en plan, ser det ud til.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1425492.ece

    Står der ikke noget i retning af: "vi har ingen penge!!!"

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ››Her folder Brøndbyerne IF's stærke mand sig ud i overbevisende
    ››stil. Så må den krisesnak om handlingslammelse da én gang for
    ››alle være manet i jorden...
    ››
    ››http://onside.dk/fodbold-video/breaking-news-per-b
    ››jerregaard

    ››
    ››Stilheden er kolossal!

    ›Interessant at Bjerregård kigger på Palmå uden at smile og denne
    ›så kigger ned i jorden. Nu læser jeg måske lige lidt rigeligt ud
    ›af det, men jeg synes det så ud som om de ikke har et særligt
    ›godt forhold. Evt. at Palmå har sagt noget på det måde som
    ›Bjerregård ikke var glad for ..

    Nu skal vi ikke glemme, at "Bjerregaards spinevner sidder lige i øjet," som den evigtskarpe og ufarvede Fernando Olsen konstaterer her: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1425334.ece, og som vi så i indslaget, lignede Per Bjerregaard bestemt en vinder med stor opbakning. Ja, han henviser endda til at have "skrevet en blog" som svar på et af journalisternes kritiske spørgsmål...
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    546

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat:
    Jeg har på fornemmelsen at det gamle Brøndby synger på sidste vers. Ikke dermed sagt at Brøndby definitivt er fortid i toppen af dansk fodbold, men der skal dramatiske forandringer til før de kan komme tilbage. Et ægteskab med Kasi-milliarderne kunne være en mulighed, men jeg tror ikke det er sikkert at han er ønsket hos baglandet i BIF, der har så stor magt.


    Lad mig forsøge at opridse de sandsynlige scenarier, jeg ser for Brøndby. Anders Bjerregaard er et så betændt navn i Brøndby, at jeg ikke kan se, hvordan han på nogen måde skulle komme ind i organisationen lige med det første. Han vil ikke, direktøren vil ikke, fansene vil ikke. Ligeledes ser jeg heller ikke, at endnu en trænerfyring vil løse noget for Brøndby.


    Det positive:
    - Brøndby er ikke så voldsomt tynget af gæld, og i disse år er det jo historisk billigt at have gæld. Hvilket de jo også kan glæde sig over inde på Øster Allé...
    - Historien kommer også Brøndby til gode, når de skal kæmpe sig ud af krisen, hvis de altså forstår at udnytte den rigtigt. At en nyrig fodboldtosse kommer forbi og hælder mange millioner i Brøndby er sandsynliggjort af klubbens historie. Der er bare et større potentiale for at tiltrække de folk, når man som Brøndby har været en storklub herhjemme siden 80erne.
    - Målt på omsætning, stadion, tilskuertal og medieeksponering er Brøndby stadig landets næststørste klub. AaB og OB har oplevet mindst samme størrelse sportslige kriser dette efterår og undgår stort set al virakken.

    Det negative:
    - Underskud på driften. Hvad nytter det at afdrage gæld, hvis man ikke tjener nye penge?
    - Åbenlyse problemer på alle niveauer i organisationen.
    - Magtkamp om strategien svækker ledelsen, hvilket igen svækker dens handlekraft.
    - Manglende resultater i Europa har kostet seedning, og man skal nu kæmpe sig op fra bunden; uanset hvor gloriøs og fantastisk en klubhistorie man ellers kan fremvise.

    Det uvisse:
    - Baglandet og især Fonden er de helt store ubekendte. Ingen tvivl om, at konstruktionen har tjent Per Bjerregaard til at samle magten omkring sig og afværget angreb udefra gennem mange år. Men hvor meget af konstruktionen er Per Bjerregaard selv, og hvor meget er alliancer, der kan skifte? Er baglandet = Bjerregaard? Jeg har blot en svag anelse om de reelle magtfordelinger, og selv dem, som har været fans af klubben i tyve år, kan ikke gennemskue det.


    På den korte bane er der krise både økonomisk, sportsligt og strategisk. Der er ingen grund til at antage, at dette vil ændre sig synderligt på denne side af jul. Men hvordan ledelsen agerer i disse dage, hvordan holdet klarer sig på banen, vil have indflydelse på, hvilket af de følgende scenarier, der mest sandsynligt bliver virkelighed.


    Scenarie 1:
    Danmark sikrer sig en billet til mesterholdet i Champions League i denne sæson. En satsning på fodbold kan derfor retfærdiggøres for udfordrerne til København på en helt ny måde, når et mesterskab er lig med 100 mio. og den søde, søde Champions League-dope. Med en ny investor har Brøndby et stærkt fundament til at udfordre det mest sandsynlige mesterhold næste år. Og denne investor findes jo i høj grad.

    Jesper Nielsens analyse af, at det er forholdsvis billigt at købe sig ind i Champions League med en fodboldsatsning i Danmark ser jeg ingen rimelige indvendinger imod. Se, hvor mange penge, der skifter hænder ude omkring i fodbold-Europa. Alle herhjemme jamrede dygtigt og længe over de 22 Ailton-millioner. Men det er ikke mange andre klubber i Champions League, som har så lille en transferrekord, og de, der har en mindre, kommer fra en liga, som har tilsvarende sværere ved at kvalificere sig. (Og var Borring egentlig ikke dyrere? Hvor er jamren over det køb?)

    En ny sportsdirektør kommer til, og spillertruppen gennemgår grundlæggende forandring, hvor de overflødige købes ud af deres kontrakter. På kort sigt vil udfodringen være at tiltrække gode spillere samt at spille holdet sammen og på længere, at Danmark måske ikke kan fastholde billetten til Champions League. Og i truppen bliver det vigtigere om man leverer, end hvor man har fået sin fodboldopdragelse.



    Scenarie 2:
    Magten vedbliver i Fonden. Brøndby ikke formår at tiltrække nye, stærke investorer, og de økonomiske problemer bliver dybere. En defensiv strategi sigter mod, at Brøndby langsigtet på den sportslige side udvikler talenter og på den økonomiske sammenhæng mellem udgifter og indtægter.

    Det bliver de næste år svært for Brøndby at konkurrere mod dem, som har råd til at satse på Europa, og efterhånden affinder man sig strategisk med en plan, som sikrer at klubben i starten er i top 4-6 og langsomt får bygget mere op. Men at leve af talenter er siden Bosman en risikofyldt plan, og de, der har gjort det bedst herhjemme, Nordsjælland, Midtjylland, har på intet tidspunkt været tæt på et mesterskab. Ligeledes har de, der gør det godt i de større lande, Arsenal og Ajax, har haft svært ved at konkurrere mod hurtigere, dyrere strategier.

    Udfordringen er at få fanbasen, investorer og sponsorer til acceptere den langsigtede plan, at få kommunikeret den tydeligt til omverdenen, samt at den afhænger af en stærk ledelse, der er beslutsom og holder fast i planen, selv når det går skidt.

    Det vil også kræve en særlig type sportsdirektør at gennemføre den.



    Scenarie 3:
    Endelig er der det tredje scenarie. Det virker for mig trods alle symptomer som det mindst sandsynlige. Nemlig at magtkampene bliver ved og ved og dermed bliver ved med at svække klubben. Man bliver ikke enige om noget og kan derfor ikke fastlægge sportslige og økonomiske strategier.

    For den gennemsnitlige Blok4-debattør er det uheldige, at dette scenarie ikke engang er bundet op på, om Bjerregaard bliver som formand eller ej. Selv efter at være blevet væltet, vil andre kæmpe om, hvad Fondens rolle skal være, om A- og B-aktier osv. Alt mellem himmel og jord kan man kæmpe om, hvis først det går rigtig galt. Den manglende handlekraft resulterer i, at kagen, man slås om, langsomt bliver mindre og mindre, når dårligere sponsorater, dårligt brand og driftomkostninger udhuler fundamentet. Hvor langt ud man vil tænke konsekvenserne af denne proces afhænger vel af klubtilhørsforhold og personlige præferencer.


    mvh
    feilberg
    Sidst redigeret af feilberg : 06.10.10 kl. 18:33
    and oh how we danced

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #15
    CR er offline Munkene fra Freiburg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    462

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Det kommer faktisk rigtig meget bag på mig, at krisen i den grad kradser på Vestegnen - og ja, måske har jeg bare ikke fulgt med. Men det kan undrer at der ikke i sommer, på trods af klare mangler i truppen, er tilføjet nye spillere samtidig med udmeldingen om at søge ny kapital - i et iøvrigt særdeles svært marked for den slags p.t.

    Som udeforstående ser det ud som om de er alvorligt på spanden vestpå - og dette sammenholdt med driften de senere år har været holdt kunstigt i live af Kasi.

    En hurtig konklusion kan være - givet deres sårbarhed overfor manglende sportslig succes - at det ser mere end almindeligt svært ud at komme tilbage for BIF. Der skal i al fald købes rigtig, rigtig godt og fornuftigt ind. - økonomisk som sportsligt. Og det syner sgu noget svært uden en sportsdirektør med fingeren på pulsen.

    Claus

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 115 12341151101 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den totale trøjetråd
    By FC William in forum De lange linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.03.20, 12:03
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 12.01.11, 09:51
  3. Reminder om kaos tifo
    By michael_kruuse in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.08.09, 08:57
  4. Den store bif bortforklarningstråd
    By Pabres in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 07.10.04, 01:06
  5. DBU/JBU har skabt kaos i Jylland
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.02.04, 10:59

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •