Side 107 af 115 FørsteFørste ... 75797104105106107108109110 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,591 til 1,605 af 1721

Emner: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

  1. #1591
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Han har fået vendt skuden for FCN over to omgange. Jeg er enig i, at han mangler at bevise, at han er andet end en dygtig talenttræner, men den mulighed har han ikke rigtig i FCN. Det er vist også en af grundene til, at han vil videre.
    Det hold han blev mester med i Farum var da alt andet end et talenthold, så han har da bevist, at han kan arbejde
    med etablerede spillere.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1592
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Det hold han blev mester med i Farum var da alt andet end et talenthold, så han har da bevist, at han kan arbejde
    med etablerede spillere.
    Hjulmand havde en god første periode i FCN, hvor han havde et bundrutineret hold med blandt andre Stokholm, Mtiliga, Jesper Hansen, Tobias Mikkelsen, Beckmann, Parkhurst, Bjelland (sin unge alder til trods havde næsten 150 kampe for Lyngby og FCN på det tidspunkt) og Lorentzen. Det var samtidig et hold, der allerede var på vej mod toppen med to pokalsejre i træk.

    Selvom jeg også har stor respekt for hans resultater i anden periode i FCN, så bliver vi bare nødt til at sige, at hans pointsnit er 1,33 (inkl. bronzesæsonen sidste år), og at det ikke er særligt højt - selv ikke omstændighederne med de unge spillere taget i betragtning.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1593
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    41

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Nu spørger jeg lige dumt, men hvad blev der egentligt af Zorningers uopsigelige kontrakt?
    Jeg synes ærlig talt, at der er en snert coitus interruptus over hele det her forløb, nu hvor coach er røget, inden den helt store implosion indtraf.
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...er-uopsigelig/

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #1594
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af rbaden Se meddelelser
    Nu spørger jeg lige dumt, men hvad blev der egentligt af Zorningers uopsigelige kontrakt?
    Jeg synes ærlig talt, at der er en snert coitus interruptus over hele det her forløb, nu hvor coach er røget, inden den helt store implosion indtraf.
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...er-uopsigelig/

    Den koster BIF kassen: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...rniger/7521334

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #1595
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    41

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hmm, det var da altid noget...

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #1596
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    https://www.bt.dk/superligaen/broend...en-af-saesonen

    Martin Retov er Brøndby’s midlertidige træner frem til sommer.

    Man mener vel, at han har det rette Brøndby-DNA eller hvad de plejer at kalde det derude..

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #1597
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.bt.dk/superligaen/broend...en-af-saesonen

    Martin Retov er Brøndby’s midlertidige træner frem til sommer.

    Man mener vel, at han har det rette Brøndby-DNA eller hvad de plejer at kalde det derude..
    https://www.bt.dk/superligaen/ebbe-s...lle-traeninger

    Og samtidig har den nye sportsdirektør fået udvidet arbejdsområdet. Eller også er der ikke så meget andet at lave, mens Onkel Jan leger fodboldklub?
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #1598
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    https://www.bt.dk/superligaen/ebbe-s...lle-traeninger

    Og samtidig har den nye sportsdirektør fået udvidet arbejdsområdet. Eller også er der ikke så meget andet at lave, mens Onkel Jan leger fodboldklub?
    Måske Ebbe Sand skal med på bænken også. Altid godt med en til at kigge lidt med og komme med gode råd. Det gik jo super fint for os selv, da Karsten Aabrink satte sig ned og coachede lidt samme med Kim Brink :-)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  16. De følgende 15 brugere er enige:

  17. #1599
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    139

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Gud hvor jeg bare håber at det er guld Glen der overtager roret til sommer. Mere kvalmende partnerskab kan jeg ikke forstille mig.


  18. #1600
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af fck-jernet Se meddelelser
    Gud hvor jeg bare håber at det er guld Glen der overtager roret til sommer. Mere kvalmende partnerskab kan jeg ikke forstille mig.
    Jeg håber nu mest af alt, at der ikke er en klub at overtage for nogen træner til sommer, efter nedrykning og kongkurs.

  19. De følgende 10 brugere er enige:

  20. #1601
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    73

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Hans funktion skal vel være tysk tolk?
    --SoccerFessor --
    ...næsten aldrig på pletten :-/

  21. #1602
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg håber nu mest af alt, at der ikke er en klub at overtage for nogen træner til sommer, efter nedrykning og kongkurs.
    Efterfulgt af et mindre meteornedslag på Hjalte Park. Bare nok til at jævne siloen og Fanshoppen med jorden
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #1603
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Efterfulgt af et mindre meteornedslag på Hjalte Park. Bare nok til at jævne siloen og Fanshoppen med jorden
    Hov! Du glemte "fanzonen!!!" Deres stolthed

  24. #1604
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    254

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Håber de hyrer den nye tyske træner, blot for muligheden for at kunne svare "TITZ & AZ" på det nok sjældne spørgsmål om hvem der dog var BØFs sidste 2 trænere....


  25. #1605
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Hov! Du glemte "fanzonen!!!" Deres stolthed
    Lad dem bare beholde den del. Så har bumserne jo et sted at hænge, hvor de kan sniffe lim og drikke krudtugler.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den totale trøjetråd
    By FC William in forum De lange linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.03.20, 12:03
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 12.01.11, 09:51
  3. Reminder om kaos tifo
    By michael_kruuse in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.08.09, 08:57
  4. Den store bif bortforklarningstråd
    By Pabres in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 07.10.04, 01:06
  5. DBU/JBU har skabt kaos i Jylland
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.02.04, 10:59

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •