Side 11 af 115 FørsteFørste ... 8910111213142161111 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 1721

Emner: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Ordet "luder" klinger lidt hult når de nu sælger stadionnavnet.

    Nøj hvor jeg glæder mig til at se, hvad navnet bliver. Der kan ligge mange gode jokes og vente.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #152
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,149

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Sjoveste nyhed fra BIF måske nogensinde:

    De har købt url adressen: festegnen.dk .....!!!

    Det er ikke en joke! Det skal bruges som en del af en plan der skal gøre BIF stadion til en konkurrent til Parken!

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #153
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Nyeste udvikling.

    Det er dommerens skyld!!!

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1529526.ece

    falder seriøst ned at stolen af latterkramper over den mand :-)

    /Jesper
    cossie's Avatar


  6. #154
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Og hvis ikke de andre brugte ukendte metoder som opdækning, ville meget se anderledes ud.

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...edre-end-agger

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #155
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Jeg ved godt det sikkert retteligt hører hjemme i Meta men vil DR ikke for en gang skyld tillade en lille LOL over at denne tråd bli'r flyttet fra "De korte linier" til "De lange linier"? Jeg ved sgu jeg har smilet langt mere over dette end over en eneste af dagens fladpandede Aprilsnarer...
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

  9. De følgende 12 brugere er enige:

  10. #156
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    33

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Nedsmeltningen fortsætter efterhånden som skeletterne vælter frem.

    I dagens Berlingske fortæller Gaslasson udybende om hans tid i Brøndby. Hans konklusion, Brøndby er en børnehave

    A. og B. forsvarer sig her, P. Bjerregård: Gislason var arbejdsnægter, A. Bjerregård griner af kritikken.

    Til det kan jeg jo bare sige, at jeg griner af det hele :)
    Legion Løvehjerte større og stærkere dag for dag...

    "Legio Patria Nostra"

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #157
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    177

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Den fulde artikel er alle de 30 kr. værd, som Tanten koster i løssalg, så skynd jer ned at købe den - så er søndagsunderholdningen reddet.

    Man kan f.eks. læse at:

    * Da Gislason skal på lejeophold i Stavanger, er han rundt på kontoret og hilse farvel. Lige ved siden af hvor han står og siger farvel til to ansatte, sidder Il Dottore og læser avis. Da Gislason går over til PB, gider PB ikke lægge avisen fra sig, kigge op eller tale til ham. Efter nogle sekunders tavshed vælger Gislason at gå. Senere på året, da Gislason er på ferie efter sit lejeophold, ringer PB personligt til ham og fortæller at han glæder sig til at han kommer tilbage
    * Da Kent Nielsen fyrer ham som anfører siger han også til ham, at det er bedst at han finder en anden klub. De facto-fyringen af ham som spiller bliver dog aldrig kommunikerer videret til PB eller Anders Bjerregaard, hvilket selvfølgelig kaster grus i maskineriet da spillerens agent så begynder salgsarbejdet (klubben forlanger så i øvrigt det dobbelte i transfersum af hvad man selv har givet for ham, på trods af at klubben ønsker ham væk)
    * Da Gislason ryger af holdet, bliver hans familie også mere eller mindre frosset ud af VIP-området - bl.a. hilser ingen længere på hans kone eller taler med hende. Så meget for "familieklub", som han selv bemærker.

    Artiklen er selvfølgeligt et langt partsindlæg, men hvis bare halvdelen er sandt, er det virkelig tid til en gang facepalm for alle Brøndbyfans, og under alle omstændigheder er det god, og tragikomisk, underholdning for os andre.


  13. #158
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Til dem, der ikke nåede at læse/købe, er den her:

    http://www.sporten.dk/superligaen/al...er-om-broendby

    God fornøjelse:)
    "Hvis Brøndby holder op med at lyve om FCK, så skal vi nok lade være med at fortælle sandheden om Brøndby!"
    Elisabeth's Avatar

  14. #159
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,121

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Til dem, der ikke nåede at læse/købe, er den her:

    http://www.sporten.dk/superligaen/alle-g
    ›islasons-sandheder-om-broendby


    ›God fornøjelse:)

    Følgende link kan evt. lægges på som musikalsk backdrop, når man læser - den valgte versions beskaffenhed er ikke en tilfældighed...

    http://www.youtube.com/watch?v=zjedLeVGcfE

  15. #160
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    185

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Glimrende artikel.
    Men ja, man får sgu næsten helt ondt af Gislason. Men hvor er Brønbys ledelse da bare til grin. Gislason får jo virkelig bekræftet alle de fordomme man har om folkene fra Festegnens direktionsgange.

    Et lille lækkert citat fra artiklen:

    Vinteren 2011:

    - Skulle Brøndby have det sidste ord og bestemme, hvor jeg skulle spille de næste tre år?

    - Fandme nej. Min agent sendte Brøndby et krav med en deadline, og hvis ikke det blev imødekommet, ville jeg blive og bare hæve min løn. Brøndby gik til sidst med på at annullere kontrakten. Jeg havde lagt en flaske champagne på køl klar til at fejre det, når jeg igen blev en fri mand. Da annulleringsaftalen var underskrevet, kørte jeg hjem fra Brøndby Stadion – lykkelig – og delte champagnen med min kone. De tømmermænd jeg havde dagen efter er de bedste tømmermænd, jeg nogensinde har haft.

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #161
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Til dem, der ikke nåede at læse/købe, er den her:

    http://www.sporten.dk/superligaen/al...er-om-broendby

    God fornøjelse:)
    Det dér er ikke en moderne topklub. Eller bare en topklub. Eller en klub, for den sags skyld. Det er noget af det værste jeg nogen sinde har hørt. Jeg ved godt, voksne mennesker kan opføre sig barnligt til tider - men det der er ikke kun barnligt, det er så ynkeligt at jeg får helt ondt af manden, der lyder til at være en ganske fin fyr - i modsætning til det luddovne og pengegriske monster han er blevet fremstillet som.

    Jeg fatter ved gud ikke, hvorfor tingene får lov til at køre som de gør - derude på vestegnen, i det der burde være en topprofessionel virksomhed. "Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?" - Ja, det kan man vist i dén grad sige! Det er ikke længere sjovt at være vidne til - det er tragisk. Det er tragisk at se en mand have så megen magt over folk, holdninger og beslutninger, at resten bliver reduceret til nikkedukker; men også lige tragisk er det, at han får lov til det.

    Det er muligt at BIF kæmper med i top 3 i øjeblikket, men rent pointmæssigt er der ikke mange forfejlede kampe til en 6-8. plads, hvor de i mine øjne burde ligge.

    ZFDK

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #162
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Jeg fatter ved gud ikke, hvorfor tingene får lov til at køre som
    ›de gør - derude på vestegnen, i det der burde være en
    ›topprofessionel virksomhed. "Sportsligt og organisatorisk
    ›kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?" - Ja, det kan
    ›man vist i dén grad sige! Det er ikke længere sjovt at være vidne
    ›til - det er tragisk. Det er tragisk at se en mand have så megen
    ›magt over folk, holdninger og beslutninger, at resten bliver
    ›reduceret til nikkedukker; men også lige tragisk er det, at han
    ›får lov til det.

    ›Det er muligt at BIF kæmper med i top 3 i øjeblikket, men rent
    ›pointmæssigt er der ikke mange forfejlede kampe til en 6-8.
    ›plads, hvor de i mine øjne burde ligge.

    ›ZFDK

    Jeg synes nu stadig, at det er hylende morsomt.
    Mvh.
    Dane

  20. De følgende 12 brugere er enige:

  21. #163
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Jeg synes nu stadig, at det er hylende morsomt.
    Okay da, selvfølgelig er det morsomt - men så lad os kalde det tragikomisk, ok? :-)

    ZFDK

  22. Den følgende bruger er enig i dette:
    MZ

  23. #164
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    9

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Alle kan se, at det er dommernes skyld, at Vestegnens helte ikke ligger i toppen. Og nu tager farmand Jensen bladet fra munden:

    - Når jeg generelt ser fodbold herhjemme i Danmark, så er der mange situationer, hvor dommeren er forkert placeret, fordi han simpelthen ikke er placeret ordentligt, siger Henrik Jensen til TV2 Sporten.

    http://www.bold.dk/nyt/Jensen-revser-dommerstandarden

    Jeg takker for denne indsigtsfulde analyse...
    Tom Køhlert efter nederlaget til Horsens: "På nuværende tidspunkt betyder det ikke så meget, om vi ligger næstsidst eller tredjesidst."

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #165
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    http://onside.dk/nyheder/superligaen...ll-til-brondby
    Ville godt nok være irriterende (for at sige det mildt), hvis skiderikkerne lige fik indkøbt sig et mesterhold til næste sæson, med direkte CL kvalifikation

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den totale trøjetråd
    By FC William in forum De lange linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.03.20, 12:03
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 12.01.11, 09:51
  3. Reminder om kaos tifo
    By michael_kruuse in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.08.09, 08:57
  4. Den store bif bortforklarningstråd
    By Pabres in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 07.10.04, 01:06
  5. DBU/JBU har skabt kaos i Jylland
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.02.04, 10:59

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •