Side 15 af 115 FørsteFørste ... 5121314151617182565 ... SidsteSidste
Viser resultater 211 til 225 af 1721

Emner: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

  1. #211
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ››her til aften tabte de gule helte så 2-1 til roskilde. de
    ››stillede i hvad der må betegnes som noget nær stærkeste
    ››opstilling.
    ››
    ››imponerende

    ›For en lille uge siden var Vestegnens helte på besøg hos den
    ›nyoprykkede Jyllandsserieklub Hedensted IF og fik kæmpet et
    ›yderst imponerende 0-0 resultat hjem. Alle fra den normale
    ›start-11'er spillede kampen.


    ›Fantastisk sæsonoptakt ;)

    Arh det er nu ikke helt rigtigt. Deres start-11'er så således ud:

    M. Tørnes

    M. Nilsson - D. Dumic - M. von Schlebrügge - T. Rasmussen

    A. Green - J. Kristiansen - P. Jatta - O. Akharraz

    M. Bernburg - B. McGrath

    med følgende indskiftninger:

    M. Falkesgaard ind for M. Tørnes (46. min.)
    D. Stenderup ind for M. von Schlebrügge (46. min.)
    J. Frederiksen ind for O. Akharraz (46. min.)
    M. Krohn-Dehli ind for P. Jatta (46. min.)
    M. Thygesen ind for B. McGrath (46. min.)
    B. McGrath ind for M. Bernburg (61. min.)

    Det betyder at følgende spillere fra truppen var ikke på banen:

    Clarence Goodson
    Stephan Andersen
    Jens Stryger Larsen
    Mathias Gehrt
    Franck Semou

    Og de 2 første er vel to af de første spillere i start-11'eren normalt.

    Agger og FizzMike var ikke med i truppen og er normale startere. Har jeg glemt andre som ikke var med derovre, som er skadet eller whatever? Randrup var heller ikke med, men jeg ved ikke, om han er normal starter.

  2. #212
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010
    Indlæg
    373

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Er det mig eller virker det ikke til, at cheftræner Jensen ikke er tilfreds, med det arbejde hans sportschef (og Anders Bjerregaard) leverer? Jeg synes han har været ude i flere medier, og luftet hans holdning til den manglende tilgang af kvalitetsspillere. En tilgang som han er blevet lovet inden dette transfervindue åbnede.

    Vi skal ha’ en trup med selvavlede talenter kombineret med indkøb af cremen af spillere, der vil få fans og sponsorer til at slikke sig om munden.
    fx her:
    http://www.sporten.dk/superligaen/he...ig-en-angriber
    og her:
    http://www.sporten.dk/superligaen/al...r-faa-spillere

    Jeg ved godt at Sporten.dk's vinkling af historien også har betydning, men jeg synes nu alligevel, at det virker som om Hr. Jensen er frustreret. Især nu hvor sportschefen er taget på safari. he he...

    EDIT: stavefejl
    - Joppe
    __________________________
    http://xkcd.com/386/

  3. #213
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    118

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?


    ›Jeg ved godt at Sporten.dk's vinkling af historien også har
    ›betydning, men jeg synes nu alligevel, at det virker som om Hr.
    safari. he he...

    ›EDIT: stavefejl

    Jeg er efterhånden derhenne, hvor jeg gerne ser en bif-nedrykning, hvor jeg før ville ha' ærget mig over, at vi i givet tilfælde skulle være derbyerne foruden.

    Først og fremmest vil jeg gerne opleve en bif-nedrykning bare for at ha' prøvet det og dermed kunne trumfe med det ultimative håne-kort. En sæson hvor vi (muligvis) bliver danske mestre med direkte cl-kval, mens arvefjenden skal ned og prøve kræfter med 2-sorterings stadionpølser...

    Dernæst mener jeg at en nedrykning efterhånden ser ud til at være det eneste, der kan føre til den påkrævede storvask derude, og dermed det der kan føre brøndby tilbage til et leje, hvor de reelt kan udfordre os. Og hånden på hjertet kan vi kun have gavn af at bringe den tilstand tilbage i suppen. Sportsligt såvel som økonomisk.
    Løbeanden

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #214
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Dernæst mener jeg at en nedrykning efterhånden ser ud til at være
    ›det eneste, der kan føre til den påkrævede storvask derude, og
    ›dermed det der kan føre brøndby tilbage til et leje, hvor de
    ›reelt kan udfordre os. Og hånden på hjertet kan vi kun have gavn
    ›af at bringe den tilstand tilbage i suppen. Sportsligt såvel som
    ›økonomisk.

    Er det noget du kan forklare nærmere, så det også giver mening i tal? Altså hvordan det bliver en sportslig og økonomisk fordel for os hvis BIF (gud forbyde det) begynder at vinde mesterskaber igen?

    For mig at se er det nemlig ret indlysende at det forholder sig stik modsat: Det bedste der kan ske for FC København både sportsligt og økonomisk er at vi spiller Champions League hvert år, hvilket bliver væsentligt lettere af en total dominans i ligaen.

    Jeg kunne virkelig godt tænke mig at høre argumenterne for at det skulle være en fordel for os, hvis Brøndby blev gode igen. Det slår mig som en meget, meget uigennemtænkt analyse.

    Som det er nu står vi med en reel mulighed for måske at spille CL i fire ud af fem sæsoner (eller ligefrem hvert år hvis alt går op i en højere enhed), hvis vi fastholder dominansen herhjemme, og det vil give helt utrolige muligheder for sportslig og økonomisk udvikling, som kan løfte klubben op på et stadie hvor ingen dansk klub har været siden Brøndbys storhedstid omkring 1990. Hvordan i alverden skulle det kunne være en fordel for os, hvis nogle af de lukrative ture i CL endte med at gå til Brøndby til i stedet?

    Og jo, jeg er skam klar over at der engang altid var udsolgt til Brøndby-kampene, og de kampe var lidt mere festlige og spændende, men altså: Økonomisk og sportsligt er det tab jo absolut ingenting ift. gevinsterne ved CL-deltagelse. At man som FCK-tilhænger overhovedet kan lege med tanken om at "give" Brøndby så meget som en eneste tur i CL-gruppespillet for at få mere spændende kampe mod dem, det er simpelthen over min forstand, så jeg ser meget frem til at få forklaret hvordan regnestykket hænger sammen :-)

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  6. #215
    alsvik Slettet

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Enig i at BIF ikke skal i CL, men de må meget gerne udfordre os sportsligt - for uden modstand i ligaen bliver vores spillere kun testet i de CL-kampe de får, og så er der immervæk ikke meget udvikling sportsligt (ja ja - der er jo også OB!)

    Og alle kan vel se det økonomiske aspekt i rivaliseringen. Det er jo den som giver fodbolden sin kant i København og som trækker fx nye folk på stadion.

    Synes bestemt det giver mening - bortset fra CL-pengene og CL-erfaringen. Dem tager vi sgu selv!!

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #216
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    118

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ››Dernæst mener jeg at en nedrykning efterhånden ser ud til at være
    ››det eneste, der kan føre til den påkrævede storvask derude, og
    ››dermed det der kan føre brøndby tilbage til et leje, hvor de
    ››reelt kan udfordre os. Og hånden på hjertet kan vi kun have gavn
    ››af at bringe den tilstand tilbage i suppen. Sportsligt såvel som
    ››økonomisk.

    ›Er det noget du kan forklare nærmere, så det også giver mening i
    ›tal? Altså hvordan det bliver en sportslig og økonomisk fordel
    ›for os hvis BIF (gud forbyde det) begynder at vinde mesterskaber
    ›igen?

    First of all: dette er skrevet på en ipad, der ikke evner at scrolle i skrivefeltet. Fremmer ikke ligefrem dispositionen, ligesom man i sagens natur har svært ved at læse korrektur...og gøre noget ved det:o) bær over


    Mening i tal...? Er det ikke tilstrækkeligt med at det skulle give generel mening?

    Nu har jeg jo ikke ofret mesterskaber på alteret, hvilet synes at være en generel præmis for dit svar. Min pointe er koblet til, at vi generelt har behov for et højere niveau i suppen, mhp at sikre et fornuftigtfundament for vores fodboldmæssige dagligdag. Det kan bif i særdelshed bidrage til, hvis ellers de kan få smidt doktoren på en gøglervogn, der ikke stopper før den har krydset ækvator.

    Nu vover jeg mig så gerne ud på det som du tilsyneladende og lident diplomatisk anser som tynd is i forsøget på at give en forklaring; om den så kommer op på et tilstrækkeligt matematisk niveau, må du være selv være dommer for at afgøre.

    Pointen er meget kort, at vi med en sæson som sidste år - efter min ydmyge mening - ikke får den hjemlige modstand, der på sigt kan give resultater i cl. Et badeforår, som det vi netop har overværet, fastholder/højner ikke niveauet i truppen, hvilket ruster os dårligt til efterårets europæiske kampe. Nu kan tesen så ikke rigtig bive efterprøvet næste sæson, da halvdelen af truppen efterhånden er væk, men det bekymrede da mig lidt at se, hvor langt ned i niveau vi spilmæssigt faldt i anden del af sæsonen ift den første.

    Brøndby og ob er nogle af de kubber, der på flere områder har potentialet til at udforde os og holde os til ilden. Det magtede de bestemt ikke sidste sæson.

    Økonomisk af to årsager; suppeligaen er mindre interssant, når et hold dominerer. Tilskuertallene - også i fck - taller sit tydelige sprog om det forhold. Den anden årsag bunder i det spilmæssige. Har truppen ikke spillet vigtige kampe i halvt år, er det min tese, at det bliver sværere at gøre det godt i cl-kvalen/gruppespillet.



    ›For mig at se er det nemlig ret indlysende at det forholder sig
    ›stik modsat: Det bedste der kan ske for FC København både
    ›sportsligt og økonomisk er at vi spiller Champions League hvert
    ›år, hvilket bliver væsentligt lettere af en total dominans i
    ›ligaen.

    ›Jeg kunne virkelig godt tænke mig at høre argumenterne for at det
    ›skulle være en fordel for os, hvis Brøndby blev gode igen. Det
    ›slår mig som en meget, meget uigennemtænkt analyse.

    ›Som det er nu står vi med en reel mulighed for at spille CL i
    ›fire ud af fem sæsoner (eller måske ligefrem hvert år), hvis vi
    ›fastholder dominansen herhjemme, og det vil give helt uhørte
    ›muligheder for sportslig og økonomisk udvikling, som kan løfte
    ›klubben op på et stadie hvor ingen dansk klub har været siden
    ›Brøndbys storhedstid omkring 1990. Hvordan i alverden skulle det
    ›kunne være en fordel for os, hvis nogle af de lukrative ture i CL
    ›endte med at gå til Brøndby til i stedet?

    ›Og jo, jeg er da godt klar over at der engang altid var udsolgt
    ›til Brøndby-kampene, og de kampe var lidt mere festlige og
    ›spændende, men altså: Økonomisk og sportsligt er det tab jo
    ›absolut ingenting ift. gevinsterne ved CL-deltagelse. At man som
    ›FCK-tilhænger overhovedet kan lege med tanken om at man gerne vil
    ›bytte så meget som en eneste tur i CL-gruppespillet for at få
    ›mere spændende kampe mod Brøndby, det er simpelthen over min
    ›forstand, så jeg ser meget frem til at få forklaret hvordan
    ›regnestykket hænger sammen :-)

    ›/Simon
    Løbeanden

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #217
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Jeg kan udemærket godt se fornuften i at andre hold i superligaen bliver bedre.

    Men aldrig nogensinde om jeg vil ønske et mesterskab til BØF, af årsager som en bedre konkurrence til FCK i superligaen, så hellere se betonen rådne op i 1. division.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #218
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Nu har jeg jo ikke ofret mesterskaber på alteret, hvilet synes at
    ›være en generel præmis for dit svar. Min pointe er koblet til, at
    ›vi generelt har behov for et højere niveau i suppen, mhp at sikre
    ›et fornuftigtfundament for vores fodboldmæssige dagligdag. Det
    ›kan bif i særdelshed bidrage til, hvis ellers de kan få smidt
    ›doktoren på en gøglervogn, der ikke stopper før den har krydset
    ݾkvator.

    Et par kommentarer til det:

    1. Hvis man ønsker sig at BIF bliver stærke nok til at udfordre os reelt, må man samtidig indse at det vil betyde at de kommer til at vinde mesterskaber. At forestille sig et scenarie hvor de lige akkurat er gode nok til at presse os i 30-31 runder, men vi altid trækker det længste strå til sidst er en urealistisk konstruktion. Må jeg her minde om at de faktisk var tæt på for blot to år siden.

    2. Det er alt, alt for tidligt at konkludere at alle/mange kommende sæsoner vil komme til at ligne den vi lige har været igennem. Vi vil uundgåeligt komme til at opleve udsving og nedgang, og konkurrenterne vil uundgåeligt ramme sæsoner hvor de performer mere stabilt ift. eget potentiale. Der skal nok komme "spænding" af sig selv, selv om vi ikke lukker BIF ind i klubben hvor de også vinder mesterskaber regelmæssigt og deltager i CL. At vi stadig har en chance for at liste os med i CL efter en sæson hvor vi har været relativt dårlige, og de andre har været relativt gode, det kan jeg meget vanskeligt se som en langsigtet ulempe for os.

    ›Økonomisk af to årsager; suppeligaen er mindre interssant, når et
    ›hold dominerer. Tilskuertallene - også i fck - taller sit
    ›tydelige sprog om det forhold. Den anden årsag bunder i det
    ›spilmæssige. Har truppen ikke spillet vigtige kampe i halvt år,
    ›er det min tese, at det bliver sværere at gøre det godt i
    ›cl-kvalen/gruppespillet.

    Mht. økonomien: Uanset hvordan du vender og drejer det, så er der ingen forskydninger ift. tilskuertal og eventuelt tv-penge som kan komme i nærheden af at kompensere for de penge vi går glip af ved ikke at spille CL. Som eksempel: Selv hvis vi leger at tilskuertallet til ligakampene i Parken kunne være 10.000 højere i snit (!) og hver tilskuer lægger 200 kroner i Parken (entré og food/beverage), bliver det "kun" til 34 mio. kroner på en sæson. Den samlede tv-aftale for de danske klubber har en værdi af ca. 350 mio. kroner/år. Selv hvis den skrumper 20% (igen et meget dramatisk estimat) vil vi formentlig maksimalt tabe 10-20 mio. kroner/år på det. Der er stadig meget langt op til gevinsten ved selv en halvtynd CL-deltagelse. Der er selvfølgelig en fin pointe i at det ikke er godt hvis de mere pålidelige indtægter fra entré og tv i den hjemlige liga bliver voldsomt udhulet, fordi CL-deltagelse jo aldrig vil være noget man kan tage for givet, men det er jo heller ikke givet at tilskuertallene i Parken vedbliver at være så dårlige som i 2010/2011.

    Mht. argumentet om at vi bliver dårligere europæisk, hvis vi tromler al modstand i ligaen: Det argument synes jeg vender forkert, så at sige. Det kan jo ikke fungere sådan at vi bliver dårligere relativt til europæiske modstandere, uden at vi så samtidig bliver dårligere relativt ift. vores konkurrenter i Superligaen, og så har vi straks spændingen igen. Hvis derimod kan opretholde et niveau som gør at vi distancerer os klart fra konkurrenterne i ligaen, vil det også slå igennem europæisk. Hvis kvaliteten af Superligaen i absolut forstand vil falde pga. vores dominans, så kan der være noget om det, da vi i så fald godt kan blive dårligere ift. internationale konkurrenter og stadig være suveræne hjemme, men det er slet ikke til at konkludere at det vil gå sådan.

    Jeg kunne bedre følge din tankegang hvis vi fem år i træk havde vundet ligaen med 15-20 point, og det var begyndt at knibe med at holde kadencen på europæisk niveau, fordi den hjemlige liga var så dårlig at vi kunne vinde de fleste kampe med en 70%-indsats og derfor aldrig rigtig skulle yde noget for at vinde DM. Det er jo bare slet, slet ikke til at sige at det ender dér, og derfor er det alt, alt for tidligt at sige at et stærkere Brøndby vil gøre noget som helst godt for os. Det er tvivlsom en løsning på et problem som simpelthen ikke er til stede nu.

    Jeg ser det derimod som et faktum at en forudsætning for at kunne stige yderligere i graderne europæisk er at vi fortsat kan øge budgetterne for både lønninger og transfers, og til det formål har vi brug for én ting: Penge. Her er det vigtigt at tænke på at selv en sportsligt dårlig deltagelse i CL stadig genererer indtægter i et omfang som er fuldstændig umuligt at opdrive på anden vis for en dansk fodboldklub. At vi sætter os benhårdt på så mange CL-millioner som overhovedet muligt - og ikke lader BIF eller andre komme til fadet - er simpelthen en nødvendighed, hvis vi skal fortsætte den sportslige udvikling af klubben, så vi en dag (om mange år) kan sige at vi også har distanceret Club Brugge og klubber af samme kaliber på samme vis som vi med god ret kan sige at både BIF og Rosenborg er hægtet af.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  13. #219
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    118

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Nu har jeg fortsat de samme logistiske udfordringer, så jeg kan ikke slå ned på dele af dine kommentarer så direkte.

    Du synes at argumentere for, at der er en linær kobling ml niveauet i suppen og det i europa generelt. Men vi kan da sagtens blive relativt dårligere i forhold til europæiske klubber uden samtidigt at blive det ift andre klubber i suppen. Det kræver jo blot at niveaut i suppen falder, hvilket netop er tilfældet i min optik. Og det bekymrer på sigt, fordi der bliver for langt mellem fodbolddagligdagen og det niveau, der i kortere perioder skal præsteres på europæisk.

    Mht til det økonomiske argument anser du det i mine øjne alt for snævert. Din komparative analyse af (potentielle) indtægter fra suppen vs cl er jo ikke ligefrem rocket-science, men pointen på den lidt længere bane er, at vi med et lavt niveau i suppen risikerer lavere indtægter fra begge kilder. Dertil kommer afledte effekter, som at det bliver sværere at lokke sponsorer og spillere til en liga, der stille og roligt ebber niveaumæssigt ud.

    For at føre sløjfen tilbage til bif, så ser jeg klubben som en af de faktorer, der kan hæve niveauet i suppen, fordi de har forudsætningerne herfor. De skal bare få iss forbi til en omgang rengøring i den særdeles grundige afdeling.

    Kan det så koste os et mesterskab, hvis bif vinder fordums tiders styrke? Muligvis. Det er en risiko, som jeg er parat til at leve med; på kort sigt fordi vi vil have en anden (meget vanskelig) mulighed for cl-deltagelse; på længere sigt fordi det kan bidrage til at sikre, vi har overhovedet har en mulighed for cl-deltagelse på de præmisser, der gælder for næste år.
    Løbeanden

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #220
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    637

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Jeg er sådan set enig med /Simon's gennemgang af de økonomiske konsekvenser mv. Men dog synes jeg debatten mangler et aspekt:

    Nemlig, hvis ikke BIF, OB eller en 3. klub kommer op på et højere niveau, og dermed pr. definition vil blive en udfordre til FCK om skabet, så er der kun FCK til at skrabe europæsike ranglistepoint sammen. For man må antage at OB's, BIF's mfl's niveau fra den forgangne sæson ikke bringer dem langt i CL kval og EL kval. Skulle et senarie med kun en DK-klub (os) i europæisk gruppespil pr. år blive en realitet, så skal FCK (over-)præstere hvert år for at DK skal beholde direkte adgang til CL gruppespil. Og i de år hvor vi skal kvalificeres os til CL gruppespil, er der vel lige så stor (måske endda større) risiko for at misse gruppespillet end at tabe mesterskabet til et stærkt BIF/OB i år med direkte adgang til gruppespil.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #221
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Nemlig, hvis ikke BIF, OB eller en 3. klub kommer op på et højere
    ›niveau, og dermed pr. definition vil blive en udfordre til FCK om
    ›skabet, så er der kun FCK til at skrabe europæsike ranglistepoint
    ›sammen. For man må antage at OB's, BIF's mfl's niveau fra den
    ›forgangne sæson ikke bringer dem langt i CL kval og EL kval.
    ›Skulle et senarie med kun en DK-klub (os) i europæisk gruppespil
    ›pr. år blive en realitet, så skal FCK (over-)præstere hvert år
    ›for at DK skal beholde direkte adgang til CL gruppespil. Og i de
    ݌r hvor vi skal kvalificeres os til CL gruppespil, er der vel
    ›lige så stor (måske endda større) risiko for at misse
    ›gruppespillet end at tabe mesterskabet til et stærkt BIF/OB i år
    ›med direkte adgang til gruppespil.

    Nu skal man jo heller ikke male fanden på væggen, fordi de andre hold var mindre dygtige i den forgangne sæson. Kigger man tilbage på den sidste femårige periode (som er den periode koefficientopgørelserne dækker over), så har der i fire ud af de fem år været to danske hold i europæisk gruppespil:

    2006/07
    FCK (CL)
    OB (UC)

    2007/08
    FCK (UC)
    AaB (UC)

    2008/09
    AaB (CL)
    FCK (UC)

    2009/10
    FCK (EL)

    2010/11
    FCK (CL)
    OB (EL)

    Det man så kan begræde, er naturligvis, at det ene af de to hold (AaB og OB) udover FCK der har spillet i gruppespillet de seneste fem år, har fucket det så godt og grundigt op på det seneste, at den høje koefficient de har opbygget, nu bliver pisset væk fordi de ikke har formået at spille sig i europæisk de seneste to år og året før bommede big time mod Slavija Sarejevo.

    OB er trods alt seedet hele vejen i EL (jeg anser det som ligegyldigt at tale om deres chancer i CL) og selvom de kan trække dygtige useedede modstandere (Mainz, Sochaux, Trabzonspor*, Røde Stjerne, Genk*, Vitória Guimarães - samt evt hold som Stoke, Birmingham, Rennes, PAOK og Young Boys (alt efter de indledende kvalrunders udfald)) i afgørende kvalrunde, så er der stadig gode muligheder for at trække en 'nem' modstander.

    Anderledes vanskeligt ser det ud for BIF, FCM og FCN hvis modstandere i 4. kvalrunde (hvis BIF og FCM overhovedet når dertil) skal findes blandt hold som Sevilla, Roma, Tottenham, PSV, Atletico Madrid, Sporting, Schalke, Paris SG, Fulham, Celtic, Palermo, Lazio, Athletic Bilbao osv, samt evt. dødshold der bliver slået ud af et useedet hold i CL-kvallen. Det er jo ikke komplet urealistisk at Dynamo Kiev kan slå Arsenal ud eller at Twente kan slå Bayern München ud.

    Alt i alt ser jeg gode muligheder for to hold i gruppespillet - og på et eller andet tidspunkt må det også lykkedes et dansk hold igen at bryde seed så vi kan opleve tre danske hold i europæisk gruppespil.
    * Hold der er useedede i CL kval og derfor forventes at ryge over i EL-kval
    Sidst redigeret af Elver : 13.09.11 kl. 08:39
    Hejsa
    Elver's Avatar

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #222
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    37

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Det her link er vel på sin plads her:

    http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2011/07/18/225934.htm

    De blå/gule gør da hvad de kan for at skyde sig selv ned på Frem niveau!

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #223
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,483

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›De blå/gule gør da hvad de kan for at skyde sig selv ned på Frem niveau!
    ... "... for at skyde sig selv ned på Flemming Østergaard-niveau" er vel mere rammende.

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #224
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,550

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Det her link er vel på sin plads her:

    http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2011/07/18/225934.htm

    ›De blå/gule gør da hvad de kan for at skyde sig selv ned på Frem niveau!

    Jeg vil nu sige, at Flemse og FCK var pænt godt med der, for ikke at sige langt foran, hvis listen var lavet for 1½-2 år siden.
    Mvh
    Henrik

    2. Flemsebog kap.9 s.152 linie 13

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #225
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    vil nu sige, at Flemse og FCK var pænt godt med der, for ikke at sige langt foran, hvis listen var lavet for 1½-2 år siden.
    Helt sikkert, og det hørte vi sandelig også for. Det morsomme, for os, er jo at alle de punkter som Brøndby over årene har fremhævet som FCK dårligdomme på den sødeste ironiske vis har fundet vej til Vestegnen. Selv med den Texas Shoot Out strategi de har kørt er det lykkedes dem igen og igen at skyde sig selv i foden :D
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den totale trøjetråd
    By FC William in forum De lange linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.03.20, 12:03
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 12.01.11, 09:51
  3. Reminder om kaos tifo
    By michael_kruuse in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.08.09, 08:57
  4. Den store bif bortforklarningstråd
    By Pabres in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 07.10.04, 01:06
  5. DBU/JBU har skabt kaos i Jylland
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.02.04, 10:59

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •