Side 16 af 115 FørsteFørste ... 6131415161718192666 ... SidsteSidste
Viser resultater 226 til 240 af 1721

Emner: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

  1. #226
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    37

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›... "... for at skyde sig selv ned på Flemming
    ݯstergaard-niveau" er vel mere rammende.

    Du har helt ret og jeg har ramt enig knappen! ;-)

  2. #227
    Snavs Slettet

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Hej,

    Jeg forstår, at man ikke gider ønske noget godt for Brøndby. Så lad os i stedet ændre at det nu ikke er Brøndby der skal blive stærkere, men ligaen generelt.

    Mener du stadig, at det så vil være gavnligt for København at vinde 10 ud af 10 mesterskaber? Altså, at FC København bliver stærkere og stærkere, mens resten af ligaen falder relativt i niveau (også sammenlignet med udenlandske ligaer).

    Hvordan kan det nogensinde blive en fordel på længere sigt for FC København, og herunder dansk fodbold? Den ubetinget største bremseklods for Københavns udvikling og fortsatte stigning i graderne internationalt, det er utvivlsomt niveauet i vores domestiske liga. Og du ser absolut ingen problemer i, at denne bliver svækket.

    Hvordan tror du, at tilskuerinteressen bliver, når samme hold er sikker på at vinde konstant?

    Hvordan tror du, at tv-aftaler, sponsor-indtægter mm bliver, når det samme hold konstant vinder?

    Hvad tror du det vil betyde for ligaen? Den vil blive kraftigt forringet, og det vil da utvivlsomt også bide FC København på længere sigt.

    På den baggrund vil jeg meget gerne have mere konkurrence, væsentligt mere endda. Det kan så godt være, at mesterskabet glipper ind i mellem, men det vil jeg også meget hellere end have en ligegyldig og totalt forudsigelig liga hvert eneste år.

    Klart endda!

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #228
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Der er vel intet i vejen for, at de andre klubber kan blive bedre og ligaen generelt stige i niveau, til trods for at FC København forudsigeligt vinder 10 gange i streg? Der er eksempelvis intet i denne sæson der forhindrer OB i at gå i gruppespil i CL, på nogenlunde samme betingelser som FC København arbejdede under for nogle sæsoner siden?

    Næh du, stik mig bare et halvkedeligt mesterskab der er temmelig forudsigeligt, så tror jeg til gengæld spændingen er så meget større, når man møder mestrene fra de største europæiske ligaer.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #229
    Snavs Slettet

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Der er vel intet i vejen for, at de andre klubber kan blive bedre og ligaen generelt stige i niveau, til trods for at FC København forudsigeligt vinder 10 gange i streg? Der er eksempelvis intet i denne sæson der forhindrer OB i at gå i gruppespil i CL, på nogenlunde samme betingelser som FC København arbejdede under for nogle sæsoner siden?
    Alt kan lade sig gøre. Men tror du helt alvorligt på, at hvis København vinder suverænt mange år i træk, at ligaen ikke mister interesse?

    Og jo, Odense kan få et par lucky shots og i princippet gøre som København. Men jeg snakker om længere sigt. Der kan de jo ikke hvis København vinder 10 år i streg. Idéen om, at de andre hold jo godt kan oppe deres niveau selvom København buldrer derudaf alene synes jeg er pænt søgt.

    Specielt fordi jeg ikke kan forestille mig andet, end at en fortsættelse af Københavns suveræne stil vil betyde færre tilskuere i ligaen. Det er nu engang et væsentligt element i elitesport, at der er en konkurrence om pladserne. Det går mod mindre konkurrence.

    Så jeg kan ikke se andet, end at superligaen vil blive fattigere. Følgerne heraf kan vel egentlig blive, at København bliver dårligere, eftersom deres niveau konstant vil blive blokeret ved, at modstanden i 33 runder er begrænset. Det mener jeg ikke, at 6 årlige kampe i CL kan råde bod på. Derfor synes jeg det virker en anelse uigennemtænkt (!) hvis man tror, at man kan bibholde det høje niveau man har nu, med mindre man får mere modstand i 'hverdagen'.

    Nuvel, det er spekulationer, og det er en fin debat. Jeg synes dog at folk virker lige lovlig ligeglade med superligaen. Det er stadig vores primærliga, som bruges til at forbedre spillerne i København og derfor har København en klar interesse i at bibeholde et højt niveau.

    Jeg vil gerne se udviklingen i såvel tilskuer- samt seertal i superligaen i det kommende år. Hvis den nedadgående udvikling fortsætter samtidig med Københavns dominans vil jeg blive bekymret. Selvom jeg godt ved, at sammenhæng ikke nødvendigvis er årsagssammenhæng, så kunne det indikere noget, man med fordel kunne undersøge nærmere.

    Claus

    Ps. Jeg har det lidt på samme måde med canal9. Det er nærliggende at sælge rettighederne til dem (også), men det betyder på sigt, at marginaltilskuere samt -seere mister interessen langsomt. Har I set canal9's program ud over fodbold? Ingen har deen kanal ud over folk der begejstrede for fodbold.
    Der kommer et trade-off i form af svagere interesse. På længere sigt er det rigtig dårligt for superligaen og dansk fodbold, herunder København.
    Sidst redigeret af Snavs : 20.07.11 kl. 18:38

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #230
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Jeg ved ikke lige hvor jeg skal poste følgende. Men jeg er bare nødt til det. Brøndby har altid skreget sig op på at de har et åh så godt pasningsspil, og at de vil spille langs græsset osv. Og så kommer Frank De Boer med denne svada.

    http://www.bold.dk/nyt/De-Boer-forst...roendby-taktik

    In your face bundby shit.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #231
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Alt kan lade sig gøre. Men tror du helt alvorligt på, at hvis
    ›København vinder suverænt mange år i træk, at ligaen ikke mister
    ›interesse?

    ›Og jo, Odense kan få et par lucky shots og i princippet gøre som
    ›København. Men jeg snakker om længere sigt. Der kan de jo ikke
    ›hvis København vinder 10 år i streg. Idéen om, at de andre hold
    ›jo godt kan oppe deres niveau selvom København buldrer derudaf
    ›alene synes jeg er pænt søgt.

    ›Specielt fordi jeg ikke kan forestille mig andet, end at en
    ›fortsættelse af Københavns suveræne stil vil betyde færre
    ›tilskuere i ligaen. Det er nu engang et væsentligt element i
    ›elitesport, at der er en konkurrence om pladserne. Det går mod
    ›mindre konkurrence.

    ›Så jeg kan ikke se andet, end at superligaen vil blive fattigere.
    ›Følgerne heraf kan vel egentlig blive, at København bliver
    ›dårligere, eftersom deres niveau konstant vil blive blokeret ved,
    ›at modstanden i 33 runder er begrænset. Det mener jeg ikke, at 6
    ›årlige kampe i CL kan råde bod på. Derfor synes jeg det virker en
    ›anelse uigennemtænkt (!) hvis man tror, at man kan bibholde det
    ›høje niveau man har nu, med mindre man får mere modstand i
    ›'hverdagen'.

    ›Nuvel, det er spekulationer, og det er en fin debat. Jeg synes
    ›dog at folk virker lige lovlig ligeglade med superligaen. Det er
    ›stadig vores primærliga, som bruges til at forbedre spillerne i
    ›København og derfor har København en klar interesse i at
    ›bibeholde et højt niveau.

    ›Jeg vil gerne se udviklingen i såvel tilskuer- samt seertal i
    ›superligaen i det kommende år. Hvis den nedadgående udvikling
    ›fortsætter samtidig med Københavns dominans vil jeg blive
    ›bekymret. Selvom jeg godt ved, at sammenhæng ikke nødvendigvis er
    ›årsagssammenhæng, så kunne det indikere noget, man med fordel
    ›kunne undersøge nærmere.

    ›Claus

    ›Ps. Jeg har det lidt på samme måde med canal9. Det er nærliggende
    ›at sælge rettighederne til dem (også), men det betyder på sigt,
    ›at marginaltilskuere samt -seere mister interessen langsomt. Har
    ›I set canal9's program ud over fodbold? Ingen har deen kanal ud
    ›over folk der begejstrede for fodbold.
    ›Der kommer et trade-off i form af svagere interesse. På længere
    ›sigt er det rigtig dårligt for superligaen og dansk fodbold,
    ›herunder København.

    De har faktisk mogle meget fede dokumentar serier, så som cops og cheaters der er meget god stener underholdning efter en lang dag :-)

    Og så sender de også nogle gode film som ikke har været vist 1 milliard gange, som mange af de andre tv stationer, vel DR1, TV2, TV3 koncernen osv. ? :-)

    Mvh. Dennis Jørgensen

  11. #232
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Efter et 1-4 nederlag på hjemmebane til Horsens, får Henrik Jensen stillet nedenstående spørgsmål:

    Henrik Jensen, hvad siger du til, at jeres fans buh’er, synger smædesange mod jer og udvandrer i anden halvleg?

    "Jamen det kan jeg egentlig ikke forstå. De skal støtte vores hold, også når der er modgang. Så det, synes jeg ikke, er godt nok. På Brøndby Stadion skal der være opbakning til hjemmeholdet", siger Jensen.

    Jeg tvivler på, Henrik Jensen har gjort sig mere populær derude med den udtalelse.

    http://www.sporten.dk/superligaen/he...-broendby-fans

  12. #233
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    225

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Hvordan kan det nogensinde blive en fordel på længere sigt for FC
    ›København, og herunder dansk fodbold?

    ›Hvordan tror du, at tilskuerinteressen bliver, når samme hold er
    ›sikker på at vinde konstant?

    ›Hvordan tror du, at tv-aftaler, sponsor-indtægter mm bliver, når
    ›det samme hold konstant vinder?

    ›Hvad tror du det vil betyde for ligaen? Den vil blive kraftigt
    ›forringet, og det vil da utvivlsomt også bide FC København på
    ›længere sigt.

    ›På den baggrund vil jeg meget gerne have mere konkurrence,
    ›væsentligt mere endda.

    For at besvare de ovenstående spørgsmål, skal man måske finde svarene i den Norske Tippeliga?
    Ved ikke noget somhelst om hvordan Ligaens generelle niveau var i forhold til Rosenborgs, som jo vandt 13 mesterskaber i træk, samt ingen anelse om hvad det kommer til at betyde for TV/sponsor aftalerne. Men ved da at efter Rosenborg begyndte at tabte et par mesterskaber, skete der et boom i norsk fodbold i interessen for ligaen rent tilskuermæssigt, som vist nok også smittede af på TV/sponsor o.s.v.
    Det samme kunne sagtens gentage sig her i Superligaen, dog ved jeg ikke hvor meget mere interessen kan falde. stort set alle klubber gik ned tilskuermæssigt sidste sæson i forhold til den forrige. Der var 11.000 inde og se FCN her den anden dag. For et par år siden havde der et ca. 20.000, så der har du værtfald svaret på hvordan tilskuer interessen bliver vis det samme hold vinder igen og igen.
    Ved Dog ikke hvordan det kommer til at bide FCK rent spillermæssigt.
    For Champions League de næste 10 år må da lyde tillokkende for nogle spillere :)
    til sidst så ja det er da lidt sjovere med lidt konkurrence (dog ikke fra brændby), men omvendt så ødelægger det bare mit humør når FCK spiller uagjort eller taber.
    jeg vil have de skal vinde hver gang! så er jeg tilfreds (shamrock reference)
    så på en måde ikke. konkurrence kan vi få i CL!!

    Edit: for at holde sig til det sportslige og organisatoriske kaos der hersker på vestegnen, kan man ikke andet end at grine af den kære træner jensens mange undskyldninger
    Hjemmebaneforde../ ulempe, lang rejse hjem fra ØSTRIG!?! træt efter europa kamp bla bla. Troede proffesionelle trænede hver dag for at kunne holde til det?
    godt de ryger af europa på torsdag, det ville da ikke gå med de undskyldninger hveranden weekend, hvis de skulle kvalificere sig.... -.-'
    Sidst redigeret af FGreve : 01.08.11 kl. 09:23
    "Hans fodboldhjerne var skudt tilbage til stenalderen. Jeg ved ikke, hvad det er for noget lalle-bold, han har spillet til Gold Cup..."
    Ståle om Atiba Hutchinsons tilbagevenden til FC København efter at havde været til Gold Cup.

  13. #234
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Det samme kunne sagtens gentage sig her i Superligaen, dog ved
    ›jeg ikke hvor meget mere interessen kan falde. stort set alle
    ›klubber gik ned tilskuermæssigt sidste sæson i forhold til den
    ›forrige. Der var 11.000 inde og se FCN her den anden dag. For et
    ›par år siden havde der et ca. 20.000, så der har du værtfald
    ›svaret på hvordan tilskuer interessen bliver vis det samme hold
    ›vinder igen og igen.

    Ikke for at afsporer tråden, men fremmødet - eller manglen på samme, til FCN-kampen, skal nok ses i lyset af at sommerferieperioden stadig er i gang, samt at kampen blev spillet på en lørdag aften, hvor mange mennesker måske har andre sociale forpligtigelser..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  14. #235
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Man kan mene hvad man vil om oraklet Fernando Olsen, men det er altid sjovt, når der bliver sendt en sviner til BIF :-)

    - Årsagen til at BIF ikke kan spille fodbold, som man forventer af den klub, er ganske enkelt et ledelsesmæssigt rekrutteringsspørgsmål. De har dårligere spillere end de vil være ved, og de har i den grad dårligere trænere end de kan være bekendt. Alle gør deres bedste og vil klubben det bedste, men der mangler simpelthen niveau på 4 år.
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1594456.ece


    Må Henrik Jensen dog ikke få lov at blive i 100 år..

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #236
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Det er dommerens skyld, han holder med de andre!
    http://www.bold.dk/nyt/Krohn-Dehli-Dommeren-er-arrogant

  17. #237
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Det er dommerens skyld, han holder med de andre!
    http://www.bold.dk/nyt/Krohn-Dehli-Dommeren-er-arrogant

    Minder jo lidt om et gammelt vers:

    I BT påstår Bjerregaard, at FC køber dommere
    Det rigti´ nok, for vi har råd,
    Vi vinder hver sommer!

    Lå lå lålålålå lå...

  18. #238
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Det er dommerens skyld, han holder med de andre!
    http://www.bold.dk/nyt/Krohn-Dehli-Dommeren-er-arrogant

    Sidste år er længe siden men det her er naturligvis noget helt andet. http://www.sporten.dk/superligaen/he...ob-tuder-altid

  19. De følgende 9 brugere er enige:

  20. #239
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Flere BIF-profiler i fare for at få karantæne efter efter nedværdigende udtalelser mod Michael Svendsen: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1597700.ece
    Casper the ghost

  21. #240
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Flere BIF-profiler i fare for at få karantæne efter nedværdigende udtalelser mod Michael Svendsen
    Fis. Det er jo bare EB, der digter løs, og tolker regler helt skævt. Jaja, man kan blive straffet for at sige ting om dommeren, og Goodson og Krohn sagde noget om dommeren. Ergo kan de få karantæne. Men det er jo spejlblankt. Det var harmløse udtalelser, som jeg NÆGTER at tro på, at DBU tager op. Selvom det naturligvis kunne være ret sjovt :-)

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den totale trøjetråd
    By FC William in forum De lange linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.03.20, 12:03
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 12.01.11, 09:51
  3. Reminder om kaos tifo
    By michael_kruuse in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.08.09, 08:57
  4. Den store bif bortforklarningstråd
    By Pabres in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 07.10.04, 01:06
  5. DBU/JBU har skabt kaos i Jylland
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.02.04, 10:59

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •