Side 17 af 115 FørsteFørste ... 7141516171819202767 ... SidsteSidste
Viser resultater 241 til 255 af 1721

Emner: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

  1. #241
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Nå, men mens vi stadig følger med i cirkusset derude, kan vi jo lige hygge os lidt med denne muntre figur:



    Figuren viser hvad hhv. vi og BIF har hentet af point i sæsonerne siden BIF sidst vandt DM (til yngre læsere: ja, det skete faktisk engang). I visse nøglefaser er der indsat en lille reminder om hvad der skete dér. Bemærk hvor tæt den første sæson var (mens Laudrup stadig var træner).

    Samlet set har vi været 108 point bedre end dem i de 202 kampe der nu er spillet - dvs. mere end et halvt point bedre pr. kamp!

    /Simon
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  2. #242
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Her annoncerer Lockhart, at man skal sælge spillere i Brøndby... http://www.sporten.dk/superligaen/br...aelge-spillere
    Med alle de røster, der har været fremme om Brøndbys smalle trup in mente, er det vel sådan en, man slipper ud, fordi et spillersalg er forestående...

    Krohn Dehli ?? oven på alt balladen

    Men sådan en udmelding:
    efter en historisk lorteuge i Brøndby
    hvor alle selv træneren har talt om, hvor smal truppen er...

    Jeg vil godt nok være frustreret, hvis min sympati lå på vestegnen...

  3. #243
    Tilmeldingsdato
    Jun 2002
    Indlæg
    305

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    http://www.sporten.dk/superligaen/br...aelge-spillere
    ›Med alle de røster, der har været fremme om Brøndbys smalle trup
    ›in mente, er det vel sådan en, man slipper ud, fordi et
    ›spillersalg er forestående...

    ›Krohn Dehli ?? oven på alt balladen

    ›Men sådan en udmelding:
    ›efter en historisk lorteuge i Brøndby
    ›hvor alle selv træneren har talt om, hvor smal truppen er...

    ›Jeg vil godt nok være frustreret, hvis min sympati lå på vestegnen...

    Ja, og det kan vel næsten kun være Krohn-Delle de vil kunne få solgt. Ingen af de andre har jo gjort sig fortjent til et salg.
    -_-

  4. #244
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    3

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    At Krohn-Dehli er på vej ud vil også hænge fint sammen med Rommedahl-rygtet. Et salg af Krohn-Dehli vil kunne give BIF pengene til at signe Rommedahl, og en signing af Rommedahl vil være nødvendig for at holde fans og medier i ro, hvis Krohn-Dehli sælges.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #245
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    144

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Det kunne også være Nikolaj Agger, der ser ud til at være fundet for let i f.t. McGrath og de to (?) nye angribere. En mulig klub kunne være SønderjyskE, hvor han vist tidligere har været udlejet til.
    Mvh
    Jacob N

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #246
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Ja først ryger Stryger i U21 kampen... Omend ikke så slemt som det kunne have været...
    http://www.bold.dk/nyt/Stryger-Larse...slippe-billigt

    Og så er det nye store stjernehåb også ude med skade!
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1615581.ece

    Stakkels Brøndby. Ligesom man begyndte at håbe (*fnis*), at de var på rette spor igen. Altså... :)

  9. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  10. #247
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    "Tabellen lyver som bekendt aldrig, men jeg tror, at den i denne situation alligevel lyver lidt."

    høhø

    http://www.bold.dk/nyt/Bernburg-Tabellen-lyver-lidt

  11. #248
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    1,039

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Nu får de snart travlt med at smelte ned, hvis ellers Benny og Per holder ord og smutter i 2013. Personligt kunne jeg forestille mig at Per i hvert fald ikke kan blive ved meget længere, da han efterhånden ser mindre og mindre rask ud, for at sige det diplomatisk. Hvis Benny lige bliver et par år mere for at holde skuden på ret kurs, så skal han da ikke høre for det.
    Mvh. Morten
    GatoConBotas's Avatar

  12. #249
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    407

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Lidt mere info om den aldrig sluttende farce på vestegnen:

    http://www.sporten.dk/superligaen/sa...enten-broendby

    Når det kommer til Brøndby, er skadefryd den bedste form for glæde. Og den har jeg heldigvis fået meget af de sidste par år :-)
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #250
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Tråden kan godt lukkes for der er hverken sportsligt og organisatorisk kaos i BIF.


    Allerede næste sæson vil Auri Skarbalius' tropper være at finde i kampen om guldet, mener bestyrelsesformanden.

    - Nu er jeg pessimist fra naturens hånd. Men det tror jeg godt, at de kan i næste sæson. Udfra de planer som Ole (sportschef Ole Bjur, red) og Jan (administrerende direktør Jan Lockhart, red.) arbejder med, så tror jeg godt, at de kan begynde at glæde sig til det, siger Per Bjerregaard til onside.dk.

    http://www.sporten.dk/superligaen/bj...an-tage-guldet

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #251
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Dagens citat:

    - I det mindste tabte vi ikke 4-0 eller 5-0. Det havde været en helt anden situation. Jeg sagde til spillerne i pausen, at hvis de kom på 3-0, skulle vi ikke satse alt frem ad banen, men i stedet blive inde i kampen, siger Auri Skarbalius.
    Så BIFs nye målsætning er at blive inde i kampene og på den måde undgå nederlag med mere end 3 mål. Se den er måske mere realistisk end Il Dottores om at spille med om mesterskabet næste år...
    Sidst redigeret af guldsmed : 28.10.11 kl. 07:21
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  17. De følgende 12 brugere er enige:

  18. #252
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    246

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Hvorfor dog blive ved med at beskæftige sig med hvad der foregår derude, nu har den diskussion stået på i medierne i mindst 5-6 år, og de folk der vælger repræsentanter til at administrerer de bestemmende aktieposter og dermed vælge den professionelle afdelings bestyrelse, som tilrettelægger de overordnede linier for selskabets drift, bliver jo ved med at vælge de samme nøglepersoner til at lede bestyrelsesarbejdet.
    Dermed tyder det jo på, at flertallet i den personkreds der har stemmeret ved bestyrelsesvalgene sanktionerer den måde selskabet drives på trods den megen kritik fra medierne og dele af tilhængerne; og når de folk der sidder med aktiemajoriteten tilsyneladende ikke ønsker at ændre grundlæggende ved tingenes tilstand er det lige som spild af tid, at udenforstående bliver ved med at diskuterer de samme forhold år efter år.

  19. #253
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    170

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Hvorfor dog blive ved med at beskæftige sig med hvad der foregår
    ›derude, nu har den diskussion stået på i medierne i mindst 5-6
    ›år, og de folk der vælger repræsentanter til at administrerer de
    ›bestemmende aktieposter og dermed vælge den professionelle
    ›afdelings bestyrelse, som tilrettelægger de overordnede linier
    ›for selskabets drift, bliver jo ved med at vælge de samme
    ›nøglepersoner til at lede bestyrelsesarbejdet.
    ›Dermed tyder det jo på, at flertallet i den personkreds der har
    ›stemmeret ved bestyrelsesvalgene sanktionerer den måde selskabet
    ›drives på trods den megen kritik fra medierne og dele af
    ›tilhængerne; og når de folk der sidder med aktiemajoriteten
    ›tilsyneladende ikke ønsker at ændre grundlæggende ved tingenes
    ›tilstand er det lige som spild af tid, at udenforstående bliver
    ›ved med at diskuterer de samme forhold år efter år.

    Jamen selvfølgelig er det da spild af tid, men man morer sig jo kosteligt mens man spilder tiden :)

  20. De følgende 11 brugere er enige:

  21. #254
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Hvorfor dog blive ved med at beskæftige sig med hvad der foregår
    ›derude, nu har den diskussion stået på i medierne i mindst 5-6
    ݌r,
    og de folk der vælger repræsentanter til at administrerer de
    ›bestemmende aktieposter og dermed vælge den professionelle
    ›afdelings bestyrelse, som tilrettelægger de overordnede linier
    ›for selskabets drift, bliver jo ved med at vælge de samme
    ›nøglepersoner til at lede bestyrelsesarbejdet.
    ›Dermed tyder det jo på, at flertallet i den personkreds der har
    ›stemmeret ved bestyrelsesvalgene sanktionerer den måde selskabet
    ›drives på trods den megen kritik fra medierne og dele af
    ›tilhængerne; og når de folk der sidder med aktiemajoriteten
    ›tilsyneladende ikke ønsker at ændre grundlæggende ved tingenes
    ›tilstand er det lige som spild af tid, at udenforstående bliver
    ›ved med at diskuterer de samme forhold år efter år.
    Fordi det er fscking god underholdning!...

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #255
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Jeg ved godt at det er en artikel fra 2007. Men den siger vel egentlig alt om tilstanden derude.

    http://www.b.dk/sport/broendbys-sorte-soendag

    Jeg synes det er lidt ærgerligt at de tilsyneladende ligger under for den sidste diktator i Vesteuropa. Vi har brug for en stærk Superliga, og ikke mindst et stærkt Brøndby, så vi kan få endnu bedre matchning og er klar til de betydningsfulde kampe i Europa.

    NB: Bemærk at Ole Borch i dag er medlem af DBU's etiske udvalg. Det er humor :-)

    Mvh. Dennis Jørgensen

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den totale trøjetråd
    By FC William in forum De lange linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.03.20, 12:03
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 12.01.11, 09:51
  3. Reminder om kaos tifo
    By michael_kruuse in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.08.09, 08:57
  4. Den store bif bortforklarningstråd
    By Pabres in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 07.10.04, 01:06
  5. DBU/JBU har skabt kaos i Jylland
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.02.04, 10:59

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •