Side 19 af 115 FørsteFørste ... 9161718192021222969 ... SidsteSidste
Viser resultater 271 til 285 af 1721

Emner: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

  1. #271
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    407

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Så er der nyt fra Papa Doc:

    "2011 var Brøndbys bedste sæson nogensinde", skriver han i klubbens årsbog for 2010/11.
    Det er svært ikke at trække på smilebåndet, endsige slå sig på lårene af grin. Må han dog forblive formand i mange år.

    http://borsen.dk/nyheder/investor/ar...ogensinde.html
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #272
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    208

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Så er der nyt fra Papa Doc:



    Det er svært ikke at trække på smilebåndet, endsige slå sig på lårene af grin. Må han dog forblive formand i mange år.

    http://borsen.dk/nyheder/investor/ar...ogensinde.html
    Såfremt man vil læse årbogen eller måske bare side 6, hvor forordet er, komplet med et par af de underligste orddelinger jeg har set i lang tid, kan man følge dette link: http://emagazine.brondby.com:81/aarbog_2010-11/#/6/

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #273
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    148

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Og i dag er så dagen, hvor EB kan fortælle, at der er udfordringer med at skaffe penge nok til næste lønudbetaling. Rygtet afvises af papa doc. Men BIF er i gang med at inddrive udeståender, blandt andet fra Istanbulspor, der skylder for Holmén. Og diverse sponsorer er blevet faktureret, tilsyneladende i utide.
    Raptus

  6. #274
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,149

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Ifølge Per Bjerregaard er deres økonomidirektør Stand up komiker når han siger at ingen regninger må betales...: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1711246.ece

    Er dette enden på BIF: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1711189.ece

    Dette plejer at være noget man gør i bundklubber... http://www.bold.dk/nyt/Avis-BIF-tilb...t-til-spotpris

    Nåhr ja der ligger de jo også...

  7. #275
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    349

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Det lyder til at være alvorligt. Hvis der virkelig er noget substans i det her, så er det spørgsmålet, om Fondsbørsen i morgen pålægger BIF at komme med en udredning. Hvis kursen går direkte i kælderen, har de vist en række værktøjer at tage af, handelen kunne også blive suspenderet.

    I en sådan en situation ville man i de fleste virksomheder nok acceptere en betalingsstandsning og/eller forsøge at få flikket en akkord sammen med kreditorerne. Problemet på vestegnen er blot, at alene snakken om likviditetskrise er ren gift for dem. Valgte de at tone rent flag og forsøge en rekonstruktion, kan de kigge i vejviseren efter en ny hovedsponsor - eller flere tilskuere på stadion, ydermere vil DBU fratrække dem point. Situationen nu hvor EB kommer med mere og mere, er nok heller ikke befordrende i sponsoratforhandlinger.

    Jeg vi gætte på at de enten er i gang med finde en investor eller også prøver de at knibe den hjem indtil sommer, hvor de så kan sælge Krohn-Dehli, tegne en ny sponsor og hvad de ellers har af planer. Er de ikke i stand til at betale løn 1. marts kan korthuset dog falde sammen meget tidligere.

    /ottesen
    (som i øvrigt ikke boykotter bif-kampen i Parken, uanset hvem de stiller med, og hvordan deres fans er blevet fragtet til stadion)
    Sidst redigeret af ottesen : 19.02.12 kl. 22:03
    FCK's fans were magnificent, as usual, but it would be patronising to say that they got behind a plucky underdog who got lucky. That may apply to most teams who take points from Barca - but not this one.
    Ewan Macdonald på goal.com 03.11 2010
    ottesen's Avatar

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #276
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kjaerulf Se meddelelser
    Dette plejer at være noget man gør i bundklubber... http://www.bold.dk/nyt/Avis-BIF-tilb...t-til-spotpris
    3 millioner... Det er sgu billigt. Det er lige før PSE skulle slå til her, og få noget god reklame for Parken og Lalandia :-)

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  10. #277
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    [QUOTE=Kjaerulf;586141]Ifølge Per Bjerregaard er deres økonomidirektør Stand up komiker når han siger at ingen regninger må betales...: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1711246.ece

    Hejsa
    Elver's Avatar

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #278
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    59

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Dagens opdatering på "Feriepenge-gate" i Bif.......

    http://spn.dk/fodbold/superliga/bron...cle2700102.ece

    Dette kan blive "enden", hvis de seneste dages skriverier er bare i nærheden af sandheden og at de så på toppen af dette potentielt skal hoste op med 20mio+........av av av....
    Kongen Af Midtercirklen
    FC Portus Mercatorum

  13. #279
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    174

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af FCKAJ Se meddelelser
    Dagens opdatering på "Feriepenge-gate" i Bif.......

    Dette kan blive "enden", hvis de seneste dages skriverier er bare i nærheden af sandheden og at de så på toppen af dette potentielt skal hoste op med 20mio+........av av av....
    Havde du spurgt mig for 5 år siden om det ikke ville være maks lol, hvis Brøndby gik konkurs ved udgangen af den sæson, ville jeg have svaret "Selvfølgelig, det min vådeste drøm" - Men nu, synes jeg sku det er lidt sørgeligt at de er i den forfatning. Men indrømmet, det har været 4 kanon sjove år, med så meget Brøndby lol og Jydekomplekser.

    Hvis de taber Feriepenge sagen, er mit bedste bud en betalingsstandsning, som nok betyder en tur i 1. div. med tanke på deres pointhøst i år.
    "Copenhagen have one of the best homefans in europe, and there hooligans was crazy when we were in copenhagen. When they got a throw in, the fans got mental, when they won a tackle it sound like a goal was scored, great team great fans."
    - En imponeret fan fra Grækenland.
    Fissan's Avatar

  14. #280
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    143

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Fissan Se meddelelser
    Hvis de taber Feriepenge sagen, er mit bedste bud en betalingsstandsning, som nok betyder en tur i 1. div. med tanke på deres pointhøst i år.
    Umiddelbart burde en betalingsstandsning (eller rettere rekonstruktion) efter DBU's voldgiftsrets afgørelse, ikke medføre nedrykning i denne sæson.
    Det skyldes for det første at en betalingsstandsning kun medfører en straf på 3 point, og for det andet at pointstraffen først ville gælde fra 1. runde af 2012/13-sæsonen, idet voldgiftsretten først behandler sagen d. 22/6, dvs. efter sæsonens afslutning.

    Det fremgår af §47.1 i DBU's love.

  15. #281
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    208

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Som artiklen også beskriver kan BIF lave en aktie emission, hvis der ellers er flere tilbage der vil købe deres B aktier. I værste tilfælde kan de jo altid sælge A aktier, dem er der helt sikkert mange der gerne vil købe.

    Derfor er jeg sikker på at BIF hverken går konkurs eller går i betalingsstandsning. Selvom de taber sagen til sommer vil Spillerforeningen ikke kræve det hele udbetalt på en gang.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1711774.ece
    15 mill for en 23 årig angriber + 3 mill sign-on-fee kontra 22 årig Herman trophy award winner tranferfrit... LOL You do the math...

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #282
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Denne tidslinie må nødvendigvis have sin plads i denne tråd.

    http://www.brondbysfremtid.dk/tidslinjen.htm

  18. De følgende 2 brugere er enige:
    rsj, RWF

  19. #283
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Har Rommedahl virkelig altid været så dum at høre på eller er det taget til efter han kom til Brøndby??
    http://www.sporten.dk/fodbold/romme-...e-bedre-end-os
    Hvordan kan han sige at FCK ikke er bedre end andre hold i ligaen? Er den såkaldte "kynisme" ikke et sammensurium af alle andre ikke-rigtig-målbare kvaliteter som et hold som en helhed kan have? Vi fører med 9 point ned til nærmeste realistiske forfølger, og... argh, jeg giver op. Det er for dumt...

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #284
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af jon85 Se meddelelser
    Har Rommedahl virkelig altid været så dum at høre på eller er det taget til efter han kom til Brøndby??
    http://www.sporten.dk/fodbold/romme-...e-bedre-end-os
    Hvordan kan han sige at FCK ikke er bedre end andre hold i ligaen? Er den såkaldte "kynisme" ikke et sammensurium af alle andre ikke-rigtig-målbare kvaliteter som et hold som en helhed kan have? Vi fører med 9 point ned til nærmeste realistiske forfølger, og... argh, jeg giver op. Det er for dumt...

    Romme tager vel bare over, hvor fisse-Mike slap, efter han blev sat af. Nye kommer til, men retorikken består....

  22. De følgende 9 brugere er enige:

  23. #285
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Så fik vi en bedre runde at lave lidt hyggestatistik på end forårspremieren, og jeg synes lige, at jeg vil starte nørde-delen af forårssæsonen op med en fin lille Brøndby præstation.

    Med den uafgjorte kamp mod AGF, så nåede Brøndby op på 27 hjemmekampe, hvor det ikke er lykkedes dem at vinde 2 i træk. Udover at de naturligvis forbedrede klubrekorden igen, så bragte weekendens præstation faktisk Brøndby ind på superligaens all-time top-10 liste for "ikke at kunne vinde 2 i træk på hjemmebane". Det synes jeg bestemt fortjener en lille klap-salve.

    Kode:
    +------+--------------------+-------+------------+------------+
    | Pos  | Klub               | Kampe | Fra_dato   | Til_dato   |
    +------+--------------------+-------+------------+------------+
    |    1 | SønderjyskE        |    63 | 2000-07-30 | 2010-05-03 |
    |    2 | Herfølge BK        |    56 | 2000-03-19 | 2005-06-15 |
    |    3 | AC Horsens         |    37 | 2008-08-09 | 2011-09-19 |
    |    4 | Ikast FS           |    36 | 1993-11-13 | 1997-08-15 |
    |    5 | AGF                |    35 | 2005-05-29 | 2008-07-28 |
    |    6 | Næstved Boldklub   |    34 | 1991-07-28 | 1993-08-15 |
    |    7 | Lyngby Boldklub    |    32 | 2001-08-26 | 2010-07-25 |
    |    8 | Vejle Boldklub     |    31 | 2000-05-10 | 2007-04-22 |
    |    9 | Akademisk Boldklub |    28 | 2002-10-06 | 2004-05-23 |
    |   10 | Brøndby IF         |    27 | 2010-08-15 | 2012-03-11 |
    |   10 | Esbjerg FB         |    27 | 2009-11-01 | 2011-05-25 |
    +------+--------------------+-------+------------+------------+
    Og hvis man lige lade blikket glide ned over listen, så kan man forvisse sig om, at Brøndby stadion er kommet i fantastisk selskab med en PERLErække af legendariske superliga-hjemmebaner. Brøndby deler 10. pladsen med Esbjerg, men ER dog allerede sikret avancement på listen, idet de mindst når 1 kamp mere, uden at vinde 2 i træk. Som det kan ses, så er der LAAAANGT op til Sønderjyskes superligarekord, men som tallene viser, så har Brøndby faktisk virkelig gode muligheder for at blande sig helt i toppen indenfor relativt kort tid. Med fare for at jinx'e rekordforsøget, så ER de kun 10 kampe fra 3. pladsen, hvilket ville være en fornem position at indtage for Brøndby Stadion - eller som det er bedre kendt: "El Infierno del Norte".

    Vi må se hvor længe de kan holde den gående. Det resterende program på Brøndby Stadion hedder Lyngby, OB, HB Køge, Midtjylland, Silkeborg, Nordsjælland. Uden at tage glæderne på forskud og sælge bjørnen allerede, så synes jeg bestemt, at der er potentiale for fortsatte fuckups i MINDST hver 2. kamp, og jeg tror på at de kan kæmpe sig noget højere op på den liste. Et "Held og lykke med det" skal de i hvert fald have.

    ougar
    Sidst redigeret af ougar : 12.03.12 kl. 12:37
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den totale trøjetråd
    By FC William in forum De lange linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.03.20, 12:03
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 12.01.11, 09:51
  3. Reminder om kaos tifo
    By michael_kruuse in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.08.09, 08:57
  4. Den store bif bortforklarningstråd
    By Pabres in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 07.10.04, 01:06
  5. DBU/JBU har skabt kaos i Jylland
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.02.04, 10:59

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •