Side 2 af 115 FørsteFørste 123451252102 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 1721

Emner: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ››Hvis ikke de vil accepterer, at bruge den tid, det tager at
    ››genopbygge et nyt hold op
    ››(og har de i det hele taget midlerne til det?), ser der ikke ud
    ››til at være nogen vej uden om Kasi.


    ›Jeg er til gengæld ved at være derhenne, hvor jeg tror, at løbet
    ›er ved at være kørt. BIF er efterhånden så langt ude i tovene,
    ›at det er mere fornuftigt, at starte på en frisk (AG København)
    ›end at skulle bruge energi på at rydde op i det nuværende kaos.
    ›Skal Jesper Nielsen ind over BIF, vil det kræve en hovedrengøring
    ›uden lige og dette vil koste mange penge og ændre BIF
    ›fundamentalt. Så det store spørgsgmål er, om BIF og deres
    ›supportere er klar til det eller om de krapagtigt vil holde fast
    ›i Brøndbydyderne.

    ›Vælger Jesper Nilsen at starte med en anden klub, er han fri for
    ›det cirkus og kan bygge organisationen op fra grunden uden
    ›hensyntagen til netop disse gamle dyder.

    Og så er der jo altid muligheden for, senere, at fusionere sig til et, dog temmeligt utæt + vindblæst, større stadion på vestegnen, under sammenlægningen til AGK Brøndby.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    318

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Har fluks sendt denne template til Liverpool FC, Juventus etc:

    The Board of INSERT YOUR CLUB at a board meeting yesterday discussed the framework for a new strategic plan for the company. The strategy plan comprises two main elements.

    1: An economic, financial and investor-related element - where the main goal is to ensure a strengthening of INSERT CLUB NAME economy. In this context, the possibility of an extension of the company's capital base will be evaluated.
    2: A sporty element, whose goal is to lead INSERT YOUR CLUB to the top of INSERT COUNTRY football again and back to a good ranking in the international rankings in UEFA

    The Board adopted the main framework of the strategic plan at the board meeting last night, why the efforts to design the details of the plan now launched. There is in this connection set up a Board committee with the task of behalf of the Board, to prepare details for the economic, financial and investor-related part of the strategic plan. The Committee consists of the following Directors: INSERT NAMES

    Quote: - “It was gratifying that a unanimous board yesterday agreed to launch a future-oriented development, which I am pleased to tell more about, as the plan's various details fall into place. I have great confidence that the actions we intend to put into practice, could bring INSERT CLUB NAME back to the top of INSERT LEAGUE again.”
    Sidst redigeret af monty burns : 05.10.10 kl. 18:07
    Fan af postmoderne fodbold...

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Genoprettelsesplanen er så at lave en plan, ser det ud til.
    Den minder meget om Undebuxenissernes Forretningsplan, hvor spørgsmålstegnet er et "økonomisk, finansielt og investorrelateret element, hvor hovedmålet er at sikre en styrkelse af selskabets økonomi":

    Sidst redigeret af Bopa : 05.10.10 kl. 17:57
    Mvh,
    Bopa

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,149

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Planen er altså at lave en plan? Det lyder som en dårlig joke...

    Er man virkelig ikke længere. Man aftaler at der skal laves en plan af et udvalg! Det kan jo tage evigheder.

    Udvalg plejer at være en syltekrukke, et sted hvor man parkerer et problem i en længere periode, for derefter at henvise til udvalgsarbejdet hver gang man får et spørgsmål om sagen.....

    Flot Bjerregaard du har en "Cunning Plan"....der så ikke var en plan, men en plan om at lave en plan, men i et udvalg og udvalgsarbejde tager tid...


    hahahahahahaha!!!!!

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Jeg er til gengæld ved at være derhenne, hvor jeg tror, at løbet
    ›er ved at være kørt. BIF er efterhånden så langt ude i tovene,
    ›at det er mere fornuftigt, at starte på en frisk (AG København)
    ›end at skulle bruge energi på at rydde op i det nuværende kaos.

    Det er jeg meget uenig i. Brøndby er stadig en klub med et stort potentiale. De har et stadion, der passer til Jesper Nielsens ambitioner og en stor fanbase. Alt andet lige vil det også være nemmere at gøre et etableret Superligahold til dansk mester end at skulle bygge et storhold op fra bunden.

    Det han har gjort med håndbolden kan ikke umiddelbart overføres til fodbold. Jeg aner ikke skid om håndbold, men jeg kan forstå, at den danske herrehåndboldliga er med i den internationale top, og at de spillere, der er hentet til AG København, er noget nær verdensstjerner indenfor deres metier. Til sammenligning er den danske Superliga langt fra den absolutte top i europa, og verdensstjerner, eller bare danske topspillere, koster væsentlig mere end Jesper Nielsen har råd til - selv med en milliard Pandora-kroner i baglommen. Selvfølgelig er det muligt at sammensætte et slagkraftigt hold af dyrt indkøbte lejesoldater, men derfra og så til at skabe et dansk mesterhold med stor folkelig opbakning er immervæk et stykke vej.

    ›Vælger Jesper Nilsen at starte med en anden klub, er han fri for
    ›det cirkus og kan bygge organisationen op fra grunden uden
    ›hensyntagen til netop disse gamle dyder.

    Hvis han køber sig til bestemmende indflydelse i Brøndby, så kan han jo strengt taget være ligeglad med klubfolkene.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #21
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    226

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ...holder fast på at hvis Kasi-jever kommer ind i BIF, så skal ingen fan af BIF aldrig nævne ordet dyd, klebhjerte, købeklub, plastik over for mig mere. De kommer til at sluge kameler men hey...Brøndydernes IF anno 2010 vil dog blive en konkurrent igen :-)
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    80

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?


  14. #23
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    http://borsen.dk/nyheder/sport/sport...523276426.html

    Ovenstående Ritzau-artikel må være kommet til på baggrund af denne artikel i Jyllands-Posten, der er noget mere uddybende.

    Jeg hæfter mig dog ved, at Bjerregaard for første gang nogensinde er så konkret omkring en rolle til Jesper Nielsen i selskabet. De må dog være langt mere pressede ude vestpå end jeg hidtil havde forestillet mig, siden de lader sig prostituere på den måde, for ussel mammon.

    Som Holmstrøm også var inde på i FUF, så har al deres brægen om Brøndbyånd, dyder, ægte fodbold, osv, vist sig, at være fis i en hornlygte. Alt hvad de tidligere har brugt til at differentiere sig fra andre klubber på, viser sig nu blot at være en illusion.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    De må dog være langt mere pressede ude vestpå end jeg hidtil havde forestillet mig, siden de lader sig prostituere på den måde, for ussel mammon.
    Bedre rimjob får Kasi-Jesper ikke nord for Phuket. Jaysus.

    Alt hvad de tidligere har brugt til at differentiere sig fra andre klubber på, viser sig nu blot at være en illusion.
    "Nu"? Tværtimod, dette er helt og aldeles old school Per B og Brøndby. Ævlet handler om at fastholde eventyrfortællingen om det blågule projekt med det store hjerte for den undrende omverden - samtidig med at man går konkurs med en bank, nasser på det offentlige eller forsøger at sylte den næste rige klovn i ind PB's tungesirup, så idioten ender med at bruge slanterne på Brøndbys - og det er så Per B's - præmisser.

    En ret almindelig dansk model, også anvendt i PS&E - det er mest det evige vestegns-hykleri, der er en jammer at høre på. Det ophører nok ikke, alt dette vil i sidste ende vise sig "at være noget andet".

    Jeg tror ikke det virker, må jeg indrømme. Kasi-Jesper behøver ikke nøjes med en formandspost under Per B's alfaderlige vejledning og med amatørforeningen som kontrollerende aktionær. Jesper kan vist få det hele, så hvorfor nøjes med mindre?

    Det tror jeg både Per&Jesper er klar over, men Jesper er sikkert klar til at danse lidt omkring de nødvendige formuleringer, så det ser pænere ud på overfladen.
    Mvh,
    Bopa

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    /J!

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Jeg synes, det ligner, at Bif køber spillere for Kasi-milionerne allerede i det kommende transfer-vindue.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #26
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010
    Indlæg
    373

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Den minder meget om Undebuxenissernes Forretningsplan, hvor
    ›spørgsmålstegnet er et "økonomisk, finansielt og
    ›investorrelateret element, hvor hovedmålet er at sikre en
    ›styrkelse af selskabets økonomi":

    ›[IMG]http://buffalogeek.wnymedia.net/blogs/files/2009/02/underpa
    ›nts-gnomes.jpg[/IMG]

    Det lyder lidt som når jeg er til vejledermøde på RUC...

    Og hvor er det egentlig lækkert at man ikke rigtig hører til problemer i FCK's bestyrelse længere. *anti jinx*
    Sidst redigeret af Joppe : 06.10.10 kl. 07:45

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    348

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Er jeg den eneste, der synes, at Per Bjerregaard ser alvorligt syg ud på billedet i JPs artikel? Hvad han er præget af er ikke bare alderdom. Det er noget andet og mere alvorligt, der tærer på ham. Stakkels mand.

    Når det er sagt, så tror jeg ikke en dyt på hans udtalelser. Han har ingen planer om at lukke Kasi-Jesper ind i klubben - ikke nu og ikke om fem år. Han prøver bare at købe sig tid, så han selv kan vende skuden rundt. Når Brøndby så er tilbage i toppen af dansk fodbold - hvis det altså sker inden for de næste par år - kan Kasi-Jesper få en spand at hoppe i.

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    http://www.sporten.dk/fodbold/kasi-jesper-utaenkeligt

    Det var ikke længe, scenariet holdt. Han har åbenbart besluttet sig. Det er ham eller Per.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Jeg synes, det ligner, at Bif køber spillere for Kasi-milionerne allerede i det kommende transfer-vindue.
    Well, man kan måske se således på Jespers mulige entré:

    Der står en klub organisatorisk og sportsligt på toppen: Danmarks bedste trup, deltagelse i CL, udsigt til storsalg af en topangriber og et stadion med smukke nye tilbygninger. Fundamentale problemer i den underliggende driftsøkonomi ignoreres ved henvisning til de næste mange års selvfølgelige deltagelse i CL-gruppespil.

    På den anden side har vi en klub nedsunket i evindelig lol og alment forhånet, præget af dårlig økonomi, skiftende trænere, sportslig zig zag og panikindkøb. En rigmand kommer til.

    ...året er 1998.
    Mvh,
    Bopa


  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    481

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Well, man kan måske se således på Jespers mulige entré:

    ›Der står en klub organisatorisk og sportsligt på toppen: Danmarks
    ›bedste trup, deltagelse i CL, udsigt til storsalg af en
    ›topangriber og et stadion med smukke nye tilbygninger.
    ›Fundamentale problemer i den underliggende driftsøkonomi
    ›ignoreres ved henvisning til de næste mange års selvfølgelige
    ›deltagelse i CL-gruppespil.

    ›På den anden side har vi en klub nedsunket i evindelig lol og
    ›alment forhånet, præget af dårlig økonomi, skiftende trænere,
    ›sportslig zig zag og panikindkøb. En rigmand kommer til.

    ›...året er 1998.

    Præcis! Jeg kan sku godt være lidt nervøs hvis KASI Jesper får lov til at overtage biksen fuldstændig. Så håber da på at papa doc krampagtigt kan holde fast i magten et par år endnu, mens de mange smykke millioner bliver brændt af på et luftkastel i Glostrup!

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den totale trøjetråd
    By FC William in forum De lange linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.03.20, 12:03
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 12.01.11, 09:51
  3. Reminder om kaos tifo
    By michael_kruuse in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.08.09, 08:57
  4. Den store bif bortforklarningstråd
    By Pabres in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 07.10.04, 01:06
  5. DBU/JBU har skabt kaos i Jylland
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.02.04, 10:59

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •