Side 23 af 115 FørsteFørste ... 13202122232425263373 ... SidsteSidste
Viser resultater 331 til 345 af 1721

Emner: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

  1. #331
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?


  2. #332
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Hellig Kebab Se meddelelser
    Ikke engang at køre Brøndby HELT i sænk lykkedes han med, ærgeligt han stopper!
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #333
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Men hvem vil de nu give skylden når klubben forsat sejler derud af, og mod afgrunden...?

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #334
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Steen Lerche er den "Nye store Formand" derude... mon han aner hvor store omkostninger det har som Bestyrelsesformand: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1795534.ece
    Casper the ghost

  7. #335
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Bjerregaard indså vel efterhånden, at løbet er kørt og forlod den synkende skude.

  8. #336
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    21

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Men det er en ægte klebmand som tager over:

    http://brondbyif.net/news/newsShow.aspx?id=71266

    Andre kunne måske synes at der manglede lidt pondus hos den nye LEDER, men ægte klebånd tæller altså stadig højest

  9. #337
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Hehe det her er sgu sjovt :-)

    En opgave der absolut er en utrolig væsentlig opgave, ikke mindst når det gælder om at få drejet hovedet på delegaterne når der eksempelvis fyres en raket af fra tilskuerpladserne

    /Jesper
    cossie's Avatar

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #338
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,323

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Efter kampen mod gf i dag, så synes jeg det ser helt skidt ud derude.
    De har ikke penge til nyindkøb og dem de har formår at præstere ingenting. Bestyrelsesformanden skrider fra sin post, for blot at bibeholde posten med mest magt, nemlig amatørposten og dermed bibeholder han stadig noget magt, selvom det har snydt de uvidende fans.
    Jeg håber at de øvrige klubber taget teten, så det usle kommunehold kan få sig en tur ned i divisionen.
    Og for lige at tage noget gammelt op, så forstår jeg ikke helt den situation med Dehli. Han blev "disciplineret" for en eller anden grund, men får lov til at komme ind i selv samme kamp han blev disciplineret i og har spillet siden.
    Men det lover da virkelig ikke godt for dansk fodbold, når nu holdet med Danmarks bedste midtbane spiller som de gør.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  13. #339
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Det ser ud til, BIF må stryge yderligere 41,3 millioner kroner i regnskabet.

    borsen-08082012-s8-s9[png8].jpg

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  14. #340
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Han blev "disciplineret" for en eller anden grund, men får lov til at komme ind i selv samme kamp han blev disciplineret i og har spillet siden.
    Ham og Romme + nogen andre havde været på drek i Cph torsdag aften.

    [Edit:] Screenshot er fra "AGF - Brøndby IF" tråden på Gul Stue: http://www.brondbysupport.dk/sso/boa....php?id=464617
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Sidst redigeret af Flerbizky : 08.08.12 kl. 13:52

  15. #341
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    594

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Jeg tror Kenney tænker på kampen hvor Krohn-Messi, imod Ole Bjurs ønske, var kommet sent hjem fra ferie og derfor var sat på bænken.
    Latteren forstummer minut for minut,
    lyset er gået kemien er brudt,
    færdsel på græsset er strengt forbudt,
    for vi nærmer os endnu en vinter.
    Lundberg_aus_Lolland's Avatar

  16. #342
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    My bad - Men vi lader den bare stå, for lidt sjovt er det (-:

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #343
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Jeg har på fornemmelsen at det gamle Brøndby synger på sidste vers. Ikke dermed sagt at Brøndby definitivt er fortid i toppen af dansk fodbold, men der skal dramatiske forandringer til før de kan komme tilbage. Et ægteskab med Kasi-milliarderne kunne være en mulighed...
    Det kunne det så ikke, nu hvor Skattef*ckeren har gaflet Jespers penge, hehe. En lille opdatering på denne tråd i lyset af den seneste tids rivende afvikling af alt, hvad Brøndby var.

    I dag venter Brøndby på:

    Udfaldet af feriepengesagen
    41 mio. kroner fra KASI-Jesper medio 2013
    Stillingen efter de 11 første runder af Superligaen, der afgør fordelingen af tv-penge
    At tilskuertallet igen runder de 10.000
    Hovedsponsorat
    Salget af Gildhøj
    Nye kunder til Food&Mind, der levede stort på AGKs kampe
    En (god) træner, der synes at fodbold er vigtigere, end hvad Auri føler for

    Også uden at konsultere sit Brøndbyhad er det vel fair at konstatere, at ingen af disse fremtidsudsigter er specielt lysende. Jeg vil argumentere for at en kontrolleret betalingsstandsning er Brøndbys bedste vej ud af moradset - vel at mærke set med Brøndbybriller!

    Udsigten til en fanrettet emission, hvor hele emissionens provenu skal pløjes ned i det temmelig store likviditetshul, der er Brøndbys virkelighed lige nu, virker ikke specielt overbevisende på mig. Den beslutning rejser flere spørgsmål end den forventeligt vil rejse penge, mener jeg.

    Den afgørende forudsætning for en kontrolleret betalingsstandsning er, at Brøndby kommune kan overtales til at købe Brøndby Stadion af boet.

    Der er mange gode argumenter for at kommunen vil købe stadion og leje det ud til et nyt Brøndby: Brøndby IF er en jævnt stor arbejdsgiver, branding, historie, lokalpatriotisme mv. Set med kreditorernes øjne står valget mellem udsigten til en ukontrolleret kollaps (som jeg påstår ikke er langt væk, hvis for mange af ovennævnte punkter går mod Brøndby) eller en forhandlingsløsning om prisen.

    Det sidste virker mest rationelt på mig, hvis det handler om at beskytte sin investering og som Brøndbys situation ser ud lige nu. Hvis Brøndby derimod går "hårdt" konkurs kan det simpelthen tage for lang tid at realisere en fornuftig plan.

    I øvrigt har Brøndby brugt modellen med en nedskrivning af kreditorernes tilgodehavender før, i forbindelse med Interbank-skandalen.

    Hvad angår klubbens aktiver, aktionærer og kreditorer, så er regningen ved en konkurs i store træk allerede betalt: Aktierne er i forvejen næsten værdiløse. Truppen ligeså, den har under alle omstændigheder en relativt lille værdi i forhold til de omkostninger, truppen giver anledning til i form af lønninger og som bortfalder ved konkurs.

    Formentlig må amatørafdelingen vinke farvel til en del omsætning og indtægter - det skal den nok indstille sig på alligevel. Selv i fortsat drift af Brøndby er der vel ikke råd til den slags udgifter i den årrække, der ligger nærmest.

    En stor del af Brøndbys ungdomsarbejde vil givetvis bukke under. Men jeg har svært ved at se det helt store problem i dette, selv uden at håne de unge på Brøndbys superligahold. Et nyt Brøndby vil stadig kunne tiltrække pæne talenter på både budget og de (sikkert ret loyale) kompetencer, der findes i klubben.

    Med disse sten ude af skoen ville der åbne sig en række af muligheder for et nyfødt Brøndby II. Et nyfødt Brøndbys budget - bare på lokal sponsorering og ved tilskuerinteresse - vil givetvis sikre hurtig oprykning gennem de lavere rækker til i hvert fald første division.

    Gælden og driftsudgifterne falder selvfølgelig bort og debatten om ejerstrukturen, Dortmund-model und alles, kan tages i ro og mag.

    For alternativet er hvad, helt præcis? Også med den fanrettede emission er der langt til beløb, der ikke bare sikrer fortsat afvikling, men som i stedet skaber basis for en positiv udvikling i klubben. Oveni komplicerer evt. fanmedbestemmelse en større emission rettet mod (efter finanskrisen ikke-eksisterende) pengemænd. Man kan endda forestille sig en situation hvor et flertal i bestyrelsen ved endnu en emission udvander BST's aktieandel så meget, at medbestemmelsen ryger - populært hos de fans, der i egen optik reddede klubben?

    Hvad vil samme fans med deres medbestemmelse, der gør en positiv forskel? Det er vist ret uklart.

    Valget står med mine øjne mellem en fortsat ubekvem sejlads nedad Styx i en lang årrække (og måske med konkurs som endemålet alligevel) eller one fell swoop, der vil skabe et nyt Brøndby, præget af en helt anden positiv dynamik og energi. Noget andet er, at en fanrettet emission til et nyt Brøndby A/S efter en konkurs giver en helt anden mening end i Brøndbys nuværende situation, hvor pengene skides lige ud i ingenting.

    Bemærk, at jeg ikke påstår at Fugl Phøniks Brøndby vil være en trussel mod FCK foreløbig (det er vores egen gæld, hehe) - men jeg kan godt se Brøndby vende tilbage til Superligaen ganske hurtigt og som minimum spille med om de midterste placeringer.
    Sidst redigeret af Bopa : 13.08.12 kl. 21:01
    Mvh,
    Bopa


  19. #344
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    495

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Til en skattekyndig. Et hurtigt spørgsmål.

    Hvis SKAT får ret i skattesagen mod Jesper (de 168 mill), så har Jesper vel uretmæssigt sponseret BIF? Kan BIF blive tvunget til at tilbagebetale Jespers sponsorat?

    Mvh Bjørn

  20. #345
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Jeg er ikke skattekyndig, men som jeg har forstået sagen, så drejer det sig ikke om, om det var et uretmæssigt sponsorat. Han må jo selv bestemme, om han vil sponsorere dem, som han også selv udbasunerer.
    Det drejer sig derimod om, om hans virksomhed har haft vinding af sponsoratet, eller om det udelukkende var pga. private interesser. Hvis det var det, så skal det ses som en udbetaling fra firmaet til Jesper Nasi, og derfor beskattes - hvorfor Nasi skylder Skat penge.
    Brøndby har derfor ikke et udestående med Skat.

  21. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Den totale trøjetråd
    By FC William in forum De lange linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.03.20, 12:03
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 12.01.11, 09:51
  3. Reminder om kaos tifo
    By michael_kruuse in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.08.09, 08:57
  4. Den store bif bortforklarningstråd
    By Pabres in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 07.10.04, 01:06
  5. DBU/JBU har skabt kaos i Jylland
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.02.04, 10:59

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •