Side 25 af 115 FørsteFørste ... 15222324252627283575 ... SidsteSidste
Viser resultater 361 til 375 af 1721

Emner: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

  1. #361
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Så er Kroh-Dehli smuttet for 7.5 millioner til Celta Viggo. Og ca. halvdelen af de penge skulle ifølge rygterne gå til Ajax.

    Det skal blive interessant, at se hvilken middelmådig spiller der kommer til at erstatte ham. Et godt bud kunne være Borring eller måske Absalonsen :-D . Man må da sige, at deres nedrykning rykker nærmere nu.
    Betalte FCM ikke i omegnen af 20 Mill for Borring?. Har de råd til at lade ham gå for under 8?.

  2. #362
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    645

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Flerbizky Se meddelelser
    Betalte FCM ikke i omegnen af 20 Mill for Borring?. Har de råd til at lade ham gå for under 8?.
    Han koster lige pt. 0 kr. da han er kontraktfri, næsten en afskrivning af Pape'ske dimensioner.

    /Martin

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #363
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Martin A Se meddelelser
    Han koster lige pt. 0 kr. da han er kontraktfri, næsten en afskrivning af Pape'ske dimensioner.

    /Martin
    Pis da - Men vist mest for FCM (-:

  5. #364
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    113

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    De er virkelig på røven derude i betonen. Nu er der doneret (som der står) 700 fribilletter til ansatte på Gentofte hospital til kampen mod Esbjerg. Måske i et håb om at der kommer flere end 3000 til den bundkamp.
    Det bliver spændende hvor mange der tager imod denne overvældende spændende donation til en ekskursion til de eksotiske vestlige forstæder.

    Erik

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #365
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    923

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Der er i denne weekend også doneret et større antal til HK. Min enheds HK'ere fik over 200 billetter tilbudt. Hvilket er omsonst, da der kun er halvt så mange HK'ere ansat.
    Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom - Danny Blanchflower

  8. #366
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Og samtidig med at de giver billeter væk i tusindvis krævede 160,-(!!!!) for billetten til udebaneafsnittet mod EfB - havde jeg vidst det på forhånd havde jeg aldrig taget damen med derud (hun holder med fiskerne på trods af at jeg flere gange har sunget at vi brænder deres skib).

    Men hvad sker der for at de tager så mange penge for så usselt et produkt og så ussel en plads. Da brøndby var på besøg i parken sidst kostede en billet på langsiden, midt for 130,- og det er trods alt et derby (omend der er mange ting der ikke gør at det er som det en gang var - hvor billetterne dengang var oppe og runde de 200,-)

  9. #367
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Brøndby forsøgte (vel naturligt nok) at få fingrene i nogle af AGK sponsorernes penge, da håndboldklubben gik konkurs.

    "- Vi har fulgt med på sidelinjen og set alle de netværk, der har henvendt sig til de tidligere AGK-sponsorer. Det er alt fra travbanen, fodboldklubben Brøndby og Nordsjælland Håndbold. "

    Men det gad sponsorerne heldigvis ikke at være med til. :)

    http://ekstrabladet.dk/sport/haandbo...cle1814772.ece

  10. #368
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    BIF spiller også snart pokalbold mod de frygtede NVFC. Det er en af de dejlige kampe hvor Brøndby har alt og tab og simpelthen intet at vinde. Perfekt optakt til vores egen kamp onsdag.
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #369
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Det vil åbenbart ingen ende tage.
    http://www.sporten.dk/superligaen/be...ndby-millioner

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #370
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Hvis det er korrekt at Benny to gange siden foråret har måtte låne op til 8mio til Brøndby, bare så de kan betale lønninger, så er vi efter min mening vidner til slutspillet nu.

    Sandsynligheden for at Brøndby spiller i SL ved slutningen af sæsonen må falde drastisk fra de 60-65% bookmakerne gav dem i starten af sæsonen.
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

  15. #371
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    13

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Pommie Se meddelelser
    [...] Sandsynligheden for at Brøndby spiller i SL ved slutningen af sæsonen må falde drastisk fra de 60-65% bookmakerne gav dem i starten af sæsonen.
    Off topic, beklager. Men må lige høre: Hvilke bookmakere giver mulighed for at spille på BIF som nedrykkere? Synes ikke jeg har set det hos Sportingbet som jeg normalt bruger.

  16. #372
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Leon D. Se meddelelser
    Off topic, beklager. Men må lige høre: Hvilke bookmakere giver mulighed for at spille på BIF som nedrykkere? Synes ikke jeg har set det hos Sportingbet som jeg normalt bruger.
    http://ekstrabladet.dk/sport/betting...cle1807606.ece

    Det kan ende med et forlis. I hvert fald er odds på Brøndby som nedrykker faldet til et historisk lavt niveau med odds 3,10 hos Betsson og 2,90 hos Bet365.
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #373
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Hmm, nogen der har et bud på, hvordan det kan lade sig gøre, at BIF angiveligt har haft råd til at byde 10+ mio. for Helenius?
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1816835.ece
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #374
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    5

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    De har åbenbart heller ikke budt på ham - blot forhørt sig

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1817183.ece

    - Jeg har ikke modtaget et bud fra Brøndby, som jeg har forelagt Helenius og hans agent, siger Lynge Jacobsen til ekstrabladet.dk.

    - Og jeg kan da heller ikke se, hvorfor Helenius skulle vælge at skifte til Brøndby, tilføjer sportsdirektøren.

  21. #375
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?


  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den totale trøjetråd
    By FC William in forum De lange linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.03.20, 12:03
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 12.01.11, 09:51
  3. Reminder om kaos tifo
    By michael_kruuse in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.08.09, 08:57
  4. Den store bif bortforklarningstråd
    By Pabres in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 07.10.04, 01:06
  5. DBU/JBU har skabt kaos i Jylland
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.02.04, 10:59

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •