Side 3 af 115 FørsteFørste 1234561353103 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 1721

Emner: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ** Panik Mode OFF **

    Altså - rolig nu. Manden vil jo ikke være med på den her måde. Og jeg har svært ved at se, at foreningslivet bag BIF pludselig ligger sig helt på ryggen og accepterer at gå fra fondsstyre til sheikstyre.

    Hvis de gør, så må man i hvert fald forvente, de meddeler, hvilken læskedrik, der er bedst til både at skylle så store kameler ned samt fjerne smagen af Kasis anus.
    T
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Well, man kan måske se således på Jespers mulige entré:

    ›Der står en klub organisatorisk og sportsligt på toppen: Danmarks
    ›bedste trup, deltagelse i CL, udsigt til storsalg af en
    ›topangriber og et stadion med smukke nye tilbygninger.
    ›Fundamentale problemer i den underliggende driftsøkonomi
    ›ignoreres ved henvisning til de næste mange års selvfølgelige
    ›deltagelse i CL-gruppespil.

    ›På den anden side har vi en klub nedsunket i evindelig lol og
    ›alment forhånet, præget af dårlig økonomi, skiftende trænere,
    ›sportslig zig zag og panikindkøb. En rigmand kommer til.

    ›...året er 1998.

    Skarpt set :o)
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  4. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    >Så håber da på at papa
    ›doc krampagtigt kan holde fast i magten et par år endnu, mens de
    ›mange smykke millioner bliver brændt af på et luftkastel i
    ›Glostrup!

    Det scenarie ser desværre ud til at blive mindre og mindre sandsynligt efter både PB og Palmå's udmeldinger i dag.
    Med dagens bejlerier kommer vi vist desværre tættere på BOPA's skrækscenarie end nedsmeltningen.

    http://www.sporten.dk/superligaen/pa...remtidens-mand

    Tanken om Kasi's millionmilliarder i BIF kan godt få det til at løbe koldt ned af ryggen på mig. Så hellere kaos, nedsmeltning og 2 division øst og nul konkurrence i ligaen.

    Worst-case millionmilliard Bundby tager den direkte plads i CL '12 som vi har bygget motorvejen til...kuldegysning brrrrr

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Tanken om Kasi's millionmilliarder i BIF kan godt få det til at løbe koldt ned af ryggen på mig. Så hellere kaos, nedsmeltning og 2 division øst og nul konkurrence i ligaen.

    Worst-case millionmilliard Bundby tager den direkte plads i CL '12 som vi har bygget motorvejen til...kuldegysning brrrrr
    Jeg er enig i at KASI hellere skulle få sig en anden hobby, og sende milliornerne et andet sted hen end BIF. Jeg tror også fint de kan blive en stor konkurrent igen.

    Jeg tvivler dog MEGET på at de napper den første direkte plads i CL. Så skal de have holdet klar til sommer. Det virker ikke som om Kasi kommer ind før om noget tid. Med den klare udmelding, så tror jeg Doktoren skal stoppe før Kasi kommer.

    Og jeg håber at Kasi kun kommer, hvis de dropper A- og B- aktieindelingen. Så kan de i hvert fald tage den "Brøndby-dyd" og åbne op og skide i den. Så er vejen også bedre banet til Schmeichel og Aldo Petersen næste gang :-)

    I øvrigt tror jeg den konstruktion er KLART den største hindring. Kasi vil ikke ind så længe amatørene sidder på flæsket, og Brøndby vil ikke lade magten glide væk fra amatørafdelingen.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009
    Indlæg
    229

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Jeg undrer mig bestandigt, selv om jeg måske ikke burde.
    Tirsdag sender klubben ligefrem en fondsbørsmeddelelse ud med et nærmest intetsigende indhold om, at man har vedtaget nogle strategirammer og nedsætter et udvalg til at detaljere dem - herunder, hvordan man redder røven, der hænger i laser, rent økonomisk. Jeg kan ikke forestille mig, at det ligefrem krævede en fondsbørsmeddelse at komme med det løse indhold.

    Derefter begynder man så i fuld offentlighed via diverse medier at sende indikationer ud vedrørende Kasi Jesper om, at man da ikke har kastet ham på porten, og gerne vil have hans penge og ligefrem hans bestemmende indflydelse på sigt.

    Det er et ynkeligt forhandlingsforløb at overvære for en børsnoteret virksomhed, synes jeg, uanset om der forhandles på skrømt med henblik på at få hans penge, men ej hans indflydelse, eller om man rent faktisk har lagt sig på alle 4 med enden i vejret og beder om en fuld overtagelse.

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    113

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Jeg kan ikke påstå at have fulgt 100% med i Kasi sagaen, men jeg havde det indtryk at "man" (PB) ikke var interesseret i at Kasi skulle have nogen form for indflydelse i hele Danmarks Brøndby.

    Nu er der så kommet lidt af en kovending kort efter bestyrelsesmødet. Kunne det tænkes at bestyrelsen har vendt sig mod PB, og at denne kovending er en måde at give PB en "værdig" afsked med klubben?
    Forstået på den måde, at bestyrelsen ønsker Kasi og at de istedet for at smide PB på porten, lader PB invitere Kasi ind som "den naturlige afløser"?

    PB stopper, Kasi kommer ind, alle er glade? Blot en tanke jeg havde...
    Mvh
    Martin

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    http://www.sporten.dk/fodbold/pandor...ind-i-broendby

    Iflg denne artikel må JN ikke gå ind i Bif, men hvor er forskellen på hans håndboldprojekt og et kommende fodboldprojekt kontra BIF?
    Sidst redigeret af Elisabeth : 08.10.10 kl. 07:39
    "Hvis Brøndby holder op med at lyve om FCK, så skal vi nok lade være med at fortælle sandheden om Brøndby!"
    Elisabeth's Avatar

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    417

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Forskellen er måske at han i AGH har ansat både direktør og en daglig leder?

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Forskellen er måske at han i AGH har ansat både direktør og en daglig leder?

    Jeg tror nærmere, at forskellen er, at han allerede var engageret i sine to håndboldprojekter, da han gik fra at være 'herre i eget hus' til at være ansat i Pandora i forbindelse med oprettelsen af selskabet Pandora Jewelry CWE. Her har han med god sandsynlighed fået 'dispensation' til at fortsætte sine aktiviteter, men er derudover under samme regler som alle andre ansatte om, at udenomsaktiviteter skal godkendes af ledelsen i Pandora.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010
    Indlæg
    373

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Nu siger Kasi Jespers arbejdsgiver at han ikke må gå ind i et fodboldprojekt. Jeg var faktisk uvidende om at han havde en chef. Var Kasi Jesper ikke sådan helt Lex Luthor-agtig?
    Sidst redigeret af Joppe : 08.10.10 kl. 09:29

  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,199

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    han
    ›ikke må gå ind i et fodbold projekt
    . Jeg var faktisk
    ›uvidende om at ha havde en chef. Var Kasi Jesper ikke sådan helt
    ›Lex Luthor-agtig?

    Han har nok en 1 års klausul om at være direktør efter salg af aktier, det er meget typisk, derefter kan de nok ikke se ham for bar fodsåler :-)
    Forza FCK
    Bazooka

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Den gode Sterup har denne lille tilføjelse (jeg har ikke læst Børsen, så jeg ved ikke om det er en korrekt gengivelse)

    http://www.blok4.dk/debat/read.php?t...2974&id=302985
    "Hvis Brøndby holder op med at lyve om FCK, så skal vi nok lade være med at fortælle sandheden om Brøndby!"
    Elisabeth's Avatar

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Nu er det jo ikke totalt kaos, det der foregår.

    Hele Danmarks Klub er stadig repræsenteret der hvor det virkelig sker, i Champions League.

    "Se Champions League på Brøndby Stadion"
    , lokker brondby.com, og nej, det handler ikke om at man i tv på 1964 kan se den spanske klub som BIF så gerne vil ligne, uden overhovedet at gøre det, mod København.

    Nej, det er klubbens eget hold, der møder navnkundige Unia Racibórz. Og det er jo bare at håbe på succes dér, vi er jo først og fremmest danskere, har vi ikke så meget format?, det er godt for dansk fodbold, koefficientpointene kommer os alle til gode, hadet til BIF overskygger vel ikke kærligheden til Kbh osv osv osv...



    mvh,
    -smølle
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  20. De følgende 14 brugere er enige:

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    266

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Nej, det er klubbens eget hold, der møder navnkundige Unia
    ›Racibórz.

    Og det er så her de mange Brøndby-fans virkelig skeffer mig. I årevis har vi hørt på deres snak om, at de er en rigtig klub med mange, mange hold, som alle bliver fulgt i tykt og tyndt med ægte bankende Brøndby-hjerte. Dette naturligvis i modsætning til Byens hold, der jo kun er eet hold og ikke en klub, som man kan melde børn og bedsteforældre ind i. Men hvad er det så der sker? Det går lidt skidt for eet af Brøndby-holdene - nemlig det fuldtidsforretningsdrevne førstehold i a/s-overbygningen - og tilskuerne kræver straks Faderens hoved på et fad. Har de helt glemt resten af klubben? Burde de gode resultater, som kvindernes førstehold og vel en lang række af de talentfulde og talentbesatte talenthold opnår, ikke til fulde kompensere for, at det kører mindre godt for eet af holdene i klebben over alle. Eller har jeg overset de røde flag og raus-råbene, da u11-holdet tabte sidste gang?


  22. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    348

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Direktøren og de tre pengemænd i bestyrelsen forlader Brøndby. Nu sidder Papa Doc tilbage med amatørerne. Og ingen daglig ledelse af klubben: http://brondby.com/article.asp?aid=64632&id=145

    Godt at cirkusset på Vestegnen kan stå for underholdningen på de dage, hvor FCK ikke spiller.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den totale trøjetråd
    By FC William in forum De lange linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.03.20, 12:03
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 12.01.11, 09:51
  3. Reminder om kaos tifo
    By michael_kruuse in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.08.09, 08:57
  4. Den store bif bortforklarningstråd
    By Pabres in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 07.10.04, 01:06
  5. DBU/JBU har skabt kaos i Jylland
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.02.04, 10:59

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •