Side 4 af 115 FørsteFørste 12345671454104 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 1721

Emner: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    459

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Direktøren og de tre pengemænd i bestyrelsen forlader Brøndby. Nu
    ›sidder Papa Doc tilbage med amatørerne. Og ingen daglig ledelse
    ›af klubben:
    http://brondby.com/article.asp?aid=64632&id=145

    ›Godt at cirkusset på Vestegnen kan stå for underholdningen på de
    ›dage, hvor FCK ikke spiller.

    To ord : NOSSEFRYD.....popcorn

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Fuck det er skægt :-)

    Men så er alle forhindringer vel også snart væk, så vejen nu er banet til, at Anders kan få sit velfortjente come-back :-) Nu er der jo efterhånden frit valg på alle hylder, mht til placering i koncernen :-)

    Jeg tror lige jeg må tage et smut på blokken, for at se hvad der sker.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,199

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Fuck det er skægt :-)

    ›Men så er alle forhindringer vel også snart væk, så vejen nu er
    ›banet til, at Anders kan få sit velfortjente come-back :-) Nu er
    ›der jo efterhånden frit valg på alle hylder, mht til placering i
    ›koncernen :-)

    ›Jeg tror lige jeg må tage et smut på blokken, for at se hvad der sker.

    ›ougar

    Der er sku da ingen med respekt for sig selv der vil tage det job, man har jo helt glemt at vi heller ikke har nogen direktør, men i forhold til dem må job hos os være det rene bountyland :-)

    BØF i er godt nok til grin.
    Forza FCK
    Bazooka

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Er sikker på Brøndby nok skal komme tilbage snart, har i hvertfald hørt at Doktoren har en plan om at lave en plan, alting er snart godt derude igen.

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Seneste indspark, selvom man godt kunne regne det ud...
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ed-bjerregaard
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    363

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Bjerregaard gør jo bare det enhver ærefuld kaptajn på en sand dyds-kutter ville gøre. Han bli'r på broen til skuden er helt under vand og lader alle andre komme af først.

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,149

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Super underholdning.

    Palmå sidder frem til ultimo juni og til den tid kan Anders Bjerregaard så overtage pladsen....

  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    24

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Hehehe det er fa..... god underholdning - Netop som man troede der måske var faldet lidt ro på derinde, så vi evt. kunne få lidt modstand igen - Så fortsætter CIRKUS BJERREGAARD for fuld skrue :)

    Tænk at være BØF'er og holde med den kleb...

    Nu er Baby Doc kørt i stilling til Direktør posten af Papa Doc - Derfor Palmå og de andre stak af !

    Som den nysgerrige FCK'er jeg er læser jeg lidt på SSO, når 'uheldene' hagler ned over mutanterne fra pestegnen - Hele formiddagen har jeg lystigt læst grædende indlæg mm. om dagens nyhed omkring Palmå m.fl.

    Nu har de så lukket deres forum ned, så det kun er for registrerede medlemmer.... :) Jeg griner min røv i laser

    Skal lige ud og sætte nogle flere over.................. *POP* *POP* *POP*

    Hvad bliver det næste ????

    "BREAKING NEWS - BREAKING NEWS - BREAKING NEWS"

    "Anders Bjerregaard indsættes som Adm. Direktør for Bundby IF efter afgangen af Ole Palmå - Vi fortsætter storstilet planen om at finde planen til planen i 'Det Nye Brøndby' "

    Can't wait......... :)
    Succes is temporary... Loyalty is FOREVER

    DE STOLTE - DE ARROGANTE - DE SUBLIME

    Champions League here we come again

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #54
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Palmå sidder frem til ultimo juni og til den tid kan Anders
    ›Bjerregaard så overtage pladsen....

    Det er svært at forestille sig han i praksis vil være derude så længe. Mon ikke han reelt har udført sin sidste opgave for klubben?

    Jeg tvivler på Anders Bjerregaard nogensinde får en officiel rolle hos Bif igen. Så dumme er ingen af dem, Anders Bjerregaard vil med garanti heller ikke selv hvis han blev spurgt.
    Lige nu kører det for ham. Han sidder som agent for Bif og får en fin provision hver gang en spiller bliver handlet til eller fra Bif. Så kan han jo lave kassen på at sælge alle sine egne fejlkøb videre, selvom det tydeligvis ikke er så nemt endda.
    Jungletrommerne siger i øvrigt også at han skulle have et par andre klubber der bruger ham, herunder Esbjerg.

    Selvom der sikkert er mange timers morskab tilbage i Bifs situation, er jeg lidt ked af at det hele jo er et bevis for at vores rival ikke vil kunne skabe spænding i fremtiden heller. Jeg kan godt lide spænding.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  15. #55
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Super underholdning.

    ›Palmå sidder frem til ultimo juni og til den tid kan Anders
    ›Bjerregaard så overtage pladsen....


    Så er der lidt sidste nyt fra brøndby.com

    Der indkaldes til ekstra ordinærgeneralforsamling
    http://brondby.com/article.asp?aid=64634&id=145

    /rsj

  16. #56
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Der er øjensynlig nogen som vil skubbe 200 mio. i BIF.

    Mon ikke det i sidste ende lykkes og PB går af. Presset er jo kolossalt

  17. #57
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Der er øjensynlig nogen som vil skubbe 200 mio. i BIF.

    ›Mon ikke det i sidste ende lykkes og PB går af. Presset er jo kolossalt

    Njaaa... Det der var lagt op til af to af de afgåede var noget aktie emission som _kunne_ ha' hentet 200 mill, men som ville ha' devalueret PBs position... Så deeeeet...

  18. #58
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,550

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ››Der er øjensynlig nogen som vil skubbe 200 mio. i BIF.
    ››
    ››Mon ikke det i sidste ende lykkes og PB går af. Presset er jo kolossalt

    ›Njaaa... Det der var lagt op til af to af de afgåede var noget
    ›aktie emission som _kunne_ ha' hentet 200 mill, men som ville ha'
    ›devalueret PBs position... Så deeeeet...
    Jf. dette citat fra bt.dk

    "Ifølge ham har kræfter i bestyrelsen arbejdet med en stor, mulig investor, som har forbindelse til den nu afgående sponsor Jesper Nielsen."

    Kasi Jesper har stadigvæk BIF som hovedmål - nu via stedfortræder. Og når aktieklasserne er væk, så er Kasi Jesper klar.

    Jeg tror efterhånden mindre og mindre på Kasi Jespers udmeldinger om at starte egen klub fra grunden. Det er BIF der er målet stadigvæk. Om så han skal starte i f.eks. Hvidovre, så vil han kredse som en grib omkring BIF, for at overtage så snart muligheden byder sig. Hvidovre ryger derefter ud via træk og slip! Det er han iskold overfor.
    Mvh
    Henrik

    2. Flemsebog kap.9 s.152 linie 13

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #59
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    67

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Ingen tvivl om hvor ondt det gør derude(quotes fra SSO):

    Og jeg bløder fandme lige nu i hjertet, - Er jo et bevis på at man både er ramt fysisk og psykisk.

    Men derfor er der jo ingen grund til ikke at være optimisk for Vi har alle skreget på, at der skulle ske noget revolutionerende. Nu er der langt om længe sket noget

    På den anden fløj står pessimisterne og mener at Vi minder mere og mere om en segunda klub fra balkan

    Og så må man rose konsensusfløjen der maner til besindighed idet æbler jo er en totalmetode: Jeg siger ikke, at den er helt galt i Brøndby IF - jeg siger bare, at vi lige bør se, hvad der sker de nærmeste dage, inden vi - igen - går i selvsving med æbler m.m.

    Andre, på samme fløj, er i tvivl om tålmodigheden: Jeg ved det er svært, men lad os lige se tiden an om der sker noget andet snarest, der forsvarer det her.

    /J

    Der iøvrigt er glad for at holdet har overskud til at spille andet end fodbold. Fangede både Pospech



    og Santin


    til afterparty i tirsdags.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #60
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    40

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Efter at have læst lidt på sso, er jeg chokeret over at der stadig findes en stor flok derind som stadig mener at manden der fører dem tilbage til toppen er doktoren!!! Og ligeså at der findes folk derinde der tror at de 3 bestyrelsesmedlemmer og Palmå gik fordi Per B er ved at køre Kasi ind i klubben. Hvis det skulle have noget med Kasi at gøre(hvilket jeg ikke tror) er det da lige modsat at de 4 er gået fordi Per B IKKE vil have ham ind.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den totale trøjetråd
    By FC William in forum De lange linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.03.20, 12:03
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 12.01.11, 09:51
  3. Reminder om kaos tifo
    By michael_kruuse in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.08.09, 08:57
  4. Den store bif bortforklarningstråd
    By Pabres in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 07.10.04, 01:06
  5. DBU/JBU har skabt kaos i Jylland
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.02.04, 10:59

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •