Side 41 af 115 FørsteFørste ... 31383940414243445191 ... SidsteSidste
Viser resultater 601 til 615 af 1721

Emner: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

  1. #601
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Nåh det må vist være på tide at få lukket den her tråd.

    Det har vist sig at der ikke findes nogen som vil erklære dem konkurs, og rent sportsligt så vil der tydeligvis altid være hold der er så elendige (SIF) at de nok skal få dem startet, og hvis ikke uduelige bundklubber er nok, så har bif altid FCK de kan stole på, spillerne i FCK har åbenbart fået den ide at man ikke skal kæmpe for sejrene imod bif og det er godt for dansk fodbold hvis bif kommer tilbage :-(

    /Jesper
    cossie's Avatar

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #602
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?


  4. De følgende 11 brugere er enige:

  5. #603
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    427

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Efter brøndby's pitch invasion igår, må det nu være endnu mindre interessant for eventuelle investorer og sponsorer at spytte penge i brøndby! Hvem vil smide penge i et firma der trækkes med sådan en flok idioter!!
    Så i realiteten kan brøndbys fans efter i går have været med til at sende brøndby tættere på afgrunden....

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #604
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Poppelvig Se meddelelser
    Efter brøndby's pitch invasion igår, må det nu være endnu mindre interessant for eventuelle investorer og sponsorer at spytte penge i brøndby! Hvem vil smide penge i et firma der trækkes med sådan en flok idioter!!
    Så i realiteten kan brøndbys fans efter i går have været med til at sende brøndby tættere på afgrunden....
    Man kan kun håbe, men desværre er det vist igen og igen at den sidste tåbe ikke er født i nu...

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #605
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    63

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser

    Summa summarum havde jeg større forhåbninger til deres krise for en måned siden, men jeg håber da at jeg er for tidligt ude her.
    Jeg tror ikke at det ændrer meget på deres fremtidige økonomiske situation at de vinder et par fodboldkampe. Deres største udfordring ift. for en måned siden er netop at der er gået en måned og de er ikke kommet tættere på en økonomisk løsning.

    Dog betyder det selvfølgelig noget at de har overtalt amatørafdelingen til at opgave deres a-aktie privilegier. Mon ikke at det er derfor at FB har valgt at gå i dialog med dem igen. Men jeg synes at det er værd at bemærke at han efter fleres måneders dialog med BIF ikke er blevet præsenteret for en sammenhængende plan for klubben de kommende år.

    De har ikke en plan som går videre end at skaffe penge til at overleve. Sådan kan man hverken skaffe 10-20 mio. på kort sigt eller 100 mio. på længere sigt.

    Der er selvfølgelig mange personer følelser for klubben på vestegnen, men ikke så mange. Overvej hvor mange penge du ville investere i FCK hvis klubben var dårlig ledet, nedrykningstruet, konkurstruet, hemmelighedsfuld omkring sin økonomi og helt konsekvent underpræsterede ift. sine offentlige udmeldinger, muligheden for Europæisk fodbold lå flere år væk, det eneste salgsobjekt var pantsat, og de første 50-70 mio. kr. som klubben modtag ville gå til at betale gammel gæld?

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #606
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Jeg kom til at tænke på, at hvis Daniel Agger nu blev solgt fra Liverpool for et stort millionbeløb. Jeg aner ikke hvilke summer, der har været i omløb på rygtenbørsen, men hvis vi for sjov siger 200 mio dkr. Er det så utænkeligt, at Brøndby har sikret sig en 5 eller 10 % videresalgsklausal? Under alle omstændigheder, så ville et salg af Agger vel pynte gevaldigt i BIF's sunkne klubkasse.

  12. #607
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Ja, et salg af Agger ville formentligt pynte på det, men heldigvis har han haft en glædelig vane med at forlænge sin kontrakt, hvilker ikke giver bif noget.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #608
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Agger har flere gange udtalt at han ingenlunde er interesseret i at forlade Liverpool. Fik han ikke også tatoveret YNWA på knoerne for ikke så længe siden?

    Det mest oplagte salgsobjekt er vel Elmander, nogen som ved hvor meget han evt. vil gå for, og hvor stor en del som havner på vestegnen?

    Alternativt kan Antipas være et direkte salgsobjekt, jeg tror ikke de gider sælge Makienok, hvem skulle også være dumme nok til at købe ham?

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #609
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    371

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Alternativt kan Antipas være et direkte salgsobjekt, jeg tror ikke de gider sælge Makienok, hvem skulle også være dumme nok til at købe ham?
    Jeg mener at kunne huske, at en eller anden rigmand vistnok har købt rettighederne til Makienok, hvorfor denne person scorer fortjenesten på et eventuelt salg. Jeg gætter på, at dette var et desperat forsøg på anskaffelse af likvider til at betale kreditorerne i køen foran skifteretten.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #610
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Maestro Se meddelelser
    Jeg mener at kunne huske, at en eller anden rigmand vistnok har købt rettighederne til Makienok, hvorfor denne person scorer fortjenesten på et eventuelt salg. Jeg gætter på, at dette var et desperat forsøg på anskaffelse af likvider til at betale kreditorerne i køen foran skifteretten.
    Ja, det er selvfølgelig ikke bekræftet, men historien var fremme.

    Aftalen er ifølge medierne skruet sådan sammen at investoren ved et evt salg får 100 procent op til fire millioner, 50 af alt mellem fire og ti og 40 procent af alt over ti. Jeg ved ikke hvad Makienok kan sælges for, men umiddelbart virker den udmærket for BIF da Makienok skal sælges for hele 10 millioner hvis investoren overhovedet skal have sin investering igen. Og selv derover får BIF mere per krone end investoren.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #611
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Ja, det er selvfølgelig ikke bekræftet, men historien var fremme.

    Aftalen er ifølge medierne skruet sådan sammen at investoren ved et evt salg får 100 procent op til fire millioner, 50 af alt mellem fire og ti og 40 procent af alt over ti. Jeg ved ikke hvad Makienok kan sælges for, men umiddelbart virker den udmærket for BIF da Makienok skal sælges for hele 10 millioner hvis investoren overhovedet skal have sin investering igen. Og selv derover får BIF mere per krone end investoren.

    jojo, men mere end 5 mill. for en angriber uden teknik?

  21. #612
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Poppelvig Se meddelelser
    Efter brøndby's pitch invasion igår, må det nu være endnu mindre interessant for eventuelle investorer og sponsorer at spytte penge i brøndby! Hvem vil smide penge i et firma der trækkes med sådan en flok idioter!!
    Så i realiteten kan brøndbys fans efter i går have været med til at sende brøndby tættere på afgrunden....
    Den holdning er du ikke alene med :-)

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1876383.ece

    /Jesper
    cossie's Avatar

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #613
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    427

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Poppelvig Se meddelelser
    Efter brøndby's pitch invasion igår, må det nu være endnu mindre interessant for eventuelle investorer og sponsorer at spytte penge i brøndby! Hvem vil smide penge i et firma der trækkes med sådan en flok idioter!!
    Så i realiteten kan brøndbys fans efter i går have været med til at sende brøndby tættere på afgrunden....
    Hvor jeg dog håber at brøndby's fans får direkte indflydelse på klubbens konkurs! (hvis det selvfølgelig kommer så vidt)
    http://epn.dk/brancher/underholdning...cle4931790.ece

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #614
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    59

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    SÅ! er der nyt i Feriepenge sagen..........

    http://politiken.dk/sport/fodbold/su...nu-i-broendby/

    Det nye er - at der intet nyt er..........Spillerforeningen bliver taget så hårdt bagi af Bøf......fat det nu - Mads Øland.
    Kongen Af Midtercirklen
    FC Portus Mercatorum

  26. De følgende 5 brugere er enige:

  27. #615
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Er sørgeligt rent ud sagt, at Mads Ø ikke selv kan se at bif aldrig vil kunne fremskaffe de penge.
    Luk nu bare lortet, i havde en klar aftale der lød 30 november den blev ikke overholdt.

    Så må man jo ty til andre metoder, i stedet for at holde hånden over klebben.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den totale trøjetråd
    By FC William in forum De lange linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.03.20, 12:03
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 12.01.11, 09:51
  3. Reminder om kaos tifo
    By michael_kruuse in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.08.09, 08:57
  4. Den store bif bortforklarningstråd
    By Pabres in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 07.10.04, 01:06
  5. DBU/JBU har skabt kaos i Jylland
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.02.04, 10:59

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •