Side 48 af 115 FørsteFørste ... 38454647484950515898 ... SidsteSidste
Viser resultater 706 til 720 af 1721

Emner: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

  1. #706
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    148

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Disse ord fra Benny Winther på onside.dk er meget opgivende, synes jeg. Der er ikke meget overskud og gejst i retorikken. pilen peger på fallit.

    "Winther tør dog ikke spå, om man er på vej mod redning eller kollaps.


    - Jeg ved det sgu ikke. Det balancerer, men vi arbejder på lånt tid, og vi skal snart være færdige. Når vi ikke kan melde ud, at vi har en langsigtet plan, ville jeg tro, at nogle af sponsorerne fik den lumske tanke, at de ville se tiden an, siger Winther.

    Winther mener, at Brøndby skal have en løsning på plads i løbet af januar, for på et tidspunkt må man erkende, at alle muligheder er afsøgt".
    Raptus

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #707
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    415

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Bopa Se meddelelser
    Personligt veksler jeg mellem en "Armen, det er Brøndby, de kan ikke gå konkurs"-angstfornemmelse til en mere rationel analyse der tager sit udgangspunkt i, hvem idioten der smider de første 100 mio. lige ned i lokummet kan tænkes at være.

    Hvem det er, der sidder og tænker "Jamen, 200 millioner, så ruller vi for alvor og CL i 2014 +pik i røv til PS&E". Selv i bedre tider har Brøndby ikke været i stand til at få det til at fungere. Hvad er det for fodboldgenier, den danske fodboldbranche i øvrigt har fostret, der kan få det til at ske, hvor Per Bjerregaard ikke kan? Dan Hammer - manden, der mener at fodboldøkonomi og amøber i kolber har noget til fælles? Den absurde vrøvlemund Troels Troelsen? Fernando "overfladisk akademisk = troværdig" Olsen?

    Sandheden er, at tanken om en økonomisk selvbærende superligaklub ikke er baseret på de nuværende superligaklubbers faktuelle præstationer og der findes ikke fagfolk, der kan gøre det bedre, fordi opgaven ikke kan løses som sådan. Der eksisterer ikke empirisk belæg for at en superligaklub kan være en god forretning uden gratis og uforpligtende kapital. Det nye for Brøndby er som bekendt, at den slags ikke gives mere. Hvilket Nordeas udspil vist så rigeligt understreger.

    Så den opgave skal løses - oveni at man skal skaffe de 100 mio. kroner fra enlanden idiot. Det er til at få Benny-face af!

    Godt ræb.

    Og lad os så få et mere fra stamværtshuset ;-)


    rsj


  4. #708
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,227

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Jeg kan ikke lade være med at se det lidt morsomme i følgende 2 artikler: http://politiken.dk/sport/fodbold/su...ys-selvtillid/ og http://heltnormalt.dk/rydforsiden/2012/08/13/140202

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #709
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Den kortsigtede plan er klar: http://brondby.com/upload/biffile_ey...ia9q_72593.pdf

    Tommy Håkansson
    - Vi er ved at være i mål med alle punkter i vores plan, der skal sikre både den kortsigtede og langsigtede
    likviditet og kapitaltilførsel. Et af punkterne i planen er en generel lønnedgang for medarbejderne i Brøndby
    IF. Lønomkostningerne skal permanent reduceres med 10 % og i en tremåneders periode ekstraordinært
    med yderligere 15 %. Medarbejderne får efterfølgende mulighed for at opnå en bonus afhængig af de
    sportslige resultater.
    - Vi håber og tror, at alle medarbejdere – både spillere og øvrige medarbejdere – vil tilslutte sig en sådan
    aftale, da det er afgørende for både den kort- og den langsigtede kapitaltilførsel og likviditet og dermed
    virksomhedens videreførelse.
    BIF har vist omkring 11 spillere med kontraktudløb til sommer. Spørgsmålet er om de vil sige ja til lønnedgang:-)

    De øvrige væsentlige punkter i Brøndby IF's plan er:
    · Tilførsel af likviditet fra eksterne investorer og nuværende långivere, indtil aktiekapitaludvidelsen er
    gennemført. Tilsagn herom er opnået betinget af, at øvrige finansielle punkter i planen er opfyldt
    · Henstandsordning med større enkeltkreditorer. Aftaler herom er indgået, og de sidste forventes
    indgået de næste par dage
    · Henstandsordning og aftale med Spillerforeningen om "feriepenge-sagen". Aftale med
    Spillerforeningen om både det forfaldne krav og, som i andre Superligaklubber, de uforfaldne krav
    · Ophævelse af A-aktieklassen i Brøndby IF. Brøndbyernes IF Fodbold Fond og øvrige A-aktionærer
    har alle og enstemmigt accepteret dette
    · Færdiggørelse af "Vision 2015" – virksomhedens nye plan for de kommende år, inkl. økonomiske
    målsætninger.

    Diskussion på Blok4 om udmeldingen kan læses her: http://blok4.dk/debat/t/50ebe57381b0dfaf16000002
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #710
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    97

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Vi er ved at være i mål med alle punkter i vores plan, der skal sikre både den kortsigtede og langsigtede
    likviditet og kapitaltilførsel. Et af punkterne i planen er en generel lønnedgang for medarbejderne i Brøndby
    IF. Lønomkostningerne skal permanent reduceres med 10 % og i en tremåneders periode ekstraordinært
    med yderligere 15 %. Medarbejderne får efterfølgende mulighed for at opnå en bonus afhængig af de
    sportslige resultater.


    Altså det vil sige at samtlige medarbejderes løn afhænger af de tosser, der skøjter rundt inde på grønsværen?

    Det er da kontroversielt, at en bogholder skal holdes til ansvar for at Dumic går rundt og får røde kort og Tørnæs har sæbe på handskerne.
    Er det overhovedet lovligt?

    Forudser en 3F'sk lignende blokade. Så kan snerydderen også komme i funktion her i denne snefattige periode.

  9. #711
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Smoking Se meddelelser
    Vi er ved at være i mål med alle punkter i vores plan, der skal sikre både den kortsigtede og langsigtede
    likviditet og kapitaltilførsel. Et af punkterne i planen er en generel lønnedgang for medarbejderne i Brøndby
    IF. Lønomkostningerne skal permanent reduceres med 10 % og i en tremåneders periode ekstraordinært
    med yderligere 15 %. Medarbejderne får efterfølgende mulighed for at opnå en bonus afhængig af de
    sportslige resultater.


    Altså det vil sige at samtlige medarbejderes løn afhænger af de tosser, der skøjter rundt inde på grønsværen?

    Det er da kontroversielt, at en bogholder skal holdes til ansvar for at Dumic går rundt og får røde kort og Tørnæs har sæbe på handskerne.
    Er det overhovedet lovligt?

    Forudser en 3F'sk lignende blokade. Så kan snerydderen også komme i funktion her i denne snefattige periode.
    Jeg er ikke sikker på, at det skal forstås sådan, at alle medarbejdere nødvendigvis skal gå den samme procentsats ned i løn, eller at også kontormusene skal have nye præstationsaftaler. Når der står, at lønomkostningerne skal reduceres, kan det jo forstås som et overordnet mål. Og mit gæt vil være, at de vil forsøge at forære nogle af de løntunge spillere, som alligevel har kontraktudløb til sommer, væk i dette vindue, så de på den måde kan skrabe nogle af procenterne hjem. Men for helvede, hvor ville det dog være genialt, hvis nogle af spillerne insisterede på at blive på deres nuværende kontrakter. Jeg tør dog ikke håbe på, at de ikke alle falder til patten...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. #712
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    Og her er den kortfattede analyse af BØF's såkaldte "plan" og aktuelle situation:

    De har fået en aftale med Nordea om at de stadig godt vil låne dem til lønnen i januar og februar under forudsætning af nogle ting:

    1) Lønningerne skal reduceres 10% permanent og yderligere 15% i tre måneder. Det har været fremme at BØF udbetaler seks mio. i lønninger hver måned. Dvs. der skal skæres 4,5 mio. de næste tre måneder, hvilket altså reducerer Nordeas lån fra 18 til 13,5 mio, hvis de vil være med på alle tre måneder (hvilket man må antage). Forklaringene er formentlig at en emission tidligst kan komme i marts. De langsigtede konsekvenser af lønnedgangen er lidt mere uoverskuelige - bl.a. fordi en masse spillere har kontraktudløb til sommer. Det må regnes for stærkt tvivlsomt om de kan få dette igennem, for det er godt nok en barsk omgang. Især for de spillere som ikke ved om der overhovedet er et job til dem fremadrettet, selv hvis de skulle blive reddet. Og hvad med den administrative medarbejder som tjener 30.000 om måneden nu? Det er selvfølgelig ikke givet at den samlede nedgang i lønsum skal ske fuldstændig solidarisk. Der er også lige den spidsfindighed at man skal have tilsagn fra spillere som har kontraktudløb til sommer og slet ikke ved om der er et job til dem fremadrettet. Hvorfor i alverden skulle de gå med til det, andet end af kærlighed for klubben altså.

    2) Spillerforeningen skal acceptere en henstand på deres tilgodehavender. Her har BØF spillet presbold nummer to ud i fuld offentlighed. Spillerforeningen vil nok være tilbøjelige til at acceptere en løsning - deres alternativ vil stadig være at få 0 kroner, så de har ikke rigtig andet valg. Selv om det selvfølgelig er stærkt tvivlsomt om de vil få pengene, selv om de giver tilsagn. Og et tilsagn kan stille dem svagere over for andre klubber, der har problemer med at betale - det kan danne en uheldig præcedens for alle de andre forhold.

    3) Nogle "nøglekreditorer" skal acceptere henstand. Svært at se hvor mange BØF har ud over långivere og spillere. Og da Nordea jo allerede er en del af diskussionen er det vel primært andre som har lånt penge til BØF. Det ligner ikke det helt oplagte konfliktstof, men det er svært at gennemskue.

    4) Amatørforeningen skal acceptere sammenlægningen af aktieklasserne. Det har de gjort, men det fremgår ikke om de har accepteret de præcise terms, herunder hvor lidt deres aktieandel skal være værd efter en emission. At de er villige til at acceptere en sammenlægning af aktieklasserne er ikke nogen nyhed, og det har længe været en absolut nødvendighed.

    Den helt store joker i ovenstående er lønningerne. Det er godt nok ikke en fed sag at skulle få mobiliseret folk på. Vel at mærke de samme spillere som efterfølgende skal ud og give alt for at klubben kan overleve i Superligaen. Og så er der den virkelig grimme ting: Der står ikke noget som helst om at BØF har investorer linet op som er klar til at kaste penge i foretagendet i den emission, der skal komme i forlængelse af at "planen" fuldbyrdes. Jeg ville antage at hvis der overhovedet var nogen som stod parat, så ville man ikke forsømme at omtale det. Det gør man så ikke.

    Som jeg ser det, så er sandsynligheden for en BØF-konkurs nu steget ganske betragteligt. Skal vi sige til 80%? Herfra bliver det en totrins-raket: Først kommer det grimme slagsmål om lønnedgang og diskussion med Spillerforeningen, som i vid udstrækning vil blive kørt i pressen, nu hvor BØF selv har valgt at spille åbent ud med presboldene til de primære forhindringer på vej til en emission. Men selv hvis den første hurdle kan forceres, så venter der mildest talt en voksen opgave med at få hevet penge ind på en emission. Er det overhovedet realistisk? Jeg tvivler meget. Især fordi det er en bagvendt måde at gøre det på: Man opfordrer en række aktører til at æde en betydelig smerte, og man kan ikke love dem andet end at hvis de bøjer sig, så kommer der et forsøg på at finde kapital. For både spillere og Spillerforening og eventuelle andre kreditorer ville det nok se noget mere troværdigt ud, hvis der bare var en eller anden art fortælling om hvor kapitalen så skal komme fra, når man har været rundt med grønthøsteren. At man ikke siger et kvæk om det må betyde at man dybest set ikke har noget på hånden, men bare krydser fingre for at nogen/noget vil dukke op, når (hvis) man kan sige at man har trimmet omkostningerne og fået sikret likviditeten for de næste to (ellert tre) måneder.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  11. #713
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Som jeg ser det, så er sandsynligheden for en BØF-konkurs nu steget ganske betragteligt. Skal vi sige til 80%? Herfra bliver det en totrins-raket: Først kommer det grimme slagsmål om lønnedgang og diskussion med Spillerforeningen, som i vid udstrækning vil blive kørt i pressen, nu hvor BØF selv har valgt at spille åbent ud med presboldene til de primære forhindringer på vej til en emission. Men selv hvis den første hurdle kan forceres, så venter der mildest talt en voksen opgave med at få hevet penge ind på en emission. Er det overhovedet realistisk? Jeg tvivler meget. Især fordi det er en bagvendt måde at gøre det på: Man opfordrer en række aktører til at æde en betydelig smerte, og man kan ikke love dem andet end at hvis de bøjer sig, så kommer der et forsøg på at finde kapital. For både spillere og Spillerforening og eventuelle andre kreditorer ville det nok se noget mere troværdigt ud, hvis der bare var en eller anden art fortælling om hvor kapitalen så skal komme fra, når man har været rundt med grønthøsteren. At man ikke siger et kvæk om det må betyde at man dybest set ikke har noget på hånden, men bare krydser fingre for at nogen/noget vil dukke op, når (hvis) man kan sige at man har trimmet omkostningerne og fået sikret likviditeten for de næste to måneder.

    /Simon
    Jeg er i det store hele enig i din analyse. Dog tror jeg - desværre - at du er mere pessimistisk (set med BIF-briller), end der er grund til. Så vidt jeg har forstået, har blandt andre Spillerforeningen siddet med ved bordet i forhandlingerne om redningsplanen, så jeg er ret sikker på, at BIF har clearet med dem og andre investorer, at de var med på planen inden offentliggørelsen. Og jeg er desværre heller ikke sikker på, at det bliver så svært at få spillerne med på lønnedgangen. Jeg tror, at de er rigtig bange for at blive kendt som dem, der lagde Danmarks Fodboldstolthed i graven - uanset at en del af dem er kontraktfri om et halvt år - og på den måde ikke har så meget at miste.

    Ikke for at sige, at konkurstruslen er drevet over. Det er den slet ikke. Jeg kan bare ikke se, hvorfor den her udmelding skulle gøre den mere overhængende. Men jeg er ikke ekspert, så oplys mig endelig, hvis det bare er mig, der ikke kan gennemskue de finere detaljer. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. #714
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ikke for at sige, at konkurstruslen er drevet over. Det er den slet ikke. Jeg kan bare ikke se, hvorfor den her udmelding skulle gøre den mere overhængende. Men jeg er ikke ekspert, så oplys mig endelig, hvis det bare er mig, der ikke kan gennemskue de finere detaljer. :-)
    Som jeg skriver, så tror jeg også Spillerforeningen går med. Spillerne og de øvrige ansatte er mere usikre. Men selv hvis begge dele kommer på plads, så mangler der stadig investorer. BØF's udmelding om en "plan" omhandler udelukkende kreditorer og lån til den helt korte bane. Der står absolut intet om hvem der skal komme med kapital til en senere emission, som formentlig skal ske i marts. Hvis de havde nogen på hånden, hvorfor så ikke skrive lidt om det? Bare at "man er i en god dialog med fremtidige investorer som ved en senere emission kan sikre Brøndby IF A/S det fornødne kapitalgrundlag mange år fremover". Der står intet om det. Ikke en gang at man overhovedet taler med nogen pt.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #715
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Som jeg skriver, så tror jeg også Spillerforeningen går med. Spillerne og de øvrige ansatte er mere usikre. Men selv hvis begge dele kommer på plads, så mangler der stadig investorer. BØF's udmelding om en "plan" omhandler udelukkende kreditorer og lån til den helt korte bane. Der står absolut intet om hvem der skal komme med kapital til en senere emission, som formentlig skal ske i marts. Hvis de havde nogen på hånden, hvorfor så ikke skrive lidt om det? Bare at "man er i en god dialog med fremtidige investorer som ved en senere emission kan sikre Brøndby IF A/S det fornødne kapitalgrundlag mange år fremover". Der står intet om det. Ikke en gang at man overhovedet taler med nogen pt.

    /Simon
    Men kan det ikke tænkes at handle om, at eventuelle investorer har betinget sig diskretion for at undgå omtale ligesom Thomas Rasmussen og proselytter?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #716
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men kan det ikke tænkes at handle om, at eventuelle investorer har betinget sig diskretion for at undgå omtale ligesom Thomas Rasmussen og proselytter?
    Man er vel ikke forfærdelig indiskret over for nogen, hvis man bare nævner at der findes interesserede investorer :-) I forhold til at få en aftale på plads med Spillerforeningen og spillere/ansatte ville det formentlig hjælpe processen på gled hvis man kunne sige noget om at der står en krukke guld for enden af regnbuen. Altså at man kunne give folk en tro på at hvis de tager smerten nu, så venter der til gengæld penge fremover (omend færre end før hehe).

    Man kan selvfølgelig tolke det forskelligt, og dit bud kan for så vidt godt være rigtigt, men at man end ikke skriver at man er i dialog med unavngivne investorer og fører en konstruktiv forhandling med dem og bla bla bla - det tolker jeg nærmere derhen at der ingen er, mere end at man bare er hemmelighedsfuld.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #717
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg er i det store hele enig i din analyse. Dog tror jeg - desværre - at du er mere pessimistisk (set med BIF-briller), end der er grund til. Så vidt jeg har forstået, har blandt andre Spillerforeningen siddet med ved bordet i forhandlingerne om redningsplanen, så jeg er ret sikker på, at BIF har clearet med dem og andre investorer, at de var med på planen inden offentliggørelsen. Og jeg er desværre heller ikke sikker på, at det bliver så svært at få spillerne med på lønnedgangen. Jeg tror, at de er rigtig bange for at blive kendt som dem, der lagde Danmarks Fodboldstolthed i graven - uanset at en del af dem er kontraktfri om et halvt år - og på den måde ikke har så meget at miste.

    Ikke for at sige, at konkurstruslen er drevet over. Det er den slet ikke. Jeg kan bare ikke se, hvorfor den her udmelding skulle gøre den mere overhængende. Men jeg er ikke ekspert, så oplys mig endelig, hvis det bare er mig, der ikke kan gennemskue de finere detaljer. :-)
    Helt enig de har klappet den her af med både DBU og SF, jeg tror mere om mere på at bif bliver reddet lige på målstregen :-(

    Der er som du siger desværre ikke nogen der vil stå som bødlen der lægger BIF i graven, Guld-Harald havde ellers været en god kreditor at have lige nu ;-)

    Tror mere og mere vi skal håbe på en masse ballade og de derfor ikke overlever i superligaen!

    /Jesper
    cossie's Avatar

  19. #718
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    252

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Planen om lønnedgang er ikke udarbejdet i samarbejde med Spillerforeningen.

    - Det er meddelt til dem. Men det her handler om personalet og ikke kun spillere. Så det er mere et generelt personalespørgsmål, end det egentlig er en Spillerforenings-sag. Men vi har da sagt til spillerne, at de skal tale med deres forening, siger Sten Lerche.
    http://www.bold.dk/nyt/Broendby-formand-Der-er-en-plan
    Åbent brev til PS&E: "Ej heller har vi medfølelse med de fans, der gang på gang har gjort Parkens endetribune til et socialrealistisk totalteater."

  20. #719
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Man er vel ikke forfærdelig indiskret over for nogen, hvis man bare nævner at der findes interesserede investorer :-) I forhold til at få en aftale på plads med Spillerforeningen og spillere/ansatte ville det formentlig hjælpe processen på gled hvis man kunne sige noget om at der står en krukke guld for enden af regnbuen. Altså at man kunne give folk en tro på at hvis de tager smerten nu, så venter der til gengæld penge fremover (omend færre end før hehe).
    /Simon
    Sådan som jeg har forstået det, så kunne det tænkes at Spillerforeningen vil acceptere en henstand med hensyn til udbetaling af feriepengene. Jeg kan ikke forestille mig at de går med til at sætte beløbet ned. For det første har de voldgiftens dom, omhandlende de første tre spillere, og hvis ikke de følger den i forbindelse med at finde frem til det samlede beløb, kunne jeg forestille mig at der var nogle spillere der ville blive godt mugne (hvis de da ikke accepterer et lavere beløb, nu når bundby har så store økonomiske problemer).

    Jeg kan ikke forestille mig at Spillerforeningen går med til at sætte beløbet ned, fordi her tror jeg virkelig de kan brænde nallerne. Der er allerede nogle klubber der har efterbetalt manglende feriepenge fordi de har erkendt de har begået en fejl, hvis så Spillerforeningen går med til at nedsætte beløbet for Brøndby, er der nok nogle af de klubber der vil blive pænt mugne, samtidig er der jo også alle de andre sager der forhandles om, hvor klubber vil kunne pege på at når Brøndby får det nedsat, så skal de også. Blandt andet med begrundelse i at der er mange af de involverede klubber der vil have problemer med at udbetale de beløb skylder.

    Jeg tror virkelig at Spillerforeningen kan brænde nallerne, og selvom de ikke har nogen interesse i at Brøndby går nedenom og hjem, er de jo også nødt til at varetage interessen for alle deres medlemmer, og her er Brøndby spillerne trods alt bare en del af flokken

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #720
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af cossie Se meddelelser
    Helt enig de har klappet den her af med både DBU og SF, jeg tror mere om mere på at bif bliver reddet lige på målstregen :-(

    Der er som du siger desværre ikke nogen der vil stå som bødlen der lægger BIF i graven, Guld-Harald havde ellers været en god kreditor at have lige nu ;-)

    Tror mere og mere vi skal håbe på en masse ballade og de derfor ikke overlever i superligaen!
    Uden at man skal tro på alt hvad pressen skriver, så er det åbenbart ikke alle der vil være med til at redde BIF: http://www.sporten.dk/fodbold/bif-an...-saa-lukker-vi

    Man kan vel også sige, at de vel lidt ligger som de har redt, altså BIF og ikke medarbejderne.

    Desuden skriver politiken at spareplanen kun vil have en begrænset effekt: http://politiken.dk/sport/fodbold/su...alle-siger-ja/

    Hvis det er sandt, vil det kræve at kreditorerne går med til at nedskrive deres tilgodehavender. Det kunne sagtens ske, men jeg har svært ved at tro at de vil nedskrive det hele. Så der skal mere til, hvis man skal tro artiklen fra politiken.
    Sidst redigeret af Claus1985 : 08.01.13 kl. 13:25

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den totale trøjetråd
    By FC William in forum De lange linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.03.20, 12:03
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 12.01.11, 09:51
  3. Reminder om kaos tifo
    By michael_kruuse in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.08.09, 08:57
  4. Den store bif bortforklarningstråd
    By Pabres in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 07.10.04, 01:06
  5. DBU/JBU har skabt kaos i Jylland
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.02.04, 10:59

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •