Side 49 af 115 FørsteFørste ... 39464748495051525999 ... SidsteSidste
Viser resultater 721 til 735 af 1721

Emner: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

  1. #721
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Uden at man skal tro på alt hvad pressen skriver, så er det åbenbart ikke alle der vil være med til at redde BIF: http://www.sporten.dk/fodbold/bif-an...-saa-lukker-vi

    Man kan vel også sige, at de vel lidt ligger som de har redt, altså BIF og ikke medarbejderne.

    Desuden skriver politiken at spareplanen kun vil have en begrænset effekt: http://politiken.dk/sport/fodbold/su...alle-siger-ja/

    Hvis det er sandt, vil det kræve at kreditorerne går med til at nedskrive deres tilgodehavender. Det kunne sagtens ske, men jeg har svært ved at tro at de vil nedskrive det hele. Så der skal mere til, hvis man skal tro artiklen fra politiken.
    Okay, det lysner allerede. Det her er jo smukt at læse: - Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke. http://www.sporten.dk/fodbold/bif-an...-saa-lukker-vi

    Og det her er endnu bedre:

    - Vi er lidt forundrede over, at Brøndby er kommet med sådan en udmelding midt i en forhandlingsfase, men vi er indstillede på at forhandle videre med klubben i håbet om at nå et resultat.
    - Men vi laver under ingen omstændigheder en henstandsordning. Til gengæld er vi indstillede på at lave en afbetalingsordning. Vi har stadig ikke modtaget én krone fra Brøndby. Spillerne skal have de feriepenge og den pension, de ikke har fået, siger Mads Øland.
    Spillerforeningens direktør var på vej i et fly, da Brøndby sendte meddelelsen ud til offentligheden. Han er stærkt forundret over, at Spillerforeningen, som klubben forhandler med for tiden, ikke blev orienteret på forhånd.
    - Siden vi har vundet sagen, har Brøndby betalt mange simple kreditorer. Vores krav mod Brøndby er et såkaldt privilegeret krav. Vi må fastholde vores krav, understreger Mads Øland.


    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1895264.ece

    Jeg er til stadighed fascineret over den måde, de kan blive ved at skyde sig selv i foden derude. Nu melder de en plan ud, som med det samme udløser negative reaktioner fra både ansatte og dem, der troede, at de forhandlede med BIF. Det er genialt!
    /Simon, du havde jo helt ret. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #722
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Okay, det lysner allerede. Det her er jo smukt at læse: - Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke. http://www.sporten.dk/fodbold/bif-an...-saa-lukker-vi

    Og det her er endnu bedre:

    - Vi er lidt forundrede over, at Brøndby er kommet med sådan en udmelding midt i en forhandlingsfase, men vi er indstillede på at forhandle videre med klubben i håbet om at nå et resultat.
    - Men vi laver under ingen omstændigheder en henstandsordning. Til gengæld er vi indstillede på at lave en afbetalingsordning. Vi har stadig ikke modtaget én krone fra Brøndby. Spillerne skal have de feriepenge og den pension, de ikke har fået, siger Mads Øland.
    Spillerforeningens direktør var på vej i et fly, da Brøndby sendte meddelelsen ud til offentligheden. Han er stærkt forundret over, at Spillerforeningen, som klubben forhandler med for tiden, ikke blev orienteret på forhånd.
    - Siden vi har vundet sagen, har Brøndby betalt mange simple kreditorer. Vores krav mod Brøndby er et såkaldt privilegeret krav. Vi må fastholde vores krav, understreger Mads Øland.


    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1895264.ece

    Jeg er til stadighed fascineret over den måde, de kan blive ved at skyde sig selv i foden derude. Nu melder de en plan ud, som med det samme udløser negative reaktioner fra både ansatte og dem, der troede, at de forhandlede med BIF. Det er genialt!
    /Simon, du havde jo helt ret. :-)
    Det vidner jo bare om at det er en professionel klub, i hvert fald lidt endnu, der bliver drevet af amatører. Det er helt til grin, men enormt underholdende for os andre :-)

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #723
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Bjur, Auri og Holst takker ja til lønnedgang. Alle medarbejdere skal have svaret tilbage senest torsdag kl. 12.00.

    http://www.sporten.dk/fodbold/bjur-a...il-loennedgang

    Det bliver en spændende uge :-)

  6. #724
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    [QUOTE=Claus1985;601490]Uden at man skal tro på alt hvad pressen skriver, så er det åbenbart ikke alle der vil være med til at redde BIF: http://www.sporten.dk/fodbold/bif-an...-saa-lukker-vi

    Der er et kongecitat i den artikel:

    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    - kvindelig medarbejder i Brøndby.

    Tror sgu, den ryger i min signatur :)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #725
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    400

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Jeg undres... Hvorfor har man ikke clearet om alle er med på en lønnedgang, før man går til pressen?

    P.S
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1895264.ece - Mads Ø vil have alt
    Stavefejl??

    Go suck a rail road spine!!!

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #726
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Bjur, Auri og Holst takker ja til lønnedgang. Alle medarbejdere skal have svaret tilbage senest torsdag kl. 12.00.

    http://www.sporten.dk/fodbold/bjur-a...il-loennedgang
    Mon ikke man havde klappet den af med Auri og Bjur inden?

    Det undrer mig i øvrigt at man vælger en grønthøstermodel. For mig at se ville det have været mere retfærdigt om direktør, sportschef, træner og lignede høje (og særligt højtlønnede) funktioner gik mere end de 10% ned og derved sparede man de lavlønnede administrativt ansatte for at skulle blande deres privatøkonomi ind i klubbens bundløse hul af en økonomi.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #727
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af bazk Se meddelelser
    Jeg undres... Hvorfor har man ikke clearet om alle er med på en lønnedgang, før man går til pressen?

    P.S
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1895264.ece - Mads Ø vil have alt
    Enig. Brøndby IF's ledelse bør være på enhver grundbog i kommunikation om, hvordan man ikke på nogen måde bør agere, hvis man ønsker at drive en sund forretning - ensidige overhovedet have en forretning. Dernæst er det vildt dårlig stil at true alle til at give tilsagn inden torsdag kl. 12. Det har taget Brøndby måneder at komme op med dette makværk af en "plan", og så forventer de, at de implicerede parter uden fornuftigt varsel og uden forhandling skal acceptere et i øvrigt uspiseligt udspil, hvor man skærer alle virksomhedens indkomstgrupper over en kam. Selv SAS virker veldrevet i sammenligning...
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #728
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Mon ikke man havde klappet den af med Auri og Bjur inden?

    Det undrer mig i øvrigt at man vælger en grønthøstermodel. For mig at se ville det have været mere retfærdigt om direktør, sportschef, træner og lignede høje (og særligt højtlønnede) funktioner gik mere end de 10% ned og derved sparede man de lavlønnede administrativt ansatte for at skulle blande deres privatøkonomi ind i klubbens bundløse hul af en økonomi.
    Helt enig (kan se, vores kommentarer overlapper). Det er mangel på respekt for forskellige lønindkomstgrupper - og det er at hoppe over hvor gærdet er allerallerlavest. Tror simpelthen bare ikke, at Brøndbys ledelse gider at tale med hver enkel lønmodtagergruppe for at finde en løsning, der er menneskelig og etisk forsvarlig. Og hver gang man troede, at Brøndby ikke kunne synke dybere.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  15. #729
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Mon ikke man havde klappet den af med Auri og Bjur inden?

    Det undrer mig i øvrigt at man vælger en grønthøstermodel. For mig at se ville det have været mere retfærdigt om direktør, sportschef, træner og lignede høje (og særligt højtlønnede) funktioner gik mere end de 10% ned og derved sparede man de lavlønnede administrativt ansatte for at skulle blande deres privatøkonomi ind i klubbens bundløse hul af en økonomi.
    Nu ved vi jo ret beset ikke, om alle skal gå det samme ned i løn. De kan jo formentlig betale ti sekretærer med Bjurs løn, så det ville unægteligt give god mening at barbere millionlønningerne hårdest. Men kontorfolket skal i hvert fald gå så meget ned, at de stejler, kan man forstå, hehe.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. #730
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    ...Tror simpelthen bare ikke, at Brøndbys ledelse gider at tale med hver enkel lønmodtagergruppe for at finde en løsning, der er menneskelig og etisk forsvarlig. Og hver gang man troede, at Brøndby ikke kunne synke dybere.
    Gider? De har ikke tiden til tiden til det. Det sidste sandkorn er på vej gennem timeglasset. Hold da helt kæft, hvor har de dog formået at gøre ALT forkert derude - so much for amatørindflydelse! Nu kommer slagsiden..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  17. #731
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Der er et kongecitat i den artikel:

    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    - kvindelig medarbejder i Brøndby.

    Tror sgu, den ryger i min signatur :)

    Hehe ja jeg fik mig også en griner der jeg så det :-) Men det citat fortæller vel også meget godt hvor slemt det står til derude

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #732
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Gider? De har ikke tiden til tiden til det. Det sidste sandkorn er på vej gennem timeglasset. Hold da helt kæft, hvor har de dog formået at gøre ALT forkert derude - so much for amatørindflydelse! Nu kommer slagsiden..
    Nu har de jo kendt situationens alvor i mindst et halvt år - og for så vidt længere end det, selv om situationen gradvist er blevet værre og værre efter sommerferien. Mener dog nok, at det ville klæde, hvis man havde lagt en god uges forhandlinger ind i de mange måneder, ledelsen har nosset rundt uden at nærme sig noget, der ligner en plan.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  20. #733
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Hehe ja jeg fik mig også en griner der jeg så det :-) Men det citat fortæller vel også meget godt hvor slemt det står til derude
    Og så fortæller det meget præcist, hvortil kærligheden går. Ikke, at der er noget galt i det. Andre sports- og underholdningsvirksomheder er ikke blege for at kalde en forretning for en forretning. Men det er tydeligvis lettere at sige: "Ingen over klubben" end at agere "Ingen over klubben".
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  22. #734
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Nu har de jo kendt situationens alvor i mindst et halvt år - og for så vidt længere end det, selv om situationen gradvist er blevet værre og værre efter sommerferien. Mener dog nok, at det ville klæde, hvis man havde lagt en god uges forhandlinger ind i de mange måneder, ledelsen har nosset rundt uden at nærme sig noget, der ligner en plan.
    Jamen, vi er helt enige. Min pointe er netop, at man haft masser af tid - den tid er bare gået med at udstille sig selv, og nu hvor konkursspøgelset for alvor står og rusker i døren, er tiden udløbet..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  23. #735
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    76

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Bastiano Se meddelelser
    Så kom der en dejlig forsinket julegaver til alle i dansk fodbold. Emil Bakkendorf er blevet fyret i Brøndby.

    http://www.sporten.dk/superligaen/br...r-klub-legende
    Jeg tror fyringen hænger sammen med at Emil Flæskefjæs til en festlig begivenhed i klubben, hvor både spillere og stab var til stede, eftersigende var så hønefuld at det fik hele forsamlingen til at krumme tæer.
    En anden grund er selvfølgelig at der skal skæres ind til benet mht. omkostningerne, og en mand som aldrig har haft en egentlig (effektiv) funktion ryger naturligvis først. Om besparelsen så modsvarer tabet af indtægter i form af salg af hotdogs, cola og iskager, det skal være usagt.
    "FCK gav alt, hvad de havde, for at tage initiativet i modsætning til Rubin Kazan, som vi i september også spillede 1-1 med. Men de kom ikke for at spille fodbold, de ville kun forsvare" - Lionel Messi

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den totale trøjetråd
    By FC William in forum De lange linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.03.20, 12:03
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 12.01.11, 09:51
  3. Reminder om kaos tifo
    By michael_kruuse in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.08.09, 08:57
  4. Den store bif bortforklarningstråd
    By Pabres in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 07.10.04, 01:06
  5. DBU/JBU har skabt kaos i Jylland
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.02.04, 10:59

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •