Side 5 af 115 FørsteFørste ... 23456781555105 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 1721

Emner: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    922

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Den her er også ret sjov:


    "Lav en demokrati om hvem der skal være vores nye direktør (SydSiden Online)
    skrevet af Sunderland, , 04.11.2010, 15:41

    Kære Brøndby Supporterer og Aktionærer...

    Jeg har skrevet om det før, men vil tage det op igen, da det nu er høj-aktuelt..

    Som i Andre store klubber/regeringer i Europa, syntes jeg man skulle indføre demokrati i Brøndby IF..

    Man laver en afstemning blandt aktionærerne (ca 23000) og Brøndby Supporterne (ca 8500) om hvem der skal lede klubben (sidde i Bestyrelsen) hvert 2 eller 4år...

    Der er trods alt os der får klubben til at køre rundt (93% af aktierne) og enevælde/diktatur vil højst være muligt i 4år....

    Kærlig Hilsen

    En Brøndby Supporter og Aktionær"


    Alene formuleringen i overskriften er ret sjov. At sammenligne BIF med div. regeringer er endnu mere sjovt, men det sjoveste er dem, der bakker op om det.
    "Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."
    - Bill Shankly

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    374

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Efter at have læst lidt på sso, er jeg chokeret over at der
    ›stadig findes en stor flok derind som stadig mener at manden der
    ›fører dem tilbage til toppen er doktoren!!! Og ligeså at der
    ›findes folk derinde der tror at de 3 bestyrelsesmedlemmer og
    ›Palmå gik fordi Per B er ved at køre Kasi ind i klubben. Hvis det
    ›skulle have noget med Kasi at gøre(hvilket jeg ikke tror) er det
    ›da lige modsat at de 4 er gået fordi Per B IKKE vil have ham ind.

    Jeg fatter simpelthen ikke, hvorfor Per Bjerregaad ikke går ud og forklarer/forsvarer sig... Der mp da for fanden være en eller anden god forklaring på det der sker... og det burde da også være muligt at pakke den ind i noget gejl med Brøndbyånd, dyder etc. etc. Men totalt tavshed er fandme da for tåbeligt..

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    119

    Onsides reporter slået

    Et godt eksempel på, hvorfor jeg nyder deres nedtur og ønsker dem og deres såkaldte fans der hvor peberet gror, er overfaldet på Onsides reporter efter kampen.

    http://onside.dk/fodbold-video/super...reporter-slaet

    Hvis man tjekker indslaget ved tiderne 0.03, 0.35 og 0.51 ses det tydeligt, at der er tale om den samme overfaldsmand, en person i blå dynejakke maskeret med et blågult tørklæde for underansigtet. Det ses ligeledes tydeligt, at reporteren bliver bange når han får en på tuden, men han gennemfører alligevel indslaget.

    Vorherre bevares for en bærme, siger jeg bare...!

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Jeg fatter simpelthen ikke, hvorfor Per Bjerregaad ikke går ud og
    ›forklarer/forsvarer sig... Der mp da for fanden være en eller
    ›anden god forklaring på det der sker... og det burde da også være
    ›muligt at pakke den ind i noget gejl med Brøndbyånd, dyder etc.
    ›etc. Men totalt tavshed er fandme da for tåbeligt..

    Fanando Olsen har en forklaring på ledelsesproblemerne i BIF. Hvis det står til troende er det fame mærkeligt at PB er tavs...

    http://avisen.dk/blogs/fernando/broe...ret_28083.aspx

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Fanando Olsen har en forklaring på ledelsesproblemerne i BIF.
    ›Hvis det står til troende er det fame mærkeligt at PB er tavs...

    http://avisen.dk/blogs/fernando/broe...ret_28083.aspx

    Hvis man nu lytter efter de sorte helikoptere, tager skægget og de blå briller på, alt imens man forsøger at forhindre echelon i at lytte med, så kunne man jo også tro at hvad end doktoren har at sige vil det røre vandene for meget inden deres generalforsamling. Og så er det vel klogere at forsøge at lægge låg på og lad de rørte vande stilne af inden generalforsamlingen der kommer efter det. Der må vel også komme generalforsamlinger blandt amatørerne og fond og de kan vel påvirkes af "folkestemningen derude". At alt for mange mellemregninger i magtkampen kommer ud hjælper nok heller ikke aktiekursen og forholdet til fondsbørsen. Og Per B er og forbliver jo epicenteret for hele missæren derude.

    Men nok så relevant, så har Per B vel en hæderkronet tradition for at gå i flyverskjul så snart der er ballade ...........


    edit: Desuden burde denne tråd efterhånden henlægges til de lange linier, hvilket de ekstra popcornsrelaterede kg. på sidebenene af flere af os vidner om.
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    133

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Har ladet mig fortælle at dette kaos stammer tilbage fra sidste bestyreses møde.... Her fik Per B en ordentlig røffel af bestyrelsen (Flertallet) og fået besked på at han måtte smutte som formand eller godkende en ny strategi.

    Hvis man husker tilbage på hvordan Per B så ud da han kom ud fra forrig møde lignede han om nogen en presset mand....

    I mellemtiden har Per B så været i gang med lobbyarbejde og svinget pisken for at genvinde sit "flertal" i bestyrelsen som vi nu ser han har fået.

    Dette resulterer selvfølgelig i at dem der gjorde opstand må gå af. Herunder Direktøren + hans støtter som ikke bukkede under for Per B's pres.......

    Summa sumarum er vel bare at Per B bliver ny direktør i Brøndby og Anders B bliver Sportchef (Outsourced selvfølgelig)

    Ovenstående er blot en mulig teori, men yderst sandsynlig!

    /Simon
    FORZA FCK

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #67
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Jeg håber bare, at Papa Doc holder fast og kæmper imod så længe som muligt.


  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Hørt.... Så mangler bare at Baby Doc indtræder i bestyrelsen og kæmper ved fars side!!!111!!
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #69
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Fanando Olsen har en forklaring på ledelsesproblemerne i BIF.
    ›Hvis det står til troende er det fame mærkeligt at PB er tavs...

    http://avisen.dk/blogs/fernando/broe...ret_28083.aspx

    Hver gang jeg hører eller læser Fernando Olsens ytringer, mister jeg en lille smule af min tro på menneskeheden.

    Man kan håbe, at Fernando Olsen bare er en karakter skabt for at få opmærksomhed. Kommunikationsbranchens svar på Sidney Lee, om man vil. Hvor jeg dog håber for ham, at han inderst inde morer sig kosteligt over, at medierne så villigt lægger sendetid og spalteplads til hans tåbeligheder. Alternativet tør jeg næsten ikke overveje: at han faktisk tror på det, han siger.

    Mandens betragtninger er banale, hans konklusioner himmelråbende naive, og det eneste, der kan undskylde hans konstante behov for at give Per Bjerregaard en retorisk guffer, er, at det har vist sig at være den korteste vej til mediernes opmærksomhed.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #70
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ››Fanando Olsen har en forklaring på ledelsesproblemerne i BIF.
    ››Hvis det står til troende er det fame mærkeligt at PB er tavs...
    ››
    ››http://avisen.dk/blogs/fernando/broe...ret_28083.aspx

    ›Hver gang jeg hører eller læser Fernando Olsens ytringer, mister
    ›jeg en lille smule af min tro på menneskeheden.

    ›Man kan håbe, at Fernando Olsen bare er en karakter skabt for at
    ›få opmærksomhed. Kommunikationsbranchens svar på Sidney Lee, om
    ›man vil. Hvor jeg dog håber for ham, at han inderst inde morer
    ›sig kosteligt over, at medierne så villigt lægger sendetid og
    ›spalteplads til hans tåbeligheder. Alternativet tør jeg næsten
    ›ikke overveje: at han faktisk tror på det, han siger.

    ›Mandens betragtninger er banale, hans konklusioner himmelråbende
    ›naive, og det eneste, der kan undskylde hans konstante behov for
    ›at give Per Bjerregaard en retorisk guffer, er, at det har vist
    ›sig at være den korteste vej til mediernes opmærksomhed.

    Meget enig.

    Hans såkaldte analyser "som er funderet i strategisk, politsk og organisationskulturelt litteratur" (ja det er flot edgar schein) er simpelthen så banale og fuldstændigt blottede for kildehenvisninger eller på anden måde forankring i virkeligheden. Især den måde han taler ned til folk han debattere med, kan få mine løgnkugler helt op under navlen på mig.

    Hvordan den mand kan fungere som strategisk, politisk og kommunikativ rådgiver er for mig en gåde. Jeg er selv kandidatstuderende i organisationsstrategi og kommunikation på CBS, og jeg har stadig til gode at se ham komme med ét argument der er hentet i den akademiske verden. Det på trods af, at han altid gør et stort nummer ud af hvor meget erfaring han har og hvor akademisk han er. Ad bad.

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #71
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    422

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Til Emilo og Cybamerc.

    Der er andre, der har undret sig over hans pludselige indtræden, i
    medieverden. : http://www.youtube.com/watch?v=VdQY7BusJNU

    Har heller aldrig hørt om ham, men kan forstå, at han er tilknytet CBS,
    eller whatever..

    Jønch..
    "When angry, count to four; when very angry, swear" ~ Mark Twain ~
    Jønch's Avatar

  20. #72
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?


    ›Meget enig.

    ›Hans såkaldte analyser "som er funderet i strategisk,
    ›politsk og organisationskulturelt litteratur" (ja det er
    ›flot edgar schein) er simpelthen så banale og fuldstændigt
    ›blottede for kildehenvisninger eller på anden måde forankring i
    ›virkeligheden. Især den måde han taler ned til folk han debattere
    ›med, kan få mine løgnkugler helt op under navlen på mig.

    ›Hvordan den mand kan fungere som strategisk, politisk og
    ›kommunikativ rådgiver er for mig en gåde. Jeg er selv
    ›kandidatstuderende i organisationsstrategi og kommunikation på
    ›CBS, og jeg har stadig til gode at se ham komme med ét argument
    ›der er hentet i den akademiske verden. Det på trods af, at han
    ›altid gør et stort nummer ud af hvor meget erfaring han har og
    ›hvor akademisk han er. Ad bad.


    Meget enig. Og når de går ham lidt på klingen i kommentarerne på hans blog, så undlader han klodset at komme referencer, selvom der flere gange spørges hertil.

    Hans ombytning af Bella Center-gate-skurken er udtryk for, at han hverken har kilder eller styr på situationen. Hans svar er, at den Berlingske-artikel de andre henviser til (og som indtil videre er den eneste kildehenvisning, da han jo ikke selv kommer med nogen), afviser Per B som opspind, til trods for, at den har citater fra Røsler...

    Det eneste positive, der er at sige om hans blog er, at han tager sig den ulejlighed at besvare kommentarerne, omend mangelfuldt.
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #73
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Har heller aldrig hørt om ham, men kan forstå, at han er tilknytet CBS,
    ›eller whatever..

    Jeg har Googlet ham lidt, og umiddelbart tager eksponeringen udgangspunkt i hans blog på avisen.dk, som han har haft siden 2009. Den er der vel en skribent på én af fodboldhjemmesiderne, der er stødt på, og siden er det jo bare gået i én retning for den gode Fernando; nemlig opad.

  23. #74
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Har han ikke spillet for KB engang i tidernes morgen?

  24. #75
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    134

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Har han ikke spillet for KB engang i tidernes morgen?

    Mener jeg så Fernandos seniordebut. Han var kun 16 år og det var for Vanløse i en 2-2 kamp mod Skovbakken i 1980. Det ene af målene scoret af....F.O.
    Sidst redigeret af Onkel Sjus : 09.11.10 kl. 11:15

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 5 af 115 FørsteFørste ... 23456781555105 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Den totale trøjetråd
    By FC William in forum De lange linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.03.20, 12:03
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 12.01.11, 09:51
  3. Reminder om kaos tifo
    By michael_kruuse in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.08.09, 08:57
  4. Den store bif bortforklarningstråd
    By Pabres in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 07.10.04, 01:06
  5. DBU/JBU har skabt kaos i Jylland
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.02.04, 10:59

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •