Side 53 af 115 FørsteFørste ... 3435051525354555663103 ... SidsteSidste
Viser resultater 781 til 795 af 1721

Emner: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

  1. #781
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Smukt skrevet fnug, send du den ind til Mads "I miss my balls" Øland.
    For om nogen har han været trukket rundt i arenaen af BIF A/S, allerede fra dag 1.

  2. #782
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    371

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Ce De Se meddelelser
    ...men dit eksempel med hotellet er jo slet ikke det samme, som det aktuelle:
    Men du citerer mig jo også ude af kontekst. Mit eksempel med hotellet var et svar på, om det kan være relevant, at Brøndby kommune er mindre. Ikke et svar på, om Brøndby kommune kan købe gymnasiet.

  3. #783
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Fnug Se meddelelser
    Nu sidder man så med en kæmpe gæld til spillerforeningen og et par af deres medlemmer (som forøvrigt er dækket ind af lønmodtagernes garantifond, også i forhold til sign on fees og overgangssummer) og paradoksalt nok tillader spillerforeningen at man handler sådan?
    LG garanterer ikke for beløb af den størrelse, ellers kunne vi nok regne med at Øland havde spillet det kort forlængst.
    Hvis jeg tager fejl må du gerne dokumentere at LG garanterer det fulde beløb i tilfælde af konkurs.

    /J!
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.

  4. #784
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Nå, BØF fik deres mildest talt mærkelige aftale med spillerne på plads. Jeg er usikker på om vi nogensinde finder ud af hvad hele det show egentlig handlede om. Det virker helt grotesk at tage sådan en pinagtig tur i medierne og ved egen kraft skabe stor tvivl om fortsat eksistens. Hvilke investorer der står klar til at købe BØF-aktier ved en snarlig emission kan have ønsket det?

    Spillet er lige nu reduceret til at handle om aftalen med Spillerforeningen, og også her er det lidt vanskeligt at gennemskue hvad BØF egentlig er ude på at opnå. Vi kan konstatere at der er skruet virkelig højt op for retorikken: Det bliver direkte udlagt sådan at det nu kun er Spillerforeningen der kan forhindre en redning af Brøndby. Det er tydeligvis ikke sandt, men taktikken er vel at skræmme Mads Øland så meget at han går med til en dårlig aftale. Forhåbentlig kan han godt gennemskue, at det næppe er sådan at BØF indgiver konkursbegæring, hvis ikke Øland går med til en aftale som er svært ugunstig for Spillerforeningen.

    Indledningsvis troede jeg egentlig at BØF havde gode chancer til at få held til det, fordi Mads Øland jo ikke ligefrem har vist sig som en særlig aggressiv forhandler. Navnligt er jeg overrasket over hvor dårlig han er til at bruge pressen, hvilket han fx kunne gøre ved at lække detaljer om hvad der skiller parterne i forhandlingen. Det ville kunne lægge et stort pres på BØF, hvis det er åbenlyst urimeligt hvad de søger at opnå. Det er Øland desværre for flink til, hvilket jo er komplet misforstået, når nu modparten gladeligt benytter medierne til at tegne et falsk billede af at Spillerforeningen nærmest ønsker BØF konkurs.

    Der er heldigvis dukket et par interviews op som giver en lille smule tro på at Mads Øland ikke giver sig helt så let. Det er også blevet lidt lettere at se hvad striden bl.a. handler om:

    Brøndby-direktør: Spillerforeningen kan lukke os

    Spillerforeningen: Ikke eneste sten i skoen

    Spillerforeningen: Brøndby kan give os pant i stadion

    Her er et par af de mere interessante citater:

    Al den sikkerhed, vi kan give, er i spil. Men jeg er ikke sikker på, at det er nok for Spillerforeningen - Tommy Håkansson
    Vi kommer jo nærmest til at stå som bank her, fordi Brøndby reelt låner pengene af os. Hvis man kigger i Tinglysningsbøgerne kan man jo også se, at Nordea har pant i bygninger så de har noget der kan omsættes penge, hvis Brøndby skulle gå konkurs. - Mads Øland
    Når man som simpel kreditor kan få en sikkerhed, så kan vi vel også. Selvfølgelig kan vi det, og det skal vi også have. Der er masser af muligheder. Det skal bare være noget, der i tilfælde af konkurs kan omsættes i penge. - Mads Øland
    Vi vil stå på pinde for dem for at få det løst, men der er også en grænse. Skulle det slemme ske, at Brøndby gik konkurs om fire måneder, og jeg så måtte konstatere, at jeg havde nul kroner til de medlemmer, der har løn, pension og feriepenge til gode, så tror jeg, at de ville kigge lidt skævt til mig for at sige det mildt. Og med rette. - Mads Øland
    Her er der altså tegn på at Mads Øland trods alt har lidt mod og mandshjerte, og at han forstår sin position bedre end frygtet. Det er naturligvis helt rimeligt at Spillerforeningen får sikkerhed enten i emissionens provenu eller i fast ejendom af en vis værdi (og formentlig en kombination). Det er også helt rimeligt at Spillerforeningen forlanger en større del af beløbet til umiddelbar betaling efter en emission. Lad os håbe Mads Øland står fast på disse ting! Så gør det mindre at han accepterer en længere afbetalingsordning af restbeløbet til en rimelig rente, så længe han ikke giver sig ift. beløbets størrelse og forlanger BØF's accept af det samlede krav.

    Good news er så at en sådan aftale vil være temmelig giftig for BØF. Det huer næppe Nordea at der kommer andre som skal have tinglyst pant i BØF's ejendomme, og at en mærkbar del af emissionsprovenuet går direkte i Spillerforeningens kasse. Det er heller ikke noget der vil imponere de investorer, som jeg er rimelig sikker på BØF har stående i kulissen (og det skulle ikke undre om det var Frank Buch og Ole Staxen). Udfordringen for BØF er simpelthen at en aftale der imødekommer Spillerforeningens væsentligste krav vil være meget svær at æde for både Nordea og investorerne til en emission. Det er et simpelt spørgsmål om hvor mange af de nye penge der er båndlagt til afvikling af gæld og dermed ikke kan bruges til at dække underskuddet på den løbende drift og senere hen reparere på det sportslige. På den måde er det selvfølgelig rigtigt at Spillerforeningen indirekte kan blive skyld i BØF's undergang, men vi må håbe at Mads Øland fokuserer på "indirekte" i den forbindelse. Det reelle problem er selvfølgelig at BØF er i gang med en øvelse med at sminke liget i håb om at der kan tiltrækkes investorkapital ved en emission, og at alternativet til den øvelse er en snarlig bankerot.

    Jeg skal ikke turde spå om hvor det ender, for det afhænger helt og holdent af hvordan Mads Øland spiller forhandlingen, og hvor kølig han tør være ift. det store pres BØF lægger på ham. Det skal blive endog særdeles spændende at se hvor den lander. En beroligende tanke er selvfølgelig at selv om BØF får en aftale med Spillerforeningen, så har de stadig lang vej hjem for bare at leve frem til sommer, og de mange forviklinger om lønaftale, gymnasiesalg og Spillerforening-aftale indikerer at BØF næppe kigger ind i et emissionsprovenu der vil gøre dem til et tophold snart. Hvis der lå 100-150 mio. og ventede, havde man vel næppe taget denne uværdige proces for åbne gardiner.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  5. #785
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Jeg skal ikke turde spå om hvor det ender, for det afhænger helt og holdent af hvordan Mads Øland spiller forhandlingen, og hvor kølig han tør være ift. det store pres BØF lægger på ham. Det skal blive endog særdeles spændende at se hvor den lander. En beroligende tanke er selvfølgelig at selv om BØF får en aftale med Spillerforeningen, så har de stadig lang vej hjem for bare at leve frem til sommer, og de mange forviklinger om lønaftale, gymnasiesalg og Spillerforening-aftale indikerer at BØF næppe kigger ind i et emissionsprovenu der vil gøre dem til et tophold snart. Hvis der lå 100-150 mio. og ventede, havde man vel næppe taget denne uværdige proces for åbne gardiner.
    Jeg må dog personligt konstatere, at Øland fokuserer alt for meget på sikkerhden for at få pengene, hvis BIF går konkurs.

    Vi er jo mange der synes det er LANGT mere væsentlig, at spillerforeningen får hver en krone hvis BIF IKKE går konkurs. Så om han har pant i stadion er jo ret uvæsentligt. Hvis først BIF er konkurs, så vil jeg nok ikke bekymrer mig så voldsomt over om Peter Madsen får sine penge. Så det KLART væsentligste, det er at Øland får sikret sig en SOLID bid af emissionen. Det er nemlig - som Simon siger - med til at sende det HELT rigtige signal til investorer: Inden I kan lege Real Football Manager for jeres sparepenge, så skal i lige fylde det her herligt store - og fint voksende - hul op. Derefter kan I begynde at købe spillere og hygge jer...

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  6. #786
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Hvilken vej det går med deres rekonstruktion, skal jeg afholde mig fra at gøre mig klog på (barometeret svinger jo nærmest fra time til time i disse tider).
    Dog hælder jeg mest til (uden at have noget som helst, at bygge det på), at de nok skal få flikket et eller andet sammen, der afværger konkursen.

    Kun håber jeg, at det koster dem så megen energi og fokus, at der er mindst ti hold, der henter flere point end dem i foråret, thi hvor ville det dog fryde mig usigeligt, at se dem rykke ud af landets bedste række.
    En tretten runders lang dødskamp, der tabes i sidste ende (med dertil hørende grædende kleb-folk på faxe-tribunen).
    Oh, salig fryd!

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #787
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    493

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Hej /J!...
    Beløbets størrelse er for så vidt fuld stændigt ligemeget...Det er atp der står bag lønmodtagernes garantifond...selv samme fond der har ofret 240 mia i "banksagen"....(jeps miliarder...du læste rigtigt)...så de få milioner er de ret ligeglade med.
    Du må regne med at der er virksomheder i Danmark der er væsentlig større end Bifs lille papkasse... Lego...Mærsk...bla..bla..

    Anyway så dækker garantifonden følgende:

    LG kan betale de krav på løn mv., der har privilegium i arbejdsgiverens konkursbo. Det vil normalt være følgende typer af krav:
    Løn og tillæg
    Erstatning for manglende løn i opsigelsesperioden
    Pension
    Atp-bidrag
    Feriepenge
    Ferietillæg
    Søgnehelligdagsbetaling
    Fritvalg (pensions ting)
    Feriefridage
    Fratrædelsesgodtgørelse
    Godtgørelse for usaglig opsigelse
    Løn under sygdom og barselsorlov
    Akkordoverskud
    Sagsomkostninger
    Renter

    Endvidere omfatter LG-garantien provision, tantieme samt regelmæssigt udbetalt gratiale
    (læs selv på www.atp.dk)

    LG betaler ikke
    Kørselsgodtgørelse (kilometerpenge)
    Rejsegodtgørelse
    Diæter
    Repræsentationsudgifter
    Andre udgifter, som arbejdsgiveren skal refundere
    G-dage: godtgørelse for 1., 2. og 3. ledighedsdag
    Godtgørelse for manglende ansættelsesbevis
    Konkurrenceklausuler
    Krav, der skulle have været betalt mere end 6 måneder før konkursen/ophøret (LG betaler kun undtagelsesvist efter en konkret vurdering af, hvad der er gjort for at få beløbet udbetalt).

    Så......

    Det eneste BIF kan påberåbe sig er retten til at Rekonstrukturere sig selv...så stilles alt på "hold" og de kan starte forfra med deres julelege..
    Men med mindre jeg tager vildt fejl....så ret mig gerne da denne sag i den grad har pirret min nysgerrighed.

    Venlig hilsen
    Fnug
    "De ska´ha´baaaaaankkk.... 100-0..!
    Bold-lam plastikfan med briller,på NedreC...elsker Café Latte...gerne i et rigtigt stort glas...tak!
    Fnug's Avatar

  9. #788
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Fnug Se meddelelser
    Krav, der skulle have været betalt mere end 6 måneder før konkursen/ophøret (LG betaler kun undtagelsesvist efter en konkret vurdering af, hvad der er gjort for at få beløbet udbetalt).
    Dette er jo relevant for feriepengesagen. Pengene skulle have været betalt for flere år siden.

    Hvis du ser på ATP's oversigter over de største konkurser, kan du også se at BØF ville komme i top 10, såfremt LG skulle dække de 25-30 mio. kroner som Brøndby skylder i feriepengesagen.

    Jeg kan på ingen måde se noget på LG-hjemmesiden der indikerer at Spillerforeningen skulle være dækket ind i tilfælde af at Brøndby går konkurs. Hvis de var det, så ville de nok også tage det anderledes roligt - så kunne man nærmest argumentere for at en konkurs ville være en fordel for dem.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #789
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Dette er jo relevant for feriepengesagen. Pengene skulle have været betalt for flere år siden.

    Hvis du ser på ATP's oversigter over de største konkurser, kan du også se at BØF ville komme i top 10, såfremt LG skulle dække de 25-30 mio. kroner som Brøndby skylder i feriepengesagen.

    Jeg kan på ingen måde se noget på LG-hjemmesiden der indikerer at Spillerforeningen skulle være dækket ind i tilfælde af at Brøndby går konkurs. Hvis de var det, så ville de nok også tage det anderledes roligt - så kunne man nærmest argumentere for at en konkurs ville være en fordel for dem.

    /Simon
    Men omvendt er en fagforening vel heller ikke interesseret i at være medskyldig til, at der bliver endnu flere arbejdsløse?

    På denne måde sidder SF jo lidt mellem to stole. På den ene side vil de gerne se noget guld. Men på den anden side vil de heller ikke være dem der drejede nøglen, og lukkede Cirkus Bundby, DESVÆRRE.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #790
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    163

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af /J! Se meddelelser
    LG garanterer ikke for beløb af den størrelse, ellers kunne vi nok regne med at Øland havde spillet det kort forlængst.
    Hvis jeg tager fejl må du gerne dokumentere at LG garanterer det fulde beløb i tilfælde af konkurs.

    /J!
    http://www.atp.dk/X5/wps/wcm/connect...du_faa_daekket

    I højre hjørne på denne side:
    Maksimumbeløb,
    LG kan højst udbetale et maksimumbeløb på 160.000 kr. efter skat. Beløbet er ikke inklusiv feriepenge og fritvalg.

    Det betyder at der ikke en begrænsning på feriepenge, men man får sikkert ikke dækket pension og renterne.

  14. #791
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Mannes Pande Se meddelelser
    I højre hjørne på denne side:
    Maksimumbeløb,
    LG kan højst udbetale et maksimumbeløb på 160.000 kr. efter skat. Beløbet er ikke inklusiv feriepenge og fritvalg.

    Det betyder at der ikke en begrænsning på feriepenge, men man får sikkert ikke dækket pension og renterne.
    Jeps, men jeg tror at der er tale om en misforståelse her.
    LG dækker de feriepenge (og løn op til 160K samlet set) de optjener i opsigelsesperioden under en konkurs, ikke tidligere optjente feriepenge tilkendt ved dom.

    Dvs. går BIF konkurs inden pengene er betalt til spillerforeningen vil de stå meget dårligt da de tilkendte feriepenge skal hives ud af boet.

    Det giver jo absolut heller ingen mening heller at Øland ikke har nævnt det med et ord hvis det skulle være tilfældet. Det ville jo spille bolden et pænt stykke tilbage på BIFs halvdel at Øland kunne godtgøre at pengene sådan set var sikre, men at det kun var nuværende og fremtidige arbejdspladser i BIF der var i spil.

    /J!
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #792
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    163

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af /J! Se meddelelser
    Jeps, men jeg tror at der er tale om en misforståelse her.
    LG dækker de feriepenge (og løn op til 160K samlet set) de optjener i opsigelsesperioden under en konkurs, ikke tidligere optjente feriepenge tilkendt ved dom.

    Dvs. går BIF konkurs inden pengene er betalt til spillerforeningen vil de stå meget dårligt da de tilkendte feriepenge skal hives ud af boet.

    Det giver jo absolut heller ingen mening heller at Øland ikke har nævnt det med et ord hvis det skulle være tilfældet. Det ville jo spille bolden et pænt stykke tilbage på BIFs halvdel at Øland kunne godtgøre at pengene sådan set var sikre, men at det kun var nuværende og fremtidige arbejdspladser i BIF der var i spil.

    /J!
    Nej, LG udbetaler også allerede optjent feriegodgørelse og ikke kun feriegodtgørelse optjent under en konkurs.

    Retsinformation:
    Konkursloven: https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=136100
    Bekendtgørelse om LG: https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=137055

    I bekendtgørelsen om LG fremgår det:
    § 2. Garantien omfatter krav på løn og andet vederlag, erstatning for afbrydelse af arbejdsforholdet, godtgørelse i forbindelse med opsigelse eller afbrydelse af arbejdsforholdet samt feriegodtgørelse.
    § 3. I situationer som nævnt i § 1, stk. 1, nr. 1-3, kan fonden i det enkelte tilfælde i alt højst udbetale 110.000 kr.2) til hver lønmodtager for krav nævnt i konkurslovens § 94, nr. 2, og § 95, stk. 1, nr. 1-3 og 5.
    Konkurslovens § 95, stk 4 er således ikke omfattet af maksimumbeløbet (herover 110.000, senere forhøjet til 160.000)
    § 95 4) Krav på feriegodtgørelse.
    Dog må man jo nok anerkende at situationen er speciel og sikkert aldrig afprøvet ved nogen retsinstans. Normalsituationen er jo typisk at man ved konkurs ikke har nået at afholde den ferie man optjente i seneste optjeningsår. Hvis jeg var Mads Øland, ville jeg dog straks se at få testet retspraksis på området.
    Sidst redigeret af Mannes Pande : 13.01.13 kl. 09:51

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #793
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Mannes Pande Se meddelelser
    Hvis jeg var Mads Øland, ville jeg dog straks se at få testet retspraksis på området.
    Tak for indspil. Jeg må dog stadig erkende at jeg ikke er overbevist om at LG bare går ind og dækker beløb i den størrelsesorden, men det skriver du jo også jf. den specielle situation at man ikke kan være sikker på.

    Mon ikke man som lønmodtager har en eller anden objektiv frist ift. hvornår man kalder konkursen? LG kan jo ikke være tjent med at det trækkes i langdrag så gælden forøges støt og roligt. Hvis vi nu leger at BIF går ned til efteråret er der jo i mellemtiden løbet temmelig mange renter på de skyldige beløb. Den ekstraudgift kunne LG jo være sparet hvis kreditorerne havde udvist rettigdig omhu og krævet hvad der var deres i tide?

    Well, jeg aner det ikke, dog er jeg sikker på at LGs regler ikke er konstrueret til at holde hånden under millionærer, hvilket max-grænsen på løn jo også indikerer.
    Uanset hvad bliver det spændende at se hvad der er op og ned på det her.

    /J!
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #794
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    493

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Det lyder som om der er rigtigt mange juridiske små slagsmål der skal tages før noget som helst er overstået og 1..2..3.. er vi henne ved den aktie emmision der skal omlægge alt for BIF.

    Om det så lykkes eller ej må stå hen i det uvisse...men damm hvor jeg håber at een eller anden trækker stikket.
    Om ikke "for hele danmarks superligas skyld" så for Brøndbys...
    Med det mener jeg, at man nu har haft en ledelse der i den grad har fejlet... en sikkerhedsorganisation der er "dømt ude" og et fodboldhold der på ingen måder lever op til deres så tdligere stærke brand.

    Jeg tror inderst inde (ja....fordi jeg er FCKér....bl.a....) at Brøndby ville have rigtigt godt af at blive rekonstrueret.
    Ny bestyrrelse, nyt "setup", nyt brand og en kulturændring af dimentioner.
    Spørgsmålet er bare om vestegnen er moden og om den ..åhhhh...så traditionsrige klub ikke bare havner i masseslagsmål på café 1964 mandag eftermiddag?

    Jeg håber at man når til den konklussion, at en total omlægning af indhold og spillermateriale skaffer dem vejen frem til en ny periode i superligaen ( når de nu er røget ud i maj) efter et år hvor de har mulighed for at se hinanden i øjnene og få styr på deres ting.

    I mellemtiden må vi så koncentrerer os om vores.

    ps: gode indlæg omkring Lønmodtagernes garantifond og indhold...takker og bukker for lærdom.
    "De ska´ha´baaaaaankkk.... 100-0..!
    Bold-lam plastikfan med briller,på NedreC...elsker Café Latte...gerne i et rigtigt stort glas...tak!
    Fnug's Avatar

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #795
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    416

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Hmm. Lang tid siden der har været nyt fra Vestegnen. Gad vide om det er godt eller skidt? Håber, at det betyder nul indkøb, fordi de er for langsomme...

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den totale trøjetråd
    By FC William in forum De lange linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.03.20, 12:03
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 12.01.11, 09:51
  3. Reminder om kaos tifo
    By michael_kruuse in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.08.09, 08:57
  4. Den store bif bortforklarningstråd
    By Pabres in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 07.10.04, 01:06
  5. DBU/JBU har skabt kaos i Jylland
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.02.04, 10:59

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •