Side 54 af 115 FørsteFørste ... 4445152535455565764104 ... SidsteSidste
Viser resultater 796 til 810 af 1721

Emner: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

  1. #796
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Hmm. Lang tid siden der har været nyt fra Vestegnen. Gad vide om det er godt eller skidt? Håber, at det betyder nul indkøb, fordi de er for langsomme...
    Jo længere tid, der går inden aftalen med Spillerforeningen er på plads, jo bedre, tror jeg. For de kan vel ikke tillade sig at bruge penge på transfermarkedet, før den nærmeste fremtid er sikret. Når nu vi tilsyneladende ikke får en konkurs lige med det samme, kan vi jo håbe på, at de må spille sæsonen færdig med en afpillet trup uden nyindkøb.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #797
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...y-halv-million

    Per Per er i sandhed en fighter, en legende, en klubmand , en skruebrækker samt en første klasses Vestegnsprol....

    Men han er nok godt lønnen i Hvidovre ... Jeg brækker mig ....

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #798
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...y-halv-million

    Per Per er i sandhed en fighter, en legende, en klubmand , en skruebrækker samt en første klasses Vestegnsprol....

    Men han er nok godt lønnen i Hvidovre ... Jeg brækker mig ....
    Jeg kan finde mindst en halv million grunde til at hade PerPer, men: "I min kontrakt med Brøndby stod der, at det var inklusiv feriepenge, og det er det, som jeg forholder mig til. Det er penge jeg aldrig har forventet at få, og jeg vil ikke have dem, siger Per Nielsen til sporten.dk." er ikke en af dem.

    De spillere der har bedt om ovenstående i deres kontrakt, og som nu kommer rendende med hatten i hånden, har jeg faktisk ikke så meget til overs for. At det så er BIFs egen skyld at de står i situationen, fordi de kunne have valgt at håndtere det hele efter bogen, er en anden sag.

    Jeg forstår heller ikke hvad Per Nielsens løn i Hvidovre har med noget at gøre her?

    /J!
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.


  6. #799
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    427

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...y-halv-million

    Per Per er i sandhed en fighter, en legende, en klubmand , en skruebrækker samt en første klasses Vestegnsprol....

    Men han er nok godt lønnen i Hvidovre ... Jeg brækker mig ....

    Den gode Per Per er tilsyneladende vendt rundt på en tallerken! Her siger han at hvis han har penge tilgode, så skal han naturligvis have dem: http://www.bold.dk/nyt/Per-N-Vil-tag...t-til-Broendby

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #800
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Det har nok også lidt at gøre med at hvis han skulle have de penge, så skulle han selv begynde at køre en sag mod Brøndby eftersom han ikke er medlem af Spillerforeningen og ikke en del af de sager der blev kørt der.

    En ting er at sige "ja tak" når der er nogen der kommer med en check, men ligefrem at skulle stævne klubben selv, ah, mon ikke det ville have skadet kleb-ryet lidt for meget?

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #801
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Poppelvig Se meddelelser
    Den gode Per Per er tilsyneladende vendt rundt på en tallerken! Her siger han at hvis han har penge tilgode, så skal han naturligvis have dem: http://www.bold.dk/nyt/Per-N-Vil-tag...t-til-Broendby
    "Lagt online: 12.09.2012 07:33"... er det ok at vi hæver debatniveauet bare en smule, også selv om det er BIF og PerPer? ;-)

    /J!
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #802
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    80

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af /J! Se meddelelser
    "Lagt online: 12.09.2012 07:33"... er det ok at vi hæver debatniveauet bare en smule, også selv om det er BIF og PerPer? ;-)

    /J!
    Men siger Poppelvig ikke bare, at PerPer har vendt på en tallerken i forhold til sin udtalelse fra september sidste år?? Og det er vel rigtigt nok?
    Og som David_T så rigtigt siger, så er PerPer jo slet ikke i samme situation som alle dem, der er medlemmer af Spillerforeningen og allerede har en (ikke-ankebar) voldgiftdom for, at de har penge til gode, og hellere igår end imorgen..

    Som David_T siger, så skulle PerPer (og evt Danton) jo selvstændigt sagsøge klebben ved en (normal?) retssag, som BIF sikkert ville anke og trække i langdrag hvis de havde mulighed for det..

    PerPer siger derfor reelt set bare "nej tak" til penge han endnu ikke har krav på, hvorfor dette forhåbentligt ikke komme til at påvirke Spillerforeningens krav på nogen måde.. Og at bruge PerPer som eksempel i fremtidige forhandlinger med Øland, vil nok være at skyde sig selv i hovedet, idet PerPer næppe er i kridthuset hos Øland, med tanke på hans udmeldelse af Spillerforeningen og skruebrækkeri/"jeg-vælger-at-være-solidarisk-med-klebben"..

  13. #803
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Per Nielsen er ikke medlem af spillerforeningen og jeg er ikke sikker på han overhovedet er inkluderet i det beløb Bif skylder. Hvis han ikke er, er det jo en gratis omgang at sige nej til penge han ikke har til gode.
    At han så sikkert ville stå godt hvis han selv kørte sagen for at få pengene er så en anden ting.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #804
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Burde den melding ikke have kommet for et halvt år siden, hvis den skulle have haft nogen emotionel betydning?

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #805
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Burde den melding ikke have kommet for et halvt år siden, hvis den skulle have haft nogen emotionel betydning?
    Det giver da meget fin mening at PerPer netop nu er ude og fortælle at han opgiver sit "krav" mod klubben.

    Jeg ved ikke om han er omfattet af sagen eller ej jf. hans skruebrækkeri, men der er da i min optik klar og tydelig adresse på den udmelding han er kommet med, nemlig at de spillere der har accepteret at feriepenge var en del af lønnen da de indgik kontrakten, skulle overveje om de kan se sig selv i spejlet når de kommer efter de penge en gang til nu - selv om de har loven på deres side.

    I den situation BIF står i nu er alle bidrag velkomne, så det ville da på ingen måde undre mig om Per Nielsens udmelding er koordineret med BIF i håb om at lægge pres på de spillere der godt har vidst hvad de lavede da de skrev under på kontrakterne i sin tid.

    /J!
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #806
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    111

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Ah ja, og så får han en bonus (under bordet) når alle de andre følger hans opofrende eksempel...
    Så nu er han altså skruebrækker mod ferielovgivningen.
    Super FCK
    kalle's Avatar

  20. #807
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    What's your point? I september sagde han noget andet, ergo er han vendt på en tallerken.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #808
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Det kan simpelthen ikke pisse mig af at PerPer ikke vil have de penge. Han har spillet i den pisgule trøje hele hans liv (i hvert fald i følge BIF - gider ikke at undersøge det) - han må naturligvis gerne elske den klub over alt på jorden og forsøge at hjælpe den - for det har BIF i den grad brug for.

    PerPer er ikke persontypen jeg bryder mig om og derfor glæder jeg mig over at han hører til i remouladebæltet!

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #809
    isen er offline Roland Roland Mak Mak Mak
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,477

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Conte/nestor kvalificerer her et rygte om, at Bøf (DBU) er interesseret i at købe Bøf stadion.

    http://www.denfri.dk/2013/01/dbu-er-...ondby-stadion/

  25. #810
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af isen Se meddelelser
    Conte/nestor kvalificerer her et rygte om, at Bøf (DBU) er interesseret i at købe Bøf stadion.
    http://www.denfri.dk/2013/01/dbu-er-...ondby-stadion/
    Tror det er en and.. I de utallige tråde på blok4 og sso om DBUs betaling for Parken har det været fremme at DBU kunne bygge deres eget nye stadion i Ørestaden mv.. så PSE ikek fik en krone fra DBU, men DBUs vedtægter giver slet ikke de muligheder, så den er klar til at skyde ned på forhånd.

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Den totale trøjetråd
    By FC William in forum De lange linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.03.20, 12:03
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 12.01.11, 09:51
  3. Reminder om kaos tifo
    By michael_kruuse in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.08.09, 08:57
  4. Den store bif bortforklarningstråd
    By Pabres in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 07.10.04, 01:06
  5. DBU/JBU har skabt kaos i Jylland
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.02.04, 10:59

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •