Side 58 af 115 FørsteFørste ... 8485556575859606168108 ... SidsteSidste
Viser resultater 856 til 870 af 1721

Emner: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

  1. #856
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?


  2. #857
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Ifløge EB har spillerne besluttet at kræve løn på mandag, og derefter har BIF tre dage, inden spillerne er frie til at smutte. Hvorfor der i artiklen så står, at BIF har til på fredag, ved jeg ikke. Men det er jo EB... http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1912688.ece
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. #858
    isen er offline Roland Roland Mak Mak Mak
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,477

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Jeg vil gerne gemme dette fremragende og mest sobre blog-indlæg om Bøf's nyere historie, som jeg til dato har læst.

    eg er AGF-fan og har længe håbet, at Brøndby ville klare sig i Superligaen. Det har dog ændret sig over de sidste måneder i takt med klubbens ulidelige offermentalitet, løgnehistorier, og overforbrug på spillere samtidig med, at Brøndby fortsat ikke betaler sine kreditorer. Både for Brøndby og dansk foldbold tror jeg Brøndbys konkurs vil være positivt.

    Her er hvorfor:

    1) Offermentaliteten. "Alle hader os" var en gang en (selvfed) måde for Brøndby folk at fastslå, at de var noget særligt og havde opnået resultater, som gjorde at andre fans var misundelige. Nu er resultaterne væk, men den ulidelige offermentalitet er der stadigvæk. Brøndbys fans, der har hånet og hånet AGF og andre klubber, der ikke havde BIF's succes klynker nu over, at fans af andre klubber er "efter dem". Klubbens ledelse klynker endnu mere. Både over spillerne, som de mener er grådige (selvom klubben selv har indgået kontrakterne). Spillerforeningen, som bare passer deres job. Og medierne, som også passer deres job - og har gjort det godt i sagen om BIF. Der er dog meget få Brøndby fans, der har besluttet sig for rent faktisk at gøre noget for at redde klubben. Var det 500.000 kroner, der kom ud af aktieræset? Det er lige nok til at betale en månedsløn for Jan K.

    2) Overforbruget. Finanskrisen har vist de grimmeste grådige sider af danskerne, og jeg hører selv til dem, der i 00'erne brugte penge uden at tænke mig om, så min glorie skal ikke pudses. Men i dansk fodbold har Brøndby været den største synder. Spillerlønninger til blandt andre Jan Kristiansen har været de højeste i dansk foldbold nogensinde. Med de 100 millioner fra Kasi i ryggen (han er i sig selv billedet på finanskrisen) brugte Brøndby ekstreme summer. Det har været med til at presse lønniveauet og forbrugsfesten op i de mindre klubber i Danmark. Jan K. er det eksempel, der altid hives frem. Som AGF'er er det tankevækkende. Jan K. var nemlig rygtet stensikkert til AGF, hvor hans træner fra Esbjerg Ove P dengang havde ansvaret. Et perfekt match. Pludseligt skiftede han imidlertid til Brøndby. Siden har han kostet Brøndby op mod 20 millioner kroner i løn og sign on alt i mens hans karriere er gået i stå. Mit gæt er, at det havde været bedre for Brøndby, Jan K og dansk fodbold, hvis han var taget til AGF. Feriepengesagen er en udløber det overforbrug. Per B. var selv med til at udforme overenskomsten men overtrådte den derefter med åbne øjne i årevis. Formålet var at tilbyde spillerne endnu højere lønninger end andre danske klubber kunne ved at hjælpe spillerne til at omgå det danske skattevæsen. Det er grimt over får de andre klubber i Superligaen og de danske skatteydere, og det er klubbens ansvar alene.

    3) Særbehandlingen. Brøndbyfans og klubben klager i en uendelighed ove at DBU favoriserer FCK ved at lægge alle lands og pokalkampe i Parken (og de har ret). Men Brøndby overser fuldstændig, hvor meget særbehandling de får. I går kom det frem, at Brøndby kommune siden 2010 har haft en millionbetaling til gode hos Brøndby, som man aldrig har rykket for. Det tror jeg faktisk ikke er lovligt for en kommune, da Brøndby er en privatvirksomhed. TIdligere spillede man nærmest gratis på det dengang kommunalt ejede Brøndby stadion, og Interbank skandalen overlevede klubben kun fordi fløjshandskerne blev taget i brug af alle omkring klubben.

    4) Truslerne. Brøndby skylder over 80 millioner kroner til kreditorer, men ingen kreditorer tør erklære klubben konkurs. Heller ikke Spillerforeningen, selvom Brøndby ikke har rørt en finger for at betale det skyldige beløb i flere måneder. Man skal ikke bevæge sig langt ind på et Brøndby-forum for at forstå hvorfor. Der er allerede nu flere steder forslag fremme om at opsøge Mads Øland for at chikanere ham. Man kan også forestille sig det hærværk der ville komme mod en lille lokal virksomhed, som havde penge tilgode hos Brøndby, men tillod sig at erklære klubben konkurs. Det værste af det hele er, at jeg er overbevist om, at en del Brøndby fans faktisk synes, at det er meget fedt, at ingen tør erklære klubben konkurs. For det viser jo, at klubbens fans er nogle vældige karle.

    5) Løgnene. Jeg kan ikke komme i tanke om nogen virksomhed, der som Brøndby har løjet, løjet og manipuleret omgivelserne i utallige forsøg på at give indtryk af at klubben havde en sund økonomi. Man var i foråret voldsomt efter Ekstra Bladet, som skrev, at økonomichefen havde sendt en mail om, at der ville mange penge til lønnen, hvis der ikke blev krævet tilgodehavender ind. Det var løgn lød det fra klubben...lige indtil mailen dukkede op. Men det var ikke ensbetydende med, at klubben havde økonomiske problemer var næste melding, hvorefter det kom frem, at Benny Winther måtte lægge ud for at betale løn i klubben. Trods det købte man kort efter Antipas for flere millioner i Sønderjyske - som fik lovning på penge på et senere tidspunkt. Dem har de så ikke fået endnu. Den utroværdighed er også en væsentlig årsag til, at investorerne er faldet fra. Klubben er ganske enkelt totalt utroværdig og mon ikke der venter nogle alvorlige skeletter i skabet? Både gæld til kreditorer og værdi af aktiverne tror jeg ikke er fuldt belyst.

    6) Tilskuerballaden. Jeg har flere Brønbyfans i min omgangskreds, og de kunne aldrig finde på at bruge vold, kaste med romerlys eller invadere en fodboldbane. Men de er tilgengæld også holdt op med at følge Brøndby. De gider ikke rigtig mere på grund af Per B. og den uduelige ledelse. Desværre er voldspsykopaterne ikke stået af endnu. Og det er bare et kedeligt faktum at Brøndby er balladeklub nummer et i Danmark. Det giver hele fodbolden et dårligt ry og holder familier fra stadion rundt om i Danmark. FCK har også idioter blandt deres fans, men det kommer primært til udtryk i kampene mod Brøndby. Forhåbentlig bliver der et pusterum nu mens Brøndby er væk, hvor en ny og sundere fankultur kan vokse frem.

    7) Medløberfans. For alle os, der holder med hold fra provinsen har det været en underlig oplevelse at se unge fra vores egen by gå rundt i Brøndbytrøjer i 90'erne. Hvorfor i alverden holde med et hold fra Brøndby med mindre det var for at sole sig i deres daværende succes? Brøndbys tilskuertal er da også dykket kraftigt i takt med at resultaterne udebliver og det er lang tid siden jeg har set nogen i en Brøndbytrøjer i Aarhus :-). Støt dog et hold fra din egen landsdel, så vi kan få noget konkurrence.

    8) Brøndbys største aktiver er tæt på værdiløse. Et argumenterne mod en konkurs er, at Brøndby mister aktiver som Brøndby Stadion, Gymnasiet og Gildhøjcentret. Jeg indrømmer blankt at jeg ikke har undersøgt det, men i mine øjne lyder det hele værdiløst og derfor ikke et tab for Brøndby, når man til gengæld kan slippe ud af feriepengesagen, lønudbetalinger og de 80 millioner til kreditorerne. Gymnasiet kan man ikke sælge, GIldhøjcentret er som jeg forstår det belånt til op over skorstenen, og stadion har heller ikke værdi. Parken er et aktiv for FCK, fordi DBU ligger store summer, der er kontorudlejning, koncerter og anden aktivitet. Det er der ikke meget af på Brøndby Stadion som primært er en betonklods på Vestegnen, der kun bruges af Brøndby. Igen var det storhedsvandvid og Football Manager tendenserne i ledelsen, der fik Per B til at ville bygge og eje sit eget stadion. Som alle andre klubber en FCK skal Brøndby bare have et billigt kommunalt ejet sted at spille, så det er heller ikke noget tab.

    9) Storhedsvanvid. Brøndby er Danmarks (næst)største klub og Superligaen vil ikke være noget uden Brøndby. Brøndby har den største historie blandt de danske klubber. Sådan lyder det gang på gang. Det med historien og antalt af mesterskaber bliver punkteret af et enkelt opslag på Wiki, og resten køber jeg ikke længere. Superligaen vil klare sig fint uden Brøndby. Brøndbys tilskuertal dykker, resultaterne har ikke været andet end til et midter eller bundhold noget der nærmer sig et årti siden 2005. Brøndbys brand er i dag dårlig og løgnagtig ledelse, pinlige resultater på hjemmebane mod Horsens tiIsat en portion kast med romerlys, anholdelser og anden tilskuerballade. Det er sådan resten af Danmark ser jer, og det er også derfor sponsorerne holder igen og I ikke kan finde en hovedsponsor. Hvilken virksomhed ville være symbiotisk forbundet med overforbrug og tilskuerurolighed, medmindre alle virksomhedens kunder var et finde på Vestegnen?

    10) Annoncehaj som redningsmand. Dine venner fortæller som bekendt meget om, hvem du er. Brøndbys sidste redningsmand er Thomas Rasmussen, der har indgået spillersponsorat og i de seneste dage tilbudt lån til Brøndby. Han har grundlagt sin formue ved at være annoncehaj. En af de mest nederdrægtige svindeformer, som rammer almindelige danskere og små virksomheder, der har svært ved at forsvare sig. Antageligt er der en del små håndværkervirksomheder blandt Brøndbys sponsorer og fans. Alligevel har klubben ikke sagt NEJ FOR FANDEN sådan en mand vil vi ikke stå i gæld til. Tværtimod har man samarbejdet, og jeg har ikke set mange Brøndby fans protesterer. Thomas Rasmussen har også venner blandt voldsidioterne i Brøndbys fanskare. Heller ikke det har tilsyneladende afskrækket ledelse eller fans. Det er nok det definitive symbol på, hvor rådden klubbens værdier og selvværd er blevet.

    Hele den syge kultur i Brøndby og blandt tilskuerne kan i mine øjne kunne udryddes ved en konkurs. Der skl en total destruktion af klubben til for at rydde op. Alt andet vil bare få råddenskaben til at forblive. En konkurs vil gøre ondt nu, men på sigt gavne Brøndby, som nok skal kæmpe sig op igen. Når Brøndby er tilbage, vil Superligaen forhåbentlig have en sund tilskuerkultur og nogle stærkere provinsklubber, som kan give kamp til stregen. Dermed vil dansk fodbold også stå langt stærkere.

    Til sidst et eksempel på, hvor virkelighedsfjern man har været på Vestegnen i lang tid. Det er fra Per B.'s nytårshilsen sidste år. Den blev lagt på brondby.com den 29/12-2011:

    "Fundamentet er klar til en ny god periode overalt i Brøndby IF inklusive Superligaholdet, og det er faktisk det eneste, man kan ønske sig mere i klubben: Succes for Superligamandskabet.

    Det er min helt klare mening, som det fremgår, at der heldigvis er grund til optimisme i Brøndby IF på trods af, at der ofte tegnes et andet billede i medierne, der jo i nogen grad fungerer som ukritisk talerør for nogle selvpromoverende, utilfredse og krævende fans."

    Hvordan synes du selv det går et år senere, Per B?

    Hele den underholdende nytårshilsen kan læses her: http://brondby.com/article.asp?aid=68864
    Link: http://www.bold.dk/blog/vis.php?blog_id=2573&post_id=1


  4. #859
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,010

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Nu er spillerne også de onde:
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1912688.ece

    Mon de klarer den til på mandag?

  5. #860
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?



  6. #861
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    78

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af MikkelZ Se meddelelser
    Tak, fordi du gjorde min fredag aften så meget bedre! Fantastisk humor, intet mindre!

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #862
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Troels Troelsen, CBS i DR2 Deadline 1. februar 2013: Brøndby går ikke konkurs... det er skammeligt, det Spillerforeningen foretager sig.

    WTF!?!?

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #863
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    119

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Er manden ikke ansat på CBS som lektor? Det her er intet mindre end et partsindlæg til fordel for BIF, og har ikke en skid at gøre med sportsøkonomisk ekspertise.

    Citat Oprindeligt indsendt af Bingohanz Se meddelelser
    Troels Troelsen, CBS i DR2 Deadline 1. februar 2013: Brøndby går ikke konkurs... det er skammeligt, det Spillerforeningen foretager sig.

    WTF!?!?


  11. #864
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    30

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Havde man forventet andet fra pestegnen?? Jeg havde ikke. http://www.bold.dk/nyt/Doedstrusler-mod-Mads-Oeland

  12. De følgende 10 brugere er enige:

  13. #865
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    151

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Når man læser første indlæg og ser på tidspunktet, må dette med distance være mest profetiske tråd start - nogensinde
    *nyder*

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #866
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Bingohanz Se meddelelser
    Troels Troelsen, CBS i DR2 Deadline 1. februar 2013: Brøndby går ikke konkurs... det er skammeligt, det Spillerforeningen foretager sig.

    WTF!?!?
    Patetisk og meget lidt ekspertagtigt udsagn. Når man benytter udtalelser som "guderne forbyde...", ved man, at det handler om patos (følelser) og ikke logos (logik) - og så bestemt ikke etos (troværdighed). Det er jo fair nok at give efter for følelserne, men så er bare ikke sin ekspertkasket værdig.

    Ser man bort fra antallet af tabloidforsider, er Brøndbys indflydelse i dag og det seneste ti-år bestemt til at overse. Fair nok, man har sikret sig et enkelt mesterskab for otte år siden og sølv for syv år siden. Men allerede på det tidspunkt var der meget, der knagede og bragede, og Brøndby har på det seneste bestemt ikke være lokomotiv for andet end den interesse, der altid er i at følge en nedtur. Og alligevel består ligaen.

    At påstå at Brøndbys konkurs vil være en katastrofe for dansk fodbold, er det samme som at påstå, at Britney Spears nedtur er en katastrofe for popmusikken. Selvfølgelig kan det skade økonomien på kort sigt, men omvendt kan det også styrke ligaen, at den poptøs, der væltede om sig med gigantlønninger og konstant skabte pinagtige historier i pressen, nu forsvinder. Hvorfor ikke se kollapset som en sund erkendelse af, at verden er foranderlig, og at nye tider kræver nye aktører?

    Brøndby tilhører fortiden. Det er et levn fra dengang en kommune kunne skabe en klub (host, aka Farum-modellen, host), og hvor ingen kunne være over klubben - med mindre man selvfølgelig var en del af amatørbestyrelsen, hvorfra man i bedste kommunist-/diktatorregi ikke kunne fjernes.

    FCK og Parken har bestemt haft sine grumme, ufine kampe. Men det er værd at bemærke, hvor hurtigt kampene foregik. Vi skal nok en dag blive forældet, men lige nu har vi en ledelsesform, der trods alt fordrer hurtig udskiftning, og hvor man er rimelig bevidst om, at man intet får ud af at kæde ledelseskampe sammen med kampe på det sportslige plan.

    Jeg gad godt vide, hvad den kære patos-ekspert ser som løsning. Skal Spillerforeningen blot bortfalde sit krav og skabe en grim, grim præcedens for de næste mange år, mens Brøndby fortsætter med ustraffet at dumme sig?

    Lad falde, hvad ikke kan stå. Og lad Brøndby falde med et brag.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.


  16. #867
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    http://www.sporten.dk/fodbold/haabet...er-loen-mandag

    Så klarer klebben den måske en måned til..

  17. #868
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    30

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    http://www.sporten.dk/fodbold/haabet...er-loen-mandag

    Så klarer klebben den måske en måned til..
    Er det overhovedet lovligt at tilbageholde løn til sine medarbejdere når man har midlerne til at betale?

  18. #869
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Hele forløbet har dog om ikke andet lært os den ene ting, at når man har med BØF's ledelse at gøre, så er der næsten altid en overraskelse mere i ærmet.
    Og minsandten om ikke de havde endnu et trick i posen: At holde lønnen tilbage handlede alligevel ikke om at konkursen var det eneste alternativ til en aftale med Spillerforeningen. Næh, det var bare ledelsens måde at vise på at de absolut ikke har nogen nedre grænse for deres opførsel, og de tog simpelthen deres egne medarbejdere som gidsler i forsøget på at presse Spillerforeningen til en bedre aftale. Det kan man vist roligt kalde en fuldstændig forrykt disposition for et børsnoteret selskab, men til alt held blinkede Mads Øland tilsyneladende ikke. Selvfølgelig vil den officielle forklaring nok lyde på at der i weekenden opstod nye muligheder for kortsigtede lån og man derfor fortsat arbejder videre på osv. - men efter denne helt groteske fuphistorie kan der ikke være en eneste person uden for systemet "Brøndby IF & Venner" der har det mindste tillid til de mennesker. Og der er sikkert en hel del indenfor der heller ikke har.

    Den seneste udvikling betyder selvfølgelig at Brøndby næppe går konkurs i februar måned, men deres fremtidsudsigter er ikke blevet forfærdelig meget bedre af den grund. Det tjener knap noget formål at gætte på hvad deres egentlige plan er, hvis der overhovedet findes en. Man kan nøjes med at konstatere at de er helt ude af stand til at indfri nogen af de delmål og deadlines de selv har opstillet som nødvendige for deres overlevelse. Nu har konkurstrommerne buldret i over en måned, men i praksis er der ingen synlige omstændigheder der har ændret sig i den periode - hvilket alligevel siger noget om eksekveringsevnen. Det eneste håndgribelige resultat af deres indsats er at de var ude af stand til at foretage sig noget på transfermarkedet, og at de fremstår som et galehus der langt overgår AGF i deres storhedstid.

    På den korte bane er Brøndby nu formentlig på vej mod en emission eller en rekonstruktion. Jeg gad nok se hvordan man kunne sammensætte et fornuftigt prospekt for en emission under de givne rammer, men man skal selvfølgelig ikke helt afvise at FBA er villig til at tage chancen, selv om SpF-rabatten ikke kom. Jeg ville til gengæld nok betvivle om det var en smart taktik at skabe så meget uro i januar måned alene for at presse SpF, og jeg tror heller ikke det er blevet lettere at rekruttere dygtige folk til en ny ledelse. En rekonstruktion er også en mulighed: Det vil koste dem tre point i regnskabet, men behandlingen vil til gengæld beskytte dem mod konkursbegæringer, og de seks point i straf ved rekonstruktionens afslutning vil formentlig først ramme dem i næste sæson. Rekonstruktionen har selvfølgelig nogle andre skavanker, bl.a. at den blokerer for en emission, og at den nok gør det temmelig svært at få leveret varer og ydelser uden at betale kontant.

    Endelig der der så spørgsmålet om hvordan BIF's kreditorer vil se på løgnhistorien om at de var lige på vippen af konkurs, fordi Spillerforeningen ikke ville hjælpe dem. Særligt interessant er det selvfølgelig hvordan Spillerforeningen reagerer. De er godt nok blevet pisset på i en helt uhørt grad, og de må nærme sig det punkt hvor de tør skrue bissen på. Fremover vil Brøndbys taktik formentlig bare være at ignorere dem og satse på at de ikke tør begære dem konkurs. Med fremsættelsen af dødstruslerne mod Mads Øland kunne Tommy Håkansson jo konstatere at hans iscenesættelse af Spillerforeningen som den store skurk var gået ind hos nogle. Men der er sikkert også andre der har penge til gode hos Brøndby, og som efterhånden begynder at føle sig holdt for nar.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  19. #870
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    En rekonstruktion er også en mulighed: Det vil koste dem tre point i regnskabet, men behandlingen vil til gengæld beskytte dem mod konkursbegæringer, og de seks point i straf ved rekonstruktionens afslutning vil formentlig først ramme dem i næste sæson.
    Må en rekonstruktion godt strække sig over flere sæsoner på den måde? Jeg spørger af ren nysgerrighed, fordi jeg synes, det lyder mærkeligt, hvis man kan sprede pointstraffen ud over flere sæsoner.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Den totale trøjetråd
    By FC William in forum De lange linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.03.20, 12:03
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 12.01.11, 09:51
  3. Reminder om kaos tifo
    By michael_kruuse in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.08.09, 08:57
  4. Den store bif bortforklarningstråd
    By Pabres in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 07.10.04, 01:06
  5. DBU/JBU har skabt kaos i Jylland
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.02.04, 10:59

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •