Side 6 af 115 FørsteFørste ... 34567891656106 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 1721

Emner: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    84

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Har han ikke spillet for KB engang i tidernes morgen?
    Jo han har. En ganske habil sweeper i tidernes morgen.

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    210

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ››Hans såkaldte analyser "som er funderet i strategisk,
    ››politsk og organisationskulturelt litteratur" (ja det er
    ››flot edgar schein) er simpelthen så banale og fuldstændigt
    ››blottede for kildehenvisninger eller på anden måde forankring i
    ››virkeligheden.

    ›Hans ombytning af Bella Center-gate-skurken er udtryk for, at han
    ›hverken har kilder eller styr på situationen.

    Hehe. Mit billede af Fernando Olsen har efterhånden ændret sig fra en veltalende, charmerende mand med nogle markante holdninger til en sniksnakkende fupmager der ikke har styr på hvad han snakker om. Man kan sgu godt få det indtryk at han er en bluffer og distanceblænder. Hvad skete der lige for manden i aftes i Fodbold Uden Filter? Først blev panelet spurgt om Anders Bjerregaard er på vej tilbage til en toppost i BIF, og de svarede flg:

    Thye-Petersen: Aldrig i livet! Så meget akkumulleret manglende dømmekraft kan man ikke finde nogen steder.
    Benny: Han kommer ikke tilbage. Det tror jeg heller ikke på.
    Holmstrøm: Jeg vil ikke afvise det.
    Fernando: Jeg vil bestemt heller ikke afvise det. Jeg tror han sidder som administrerende direktør i løbet af kort tid.
    Se mere her (Del 1, 0:20-1:00).

    Senere i programmet blev han konfronteret med sin udtalelse og gav til de flestes forundring dette svar (Del 2, 12:36-13:15).

    *Forundres*
    Sidst redigeret af skm : 09.11.10 kl. 14:06
    Alas. How terrible is wisdom when it brings no profit to the wise, Johnny?
    skm's Avatar

  3. Den følgende bruger er enig i dette:
    KK

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Dec 2006
    Indlæg
    173

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Jeg synes lige at jeg vil dele en fantastisk video med vores alle sammen yndlings Per.. Han er godt nok lidt sur i det..

    http://sporten.tv2.dk/fodbold/articl...erregaard.html

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Per B ligner en ekstremt presset mand uden det mindste mentale overskud. Det er vel næsten tragi-komisk efterhånden.


  7. #80
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Men dejligt at se, at gamle Papa Doc stadig har lidt stædig hidsighed i behold.
    Hold fast, Per, lyt ikke til nogen!!


  8. #81
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    348

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Fin og professionel mediehåndtering af PapaDoc. Det er lige nøjagtig det image, sponsorer vil betale store penge for at blive knyttet til.

  9. #82
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009
    Indlæg
    229

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Den her artikel understreger meget godt, hvilket økonomisk uføre Brøndby meget vel kan være på vej ud i:

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...y-hovedsponsor


    Vi har fået en inddirekte henvendelse fra Brøndby, men det tal, de forlanger, er langt fra realistisk. For min branches skyld, håber jeg ikke, at nogen af mine konkurrenter hopper på. Det er ublu, at de vil have et beløb i den størrelsesorden, siger Betfairs landechef Peter Weinreich.
    En gyldig grund til, at de fleste bookmakere end ikke overvejer Brøndbys krav er alternativerne på markedet. Det skønnes, at den engelske Premier League hver uge ses af 1,2 milliarder mennesker kloden rundt, og her kan Brøndby og den danske Superliga ikke være med. Alligevel kræver Brøndby et større sponsorat end en klub i midten af den bedste engelske række.

    - Jeg tror, du kan sponsere Newcastle, Blackburn eller Fulham for det beløb, Brøndby vil have, fortæller Peter Weinreich fra Betfair.
    De har været ufattelig heldige i de seneste 3 år at have en svinerig fan, der var villig til at sprænge markedet for danske fodboldsponsorater. Med mindre de kan stampe en ny tilsvarende op af jorden, kommer der fremover væsentlig færre sponsorkroner ind fra hovedsponsoratet - og i parantes bemærket uden tvivl også for de mindre sponsorater.

    Heldigt for dem, de har nogle dygtige folk til at løse den situation....nå nej, de er jo skredet inden for de sidste par måneder!

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #83
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Sponsorkrisen bekræftes også her:

    Kilder i Brøndby bekræfter overfor sporten.dk, at salget og genskrivninger af sponsorater i 2010 ligger og svinger i det sølle indeksområde 40 til 50. Langt under halvdelen af det forventede. Alene i sommer faldt tegningen af nye sponsorater med 40 procent, og det ventes at blive endnu værre til vinter.
    http://www.sporten.dk/superligaen/hj...ise-i-broendby
    "Hvis Brøndby holder op med at lyve om FCK, så skal vi nok lade være med at fortælle sandheden om Brøndby!"
    Elisabeth's Avatar

  12. #84
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    QOTD:

    Fra Tipsbladets 12/11/10 udgave, dette citat af Henrik Madsen, "Tidlig leder i Brøndby, Journalist og forfatter til bogen Brøndbys Bagmænd":

    "Bjerregård kan allerbedst sammenlignes med den lille håndværksmester, der bygger en virksomhed, som bare vokser og vokser. Kun få ved, hvad der er foregået på de indre linier, og han tror simpelthen ikke, at andre end han selv kan gøre det, altså redde klubben"
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #85
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    He he, "Kim Il Bjerregaard" lader sig ikke kyse af pøblens krav!

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...by-frosset-ude

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #86
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,199

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›He he, "Kim Il Bjerregaard" lader sig ikke kyse af pøblens krav!

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...by-frosset-ude

    Hill Cæsar

    (gad vide hvad næste skridt bliver, de må godt nok være frustreret i det ny BØF når alt deres arbejde viser sig at være spild af tid)
    Forza FCK
    Bazooka

  17. #87
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›He he, "Kim Il Bjerregaard" lader sig ikke kyse af pøblens krav!

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...by-frosset-ude

    Ikke at jeg havde de vildeste forventninger til en samling brøndbyfans!

    Men er det ikke en umulig mission de er på! Den med maksimalt 5% af stemmerne holder jo ikke og at B-aktionærene skal vælge op til 60% af den siddende bestyrelse virker også latterligt. Altså kommer de med nogle tåbelige forslag, hvor ikke engang Papa Doc ser dum ud, når han fejer dem af bordet!

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #88
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Men er det ikke en umulig mission de er på! Den med maksimalt 5% af stemmerne holder jo ikke
    I det hele taget bliver den maximumgrænse for stemmeindflydelse eller aktieandel konstant hevet med ind, når de snakker fremtidig konstruktion, der skal sikre klebånden, samtidigt med at de kan få lidt ekstra kapital. Og det er jo en så HÅBLØS regel, at man fattes ord. Jeg har i hvert fald sjældent set en regel, som er SÅ åbenlyst nem at omgå.

    Der kommer også konstant et forslag om, at en investor skal have lov til at købe aktier, der giver indflydelse, men hvis han vil ud igen, så skal han først tilbyde klubben at købe aktierne tilbage. Og det giver jo HELLER ikke mening. For klubben har jo ikke penge til at købe aktierne tilbage. Med mindre de altså beholder alle de penge, der bliver betalt i første omgang, men de skal jo ud at arbejde i virksomheden - det er jo ligesom hele planen med at få kapital tilført. Og hvis værdien af virksomheden stiger - hvad der vel også er planen - så bliver det endnu mere umuligt. I det her tilfælde KAN man altså ikke blæse og have mel i munden. De er tvunget til at vælge mellem at beholde den afgørende indflydelse hos amatørene (sjældent har ordet passet bedre) eller gå efter kapital-tilførsel. De kan drømme om begge dele lige så meget de vil. It ain't gonna happen.

    Og jeg vil grine min røv i laser uanset hvad de vælger.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #89
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,625

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Dagens afsnit i føljetonen om bif er, at Det Nye Brøndby ønsker, at Per og bestyrelsen redegør for klebbens økonomi, når der er generalforsamling.

    Vi vil gerne have redegjort for, hvor de flere end 100 millioner kroner der er kommet ind i klubben fra KasiGroups hovedsponsorat er blevet af, hvor de mere end 100 millioner fra aktieemissionen i 2007 er blevet af og hvor pengene fra salget af spillere fra mesterholdet er blevet af (Agger, Kahlenberg, Elmander, Skoubo, red.)
    Hvis ikke der kommer en fyldestgørende redegørelse for økonomien og hvorfor det set så skidt ud, er vores næste mål at skaffe opbakning fra 25 procent af aktierne, da man via Selskabsloven har ret til at få gennemført en ekstern revision med den givne opbakning, siger Troels Johnsen til tipsbladet.dk.
    Det skal blive spændende at se, om bif kan klare en redegørelse som hiver skeletterne ud af skabet.

    På trods af alt denne kongeLOL, kan jeg ikke lade være med at være en lille smule imponeret af, at Det Nye brøndby vil gå så langt. Hvor tossede de end er, kunne man måske godt have tænkt sig, at vi selv havde haft samme engagement og gå-på-mod tilbage i 2008, da finanskrisen kom buldrende og Flemse meldte ud, at PS&E ikke ville blive påvirket af den globale krise.

    Hvem ved, måske havde vi så ikke stået med en milliardgæld - omvendt var vi nok aldrig sluppet af med Flemse og Dan Håndbold :-)
    Sidst redigeret af thped5 : 17.11.10 kl. 10:54
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #90
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...by-frosset-ude

    Det er Det Nye Brøndbys opfattelse, at b-aktionærernes indflydelse i dag ikke står i et rimeligt forhold til den kapital de bidrager med.
    Mon ham Troels og hans Nye Brøndby er en muldvarp? Det er da noget af det mest plastikagtige, anti-BIF'ske, pro "moderne fodbold"-snak jeg længe har hørt.
    Det skal du faneme ikke bøje dig for Dr. B!
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Side 6 af 115 FørsteFørste ... 34567891656106 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den totale trøjetråd
    By FC William in forum De lange linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.03.20, 12:03
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 12.01.11, 09:51
  3. Reminder om kaos tifo
    By michael_kruuse in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.08.09, 08:57
  4. Den store bif bortforklarningstråd
    By Pabres in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 07.10.04, 01:06
  5. DBU/JBU har skabt kaos i Jylland
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.02.04, 10:59

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •