Side 62 af 115 FørsteFørste ... 12525960616263646572112 ... SidsteSidste
Viser resultater 916 til 930 af 1721

Emner: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

  1. #916
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    371

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Vestagers svar til biffer-Ib om, hvorfor kommunen ikke måtte købe gymnasiet: http://www.ft.dk/samling/20121/almde...35/1210818.pdf
    Nej, ikke endnu. Sagen er stadig under behandling i ministeriet. Dit link er udelukkende en opsamling på sagsbehandlingen i statsforvaltningen. Ministeriet er rekursinstans for statsforvaltningen i dette tilfælde, og vi må derfor afvente Vestagers (ministeriets) afgørelse i sagen lidt endnu.

  2. #917
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    571

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Står verden efterhånden helt stille i DBU's såkaldte appeludvalg, angående behandlingen af denne her famøse ankesag?

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-snart-afgjort
    Mvh.
    Thomas

    Luk nu røven og gør plads!

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #918
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af mceppe Se meddelelser
    Hold da op, Daniel Agger er da en ukollegial skruebrækker af den anden verden.

    http://jyllands-posten.dk/sport/fodb...cle5195179.ece

    Det er dæleme usympatisk, at en mangemillionær beder andre om at frafalde deres krav mod deres arbejdsgiver. Det koster jo ham ikke en skid. Hvis han virkelig ville Brøndby noget, kunne han jo låne eller betale klubben de 30 mio, Brøndby skylder spillerforeningen. I stedet vælger den lille mide så gratis at pudse sin glorie, mens Peter Madsen og Co., har sat deres gode rygte på spil ved at stille deres sag til rådighed som en principiel sag.
    Ikke for at tage debatten op igen, den interesserer mig egentlig ikke synderligt, men jeg går naturligvis udfra at du (og alle de enige) synes at Nicklas Jensen er ligeså "dæleme usympatisk lille mide, der vælger at pudse sin glorie", når han også mener at han ihvertfald ikke ville gøre krav på noget, hvis der skulle vise sig at være noget ;-)

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...lder-mig-intet
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  5. #919
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af puma4ever Se meddelelser
    Ikke for at tage debatten op igen, den interesserer mig egentlig ikke synderligt, men jeg går naturligvis udfra at du (og alle de enige) synes at Nicklas Jensen er ligeså "dæleme usympatisk lille mide, der vælger at pudse sin glorie", når han også mener at han ihvertfald ikke ville gøre krav på noget, hvis der skulle vise sig at være noget ;-)

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...lder-mig-intet
    Ja, jeg synes ærlig talt han skulle holde sin mund lukket.

    Alle har lov til at tage diskutionen om tvunget pension/feriepenge op, men når det nu engang er den aftale, som er lavet, så må klubber og spillere også leve op til det. Spillerne må derefter bruge deres penge som de vil - sponsorer deres gamle klub, kaste det efter et værtshus eller købe en ny bil. Jeg er simpelthen lige glad, men hvis der er lavet en overenskomst, så må alle parter da leve op til det!

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #920
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Ja, jeg synes ærlig talt han skulle holde sin mund lukket.

    Alle har lov til at tage diskutionen om tvunget pension/feriepenge op, men når det nu engang er den aftale, som er lavet, så må klubber og spillere også leve op til det. Spillerne må derefter bruge deres penge som de vil - sponsorer deres gamle klub, kaste det efter et værtshus eller købe en ny bil. Jeg er simpelthen lige glad, men hvis der er lavet en overenskomst, så må alle parter da leve op til det!
    Jeg ved godt hvad du mener. Men alligevel ville jeg ikke være ligeglad med, hvad Niclas bruger pengene til. Jeg synes da at det er en glimrende idé at bruge dem på ungdomsafdelingen i klubben, som han ligger op til. I stedet for at bruge dem på en ny bil, som du selv nævner.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  8. #921
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg ved godt hvad du mener. Men alligevel ville jeg ikke være ligeglad med, hvad Niclas bruger pengene til. Jeg synes da at det er en glimrende idé at bruge dem på ungdomsafdelingen i klubben, som han ligger op til. I stedet for at bruge dem på en ny bil, som du selv nævner.

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Jeg ville se det som en fin gestus - men ikke finde det nødvendigt. Hvis vi ikke kan overleve med mindre gamle spillere smider lidt i kassen, så har vi et helt andet problem :)

  9. #922
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg ville se det som en fin gestus - men ikke finde det nødvendigt. Hvis vi ikke kan overleve med mindre gamle spillere smider lidt i kassen, så har vi et helt andet problem :)
    Men nå spillerne er tvunget (med armene bundet på ryggen) til at tage imod pengene, jævnfør aftalen med Spillerforeningen. Synes jeg at det er fedt at Niclas ikke bare bruger pengene på sig selv. Så kan man som klub sagtens have penge nok, til at få hjulene til at køre rundt. Det vil ihvertfald være det rene idioti at sige nej til dem :-)

    Mvh. Dennis Jørgensen

  10. #923
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Men Niclas Jensen har jo helt aabenlyst ikke penge til gode, som han selv siger, da FCK har haft styr paa reglerne, og derfor forstaar jeg ikke hvorfor han foeler behov for udtale sig om at han i hvert fald ville give pengene tilbage til klubben hvis han fik nogle. Det er jo ret billigt at sige. Niclas er jo ogsaa agent for et antal nuvaerende og tidligere BIF, AaB etc. spillere, saa det virker, set i det lys, som en underlig udtalelse der ikke er i hans kunders bedste interesse og saetter dem under pres. Paa den anden side score det maaske et par billige point til naeste gang han skal forhandle kontrakt med en af de klubber der ikke har styr paa reglerne, og blandt blaaoejede fans (sorry), men altsaa, mon ikke det er glemt om en uge?

  11. #924
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Det er vel næppe Niclas, der har taget kontakt til pressen for at ytre denne mening. Det er vel nærmere en journalist, der har spurgt ham, om han har penge til gode og i så fald hvordan og hvorledes.

    Niclas har ikke vidst, om han har nogle, så han udtaler jo bare, at hvis han har, så vil han ikke have dem.

    Det er vel fair nok? Langt bedre end at sige, at han ingen kommentarer har, for så kan man nok være ret sikker på, at journalisten hurtigt kan brygge en usand historie sammen om Niclas, der må have feriepenge tilgode hos FCK, som ikke har helt styr på reglerne alligevel.

  12. #925
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Måske Niclas bare smider en stikpille afsted mod evt. Brøndbyspillere (eller andre) der måske føler, at de ikke vil have penge fra deres klub, men at Spillerforeningen alligevel kører sagen for dem. For hvis spillerne giver afkald på pengene og de er medlem af foreningen, så går pengene til Spillerforeningen som jeg har forstået det.

  13. #926
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    329

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Måske Niclas bare smider en stikpille afsted mod evt. Brøndbyspillere (eller andre) der måske føler, at de ikke vil have penge fra deres klub, men at Spillerforeningen alligevel kører sagen for dem. For hvis spillerne giver afkald på pengene og de er medlem af foreningen, så går pengene til Spillerforeningen som jeg har forstået det.

    Uden at være helt stensikker tror jeg godt de kan give afkald på pengene nu, således at brøndby får lov at beholder dem efter sagen er kørt helt i bund. At det så vil være dumt og at de(spillerene) fortsat selv skal svare skat af dem, er hvad det er..

  14. #927
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Men nå spillerne er tvunget (med armene bundet på ryggen) til at tage imod pengene, jævnfør aftalen med Spillerforeningen. Synes jeg at det er fedt at Niclas ikke bare bruger pengene på sig selv. Så kan man som klub sagtens have penge nok, til at få hjulene til at køre rundt. Det vil ihvertfald være det rene idioti at sige nej til dem :-)

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Et eller andet sted, så mener vi nok det samme (eller tæt på).

    Jeg bliver nød til at kommentere på "(med armene bundet på ryggen)" - det er en kommentar, som jeg finder for lav. Lad vestegnens fans om at kommentere på "forkælet" spillere osv, så kan vi holde os til fakta.
    Spillerne skal have de penge, som de har ret til! Der skal ikke ligges alt muligt urimligt pres på dem fra ledelse, fans osv. De får de penge som klubben skylder dem - slut! Bagefter må de så gøre hvad de vil - så har skat (altså samfundet) fået deres del og så kan de så bruge resten, sådan som det også gælder for resten af befolkningen.

  15. #928
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Et eller andet sted, så mener vi nok det samme (eller tæt på).

    Jeg bliver nød til at kommentere på "(med armene bundet på ryggen)" - det er en kommentar, som jeg finder for lav. Lad vestegnens fans om at kommentere på "forkælet" spillere osv, så kan vi holde os til fakta.
    Spillerne skal have de penge, som de har ret til! Der skal ikke ligges alt muligt urimligt pres på dem fra ledelse, fans osv. De får de penge som klubben skylder dem - slut! Bagefter må de så gøre hvad de vil - så har skat (altså samfundet) fået deres del og så kan de så bruge resten, sådan som det også gælder for resten af befolkningen.
    Mht. til min kommentar om "hænderne bundet på ryggen", pointerer jeg bare, jævnfør Mads Ølands udtalelser, at spillerne om de vil det eller ej, har et krav mod Brøndby, som Spillerforeningen agter at inddrive. Dette har jeg det SUPER fint med. Min pointe med mine skrevne ord er, at hvis, såfremt osv, at Niclas Jensen skulle have et økonomisk udestående med klubben (hvilket jeg ikke har nogen som helst mistanke til, at han skulle have). Så er mit håb, at han da vælger at donere pengene til klubbens ungdom, end at beholde dem selv, eller lade dem være hos Spillerforeningen. Pengene ville da højst sandsynligt gøre god gavn hor børnene/de unge mennesker.

    Mvh. Dennis Jørgensen

    PS: Jeg tror vi er ret enige :-)

  16. #929
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Min pointe med mine skrevne ord er, at hvis, såfremt osv, at Niclas Jensen skulle have et økonomisk udestående med klubben (hvilket jeg ikke har nogen som helst mistanke til, at han skulle have). Så er mit håb, at han da vælger at donere pengene til klubbens ungdom, end at beholde dem selv, eller lade dem være hos Spillerforeningen. Pengene ville da højst sandsynligt gøre god gavn hor børnene/de unge mennesker.

    Mvh. Dennis Jørgensen

    PS: Jeg tror vi er ret enige :-)
    Nu er det her jo en ret ligegyldig diskussion. Ved ikke hvorfor Niclas har udtalt sig, der er vel en journalist der har syntes det var en god historie. Men da sagen startede, altså før voldgiften sidste år, var Spillerforeningen ude og sige at de eneste klubber i superligaen der havde overholdt overenskomsten, var FCK og OB (hvis jeg husker rigtigt). Der var vidst så lavet en regnefejl hos FCK, der betød at der skulle efterbetales 150 kr. til en spiller (mener det var det beløb), hvilket FCK selv havde opdaget og sørget for at de penge blev betalt.

    Så diskussionen er fuldstændig ligegyldig, da det allerede er slået fast at FCK har overholdt overenskomsten.

    At Niclas så siger at hvis han havde et krav, ville han give dem tilbage til FCK, er jo så kun rart at høre, men stadig ligegyldigt.
    Sidst redigeret af Claus1985 : 18.02.13 kl. 09:10

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #930
    MaQ er offline - Representin' N'Bronx -
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    642

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Oprindeligt indsendt af MaQ

    Jeg opponerer bare en smule mod betegnelsen, at BIF skulle "have snydt" deres ansatte. De har efter aftale med de enkelte spillere fraveget en række beskyttelsespræceptive (ufravigelige) regler til åbenlys umiddelbar fordel de involverede parter, og får nu "stokken", da de skal betale beløbet igen.
    Citat Oprindeligt indsendt af FCKÅER Se meddelelser
    .. og præcis DERFOR har de snydt.
    De har tilbudt en aflønningsform, som alt andet lige, gør at en anden klub, ikke kan matche tilbuddet såfremt "den anden klub" står fast på at holde loven .

    FC Noget skulle derfor lægge endnu flere penge for en tilsvarende kontrakt
    Samme vare for et mindre beløb = fordel (at det så var et lorte køb....)

    edit:slåfejl
    Det er jeg ikke uenig og det er heller ikke det, jeg skriver. Jeg opponerer mod, at BIF skulle have "snydt" deres egen ansatte, hvilket du gendriver ved anføre, at de har opnået en uretmæssig konkurrencefordel og derved har snydt deres konkurrenter. Det er to forskellige ting, der ikke er indbyrdes udelukkende.

    Jeg mener blot ikke, at det passerede kan ses som et udtryk for, at der er ond vilje at spore i forhold til egne medarbejdere. At der så er ond vilje i forhold til konkurrenter og skattefar suppleret af en uforståelig inkompetence (jeg mener: Per B. har SELV forhandlet overenskomsten!) er noget andet.
    Sidst redigeret af MaQ : 18.02.13 kl. 09:31 Årsag: citat

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den totale trøjetråd
    By FC William in forum De lange linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.03.20, 12:03
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 12.01.11, 09:51
  3. Reminder om kaos tifo
    By michael_kruuse in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.08.09, 08:57
  4. Den store bif bortforklarningstråd
    By Pabres in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 07.10.04, 01:06
  5. DBU/JBU har skabt kaos i Jylland
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.02.04, 10:59

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •