Side 69 af 115 FørsteFørste ... 19596667686970717279 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,021 til 1,035 af 1721

Emner: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

  1. #1021
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    413

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af FCKAJ Se meddelelser
    Indrømmer - at jeg HAR været en af dem, der med diplomatisk stemmeføring har talt for >

    * at "vi jo ikke kan undvære vores arvefjender"
    * at suppen ikke ville være det samme uden Bøf
    * at det ville være synd, hvis vi ikke skulle have "The New Firm".

    Alt sammen noget romatisk sludder.

    Efter oplevelsen i pokalkampen, hvor horder af gule tosser kom løbende ned mod os, har ALT ændret sig for mig.

    Jeg håber af hele mit hjerte, at de går konkurs....rykker ned.....og ender med at blive en fodnote i dansk fodboldhistorie. Punktum.

    Nuff said.
    Bedre sent end aldrig, velkommen i klubben.. ;-)


  2. #1022
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    493

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1952383.ece De må være ovenud lykkelige ude på Vestegnen.... tænk at skrabe så meget kapital sammen....
    "De ska´ha´baaaaaankkk.... 100-0..!
    Bold-lam plastikfan med briller,på NedreC...elsker Café Latte...gerne i et rigtigt stort glas...tak!
    Fnug's Avatar

  3. #1023
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    http://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&...45175338,d.Yms

    Det var ikke noget kønt forhandlingsforløb, som Spillerforeningen oplevede fra Brøndby.

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #1024
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    63

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Fnug Se meddelelser
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1952383.ece De må være ovenud lykkelige ude på Vestegnen.... tænk at skrabe så meget kapital sammen....
    Med sammenlagt 10 hverdage er de altså kommet ca. den første 1\10 af vejen til minimumsbeløbet. Mon ikke de mest ivrige fans, samt bestyrelse har tegnet deres aktier første dag? Det er under alle omstændigheder spændende hvis vi får en daglig melding på hvor langt de er.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1025
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    59

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Helt enig!

    Er der nogen der ved om man kan se nogle steder hvor mange der har givet tilsagn om at købe BIF-aktier - eller hvor meget der er købt for?

  8. #1026
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Champen Se meddelelser
    Helt enig!

    Er der nogen der ved om man kan se nogle steder hvor mange der har givet tilsagn om at købe BIF-aktier - eller hvor meget der er købt for?
    Solgte pr. dag: http://www.nasdaqomxnordic.com/share...ument=CSE93459
    Dagens solgte: http://www.euroinvestor.dk/boerser/n...b-t-ret/688739

  9. #1027
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?



  10. #1028
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Fedt, de ikke fik en pokalfinale, at se frem til.


  11. #1029
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Ja det er komisk at dem der "praler" med at "alle hader os" nu vil have støtte. Men tror primært deres indsamling er rettet imod andre Brøndbyfans fordelt rundt om i landet - kan ikke forestille mig at nogen andre gad at hjælpe.

  12. #1030
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    124

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Ja det er komisk at dem der "praler" med at "alle hader os" nu vil have støtte. Men tror primært deres indsamling er rettet imod andre Brøndbyfans fordelt rundt om i landet - kan ikke forestille mig at nogen andre gad at hjælpe.
    Jeg har tænkt mig at finde den nærmeste indsamler på lørdag og chikanere ham indtil han går hjem igen, de skal sgu ikke samle ind i min by!
    Så skyd dog udefra!!!! Hvad kan der ske??

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #1031
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    936

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Deres fantastiske exit i pokalen igår var et vigtigt skridt mod afgrunden. En tur i Europa kunne lige være det trækplaster de kunne bruge til at vise, at de stadig er værd at smide penge efter, samtidig med at de måske kunne tjene lidt kroner på en interessant kamp. Heldigvis gik det ikke sådan, og med 120 min i benene, kan man vel ikke ønske sig en bedre optakt til deres bundgyser i weekenden :)
    hilsen
    VonZee
    Nu er den der. Den er stensikker; med statsgaranti!

    "...jeg synes, man ser flere og flere steder, hvor fansene holder med sig selv" Citat: Troels Bech, BT 28.09.10


  15. #1032
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    234

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Nej det begynder at være rigtig LOL!
    Desværre kan jeg frygte at SIF's kaos med CP og fyring af ham, samt Pourie's karantæne kan falde ud til tossernes fordel...

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #1033
    Tilmeldingsdato
    Jun 2012
    Indlæg
    28

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af pikkerrup Se meddelelser
    Jeg har tænkt mig at finde den nærmeste indsamler på lørdag og chikanere ham indtil han går hjem igen, de skal sgu ikke samle ind i min by!
    Det er ikke sikkert det bliver nødvendigt, hvis det er de her tosser; http://www.sporten.dk/fodbold/video-fans-sviner-broendby-spillere-til , bliver der nok ikke samlet meget ind :)
    Sidst redigeret af Fck-dawg : 19.04.13 kl. 14:53

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #1034
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    984

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Der var vist langt hjem fra Esbjerg.



  20. #1035
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    LOL!
    De har godt nok ikke megen tur i den for tiden. ;-)

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den totale trøjetråd
    By FC William in forum De lange linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.03.20, 12:03
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 12.01.11, 09:51
  3. Reminder om kaos tifo
    By michael_kruuse in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.08.09, 08:57
  4. Den store bif bortforklarningstråd
    By Pabres in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 07.10.04, 01:06
  5. DBU/JBU har skabt kaos i Jylland
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.02.04, 10:59

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •