Side 85 af 115 FørsteFørste ... 35758283848586878895 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,261 til 1,275 af 1721

Emner: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

  1. #1261
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Er det ikke under ét år siden at de gik ind i samarbejdet? Deres værdier må være under heftig udvikling.
    De er jo bare straight up pisse ynkelige og utroværdige i deres kommunikation. Det her kunne man jo eksempelvis læse sig til for under et år siden:
    "Partnerskabet med Eumma er meget spændende og en god kommerciel mulighed for Brøndby, der ligger godt i tråd med vores kerneforretning."

    Det er så pinligt! Men det var jo den gamle bestyrelse - i "Det nye Brøndby" dog, så det er nok noget helt andet.

    /J!
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #1262
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af /J! Se meddelelser
    De er jo bare straight up pisse ynkelige og utroværdige i deres kommunikation. Det her kunne man jo eksempelvis læse sig til for under et år siden:
    "Partnerskabet med Eumma er meget spændende og en god kommerciel mulighed for Brøndby, der ligger godt i tråd med vores kerneforretning."

    Det er så pinligt! Men det var jo den gamle bestyrelse - i "Det nye Brøndby" dog, så det er nok noget helt andet.

    /J!
    Er det så "det nye nye Brøndby" nu? Det er slet ikke til at følge med i hvad der sker derude.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  5. #1263
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    151

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Det er altid "det nye brøndby". Altid !!! Plz Phat..
    Alt før i går hører med til den glorværdige klub historie. som er uden sidestykke i Danmark (læs: NogenSomhelstStederWhatsoeverI heleVerdenOgNogleXtraplaneter )

  6. De følgende 9 brugere er enige:

  7. #1264
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Vermaelen er nu officielt skiftet til Barcelona og man må derfor formode at Aggers meget hypede skifte dertil ikke bliver til noget. Agger kan selvfølgelig stadig nå at blive solgt til andre klubber i dette vindue, men hans værdi stiger nok ikke ligefrem af at interesserede klubber melder fra mens både Liverpool og Agger selv bliver mere desperate.

    Det kan ikke undgå at fryde mig lidt (læs: meget) at alle de penge Brøndby og deres fans havde håbet at score på et videresalg løbende fordamper, og intet tyder derfor på at Brøndby i år indfrier deres forventninger til transferindtægter.

    Kunne selvfølgelig også have været i HLH-tråden, men:

    2012: Brøndby scorer kassen ved Agger-salg
    2013: Brøndby scorer 30 millioner på Agger-salg
    2014: Brøndby scorer kassen ved Agger-salg

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #1265
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Vermaelen er nu officielt skiftet til Barcelona og man må derfor formode at Aggers meget hypede skifte dertil ikke bliver til noget. Agger kan selvfølgelig stadig nå at blive solgt til andre klubber i dette vindue, men hans værdi stiger nok ikke ligefrem af at interesserede klubber melder fra mens både Liverpool og Agger selv bliver mere desperate.

    Det kan ikke undgå at fryde mig lidt (læs: meget) at alle de penge Brøndby og deres fans havde håbet at score på et videresalg løbende fordamper, og intet tyder derfor på at Brøndby i år indfrier deres forventninger til transferindtægter.

    Kunne selvfølgelig også have været i HLH-tråden, men:

    2012: Brøndby scorer kassen ved Agger-salg
    2013: Brøndby scorer 30 millioner på Agger-salg
    2014: Brøndby scorer kassen ved Agger-salg
    Hehe, ja, vi må bare håbe, at han ikke bliver så uinteressant for de udenlandske klubber, at han rent faktisk ender i Brøndby igen, før han er gået halvt på pension: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4958584.ece

    (Er der i øvrigt nogen, der ved, hvor mange procenter, vi kunne have tjent på Bendtner, hvis han ikke havde været sådan en tumpe de seneste tre år?)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1266
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Er der i øvrigt nogen, der ved, hvor mange procenter, vi kunne have tjent på Bendtner, hvis han ikke havde været sådan en tumpe de seneste tre år?
    Meget lidt. Når spillere handles mellem klubber fra forskellige lande, så går 5% af transfersummen til de klubber spilleren spillede i fra han fyldte 12 til han fyldte 23. De første 4 år giver hver 0.25% mens de sidste 8 år giver 0.5%. Bendtner spillede så vidt jeg kan se på Wikipedia i KB i 2 år, og fyldte 15 og 16, hvilket betyder, at KB (ikke FCK) ville få 0.75% af transferen. Man skal nok ikke regne med, at det vil regne med guld over KBs anlæg pga. Bendtner. Tårnby ville så i øvrigt få det samme for de 3 første år. Lidt håndøre ville nok have betydet lidt mere for dem.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  12. #1267
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hehe, ja, vi må bare håbe, at han ikke bliver så uinteressant for de udenlandske klubber, at han rent faktisk ender i Brøndby igen, før han er gået halvt på pension: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4958584.ece
    )
    Tja rygterne på twitter i dag siger jo, at han har fået lov at tage til BIF af Liverpool. Lyder lidt underligt at de skulle acceptere at smide så meget økonomi på gaden - på den anden side har han været en loyal kæmpe gennem mange år, så det er nok ikke umuligt.

    Jeg ved faktisk ikke helt, hvad jeg håber på. Om han ryger et andet sted hen, eller om BIF lægger alle deres æg i samme kurv og henter ham. For så kan der vel ikke være råd til meget andet, og man risikerer dermed at hente en spiller som ofte er skadet.

  13. #1268
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Tja rygterne på twitter i dag siger jo, at han har fået lov at tage til BIF af Liverpool. Lyder lidt underligt at de skulle acceptere at smide så meget økonomi på gaden - på den anden side har han været en loyal kæmpe gennem mange år, så det er nok ikke umuligt.

    Jeg ved faktisk ikke helt, hvad jeg håber på. Om han ryger et andet sted hen, eller om BIF lægger alle deres æg i samme kurv og henter ham. For så kan der vel ikke være råd til meget andet, og man risikerer dermed at hente en spiller som ofte er skadet.
    Jeg ved godt hvad jeg håber på, og det er, at de ikke får ham. Han er altså en klasse eller fem over hvad vi normalt ser i Superligaen. Derudover vil han fungere som et kæmpe trækplaster, ift. hvilke spillere de kan hente til klubben. Jeg forstår godt argumentet med, at han kan være meget skadet, men det tror jeg nu primært er et problem for ham i Premier League, hvor der bliver gået væsentlig mere til stålet. I Superligaen vil hans krop få langt mere ro.

    At jeg så på ingen måder tror, at han handlen kommer til at finde sted, er en anden snak.

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #1269
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Meget lidt. Når spillere handles mellem klubber fra forskellige lande, så går 5% af transfersummen til de klubber spilleren spillede i fra han fyldte 12 til han fyldte 23. De første 4 år giver hver 0.25% mens de sidste 8 år giver 0.5%. Bendtner spillede så vidt jeg kan se på Wikipedia i KB i 2 år, og fyldte 15 og 16, hvilket betyder, at KB (ikke FCK) ville få 0.75% af transferen. Man skal nok ikke regne med, at det vil regne med guld over KBs anlæg pga. Bendtner. Tårnby ville så i øvrigt få det samme for de 3 første år. Lidt håndøre ville nok have betydet lidt mere for dem.

    ougar
    Nå ja, jeg gik rundt i den vildfarelse, at Arsenal havde købt ham fri af os. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. #1270
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    407

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Man er da ikke for stor til at glæde sig over et stort Brøndby nederlag, som bliver startet at et komisk selvmål:

    https://www.kanalsport.dk/

    Skadefryd er nu engang den bedste glæde.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello


  17. #1271
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    BØF har dd. valgt at fyre Anders Bay. Det synes jeg er noget bekymrende, da han efter min opfattelse er omtrent lige så kompetent som han er køn. Han har sikkert også hevet lønsummen godt op derude.

    Lad os ikke håbe at Anders Bays fyring indvarsler en større udskiftning af dødvægt i BØF, der også kommer til at betyde snarlige farvel til Thomas Frank og Per Rud. For mig at se er de to vores klart bedste sikkerhed for, at de ikke foreløbig får det optimale ud af Jan Bechs millioner.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  18. #1272
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Han har sikkert også hevet lønsummen godt op derude.

    /Simon
    Jo, tak:

    Ifølge sporten.dk's oplysninger går Anders Bay med sin tyngde og erfaring fra medie- og kommunikationsverden for langt over 100.000 kr. om måneden
    Hejsa
    Elver's Avatar

  19. #1273
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser

    Lad os ikke håbe at Anders Bays fyring indvarsler en større udskiftning af dødvægt i BØF, der også kommer til at betyde snarlige farvel til Thomas Frank og Per Rud. For mig at se er de to vores klart bedste sikkerhed for, at de ikke foreløbig får det optimale ud af Jan Bechs millioner.

    /Simon
    Tror desværre også godt de ved det ude i Brøndby. De er senest væk ved starten af næste sæson er mit bud.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #1274
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,625

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Tror desværre også godt de ved det ude i Brøndby. De er senest væk ved starten af næste sæson er mit bud.

    Det efterlader så det interessante spørgsmål - også for København, på længere sigt - om hvem, der ville være de åbenlyst kompetente erstatninger som henholdsvis træner og sportschef? I Danmark eller Norden eller længere væk? Hvis man er Jan Bechs rådgiver, hvordan ser analysen så ud?


    Vi är inte med för att byta tröjor, ta autografer och se arenor och sånt skit. Oscar Wendt
    Perec's Avatar

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #1275
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Perec Se meddelelser

    Det efterlader så det interessante spørgsmål - også for København, på længere sigt - om hvem, der ville være de åbenlyst kompetente erstatninger som henholdsvis træner og sportschef? I Danmark eller Norden eller længere væk? Hvis man er Jan Bechs rådgiver, hvordan ser analysen så ud?


    Michael Laudrup er et oplagt bud og skulle også have fået tilbuddet + afvist det.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den totale trøjetråd
    By FC William in forum De lange linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.03.20, 12:03
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 12.01.11, 09:51
  3. Reminder om kaos tifo
    By michael_kruuse in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.08.09, 08:57
  4. Den store bif bortforklarningstråd
    By Pabres in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 07.10.04, 01:06
  5. DBU/JBU har skabt kaos i Jylland
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.02.04, 10:59

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •