Side 87 af 115 FørsteFørste ... 37778485868788899097 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,291 til 1,305 af 1721

Emner: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

  1. #1291
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Det ved jeg ikke, om man burde, men det er i sidste ende dommerens vurdering inden kampstart, om man kan/skal spille på en bane.

  2. #1292
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Daniel Høegh - Nu må der snart gøres noget ved den bane - og svaret er altså ikke småsten!!!


    Masterclass !
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)


  3. #1293
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Per Rud fyret i Brømbø: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...er-rud/5615147

    "Brøndbys bestyrelse har vurderet, at det i fremtiden er nødvendigt med en sportsdirektør, der har meget spiller- og trænererfaring. Derfor har klubben valgt at ansætte Troels Bech i jobbet som sportsdirektør. Den tidligere OB-træner tiltræder på mandag i jobbet."

    Det bliver jo en fest at lægge øre til Troels Bechs udlægninger livet i Cirkus Bøf!
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar


  4. #1294
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Har Troels Bech overhovedet erfaring som sportsdirektør? Det forekommer ærlig talt besynderligt at smide Per Rud på porten midt i et transfervindue netop som han i øvrigt har landet en handel med Pukki. Troels Bech må jo tilsyneladende have en masse at byde ind med fra dag 1. Ah ja... happy days.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #1295
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    129

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Han skal vel overtage træner jobbet på sigt så de kan spare en stilling væk. :)

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #1296
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Har Troels Bech overhovedet erfaring som sportsdirektør? Det forekommer ærlig talt besynderligt at smide Per Rud på porten midt i et transfervindue netop som han i øvrigt har landet en handel med Pukki. Troels Bech må jo tilsyneladende have en masse at byde ind med fra dag 1. Ah ja... happy days.
    Jeg tror egentlig at Troels Bech er en ganske fornuftig fyr, og jeg ser ham som en gevaldig opgradering ift. Rud(uanset om han er dårlig eller ej, kunne det vel nærmest ikke blive værre for dem.). Og så er han (BØF eller ej) garant for de der geniale tørre kommentarer.

    Entertain me Troels.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #1297
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Jeg tror egentlig at Troels Bech er en ganske fornuftig fyr, og jeg ser ham som en gevaldig opgradering ift. Rud(uanset om han er dårlig eller ej, kunne det vel nærmest ikke blive værre for dem.). Og så er han (BØF eller ej) garant for de der geniale tørre kommentarer.

    Entertain me Troels.
    Det er muligt, at Troels Bech ikke kan gøre det meget dårligere end Per Rud, men jeg undrer mig stadig gevaldigt over timingen. Det må jo have stået klart i lang tid, at Per Rud ikke var fremtidens sportsdirektør.

  11. #1298
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Det er muligt, at Troels Bech ikke kan gøre det meget dårligere end Per Rud, men jeg undrer mig stadig gevaldigt over timingen. Det må jo have stået klart i lang tid, at Per Rud ikke var fremtidens sportsdirektør.
    Der har lige været valg. Det er da vældigt godt timet-ingen koger særligt meget suppe på endnu en fyring i BØF.

    MCN

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #1299
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Da jeg hader bøf, er jeg ked af at de skifter Per Ruud ud. Magen til mangel på kompetence skal man lede længe efter.


  14. #1300
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    For tid til anden, følger jeg også lidt med i hvad de uvaskede debatterer. I dag fik jeg mig et særdeles godt grin.

    Saxen73: "Er slet slet ikke tilfreds med Troels Bech og det manden har formået i vinduet. Bevares det er ikke lukket endnu, men syntes ikke vores trup er stærk nok til at spille med om guldet. Se lige engang på det hold pse har bygget op! For satan en stærk trup de har nu og det kan de takke den skaldede nordmand for. Han har formået at hente kvalitet på samtlige offensive pladser. Hvad har vi? Corlu? Er han noget værd? Elmander? Hmm, har er udløbet sidste salgsdato. Symaskinen? Nej, vi er langt langt efter takket være et elendigt arbejde med at hente spillere!!".

    2xTom - DLB ver. 3.01: "Du er aldrig tilfreds. Det er iøvrigt ikke den skallede nordmand, der har bygget noget op - det er et absurd forbrug af penge".

    Saxen73: "Så kan man så undre sig over at vi ingenting har bygget op de sidste 7 år".

    http://www.blok4.dk/debat/t/55a27215c9c9f6520a000010

    Hahahahaha 😂😂😂


  15. #1301
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    I samme tråd har Dorte åbenbart langt bedre styr på sit forbrug af metadon end de andre, siden hun giver dem gode råd:
    "Du bliver simpelthen nødt til at få styr på din medicinering, hvis du vil tages seriøst."

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #1302
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    De uvaskede ligger nu officielt sidst i Superligaen, efter Farums sejr her til aften. Det er i sandhed den totale nedsmeltning :-)

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #1303
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Ikke at jeg ikke også godt kan lide at de uvaskede klarer sig elendigt, men vi lavede altså samme nummer for 2 år siden.

  20. #1304
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Ikke at jeg ikke også godt kan lide at de uvaskede klarer sig elendigt, men vi lavede altså samme nummer for 2 år siden.
    Men det virker som om at der er meget mere "bund" i det stykke arb. som de udfører derude, hvis du forstår mig ;-)


  21. #1305
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Lidt sjov læsning på en onsdag aften: 'Fodboldaktier forbudt for børn – Brøndby-aktien bløder'

    Man begynder at glæde sig til 28. august...

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den totale trøjetråd
    By FC William in forum De lange linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.03.20, 12:03
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 12.01.11, 09:51
  3. Reminder om kaos tifo
    By michael_kruuse in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.08.09, 08:57
  4. Den store bif bortforklarningstråd
    By Pabres in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 07.10.04, 01:06
  5. DBU/JBU har skabt kaos i Jylland
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.02.04, 10:59

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •