Side 9 af 115 FørsteFørste ... 67891011121959109 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 1721

Emner: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

  1. #121
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?


    ›Men farcen stopper ikke der. Hvad med denne historie:

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super... ›andsbytosse

    Eller denne: http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...er-bjerregaard
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    984

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Så har Kasi Jesper igen snuppet en ledene medarbejder fra bif.

    AGK igen på hugst i Brøndby

  4. #123
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    136

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Artikel fra Berlingske Tidende i dag (23/12-2010):
    Hele artiklen: http://img251.imageshack.us/img251/1362/20101223.jpg

    BERLINGSKE SPG: "Hvad kunne I ikke blive enige om?"
    KASI-JESPERS SVAR: "Hvor lang tid der skulle gå, før Per skulle gå af. Han ville være klar til at stoppe, men han ville have et Danmarksmesterskab først. "Men du har jo 10." sagde jeg så, "jeg har nul!". Men det var vigtigt for hans eftermæle sagde han så. Det kan jeg jo ikke sidde og vente på. Det er jo noget udefrakommende, som vi ikke kunne leve med på vores side af bordet."

    Hehe ... i så fald kommer vi til at leve med Per som styrmand i klebben en rum tid endnu. Tak for det!
    .. Vincent Vega ..

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #124
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Artikel fra Berlingske Tidende i dag (23/12-2010):
    ›Hele artiklen: http://img251.imageshack.us/img251/1362/20101223.jpg

    Er artiklen i BT længere? Jeg har læst flere citater på nettet i dag, som ikke fremgår af det indscannede.

    "Da jeg så, at det lige pludselig var et problem, at de havde fået de penge, da sad jeg og hoppede i stolen nede på Mallorca. Nu stopper han. Så snutdum regner han for helvede da ikke med, at nogen er."

    "Hvis vi skal kalde det et problem, at der er en sponsor, der har lagt en stor pose penge, så gad jeg godt vide, hvad rigtige problemer var."

    "Jamen de har da fået spillerne betalt. Lønningerne er blevet betalt. Det kan da aldrig nogensinde blive et problem. Jeg betaler da lønninger til de drenge hver eneste måned. Det koster da ikke Brøndby penge at have de spillere"
    Det er jo altid meget sjovt, når Brøndby-ledelsen bliver svinet til, men her afslører Jesper Nielsen, at han ikke er den skarpeste kniv i skuffen. Lad os se på, hvad der blev sagt på den ekstraordinære generalforsamling, som Jesper Nielsen refererer til:

    De store afskrivninger på spillerstaben hænger i øvrigt sammen med, at det i forbindelse med indgåelse af en stor sponsorkontrakt i 2008 var en del af aftalen, at pengene skulle anvendes til køb af
    nye spillere.

    Derfor blev der i de næste par transfervinduer brugt flere penge på køb af spillere, end vi ellers ville have gjort.

    Sådanne transferbeløb afskrives over spillerens kontraktperiode.

    I realiteten betyder det, at vi vil have høje spillerafskrivninger frem til sommeren 2012.

    Men jeg vil gøre opmærksom på, at der jo ikke er pengemangel med i dette, idet transferbeløbene jo er betalt - men afskrivningerne påvirker det regnskabsmæssige resultat.
    Hvad er det, Jesper Nielsen er sur over? At Per Bjerregaard så senere, i et anfald af sjældent klarsyn på vestegnen, har udtalt, at der er købt for dårligt ind; ja det kan selv Familien Nielsen ved nærmere eftertanke vel være uenige i. Jovist, jeg forstå at der i vanlig Bjerregaard-stil,er lidt problemer med at placere ansvaret, men tilbage står stadig, at Brøndby har fået røv + nøgler ud af de spillerindkøb, der er lavet for Kasi-millionerne. Og savner man bevis for, at Jesper Nielsen ved fuck all om fodbold, vil jeg blot henvise til følgende citat:

    Jeg ved, at jeg har gjort mit til, at holdet skal klare det godt. Jeg er helt overbevist om, at jeg har en meget stor aktie i, at Brøndby tager til Lissabon og vinder 2-0. Jeg tillader mig at tage en stor aktie i, at Brøndby nu er på fode igen. Jeg er en af de vigtigste medspillere i, at Brøndby lige pludselig kan stille et hold, der kan vinde i Lissabon. Prøv at se tilbage til 2006 og 2007. Da var vi kilometer fra at kunne gøre noget som helst ved et hold som Sporting. De spillere, der spiller i Brøndby, spiller der kun, fordi jeg har lagt de penge. Brøndby havde manglet syv mand fra startopstillingen i dag, hvis jeg ikke havde lagt de penge, udtaler smykke-forhandleren til spn.dk.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #125
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Juleferien er ved at være overstået og heldigvis har klebbens folk fået barnetroen tilbage.

    - Jeg synes, vi har et niveau i vores spil, som er ligeså godt som FCK's. Problemet er, at vi ikke rammer det lige så ofte, som de gør.
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1486129.ece

  9. De følgende 9 brugere er enige:

  10. #126
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,625

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Hvor er det rart at se, at selvforståelsen er intakt ude i betonen! Jeg er overbevist om, at 2011 nok skal blive lige så underholdende et år, som det vi lige er trådt ud af :-)
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #127
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Juleferien er ved at være overstået og heldigvis har klebbens folk fået barnetroen tilbage.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1486129.ece
    Jamen vi har vel også et niveau som er lige så godt som Brøndbys. Det vi så mod Horsens for eksempel. Eller flere minut-lange perioder i indtil flere af efterårets kampe.

    Det er herligt med den indsigt. Og det er en flot præstation - Selvbedrag er jo som bekendt den sværeste form for bedrag. Og vi skal jo være utrolig glade. Det gør lollen så meget større, at de ikke bare lægger sig ned, men som en anden black knight fortsætter med at råbe.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #128
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Det er herligt med den indsigt. Og det er en flot præstation -
    ›Selvbedrag er jo som bekendt den sværeste form for bedrag. Og vi
    ›skal jo være utrolig glade. Det gør lollen så meget større, at de
    ›ikke bare lægger sig ned, men som en anden black knight
    ›fortsætter med at råbe.

    Lige præcis. Og bare rolig, der er mere hvor det kommer fra:

    Farnerud: Brøndby favorit til CL-plads

    Godt nok har alle de kommunikationsansvarlige sagt op, men det er jo ikke noget nyt fænomen, så det må være et udtryk for kulturen derude: At man konstant går rundt og bekræfter sig selv og hinanden i at man faktisk er meget bedre end alle ydre faktorer ellers indikerer.

    Det er virkelig fascinerende at ingen får den idé at det måske ville være smart at lukke røven, indtil de selv har leveret sportsligt, frem for at have så travlt med at forklare hvordan de sandelig er næsten lige så gode som FCK og i hvert fald bedre end alle de andre. Jeg ville få spat af at læse det, hvis jeg var BIF-fan.

    Vi må håbe at Ole Bjur og den nye adm. dir. også hurtigt falder ind i jargonen og agerer derefter, for så behøver vi vist ikke frygte BIF lige foreløbig.

    /Simon


  15. #129
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Hører denne tråd ikke retteligt til i De lange linier? :-)


    Mvh,
    Z
    All Criminals Are Bastards

  16. De følgende 10 brugere er enige:

  17. #130
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    151

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    ›Hører denne tråd ikke retteligt til i De lange linier? :-)


    ›Mvh,
    ›Z

    Det var der jo ingen som kunne vide da den startede - eller --mmmhh -- Rettelse:
    Burde trådstarter ikke have indset dette da tråden startede ??

  18. #131
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Den nye direktør når lige ind hans tiltræder i Brøndby at lave en aftale om et mio-sponsoret i sit gamle firma med ja rigtig gættet: Brøndby IF

    http://www.sporten.dk/superligaen/ny...t-til-broendby

    Kammerateriet lever i bedste velgående.

    Specielt set i lyset af denne udtalelse i 2007 http://www.bold.dk/nyt/Broendby-spon...-pengene-vaerd , hvor samme direktør ikke mener, at sponsoratet i Brøndby ikke er pengene værd.

    Nu har tingene jo så ændret sig helt vildt siden sommeren 2007. or NOT

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #132
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    http://www.bold.dk/nyt/Broendby-vent...2010-underskud

    Nu er jeg ikke ligefrem selvudnævnt regnskabsekspert, blok4 style, men er det ikke bare pæne ord for "vores spillere er mindre værd end vi hidtil har hævdet"/"vores spillere var overvurderede/er lort" ? ;)

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #133
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    134

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Efter at have hentet en 4. plads i den stærkt besatte internationale turnering, Atlantic Cup, er der al mulig grund til at frygte vestegnens stolthed.
    Nej , ærligt talt - det nuværende bif-hold virker nærmere endnu mere bovlamt end de foregående års sørgelige udgave. Det hold kan, uanset et par af de unge spilleres udtalelser for nogle uger siden, ikke true København i mange år frem. Det skriger på klassespillere!
    Vi må (desværre) vente på tidligere tiders tvekamp med brøndby om guldet. Men selvfølgelig er det også lidt rart...

  23. #134
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Jeg håber, at de lige præcis klarer sig godt nok til at holde Papa doc ved magten.


  24. #135
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Har undret mig over hvad pokker der er op og ned i sagen om deres manglende hovedsponsor. Lagde mærke til at de stadig spiller med unicef på maven og kasi i nakken.

    Skal jeg stoppe med at glæde mig over hver dag de stadig ikke har fundet en ny hovedsponsor, eller kan det være lige meget da de bare dræner Jesper Nielsens pengetank, som jo selvfølgelig og kan være meget godt på længere sigt.

    Så mit spg. er: Vil BIF få noget (økonomisk ) ud af det hvis de præsenterede en ny hovedsponsor imorgen ? -

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den totale trøjetråd
    By FC William in forum De lange linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.03.20, 12:03
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 12.01.11, 09:51
  3. Reminder om kaos tifo
    By michael_kruuse in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.08.09, 08:57
  4. Den store bif bortforklarningstråd
    By Pabres in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 07.10.04, 01:06
  5. DBU/JBU har skabt kaos i Jylland
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.02.04, 10:59

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •