Side 93 af 115 FørsteFørste ... 438390919293949596103 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,381 til 1,395 af 1721

Emner: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

  1. #1381
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    BØF skal nedskære kraftigt deres drift, spillere skal væk, prestigeprojektet Kloagger forsvinder nok, de skal have ny træner, ledelsen svigter og tv er begyndt at tvivle på kvaliteten af deres kampe (hvilket reelt kommer mange år for sent!). Jeg tør faktisk godt spå, at BØF går en meget svær sæson i møde, for konkurrencen om at komme i top 6 bliver sindsygt hård, og de klubber de skal kæmpe imod vil satse intenst på at komme med i slutspillet. Jeg tror ikke de ligger i top6 efter 22 runder, hvis man skal holde alle udmeldingerne op imod hinanden, og så bliver det først rigtigt sjovt.

    Edit: BT læser med på sidelinien http://www.bt.dk/superligaen/vaabenk...by-skaerer-ned
    Sidst redigeret af Devil : 14.04.16 kl. 12:25

  2. #1382
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    100

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Peter Brüchmann om Brøndbys nye plan:

    http://sport.tv2.dk/fodbold/2016-04-...-i-udfoere-den

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #1383
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    82

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ederne/6038743

    Umiddelbart virker det lidt desperat, nu man har Danmarks stærkeste brand..
    Men jeg skal helt sikkert hamstre popcorn, til den dag stadion navnet bliver solgt...

    Mvh Casper

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #1384
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    343

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af WA1 Se meddelelser
    Men jeg skal helt sikkert hamstre popcorn, til den dag stadion navnet bliver solgt...

    Mvh Casper
    Off topic, men tillad mig at anbefale sådan en: https://www.youtube.com/watch?v=8AKZk2ldPWs


    BØF me udvidelse til Chrome

    ♪ A Wizards Staff Has A Knob On The End ♪
    cphwizard's Avatar

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #1385
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Man siger at én ulykke sjældent kommer alene, men det her er jo absurd.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...39618#comments

    Med alle de konstante negative vibes der følger i slipstrømmen på galehuset, et stykke uden for byen, så må vi da krydse fingre for at stadionbelysningen virker derude på onsdag. Hmm... Det kan på den anden side også være at fogeden har været forbi og snuppe nøglerne til strømmen.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #1386
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    12

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Projekt: Troværdighed 6.4 har sgu da fået lidt af en head start...

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #1387
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Man siger at én ulykke sjældent kommer alene, men det her er jo absurd.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...39618#comments

    Med alle de konstante negative vibes der følger i slipstrømmen på galehuset, et stykke uden for byen, så må vi da krydse fingre for at stadionbelysningen virker derude på onsdag. Hmm... Det kan på den anden side også være at fogeden har været forbi og snuppe nøglerne til strømmen.
    Muhaha! Det er måske alligevel meget smart, at de lader nogle andre om at forsøge at kapre sponsorer til biksen. Nogen med en printer...

    Men før vi griner for højt, skal man måske også tænke på, hvor mange blækpatroner, der er blevet spildt på indkaldelser, dagsordener, bilag osv. til generalforsamlingen, de havde glemt at oplyse de rette instanser om. Det er altså mange store jobs i printerkøen på én gang!

    Haha, hold kæft et amatørforetagende!
    Sidst redigeret af Garneren : 15.04.16 kl. 07:30
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. De følgende 11 brugere er enige:

  14. #1388
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Muhaha! Det er måske alligevel meget smart, at de lader nogle andre om at forsøge at kapre sponsorer til biksen. Nogen med en printer...

    Men før vi griner for højt, skal man måske også tænke på, hvor mange blækpatroner, der er blevet spildt på indkaldelser, dagsordener, bilag osv. til generalforsamlingen, de havde glemt at oplyse de rette instanser om. Det er altså mange store jobs i printerkøen på én gang!

    Haha, hold kæft et amatørforetagende!
    Måske det er hævn for, at FCK trak det i langdrag med at udlevere billetter til BIF kampen søndag? Som var payback for Brøndbys idiotopførsel. Og så var der antallet af billetter derude og "dialogen" omkring det. Det virker som om de to klubber bare er gået all ind på at irritere hinanden, og vi er ved at være nede på børnehaveniveau. Resultat: Udvandet derby uden stemning i den ene ende af stadion på søndag. Gab.
    Sidst redigeret af Tommo : 15.04.16 kl. 08:27
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  16. #1389
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Tommo Se meddelelser
    Mon ikke bare det er hævn for, at FCK trak det i langdrag med at udlevere billetter til BIF kampen søndag? Som var payback for Brøndbys idiotopførsel. Og så var der antallet af billetter derude og "dialogen" omkring det. Det virker som om de to klubber bare er gået all ind på at irritere hinanden, og vi er ved at være nede på børnehaveniveau. Resultat: Udvandet derby uden stemning i den ene ende af stadion på søndag.
    Det er muligt, men så er det godt nok dumt at fabrikere en søforklaring, der får en til at fremstå nogenlunde lige så professionel som en frimærkeklub i Kirke Hyllinge.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #1390
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Tommo Se meddelelser
    Mon ikke bare det er hævn for, at FCK trak det i langdrag med at udlevere billetter til BIF kampen søndag? Som var payback for Brøndbys idiotopførsel. Og så var der antallet af billetter derude og "dialogen" omkring det. Det virker som om de to klubber bare er gået all ind på at irritere hinanden, og vi er ved at være nede på børnehaveniveau. Resultat: Udvandet derby uden stemning i den ene ende af stadion på søndag.
    Ja, udvandet derby og to klubber der kegler rundt uden den mindste form for format. Forventeligt at det sker sydpå, men meget meget uheldigt at vi falder i samme rille. Pinligt håndteret, jeg har stadig ondt over "vi ved det har været en travl dag i Brøndby, men vores telefoner er åbne" - kommentaren. Amen altså.

  19. #1391
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    413

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Ja, udvandet derby og to klubber der kegler rundt uden den mindste form for format. Forventeligt at det sker sydpå, men meget meget uheldigt at vi falder i samme rille. Pinligt håndteret, jeg har stadig ondt over "vi ved det har været en travl dag i Brøndby, men vores telefoner er åbne" - kommentaren. Amen altså.
    Jeg må sige at JEG er yderst tilfreds med FCK´s håndtering af sagen, og især kommentaren "vi ved det har været en travl dag i Brøndby, men vores telefoner er åbne"

    Sir det bare !!

    God kamp på søndag til os

    rsj


  20. #1392
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Ja, de er gode til at være spidse i deres udmeldinger. Og det kan sjovt. Men jeg synes vi er nået langt nok nu. Det var sjovt med 1903 billetter, det var sjovt med priser på 19 og 93. Men nu er vi henne, hvor der bliver stille i den ene ende af tribunen. Og jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide, hvad folket omkring Sektion 12 havde ment, hvis de ikke måtte have flagstænger med ind i Brøndby.

    Jeg synes det ville klæde begge klubber, hvis de nu klarede tingene lidt mere internt og holdt lidt mere af fnidderen ude af medierne. Jeg er med på, at det er Derby og der skal bygges op etc. men det vi er endt med, kan ingen være tilfredse med. Vi er tilbage ved ved den gamle situation, hvor der ikke rigtigt var folk på udetribunen til et par derbies, og det var sgu ikke ret ophidsende.
    Det virker som to (ikke synderligt store) hunde, der står og gør lidt af hinanden. Det kan være sjovt i starten. Nu er det bare ved at være lidt pinagtigt.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  21. #1393
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Tommo Se meddelelser
    men det vi er endt med, kan ingen være tilfredse med.
    Tak fordi du lige satte på plads hvad vi alle sammen skal mene.

  22. De følgende 16 brugere er enige:

  23. #1394
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Brokke 82 Se meddelelser
    Tak fordi du lige satte på plads hvad vi alle sammen skal mene.
    haha. Ok.
    Jeg beklager naturligvis dybt, hvis du føler dig taget til indtægt for denne sætning.

    Jeg retter meget gerne til:

    "Det vi er endt med, er utilfredsstillende for alle, der synes et derby er sjovere, hvis der er larm og modspil og stemning i begge ender af tribunen."

    God weekend
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  24. De følgende 6 brugere er enige:

  25. #1395
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    888

    Re: Sportsligt og organisatorisk kaos i BIF - er det den totale nedsmeltning?

    Citat Oprindeligt indsendt af Tommo Se meddelelser
    Ja, de er gode til at være spidse i deres udmeldinger. Og det kan sjovt. Men jeg synes vi er nået langt nok nu. Det var sjovt med 1903 billetter, det var sjovt med priser på 19 og 93. Men nu er vi henne, hvor der bliver stille i den ene ende af tribunen. Og jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide, hvad folket omkring Sektion 12 havde ment, hvis de ikke måtte have flagstænger med ind i Brøndby.
    Så kunne de da for pokker lade være med at bruge dem som kasteskyts

    Jeg er all in for stemning, men hvis de ikke kan styre sig og deres vagter ikke kan eller vil, så må det jo blive som det er nu. Jeg har ihvertfald ikke noget imod at undvære den "stemning" vi så sidst
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den totale trøjetråd
    By FC William in forum De lange linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.03.20, 12:03
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 12.01.11, 09:51
  3. Reminder om kaos tifo
    By michael_kruuse in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.08.09, 08:57
  4. Den store bif bortforklarningstråd
    By Pabres in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 07.10.04, 01:06
  5. DBU/JBU har skabt kaos i Jylland
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.02.04, 10:59

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •