Side 7 af 31 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 451

Emner: Til- og afgange 6: Oktober 2010

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Til- og afgange 6: Oktober 2010

    Igiebor (90) fylder 20 år imorgen d. 9.11, og har i denne sæson været en af profilerne i den bedste norske række, hvor han gang på gang har imponeret med sin teknik og sit fine overblik. Undertegnede har selv i hele 6 tilfælde set Igiebor undervejs på mine fodboldrejser i Norge, og ja, han kan bestemt være et muligt aktiv for de suveræne danske mestre, der selvsagt kan tillade sig at eksperimentere en anelse mere end konkurrenterne.

    Igiebors kontrakt med Lillestrøm udløber først i slutningen af 2012 og hans aktuelle købspris må forventes at være i omegnen af dk.kr. 10 millioner - +/- 1-2 millioner, hvilket bestemt ikke er en afskrækkende pris for den lovende offensivspiller der dækker kanterne og den offensive midtbane.
    Jeg fandt lige dette, det er talent spejder Ankjær som skriver om NOSA som vi i øjeblikket har til prøvetræning.

    Jeg har set samme spiller mange gange også, fed spiller, ville ikke styrke vores start 11 lige nu og her, men han kan uden tvivl udvikles til noget stort!
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Til- og afgange 6: Oktober 2010

    I følge Borås Tidning vil Antonsson gerne hjem til Sverige (!?).

    Mikael Antonsson, FC Köpenhamn
    Han startade mot FC Barcelona tillsammans med bland andra Johan Wiland när Köpenhamn spelade 1-1 mot de spanska stjärnorna och nu kan komma att bilda mitttbackslås med Jon Jönsson. Enligt dagens Borås Tidning vill Antonsson – med ett förflutet i Panathinaikos, Austria Wien och IFK Göteborg – hem till Sverige. Elfsborg uppges intresserade efter att Teddy Lucic tackar för sig. (Borås Tidning 2010-11-11)

    Link her:

    http://www.svenskafans.com/fotboll/e...g?-379431.aspx
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Til- og afgange 6: Oktober 2010

    ›I følge Borås Tidning vil Antonsson gerne hjem til Sverige (!?).

    Mikael Antonsson, FC Köpenhamn
    ›Han startade mot FC Barcelona tillsammans med bland andra Johan
    ›Wiland när Köpenhamn spelade 1-1 mot de spanska stjärnorna och nu
    ›kan komma att bilda mitttbackslås med Jon Jönsson. Enligt dagens
    ›Borås Tidning vill Antonsson – med ett förflutet i Panathinaikos,
    ›Austria Wien och IFK Göteborg – hem till Sverige. Elfsborg uppges
    ›intresserade efter att Teddy Lucic tackar för sig. (Borås Tidning
    ›2010-11-11)


    Som jeg også skrev herinde, så var der på Onside TV et indslag med Anton for et par måneder siden. Her blev der spurgt til hans kontraktsituation og han sagde direkte at han godt ville blive i København.

    Men hvis vi er for sløve med en kontraktforlængelse så kan det jo være, at han føler, at han må holde sine muligheder åbne - hvilket vel er forståeligt nok.

    Så igang CV!

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange 6: Oktober 2010

    Jeg tror ikke på at Anton ryger nogen steder lige nu, med mindre det er til en klub i en større liga på en fed kontrakt mens han stadig er ung nok til det.
    Ikke Sverige endnu.

  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange 6: Oktober 2010

    Ifølge denne nyhed, skulle vi være interesseret i Alanzinho.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #96
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange 6: Oktober 2010

    Hvis både Anton,Pospech og Wendt ryger gratis så mister CV sgu noget anseelse i mine øjne !!!!!

    Anton har jo selv nærmest bedt om at forlænge,Wendt er fair nok da han tydeligt har gjordt det klart hvad han ville, Pospech burde været ordnet for lang tid siden...

    Bliver helt nervøs for 2012.. Vingaard og Kvist f.eks


    Ps det kan selvfølgelig være CV har prøvet at forlænge, men så havde vi vel hørt om det eller ?? :D

  10. #97
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010
    Indlæg
    21

    Re: Til- og afgange 6: Oktober 2010

    Lad os nu vente og se hva der sker når vinduet åbner.. husk på at mange stillede spørgsmålstegn da vi misstede hutch osv.. og se nu.. nu går vi jo nærmest og ser hutch who ? så vent nu med at bedømme CV om hans evner inden han ren faktisk har haft muligheden for at gøre noget..

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #98
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange 6: Oktober 2010

    Er det ikke noget med at vi henter spillere for næsen af Rosenborg ? :-) Ham her kunne ihvertfald være interessant.

    http://onside.dk/nyheder/rosenborg-vil-hente-alanzinho

    http://en.wikipedia.org/wiki/Alanzinho

    http://www.youtube.com/watch?v=f_Mf_fgTGFk

    Mvh. Dennis Jørgensen

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #99
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange 6: Oktober 2010

    Ham her håber jeg at CV scouter lidt på. Han er i øjeblikket i Danmark med Avai FC der spiller i den bedste brasilianske række.

    Pospechs afløser ? Han er blevet sammenlignet med Maicon, hvilket ikke lyder dårligt. Godt nok er han ejet af S.L. Benfica. Men de er dækket godt ind på backsene.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Patric_Cabral_Lalau

    http://transfermarkt.de/de/patric/pr...ler_95087.html

    Så har de også ham her. En ung keeper der allerede har været indkaldt til det brasilianske a-landshold. Dog uden debut endnu.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Renan_Soares_Reuter

    http://transfermarkt.de/de/renan/pro...er_100910.html

    Nogle interessante spillere.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  15. #100
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange 6: Oktober 2010

    Der er formentlig ikke mange, der er uenige i, at CV gjorde et fantastisk køb i Claudemir, og at de bange anelser om, hvorvidt vi kunne lukke hullet efter Hutch er blevet gjort til skamme. Men det ændrer jo ikke på, at vi gik glip af et givetvis anseeligt millionbeløb, fordi vi ikke solgte ham i tide. Og det er den bekymring, der med rette luftes i forbindelse med Antonsson, Pospech og Wendt. Med andre ord er der måske ikke så meget grund til at være bange for, om vi kan finde egnede afløsere for dem, men snarere at det er en meget dyr vane, hvis vi konsekvent lader vores spillere gå gratis, mens vi giver x antal millioner for deres afløsere.

    Mht. Wendt mener jeg i øvrigt, at det efterhånden længe har været tydeligt, at han mentalt allerede er halvvejs videre i karrieren. Ikke at han spiller decideret dårligt, men jeg synes, det er tydeligt, at han har svært ved at sætte sig 100 procent op i mange af kampene. Så ham er der IMO flere ting, der taler for at skyde af, inden hans kontrakt udløber.

    ›Lad os nu vente og se hva der sker når vinduet åbner.. husk på at
    ›mange stillede spørgsmålstegn da vi misstede hutch osv.. og se
    ›nu.. nu går vi jo nærmest og ser hutch who ? så vent nu med at
    ›bedømme CV om hans evner inden han ren faktisk har haft
    ›muligheden for at gøre noget..
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #101
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange 6: Oktober 2010

    Helt enig, også mest det økomomiske jeg tænker på som sådan !! Og hvad angår Wendt har jeg sagt flere gange sælg ham nu, og brug de penge på en ny back !!

  18. #102
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 6: Oktober 2010

    Det er måske nok mest bare mig, der gerne vil have Denni Avdic til København.

    Alligevel vil jeg lige vise denne artikel, der blandt andet skriver, at den kroatiske klub, Dinamo Zagreb, gerne vil tilnkytte Avdic. Det afviser både hans agent og Elfsborg, men der er nok ingen tvivl om, at han er et af de absolut bedste salgsobjekter fra den svenske liga.
    Således var der ved sommerens transfervindue stor interesse fra ham, og pressen skrev, at hold som Bologna og Blackburn ville købe ham.

    Siden har han for øvrigt haft et mindre dyk i præstationerne, blandt andet på grund af nogle småskader, samt en generelt lidt skidt halvsæson for Elfsborg.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  19. #103
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,534

    Re: Til- og afgange 6: Oktober 2010

    ›men snarere at det er en meget dyr vane, hvis vi konsekvent lader
    ›vores spillere gå gratis, mens vi giver x antal millioner for
    ›deres afløsere.

    Jeg har svært ved at se det som noget negativt. C.V. arbejder ud fra et budget, og hvis fodboldforretningen kan løbe rundt uden salg af spillere, så er det da kun positivt. Man kan sige, at FCK vælger sportslig stabilitet højere end de indtægter, der kan komme fra salg af spillere.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #104
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange 6: Oktober 2010

    ››men snarere at det er en meget dyr vane, hvis vi konsekvent lader
    ››vores spillere gå gratis, mens vi giver x antal millioner for
    ››deres afløsere.

    ›Jeg har svært ved at se det som noget negativt. C.V. arbejder ud
    ›fra et budget, og hvis fodboldforretningen kan løbe rundt uden
    ›salg af spillere, så er det da kun positivt. Man kan sige, at FCK
    ›vælger sportslig stabilitet højere end de indtægter, der kan
    ›komme fra salg af spillere.

    Det må selvfølgelig være en vurdering fra gang til gang, hvor vigtigt det er at beholde en spiller så længe som muligt, og om man har mulighed for at skaffe en fuldgod erstatning, hvis man sælger ham før kontraktudløb. Men hvis det er muligt, er det jo indlysende bedre for økonomien, jo tættere man kan få køb og salg til at gå i nul eller oven i købet i plus, samtidig med at spillertruppens kvalitet ikke svækkes eller måske oven i købet styrkes.

    Ingen af os aner naturligvis, om det eksempelvis var muligt at hente en ordentlig erstatning for Hutch et år tidligere, så man kunne have fået penge for ham. Men selvom vores økonomi givetvis ikke er lige så dårlig nu, som den var for et år siden - og selvom den negative fokus nu igen er flyttet over på Brøndby - er jeg ret sikker på, at det vil være positivt for klubben som helhed og ikke mindst for CV's indkøbsbudget, hvis der også ruller nogen transfermillioner ind i kassen i ny og næ. Det er logisk, grænsende til det banale, vil jeg mene... :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. #105
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange 6: Oktober 2010

    Skidt nyt. Så må de øge hans gage. Da jeg meget nødigt vil undvære ham. Han har udviklet sig til en af vores vigtigste spillere. 3 nye år til ham tak.

    http://onside.dk/nyheder/superligaen...r-med-elfsborg

    Mvh. Dennis Jørgensen

  23. De følgende 3 brugere er enige:

Side 7 af 31 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 616
    Sidste Meddelelse: 29.10.10, 14:41
  2. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  3. Til- og afgange 2: Afgang harder
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 460
    Sidste Meddelelse: 17.12.09, 23:01
  4. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •