Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 32

Emner: Skal vi forsøge at hente Daniel Wass?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    348

    Skal vi forsøge at hente Daniel Wass?

    Vi skal snart til at se os om efter en afløser for Pospech. Hans kontrakt udløber til sommer, hvor han i øvrigt vil være 33 år gammel.

    Det bliver svært at finde en ny højre back, der kan udfylde Zdeneks støvler. Hvis jeg skuer ud over de hjemlige græsmarker, kan jeg kun få øje på én mulig afløser, nemlig Daniel Wass ude hos de sæbesky.

    Wass er ganske vist ikke helt driftsikker endnu, men han er uomtvisteligt et stort forsvarstalent, og som 21-årig vil han kun blive bedre i de kommende år.

    Hans kontrakt udløber til sommer, og han har endnu ikke forlænget med Hele Danmarks Stolthed. Han kunne meget vel være plukkemoden, hvis CV kender sin besøgelsestid og giver ham et tilbud om at komme ind til hovedstaden og vinde Danmarksmesterskaber og spille CL-kampe på landets bedste hold.

    Desuden ville det give os muligheden for at tage revanche for Allan Nielsen-handlen, hvis vi stjæler de uvaskedes største talent fra dem.


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Skal vi forsøge at hente Daniel Wass?

    Jeg har det fint med, at de to klubber lader hinandens spillere med kontraktudløb være - bare sådan af respekt, trods alt, og for at bekræfte "modsætningsforholdet", klubberne imellem.

    Hvad så hvis Wass havde været Agger talentfuld? Det samme.

    Men det er så min holdning. :)

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Skal vi forsøge at hente Daniel Wass?

    Ja det synes jeg vi skal, han har klart et kæmpe talent. Synes også vi skal have en ny midtbane general efter Hjalte forsvinder til Januar, Mike Jensen er ung og har den aggressivitet Hjalte mangler. Men vi skal også have nogen mere rutinerede spillere, Anton har også snart kontrakt udløb og der forslår jeg at vi får Per Nielsen til at genoptage karrieren.


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Skal vi forsøge at hente Daniel Wass?

    Jeg har det fint med, at de to klubber lader hinandens spillere med kontraktudløb være - bare sådan af respekt, trods alt, og for at bekræfte "modsætningsforholdet", klubberne imellem.
    Respekt? Det synes jeg så OVERHOVEDET ikke er en grund til ikke at gøre det.

    Hvis noget er en fordel for FCK (alt taget i betragtning) så skal vi sgu ikke undlade at gøre det pga respekt for Brøndby, tværtimod. Jeg synes sådan set det kunne være glimrende, at hente Wass. Som den eneste af deres spillere i øvrigt. Jeg tror så ikke det kan lade sig gøre. Jeg vil tro at Wass vil sige "tak for interessen, men nej tak".

    Jeg tror ikke det har noget med respekt at gøre, at det ikke er sket siden Allan Nielsen.

    Men jeg ville bestemt synes det var fint at spørge ham. Og jeg ville synes det var fantastisk, hvis det kunne lade sig gøre. Alene fordi det ville pisse Brøndbys fans af i helt uhyggelig grad. Men jeg tror ikke han vil.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    38

    Re: Skal vi forsøge at hente Daniel Wass?

    Personligt vil jeg hellere spille med 10 spillere, fremfor at have en spiller fra hele Danmarks stolthed i truppen..

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    404

    Re: Skal vi forsøge at hente Daniel Wass?

    ›Personligt vil jeg hellere spille med 10 spillere, fremfor at
    ›have en spiller fra hele Danmarks stolthed i truppen..
    ´
    Det er fint med mig, at folk har den holdning til det. Jeg vil bare lige minde om, at vi da endte med at være glade for Peter Møller på trods af en noget lunken modtagelse.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Skal vi forsøge at hente Daniel Wass?

    Jeg synes ikke, der er (ret meget) galt med at hente derudefra, hvis spilleren ellers er god nok og kan hentes transferfrit (vi skulle nødig finansiere dem).
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Skal vi forsøge at hente Daniel Wass?

    Jeg har tidligere argumenteret for, at Wass slet ikke har niveau eller potentiale til topfodbold, men må også erkende, at han i denne sæson har været et af få lyspunkter på et meget ordinært Brøndby-hold. Umiddelbart ligner han jo den type back, som vi gerne spiller med i FCK.

    Når det er sagt, så synes jeg, at det hører til sjældenhederne, at Brøndby-spillerne præsterer stabilt over længere tid. De har måske en halvsæson i ny og næ, men falder derefter ned i samme dybe hul, de kom fra. Hvem siger, at det samme ikke vil ske for Wass?

    Derudover så ser jeg ham som indbegrebet af en Brøndby-proletar. 21 år og et barn på vej... han vil ikke klæde den hvide dragt.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Skal vi forsøge at hente Daniel Wass?

    ›Vi skal snart til at se os om efter en afløser for Pospech. Hans
    ›kontrakt udløber til sommer, hvor han i øvrigt vil være 33 år
    ›gammel.

    Pospech fylder 32 i december, så hvordan han når at runde de 33 år inden sommer, kan jeg ikke helt regne ud.

    Teoretisk set kunne en spiller med Wass' talent være en fin backup for Pospech, som jeg da håber og regner med, at vi forlænger med, da vi aldrig har haft en bedre spiller på pladsen. Men hvis man nogle gange kan synes, at det defensive halter lidt for den tjekkiske mand, så vil man jo få et chok, hvis Wass blev smidt derind. Offensivt har han speed og et godt drive, men han magter ikke returløb, er nem at skubbe væk, og Grønkjær har i hvert fald flere gange udstillet hans mangler i direkte dueller.

    Derfor: Det kunne være sjovt, men da han næppe er interesseret i at skifte til rivalerne, og da slet ikke som reserve, må vi nøjes med at håbe på, at hans agent kan presse ledelsen lidt ved at nævne FCK, så bifferne kan ryste i bukserne nogle måneder endnu :-)
    HIC SUNT LEONES

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    230

    Re: Skal vi forsøge at hente Daniel Wass?

    nej


  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Skal vi forsøge at hente Daniel Wass?

    Wass er ligaens næstbedste højreback og minder på flere måder om ligaens bedste (offensiv indstilling, hurtighed, langskud), og så er han oven i købet kun 21 år gammel. Jeg så ham mægtig gerne i FC København (fuck nu alt det dér, det er sgu for barnligt), men gider på den anden side ikke rigtig beskæftige mig med tanken, for det kommer jo alligevel ikke til at ske:

    1) Det ville være det ultimative sell-out fra Brøndbys side.
    2) Han er ægte Brøndby-dreng og hader os sikkert lige så meget som klubbens usle fans.
    3) Selv hvis punkt 2 ikke var tilfældet, ville han ikke turde gennemføre skiftet af frygt for hvad fans'ne i Brøndby kunne finde på.

    Nej, mit håb er at han i stedet bliver solgt ud af landet hurtigst muligt for et for lille beløb, så vi kan grine lidt af dem derude.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Skal vi forsøge at hente Daniel Wass?

    ››Personligt vil jeg hellere spille med 10 spillere, fremfor at
    ››have en spiller fra hele Danmarks stolthed i truppen..
    ›´
    ›Det er fint med mig, at folk har den holdning til det. Jeg vil
    ›bare lige minde om, at vi da endte med at være glade for Peter
    ›Møller på trods af en noget lunken modtagelse.

    Ja han fik en lunken modtagelse selvom han faktisk allerede havde spillet i klubben (før BIF) og ikke var af brøndbys egen avl. Men mere vigtigt synes jeg er at Wass er en ganske gennemsnitlig spiller som jeg ikke synes har det store talent folk siger, så hellere en anden gennemsnitlig spiller som backup eller en ny midterforsvarer (når Larsson ryger) så Zanka eventuelt kunne blive skubbet derud.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Skal vi forsøge at hente Daniel Wass?

    Zdenek Pospechs afløser hedder IKKE Daniel Wass men Mikael Lustig,

    Og ham snupper vi fra en rival som næsten er endnu sjovere og snuppe spillere fra..

    http://no.wikipedia.org/wiki/Mikael_Lustig

    Hvor ville det være smukt, kan se at han skrev under på en 3,5 år lang kontrakt med RBK sommer 2008, det vil sige den løber ud til nytår 11/12, med mindre han har forlænget og jeg ikke har fået det med mig, ej heller wikipedia, så burde vi kunne købe ham billigt til sommer med 6 mdr tilbage af hans kontrakt, så kan han overtage fra Prospech, og hvis ikke fra sommeren 2011, så må Prospech tage et halvt år mere til vi får Lustig gratis...
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Skal vi forsøge at hente Daniel Wass?

    Nej, mit håb er at han i stedet bliver solgt ud af landet hurtigst muligt for et for lille beløb, så vi kan grine lidt af dem derude.
    Jeps. Eller rettere så håber jeg bare han lige så stille og roligt spiller kontrakten ud, og så smutter på en fri transfer til en tysk oprykker eller Wolfsbürg eller noget i den kaliber.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Skal vi forsøge at hente Daniel Wass?

    ›››Personligt vil jeg hellere spille med 10 spillere, fremfor at
    ›››have en spiller fra hele Danmarks stolthed i truppen..
    ››´
    ››Det er fint med mig, at folk har den holdning til det. Jeg vil
    ››bare lige minde om, at vi da endte med at være glade for Peter
    ››Møller på trods af en noget lunken modtagelse.

    ›Ja han fik en lunken modtagelse selvom han faktisk allerede havde
    ›spillet i klubben (før BIF) og ikke var af brøndbys egen avl. Men
    ›mere vigtigt synes jeg er at Wass er en ganske gennemsnitlig
    ›spiller som jeg ikke synes har det store talent folk siger, så
    ›hellere en anden gennemsnitlig spiller som backup eller en ny
    ›midterforsvarer (når Larsson ryger) så Zanka eventuelt kunne
    ›blive skubbet derud
    .

    Zanka skal ikke spille højre back. Det viste kampen mod Horsens med al tydelighed.

    Selv om jeg synes at Wass har mange kvaliteter og bestemt er en af de bedre højre backs i Superligaen, så synes jeg stadig at det er mere interessant at kigge på en spiller som Alexander Fischer. Han er oprindelige højre back i Lyngby, men bliver mest brugt som højre midtbane i Randers, hvor fra han har scoret 5 mål i 43. Han har kontrakt med RFC til sommeren 2011, og kan sikkert fås rimelig billigt.

    Når det så er sagt, så tror jeg ikke vores næste højre back spiller i Superligaen, for jeg vil gætte på at CV hiver endnu en ukendt kanin op af hatten. Jeg er ikke det mindste nervøs længere, når vores spillere forlader klubben :-)

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvem skal vi så hente?
    By TurboGnu in forum De korte linier
    Svar: 67
    Sidste Meddelelse: 27.10.06, 07:50
  2. Hvor mange point skal vi hente og hvordan?
    By Don B in forum De korte linier
    Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 05.05.06, 13:29
  3. Hvem skal FC hente?
    By Mr. FCK Deluxe in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 14.07.04, 13:59
  4. Skal vi hente nye spillere?
    By Raz in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 21.05.04, 14:10

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •