Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 126

Emner: Røg på banen i Haderslev

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Røg på banen i Haderslev

    Ikke nok med I smider røg på banen og måske endda i værste fald efter N Coe, så sørger I også lige for at FC' s momentum forsvinder op i røgen...
    I er nogle tåber som ikke burde have lov at gå til fodbold.

  2. De følgende 297 brugere er enige:
    +Christoffer+, -Morfar-, -runge, 2920, 44fire44, A, Abzalon, Ace, aegh, AlexFCK, Allano, Ambæk, Anders, Andreas1901, anyholm, Apu, Atiba13, Attermann, Awesome, Benjamin19, Betzer, Bill Ward, Bindvad, Bingohanz, Bo CF 19, Bo S., Bodymovin, Boulevardigan, bromer, Bushen, Caligula, Caligula76, Cambiasso, CarlHamilton, CasH, Casper CC, Casper the ghost, Cbas, Ce De, Ceta, CF13 Anders, Chahboun, Charlemagne, city2000, cleansation, Clough#1, Colsen, copje, cphwizard, cybamerc, d-man, Dan Abnormal, Das NT, dasgringo, Dét er humor, det fordi jeg wajs, Devil, djdulle, Don Overgaard, Dongolf, DonPedro, Don_Braun, Dr. Halle, drix, duckman, Dunsedrengen, EALP, ebbe, egon, Elle, Emil, Emilo, erikwa, Exadios, Face, Fagerlund, Fahlsten, Fc Devil, FC Eagles, FC William, fc-junkie*, FCC, FCjulle, Fck-Emil, Fck-fan, FCKAJ, FCKastrup, fckcs, fckgo, fckling, FCKMalmö, FCKmanden, fcksøren, FCKvistgaard, fclalandia, FCMichael, FCpaaFYN, FCTorben, fenne, Fishbone, Fjodor, fleizch, Flodgiraf, FMC, Fnug, Fodsvamp, follin, forca_ngen, Forza FCR, ForzaHansen, Frede, Gandalf, Garneren, giggs, Griffin, gruf, guldland, guldsmed, gunner, h0ps, hans26, happyman, Hartvig, Heko, Hellig Kebab, Hippien, Holme, Holmegaard, Honse, Hvass, hz, isen, jackson_dk, JEBR, Jens Andersen, JensK, Jesper88, jespereh, joendrup, Jogo Bonito, johnfc, jonlanghoff, Jurg, Jønch, kaare, kalaha, katkit, Kimmo Glans, King Glostrup, Klossen, KMI, kongkurs, KongMorten, Kongsgaard, kristiantho, Krølben, Lagoon, Langemand, Lassen, Leander, Lille Vinnie, llfckll, Louise, Luffe, lupine, Løbeanden, løvinden, Mach1971, MadsEmil, madsen45, Mannes Pande, MaQ, Martin CX, Martin-TheNettoligan, martinpagh, MathiasD, mathiasf, Mattsson#1988, MCN, merkel, MHA, Mighty Lions, mikl, mip39, MLP09, Moebius, MOLK, monty burns, motormund, Mroos15, myggen, Mykness, MZ, NGottliebN, NHA, niknik, Nikolaj N, nitte, nivlaps, No19697, Olus, Onkel Sjus, Orb, ottesen, ougar, Outpatient, p.plankeværk, Palle plankeværk, Parappa, peb, Per Martin, Perec, Peter_FCK, Philler, Pihl, Pihlen, Pihlmann, pikkerrup, pils, pires, Point, pokelol, Pommie, Profetens Skæg, putte, Pål-bhoy, Qlawz, Raptus, Ras, RatH^, Regine, Rinaldi, Robert2300, rsj, Runez, RWF, ryan, ryet, SALT, scaleo, Scientpol, Sebastian, Shankly, Silver, Sjakalen, Skotte, Skov, Slesviger, Slinkelist, sliZER, Sokken, sonder5, sonnefck, Spurs, Stodder B, storefugl, Strictly, Ståle, sundstrup91, superestrella, supertodi2, sweetfc, tandand, Tboat, thimhj, Thomas Andersen, Thomas FC, thomaso, thundersen, Thunderstokke, tityus, Tjuf, Tobin-C6, Tom K, Tops, Trendkilla, UDC, vancouverkasper, vandr, Vang, Ventspilsner, Villads16, Vinsten, VonZee, Wacker, webbear, webmik, Wilkens, Witzansky, yes2no, Zack, zxzp

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Tåberne der smed røg på banen i dag...

    At det lykkes disse pyroentusiaster at overstråle spillernes pinligt ringe indsats med deres latterlige, barnagtige, selvpromoverende opførsel, pisser mig sgu af. Nu bliver det alt for hurtigt glemt, hvor elendigt spillet på banen var i dag!
    HIC SUNT LEONES

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Singularity Slettet

    Re: Tåberne der smed røg på banen i dag...

    Håber sandelig at idioten udpeges og hans Away kort inddrages. Ufattelig vigtigt at vi holder vores sti TOTALT clean her mens CirkusBrøndby kører på fulde blus, så alt focus er på dem.


    IDIOT

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Tåberne der smed røg på banen i dag...

    ›I er nogle tåber som ikke burde have lov at gå til fodbold.
    Det må man så håbe på at away kortet sørger for.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    19

    Re: Tåberne der smed røg på banen i dag...

    Mage til idioter
    utroligt at sådan nogle fjolser får lov til at ødelægge det sådan for klubben

    omkring 48 minut ser man en idiot sætte tørklæde for munden og så kort efter starter pyro showet, jeg tror sgu jeg vil til at tage med til de udebane ture,kun for at filme de idioter der ødelægger det for FCK, vi kunne fkatisk have vundet den kamp hvis det ikke var sket

    suk suk
    Forza FCK

  10. #6
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Tåberne der smed røg på banen i dag...

    Enig. Det er fandemig en underlig måde at fejre sin glæde på... Foregår der virkelig ikke andet inde i hovedet på de folk end "se MIG, JEG er sej, reglerne gælder ikke for MIG"?

    Og så præsterede de at trække tempoet totalt ud af kampen til sidst, selvom vi var max ovenpå og lige havde scoret... Det der kan have været forskellen på 1 og 3 point, og et (endnu mere) ekstremt mindeværdigt comeback...

    Og hvad sker der for at fyre pyro af foran eget mål i 1. halvleg, så der lægger sig en tyk røgsky... Smart hvis der lige var blevet fyret et langskud af som wiland ikke kunne se pga røg....


  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Tåberne der smed røg på banen i dag...

    I er nogle tåber som ikke burde have lov at gå til fodbold.
    Og så få dage efter, at klubben forsøger at komme fansenes i møde, og har taget et super positivt skridt. Det er så SNOT dumt, at jeg ikke har ord for det.

    FUUUUUUUUUUUCK, det er dumt. Nå hvornår er vi mon kommet til individuel bedømmelse hos DBU?

    Det er utroligt, at så dumme mennesker overhovedet er til... Hvordan formår de at koordinere musklerne til at putte mad i munden hver dag?

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    75

    Re: Tåberne der smed røg på banen i dag...

    No way at jeg flytter fra Nedre C til stemning, hvis jeg skal være i selskab med den slags sinker.
    ^_0


  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Tåberne der smed røg på banen i dag...

    FCK lader hele nedre B blive stemningstribune, hvilket længe har været den store våde drøm hos mange.
    FCK udligner i sidste minut og har chancen stadig chancen for at gå ubesejret igennem.

    Hvad mere naturligt end at sige tak for det med at ødelægge en ellers fornuftig fodboldoplevelse med det selv-iscenesættende røg-lort......

    I er sgu så dumme, at selv jeres mor må have utrolig svært ved at holde af jer.

    Er 10 sekunder fame blandt Brian-vennerne virkelig det værd kontra de mulige konsekvenser af handlingerne?
    Er jeres lille latterlige ego virkelig så stort at man er ligeglad med alle os fucking andre fans?

    Aaargh er så rasende over at mennesker kan have så lidt respekt for andre.

    [email protected] simpelthen ikke kan fatte hvad der går i hovedet på de klaphatte.


  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: Tåberne der smed røg på banen i dag...

    Der er kun een ting at sige: SKRID af helvedes til med jeres forbandede romerlys, langt væk fra vores elskede klub.

    I hører ikke til her!!!

    Mvh Torben


  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    246

    Re: Tåberne der smed røg på banen i dag...

    Sjovt at dem der har travlt med at kalde alle andre for plastik.. ofte er dem der fyrer det lort af...

    Romerlys og anden form for Pyro er så Bif'sk

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Tåberne der smed røg på banen i dag...

    Jeg er simpelthen så træt af, at blive tvunget til at identificere mig med de hjernedøde superprolle teenagedrenge der absolut skal promovere deres ynkelige små egoer på andres bekostning. Bliv nu forhelvede hjemme i jeres forældres garager med jeres lorte prolle knallerter!

    Men, slap nu også lige af med alt det der "nu skal jeg i HVERTFALD totalt overhoved ikke stå på nedre b", "ej nu gider jeg slet ikke at skulle flytte mig fra min plads på børnern" og "OG DE TAGER PATENT PÅHVAD DER ER RIGTIG FAN TROLOLLOL".

    Der står (og kommer til at stå) MANGE flere FCK fans end der er teenagetabere på sektionen - og det kommer hurtigt til at virke som, at nogen bare skal ud med noget galle rette mod 'de andre'. Det er ikke helt retfærdigt synes jeg.


  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    265

    Re: Tåberne der smed røg på banen i dag...

    Dem der kastede med romerlysene er i sandhed nogle idioter. Jeg troede efterhånden at de havde "lært det".

    På det punkt er jeg enig med resten af jer.

    Men, men, men. Jeg synes også lige folk må til at slappe lidt af med de generaliseringer. Det er jo langt fra alle sektion 12-gængere, som var med til at kaste med lys. Vi snakker måske om 10-15 stykker max.

    At de 10-15 stykker gør, at hovedparten af folk som har overvejet at skifte til den nye FANtribune, nu fuldstændig ændrer mening, er efter min mening helt hen i vejret.
    Man skal også huske på, at der ALDRIG er problemer med pyro på hjemmebane, og sådan vil det også forblive på den nye tribune.

    Jeg tager ikke de sinker, som kastede med romerlysenes parti - men jeg tager alle dem som nu bliver sat i bås med dem - det såkaldte stemningsfolk.


  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    422

    Re: Tåberne der smed røg på banen i dag...

    Er helt enig i alt der er skrevet, og dog.

    Burde vi ikke ignorere de fjolser der står bag?

    Ikke ment, som at vi accepterer. Eller for den sags skyld,
    "kalder dem ikke fans af vores hold, men nogle elementer
    der dukker op til vores kampe", som andre måske ville gøre.
    *host host*

    Og jeg understreger lige, at jeg ikke syns det er okay, det der
    skete i Haderslev.
    Håber bare at away virker, "de" får deres karantæne, og "vi"
    slipper for at se "dem", i Parken eller på away igen.
    Eller som en anden skrev, at deres 10 sekunders fame overfor
    venner, ikke bliver til 15 minutter på sidelinie.

    Jønch..
    "When angry, count to four; when very angry, swear" ~ Mark Twain ~
    Jønch's Avatar

  20. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    79

    Re: Tåberne der smed røg på banen i dag...

    Det skal lige siges, at jeg hverken er tilhænger eller modstander af pyroteknik.

    Hvordan kan sådan en episode, sætte så mange menneskers pis i kog? Flere skriver, at episoden ligefrem overstråler det flotte comeback, som vores københavnske helte formåede at lave. Gud gør det ej!

    Det er selvfølgelig utroligt frastødende, at nogle mennesker kan finde på at kaste med stadset. Det er også skide irriterende og ærgerligt, at det netop sker, mens vi spiller med gejst og god tempo. Men come on...

    Selvfølgelig må/skal der brokkes, og uundgåeligt peges fingre, men ligefrem at komme med det statement, at episoden ødelagde hele kampen og nu er det jo også blevet til en lorte dag/kamp!!11!111 Det er da bare trist...

    Fantastisk comeback drenge!

    Og til sinkerne: HOLD NU FAST I DET LORT!

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Der røg drømmen om Gravesen vist.....
    By Nosferatu in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 13.12.04, 14:39
  2. Er der en der har været på Peter Bangsvej i dag??
    By stuebirk in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 19.04.04, 13:12
  3. Der røg endnu et af Kurts ellers gode indkøbsemner
    By Donatas8 in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.08.03, 19:17

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •