Side 1 af 40 123411 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 592

Emner: Lamme Facebook-updates

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Lamme Facebook-updates

    Folket kræver en tråd om dette emne. Folket skal få sin tråd.

    Her kan man på relativt anonym vis hænge de af sine virtuelle venner ud som brillerer med kvalmende, kedelige, ligegyldige, tåbelige, sukkersøde eller på anden måde belastende fb-updates.

    Sæt i gang!
    Sidst redigeret af Maarum : 26.11.10 kl. 10:15
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    548

    Re: Lamme Facebook-updates

    "er netop blevet gjort opmærksom på at foråret er lige om hjørnet :-) husk det kære venner ♥ ♥ ♥"

    .oO(armen kvindfolk)
    ktulu

    The call of myself


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Lamme Facebook-updates

    Der findes jo et utal af updates som kan kurere alt fra kræft til global opvarmning. Her er en kvinde på 40, som lige får fikset problematikken omkring hustruvold. Og i tilgift på ganske kvalmende og kandiseret vis:

    Mens du råber af din kvinde findes der en mand, som ville hviske i hendes øre. Mens du sårer din kvinde findes der en mand, som ville minde hende om hvor dejlig hun er hver dag. Mens du slår din kvinde findes der en mand, som ville elske med hende. Mens du får din kvinde til at græde, findes der en mand som ville få hende til at smile. SÆT DEN TEKST PÅ DIN VÆG HVIS DU ER IMOD VOLDEN MOD KVINDER
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)

  5. De følgende 9 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Lamme Facebook-updates

    ›Folket kræver en tråd om dette emne. Folket skal få sin tråd.

    Endelig! Jeg tøver ikke med at donere mine tre favoritter:

    sæt ♥ denne ♥ på ♥ din ♥ status ♥ hvis ♥ du ♥ kender ♥ en ♥ som ♥ har ♥ eller ♥ har haft ♥ kræft! ♥ Jeg ønsker allermest i 2010 en kur for kræft! ♥ 93% sætter desværre ikke denne på deres profil, men VIL DU for bare 1 time ?
    Selvfølgelig er kræft en hæslig sygdom, og vi ønsker vel alle en kur, men... de dér hjerter og den absurde påstand om de 93%, så man kan føle lidt dårlig samvittighed over for alle kræftramte hvis man ikke hopper med på bølgen!? Ffs.

    Før du blev undfanget, ønskede jeg dig. Før du blev født, elskede jeg dig. Før du var en time gammel, ville jeg dø for dig. Det er livets mirakel! ♥
    Kvindesødsuppe når det er værst. Man savner fortsættelsen: "Da du var seks måneder gammel begyndte jeg at slæbe dig med på Dag H, selv om du ikke kunne fordrage det, men det vil jeg da skide på."

    Et barn sagde til sin mor: Mor jeg har malet på dine lagener med læbestift ... Rasende slog hun sit barn hensynsløst! Bagefter fortrød hun hvad hun havde gjort og bad sit barn om at "åbne øjnene", men der var det for sent ... Hans lille ♥ slog ikke længere. :'((( I soveværelset på lagnerne stod der skrevet "MOR JEG ELSKER DIG" ... Sæt dette i din status i en time hvis du er imod børnemishandling!
    Nok den værste til dato. Fortællingen er direkte absurd, og den elendige oversættelse gør den nærmest grinagtig. Og hvem er det lige der er tilhænger af børnemishandling these days?

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Lamme Facebook-updates

    Det vender sig i min mave når folk byder dagen godmorgen eller siger godnat på Facebook. For fanden da. Jeg er da ligeglad med du går i seng når du ikke engang har noget på hjertet.

    hopper i seng.. god aften til jer alle sammen :)
    Ja, og god aften til dig - mest imponerende er det vel at 8 andre rent faktisk har svaret på denne status.
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,483

    Re: Lamme Facebook-updates

    løber 7,4 km på løbebånd i dag (pace 4:30)
    Damn, those 6,76 km in 32 min 51 sec (pace 04:51) were hard today! :o\
    har ikke været ude og løbe i dag - til gengæld blev det til 45 km på cyklen i går
    went running earlier today: 8,28 km in 37 minutes and 59 seconds (pace 04:35)

    Armen, who gives a flying fuck? Det er da fint at man godt kan lide a træne, men plz forstå at alle andre synes det er inderligt uinteressant at høre på dine løbetider. For hver gang din mor eller kæreste kommenterer det med "flot, skat!" så ruller vi andre øjne som en hel epilepsi-kongres og hader dig en lille smule mere.
    Sidst redigeret af Dingo : 23.12.10 kl. 20:25


  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: Lamme Facebook-updates

    Eniger Dingo -jeg har et familiemedlem, der hver eneste dag, noterer sit antal brændte kalorier:

    ‎515 kondikalorier
    jeg tør næsten ikke skrive det, men jeg har altså forbrændt 1022 - ettusindeogtoogtyve - kalorier - det står der på mit pulsur - til helt fantastisk gymnastik i aften.....helt og aldeles fuld power ♥
    ‎752 kalorier i dag og en hel masse Thomas Helmig ben :-)
    osv, osv....

    - så hellere læse om, hvad folk har spist eller deres fuldemandshistorier;)
    "Hvis Brøndby holder op med at lyve om FCK, så skal vi nok lade være med at fortælle sandheden om Brøndby!"
    Elisabeth's Avatar

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    485

    Re: Lamme Facebook-updates

    Så er Emil lige blevet hentet fra børnehaven og nu skal vi rigtig hjem og hygge skal vi
    Efter lidt problemer er Emil endelig kommet i sin flyverdragt så vi kan komme ud og lege med sne. Hihi
    Nu er Emil blevet forkølet igen
    Mig og Emil hygger sådan på sofaen idag. Ihhh
    Har gjort rent, hentet Emil i børnehaven og lavet livretten til manden, så han bliver glad når han kommer hjem fra en hård dag på arbejdet og vi bare skal hygge
    Kære gammel klassekammerat, der er flyttet til Jylland og fået børn og mand. Jeg gider ikke høre hver en ligegyldig detalje om dit barn og din familie. Du er nu blokeret.


  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Lamme Facebook-updates

    Jeg præsenterer hermed en tidligere kollega. En kvinde på 48 somre. Først lidt generelle shouts, der giver indtryk af, hvilken type, vi har med at gøre:

    Hvorfor er det så svært for nogle at være rummelige og tænke lidt ud over egen næsetip. Så er det jeg bliver lidt trist og ked :-(
    Er lige kommet hjem fra min første meditationsaften Mindfulness Basic. Super aften med super undervisere. Glæder mig allerede til næste uge med nærvær og tilstedeværelse :O)
    Synes bare lige jeg ville sende en hilsen her på Fb - nyder solen og de smukke efterårsfarver. Er så taknemmelig for alt jeg har i mit liv :o)
    Var til pragtfuld Mindfulness aften igår - det er vidunderligt bare at være og mærke.
    Hun er forholdsvist nygift (for vistnok 2. eller 3. gang) og manden skal have ros for endnu ikke at være flygtet i rædsel med kvælningsmærker på halsen :-) - dog har han åbenbart planlagt en længere rejse på egen hånd. Det forstår man måske godt:

    Nu er der nedtælling - skal snart køre min elskede mand til lufthavnen og vi skal ikke se hinanden i flere uger :o(
    Savner min mand - nu må han godt snart komme hjem.
    Yes, så kommer min Mulle hjem imorgen nat. Uha, det bliver godt at få sin husbond hjem igen.
    Hvilken lykke-følelse at få manden hjem igen. Det har været en helt fantastisk weekend. Bare været i nuet og nydt hinanden.

    Omfg, jeg ville brække mig i 1 spand, hvis min kone skrev den slags. Det er der så næppe heller den helt store risiko for. Hehe.
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)


  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    822

    Re: Lamme Facebook-updates

    De her, fra en 18-årig RUC studerende, med dansk som førstesprog skal det lige siges, får mig altid til at bimle:

    You said you'd be there for me, in times of trouble when I need you and I'm down.
    And likewise you need friendship, It's from my side pure love but I see lately things have been changing. You have goals to achieve, But the roads you take are broad and heartless, That wants you make another way, You throw stones, Can you see that I am human I am breathing, But you don't give a damn.
    God, grant me the serenity to accept things I cannot change, Courage to change the things I can, and the Wisdom to know the difference. Patience for the things that take time. Appreciation for all that we have, and Tolerance for those with different struggles. Freedom to live beyond the limitations of our past ways, Strength to get up and try again even when we feel it is hopeless.
    I believe that everything happens for a reason. People change so that you can learn to let go, things go wrong so that you appreciate them when they're right, you believe lies so you eventually learn to trust no one but yourself, and sometimes good things fall apart so better things can fall together.
    STOP!!!!
    EC1V Finsbury

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Lamme Facebook-updates

    Hvad laver sådanne tosser på jeres facebook? Hvorfor er de ikke slettet + blokeret asap?


  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    168

    Re: Lamme Facebook-updates

    Efter lidt problemer er Emil endelig kommet i sin flyverdragt så vi kan komme ud og lege med sne. Hihi
    Kan heller ikke have de hersens statusopdateringer. Armen hvis i er klar til at lege med sne, så fis dog ud i sneen, uden at skulle forbi facebook først...

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    270

    Re: Lamme Facebook-updates

    Åh gud, denne tråd er lige hvad jeg har manglet i mit liv, vender stærkt tilbage med ligegyldige og latterlige opdateringer.
    Og gudskelov for SKJUL knappen, den er blevet brugt flittigt.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Lamme Facebook-updates

    En stribe cliffhangers for at lokke nysgerrige til er også "god" underholdning... Her fra en 35-årig quinde:
    jeg flagger rundt, jeg ved ikke hvor jeg hører til.....
    Har lyst til at skirge..... arrrrrr..... føler ikke at jeg kan få luft mere.......
    Det er derfor hun ligger her, du var hende utro.......
    Er trods alt et godt menneske....
    Sidste status blev så fulgt op af denne ordveksling:
    Hehe, har du lavet ulykker, siden du skal forsikre dig selv om det? ;o)
    ja, det kan du lige bande på jeg har, men alt jeg havde inde i min krop er væk.... helt befriende
    Hvis det er noget dårligt, der er væk, har det sikkert været det værd ;o)
    Nogle gange er man bare nødt til at reagere ud fra instinkt - også selv om det er ur-instinkter!
    lige præcis, og så er det bare at betale 15000 for det knald...... men jeg er fri, for alle de følelser osv jeg havde inde i mig, de er helt væk...
    *FLUMP! Thanks for sharing*
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Lamme Facebook-updates

    ›Hvad laver sådanne tosser på jeres facebook? Hvorfor er de ikke
    ›slettet + blokeret asap?

    Det skete også for denne ex-kollega med hang til 'virtuelle kvinde retreats', holistiske foredrag og spirituelt vrøvl. Men et besøg på hendes Wall er en fest i højtravende sludder, her indsat med stavebøffer, linieskift og abrupte afbrydelser:
    I morgenaften (tirsdag) kl. 20. holder vi Evolution og meditationsaften, i
    EnlightenNext centeret i København (Rosendalsgade 11, kælderen).Vi
    tager den helt store pensel frem og tegner en skitse over det
    evolutionære perspektiv, "Hvad er bevidsthedsudvikling, hvordan hænger
    det sammen med kulturudvikling, hvad har evol......
    - den dukker så dobbelt op, stadig med samme afbrydelse midt i det der må enten må være 'evolutionen' eller 'Evol Burritos'.
    Hver tirsdag afholder vi meditation og evolutionsaften i Enlightennext Centeret på østerbro (Rosendalsgade 11, kælderen). I
    går var temaet "what is love", vi så noget af denne TED-talk af Helen
    Fisher, og derefter gik undersøgelsen over stok og sten.
    Sex,
    forelskelse og kærlighed har alle dage været et af de mest udfor...drende
    aspekter af livet. Og ikke mindre i dag hvor meningen med selve livet
    oftest søges i sex og parforhold, men hvor rammerne for "hvordan man bør
    og gør sex og parforhold" er blevet opløst til fordel for "gør hvad der
    gør dig lykkelig" - en model der viser sig med større og større
    tydelighed ikke at fungerer. For uden MENING er vi halve mennesker,
    vi er ambivalente omkring livet og alt i det, vi er i en konstant
    MANGELPOSITION, altid med en fremstrakt tiggerhånd efter bekræftelse,
    anderkendelse, psykologisk tilfredstildning af et plaget sind. -Der
    findes ikke en løsning inden for denne model, vi bliver nød til at
    trancenderer det personlige livsprojekt o...
    med linket http://www.ted.com/talks/helen_fishe...n_in_love.html

    og
    ‎"if The female condition seems especially perplexing at The moment, The reason, it becomes evident, is that Women are left straddling two rather incompatible positions.
    Feminism ("don't Call me honey dickhead!") and femininety ("i just found the worlds Best push-up bra!") are in a big catfight, nowhere more than within ...each individual female psyche"

    Citat fra bogen "The female thing, dirt, envy, sex, vulnerability" af Laura Kipnis
    - blot fra den seneste uge. Det blev i sagens natur hurtigt for meget.

    mvh,
    -smølle

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 40 123411 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. FACEBOOK GRUPPE
    By FCK - Randers in forum Bazar
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 06.05.12, 09:47
  2. Carmarthen Town - F.C. København - updates her!
    By HM in forum De korte linier
    Svar: 119
    Sidste Meddelelse: 28.08.05, 12:46
  3. IFK Göteborg - F.C. København - updates her!
    By HM in forum De korte linier
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 11.11.04, 23:40
  4. Brøndbys lamme målscore - og plads i tabellen
    By 44fire44 in forum De korte linier
    Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 25.11.03, 10:57

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •