Side 2 af 40 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 592

Emner: Lamme Facebook-updates

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    270

    Re: Lamme Facebook-updates

    ›En stribe cliffhangers for at lokke nysgerrige til er også
    ›"god" underholdning... Her fra en 35-årig quinde:


    ›Sidste status blev så fulgt op af denne ordveksling:

    ›*FLUMP! Thanks for sharing*

    Hvor er det forfærdeligt.
    Man finder hurtig ud af hvem der ikke fik nok opmærksomhed som barn, ved at læse de der opdateringer

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Lamme Facebook-updates

    Jeg har en gammel skolebekendt på facebook, og har kunne følge hvordan det tripper mere og mere for ham, sidst med denne opdate
    kære venner der er ikke så lang tid til hvad end der måtte ske, kald mig gerne tosset, det er mængdens valg, dog sjældent med rette!!!!
    Jeg er i fuld gang med at bygge mit sind, hjerne, krop og vigtigst af alt min sjælelige opfattelse/forståelse... Jeg har taget fejl i mange år, hvad med dig KLOGE!!
    Livets mening og svar er simpelt: SØG OG DU SKAL FINDE! (hvis du ikke forstår Tysk, så læs kun det engelske i de r
    efterfulgt af denne video http://www.youtube.com/watch?v=80aFqxptryY
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    72

    Re: Lamme Facebook-updates

    ›Jeg har en gammel skolebekendt på facebook, og har kunne følge
    ›hvordan det tripper mere og mere for ham, sidst med denne opdate
    ›efterfulgt af denne video http://www.youtube.com/watch?v=80aFqxptryY

    Haha han er vild. Wow dem der laver korncirkler må have vanvittig god tid!

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: Lamme Facebook-updates

    Jeg har stor respekt for, at min kusine har mistet sin datter (for et år siden) - men jeg har det MEGET svært med, at hun skriver med, til og om denne datter på FB (og opretholder datterens FB)

    En typisk FB-update:

    ONe year ago today, I went to say goodbye to my sweet daughter for a time. I can't wait to say HELLO when Jesus comes!
    - den religiøse indblanding gør det så ikke meget nemmere!
    "Hvis Brøndby holder op med at lyve om FCK, så skal vi nok lade være med at fortælle sandheden om Brøndby!"
    Elisabeth's Avatar

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #20
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Lamme Facebook-updates

    Min, ellers flinke, svigerinde og hendes tågehorn af en forlovede:

    ♥♥♥Hej min egen skat!♥♥♥ Ved du jeg elsker dig? Det gør jeg! Jeg ville gøre alt i verden for dig!♥♥♥
    ♥[indsæt navn]♥ - du er den smukkeste i hele verden. Jeg kaster mig for dine fødder og tilbeder dig som den gudinde du er!!♥♥♥
    [indsæt navn]! Du er min engel. Når jeg rører ved dig, synger englene i kor og alt er godt!♥
    Min ♥ egen ♥ skat ♥. Hvis du ikke levede mere, ville jeg tage mit liv, da der ikke ville være mere at leve for!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    ...og sådan fortsatte det patosfyldte jertebræk, der ville få en biffan til at ligne en kold skid, i en ulidelig uendelighed. Selv min kone, der også eeeelsker de forfærdelige kæde-statusopdateringer, blev det for meget for. Så vi begyndte at tage pis på dem - vi skrev 10-12 statusopdateringer, hvor vi forsøgte at overgå hinanden, med sukkersøde kærlighedserklæringer. Samtlige venner på FB fattede idéen, ja bortset fra min svigerindes "mand", der mente, det var sødt når vi kunne udtrykke en sådan overvældende kærlighed for hinanden, selv efter 11 år sammen.
    Så han røg fluks på "jeg gider ikke høre og se på dit lort mere"-listen, hvilket gjorde, at vi i et halvt års tid ikke snakkede med dem, da de mente vi var gjort af djævelsk materiale.
    Skæbnen ville, at det geniale tågehorn af en mand, nu sidder fængslet (i meget lang tid), så nu har vi min svigerinde tilbage, som normal, samtidig med jeg slipper for at høre og se på hans ævl + kævl.

    ZFDK

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Lamme Facebook-updates

    "Ufatteligt at man blive ved med at blive trampet på ! 10-9-8-7-6......tælle-tælle for ikke at eksplodere"

    Derefter en masse hystader, der spørger ind til problemet.

    Svaret: "kan desværre ikke beskrive det offentligt ! Men en dag, så er det pay back time"

    OMFG! Plz hav netikette.

    Desuden er min svigermor og hendes søster eksperter i, at skulle overgå hinanden i følelsesudbrud på Facebook. Det den ene holder af skal den anden helst elske, hvorefter den første igen så ville dø for det osv..

    Men svigermor havde et kærlighedstrumfkort, hvor ingen andre kunne være med... Min søn.
    Det resulterede i, at jeg måtte frabede dem begge at bruge og kommentere billeder af min søn, som jeg i øvrigt ikke selv har billeder af på FB. Mængden af hjerter og opkastfremkaldende tekst har verden sjældent set mage. Svigermor kvitterede i øvrigt ved at fjerne billederne, men lægge et op hvor hun går med barnevognen, jøsses kristus.
    Fc Ålene

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    72

    Re: Lamme Facebook-updates

    Dagens update fra en gammel skolekammerat der altid tuder på facebook. I dag er emnet så hende krop:

    Jeg er ikke den pæneste, har ikke en perfekt krop, ikke den fineste, ikke den bedste. Men jeg er mig selv! Og der findes ikke en til i verden, som er som mig! Kopier dette vis du tør at være dig selv
    Hun har også lige meldt sig ind i gruppen: Drenge skal være forelsket i pigen, ikke i hendes krop!

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #23
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: Lamme Facebook-updates

    De er jo ikke updates, men jeg får massive tics+spasmer galore når der veninder imellem indledes med "Hej smukke!"*
    -Gerne efterfulgt af ét eller flere ♥´er. [arf's!]
    Og det er jo så ofte i små dagligdags beskeder såsom "kaffe i morgen?", "ses vi i weekenden?" der indledes med sådan noget lort.
    Og fanama om der ikke skal svares tilbage med lignende overfladiske og ligegyldige retorik. :o/

    Jeg kæmper tit med en indre lyst til at kommentere "Hun er jo ikke smuk ffs! Hun er Mette Medium for helvede?" eller "Hun er jo pissegrim, så drop det dér? Tak!"
    Der er gået inflation i det og jeg vil da skrupskide på om der evt. menes (bvadr+uak!) 'indre skønhed'.

    "Smuksak" er dælme heller ikke et hit hos undertegnede, når den optræder i den dersens 'newsfeed'. :o/

    *Og det gælder naturligvis lige så, når der er tale om én rent faktisk er køn/er smuk og det der.


    Mvh
    Kasper

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    400

    Re: Lamme Facebook-updates

    En pige på 19 år, er også garant for nogle gode nogle

    , den der illusion må gerne snart forsvinde, tak!
    og
    ?????????????????????????????? ?????????????????????????????? ?????????????????????????????? ?????????????????????????????? ?????????????????????????????? ?????????????????????????????? ?????????????????????????????? ??????????????????????????????

    Jesus
    Stavefejl??

    Go suck a rail road spine!!!

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Lamme Facebook-updates

    Lamme, sindsyge eller sørgelige må i selv bestemme. 37 årig mand som desværre er familie medlem (onkel). Alle er updates på hans egen væg da han ikke kan finde ud af at skrive på andres vægge. Har ikke snakket med personen i over 5 år men han ansøgte mig igår efter at have kommet ud af fængsel.


    hej katie... kig på grøndland eller nordpolen..
    Efterfulgt af :

    eller måske i min underbuks??
    Er i træt af systemet og de regler de har opstillet ???? la' MFS høre jer råb fucc politiet
    fede Amanda vejer du så 80 nu eller ??
    få dem af farmand .. penge til billetten! hvorfor overhovedet tage afsted til bøzzefesten , medmindre du går i hængerøvsbukser.....bøzzebukse n som det bliver kaldt ...
    MFS .......... vågn op folket,,,,, demonstrer mod regeringen , vi er nødt til snart at gå i aktion, ellers er det en stor famillie uden menninger vi får os , vi må have nogle partier som står for det de ytrer ,og ikke går i forlig bare for en smule magt!! Kom så alle der kan og har viljen til det ..... Grib flaget og stå ved det::: vi må blive bandaniseret , sammenhold i Danmark til os alle..
    Skal ind i 1 år for vold tager gerne 1 ekstra hvis i ikke stopper jeres pis ... Betal hvad i skylder og stop at sælge piller til min Els. Nu da hun var for svag til det i tilbyder ...
    Den der sælger steso og alt benzo dør for min hånd , er træt af dødskøbmænd der ødelægger livet for andre .... Jeg går amok .. Så for alles skyld og ikke mindst Heidi's stop eller dø!!!!!!
    TÁ da og gå ud lidt eller køb et kælledyr .. Fjæshoveder ,, vågn op og lev .. SkAl jeg virkelig komme tilbage for at i kan komme videre med jeres liv ... Gør som mig lev livet ikke det interaktive liv. ,,,,, udendørs med jeres børn , dem har ingen af .. Skal jeg give jeres børn et liv når i selv kun er til fjæsfuck
    hygger med trolden i sin hule hånd
    Ja tror sku han ryger af min venneliste igen hehe
    Sidst redigeret af cleansation : 28.11.10 kl. 20:55


  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Lamme Facebook-updates


    ›Ja tror sku han ryger af min venneliste igen hehe

    Armen så kan du jo ikke smide flere indlæg i denne tråd? Lad ham blive!

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    726

    Re: Lamme Facebook-updates

    Det siges, at sande venner kan gå lange perioder uden at snakke sammen - og aldrig stille spørgsmål ved venskabet. Den slags venner synes, at det er akkurat som om de havde snakket sammen i går. Uanset hvor lang tid der er gået eller hvor langt fra hinanden de lever. Sæt dette på din væg hvis du er heldig nok til at have mindst én ven som dette ♥♥
    Det er ikke derfor vi aldrig taler sammen frøken!

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    232

    Re: Lamme Facebook-updates

    /me .oO(sit) da denne dukkede op....

    Citat:
    hvad sker der lige for de forældre der slår deres børn :( føj hvor er det klamt. Jeg har bare et at sige I BURDE IKKE VÆRE FORÆLDRE.... SKAM JER.....

    - Vinnie
    Vinnie's Avatar

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #29
    Pete er offline BIF var bare en bobel :-(
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    263

    Re: Lamme Facebook-updates

    Opdateringen er ikke videre lam, men bare lidt 'hvorfor???'-agtig.

    Fuck så har jeg også lige fået en mindre depression
    Skal jeg lade som om, at jeg care? Og skal jeg da kommentere det med et 'nåååårh... det var synd' eller skal jeg klikke 'Syntes godt om'?

    Eller skal jeg bare gøre som jeg føler? Ingenting.

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Lamme Facebook-updates

    ››
    ››Ja tror sku han ryger af min venneliste igen hehe

    ›Armen så kan du jo ikke smide flere indlæg i denne tråd? Lad ham blive!

    Det er det sjoveste/mærkeligste jeg nogensinde har set fra en facebook profil!!

  24. De følgende 7 brugere er enige:

Side 2 af 40 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FACEBOOK GRUPPE
    By FCK - Randers in forum Bazar
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 06.05.12, 09:47
  2. Carmarthen Town - F.C. København - updates her!
    By HM in forum De korte linier
    Svar: 119
    Sidste Meddelelse: 28.08.05, 12:46
  3. IFK Göteborg - F.C. København - updates her!
    By HM in forum De korte linier
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 11.11.04, 23:40
  4. Brøndbys lamme målscore - og plads i tabellen
    By 44fire44 in forum De korte linier
    Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 25.11.03, 10:57

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •