Side 40 af 40 FørsteFørste ... 3037383940
Viser resultater 586 til 592 af 592

Emner: Lamme Facebook-updates

  1. #586
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Lamme Facebook-updates

    For all my friends, whether they're close or not, for no particular reason. This is the longest post I've ever written, and the most authentic. Everyone goes through difficult times at some point. Life isn't easy. Some ideas. Did you know that the strongest people are usually the most sensitive?
    Did you know that those who know how to show kindness are the first to be abused?
    Did you know that those who are constantly taking care of others are usually the first to need help?
    Did you know that the first three most difficult things to say are " I love you ", " I'm sorry " and " help me ", Sometimes when a person looks happy, you have to be able to look behind your smile to see the suffering that lives in it.
    For all my friends who are experiencing hardships right now, let's start an avalanche of empathy. We all need empathy right now. If I don't see your name, I'll understand. I ask you my friends, wherever you are, to copy and paste this status for an hour to help everyone with family problems, fight for their health, live problems at work, worry about everything and need to feel supported. Do it for everyone, because no one is safe. I hope to see this post on the walls of all just by solidarity. I know some people will! I did it for a friend and you can do it too. You have to copy and paste. No sharing
    "This is the longest post I have ever written..." "You have to copy and paste"

    Phlot, fuck venligst ud af mit feed.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #587
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    508

    Re: Lamme Facebook-updates

    Kors i skuret, en gang vrøvl, mand!

    No law of Nature. Just Nature!


  4. #588
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Lamme Facebook-updates

    Den nye "trend" med (reklame)billeder med teksten "disse 20 navne har størst chance for et eller andet", efterfulgt af 20 meget almindelige navne.... Primært brugt i reklameøjemed for at få folk til at like og tagge andre folk i deres crap....
    Sidst redigeret af MZ : 07.03.18 kl. 23:55


  5. #589
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Lamme Facebook-updates

    .oO(gad vide om jeg kan få lov til at poste en "folk med et disse 21106 pigenavne skal et eller andet" post...?)

    (baseret på listen herfra: https://ast.dk/born-familie/navne/na...endte-fornavne )

  6. #590
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    227

    Re: Lamme Facebook-updates

    Jeg har båret 3 babyer i min mave, sovet med dem på mit bryst ❤️❤️ Jeg har kysset små tæer og tørret tårer bort ❤️❤️ Jeg er blevet gylpet, tisset og skidt på. ❤️❤️Tilbragt mange søvnløse nætter med at få dem til at sove, men jeg vil ikke bytte for noget i verden! ❤️❤️Jeg har måske ikke en modelkrop, men når jeg ser mig i spejlet, ser jeg en MOR og der findes ingen større glæde, ære eller velsignelse! Stjæl denne status, hvis du også er en STOLT MOR ��




    ...ja flot. Men i alle de år har jeg set på dine opslag med brok over samme. Hej, Hej du er hermed slettet fra vennelisten.
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #591
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Lamme Facebook-updates

    Jeg har ikke Facebook længere, så jeg er nødsaget til at shitposte på Sidelinien


  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #592
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Lamme Facebook-updates

    Mænd der poster diverse feministiske opslag på facebook. Det er jo i og for sig sympatiske synspunkter, men det slår mig at det nærmest kun er mænd der besværer sig med at poste om hvad end der nu er talk of the town. Det er sgu lidt trættende i længden.
    Sidst redigeret af djurlander : 22.08.22 kl. 06:31

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 40 af 40 FørsteFørste ... 3037383940

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FACEBOOK GRUPPE
    By FCK - Randers in forum Bazar
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 06.05.12, 09:47
  2. Carmarthen Town - F.C. København - updates her!
    By HM in forum De korte linier
    Svar: 119
    Sidste Meddelelse: 28.08.05, 12:46
  3. IFK Göteborg - F.C. København - updates her!
    By HM in forum De korte linier
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 11.11.04, 23:40
  4. Brøndbys lamme målscore - og plads i tabellen
    By 44fire44 in forum De korte linier
    Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 25.11.03, 10:57

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •