Side 6 af 40 FørsteFørste ... 345678916 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 592

Emner: Lamme Facebook-updates

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Lamme Facebook-updates

    ♥ Kære Julemand ♥
    Jeg har været en sød pige igen i år, det har jeg.....
    Så jeg ønsker mig en fed bankkonto og en slank krop -
    ikke omvendt, som du troede sidste jul...
    På forhånd mange tak ♥
    Ovenstående kom fra en kollega, og bragte faktisk et lille smil frem hos mig, selvom jeg er modstander af sådan noget :)

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #77
    Pete er offline BIF var bare en bobel :-(
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    263

    Re: Lamme Facebook-updates

    Havde handlet det vildeste mad ind igår,da min dejlige veninde skulle komme idag,og kl 19 igår aftes efter jeg var gået i nattøjet,og henslændt mig i sofaen,med en dejlig kop te ringede det på døren,og det var XXXX (veninden)som bare var sulten,...Jeg havde taget fejl af dagene,så hun måtte spise rester fra vores aftensmad,nemlig fiskefrikadeller..
    FFS!!!

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Lamme Facebook-updates

    hmmmm har i hørt om den nyee mund og klovsyge..... den kommer ud af næsen, og ender i endetarmen..... hvordan man kan mærke den, joooo det kilder sådan i næsen og stikker i røven.... sååå husk at vaske hænder, ellers skal du sidde på en badering i 2 mdr..... god jul muhaaaa
    Så er det slut med flere opdateringer fra den kant...
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #79
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Lamme Facebook-updates

    Rygtet siger at julemanden ikke kommer til Danmark i år. Han har ikke point nok til at komme ind i landet: Han har ingen uddannelse og arbejder kun en måned om året. Rudolf er ikke chipmærket, og kanen er ikke miljøzonemærket og mangler partikelfilter. Han får heller ikke konen med, da han ikke kan stille en bankgaranti på 100.000 kr., fordi han bruger alle sine penge på gaver...
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #80
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Lamme Facebook-updates

    "Har haft veer siden kl. 02.30 i nat med 10-15 min. mellemrum. Men de vil bare ikke tage til i styrke, tænk at man sidder her og ønsker så meget at man snart får flere smerter. Så hvis nogle har opskriften på ordentlige veer, så send dem endelig, jeg er snart villig til hvad som helst."

    Nej vel?

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #81
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Lamme Facebook-updates

    En af mine kammerater som drikker ret meget har so far, her 9 dage inden nytår kommet med flg. statusopdateringer omkring hans alkoholforbrug i hhv. 2010 og 2011

    Hvis du har været ædru hele 2010, så sæt denne som din status ;-)
    :-) Sæt denne flotte smiley i din status hvis du ikke skal være fuld én eneste gang i 2011.
    For et alkohol og røg fri 2011! Skål!
    Nåja, han ryger og er Brøndbyfan.

  12. #82
    01-gjk Slettet

    Re: Lamme Facebook-updates

    synes det er godt at xxxxxxx har fået skoldkopper i juleferien og ikke når jeg skal i praktik efter nytår!

  13. #83
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Lamme Facebook-updates

    ›En af mine kammerater som drikker ret meget har so far, her 9
    ›dage inden nytår kommet med flg. statusopdateringer omkring hans
    ›alkoholforbrug i hhv. 2010 og 2011







    ›Nåja, han ryger og er Brøndbyfan.


    Ved godt ironi er svært på skrift, men kunne det ikke være netop det der har været brugt her?

    Bliver i hvert fald brugt meget i min omgangskreds :)
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #84
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Lamme Facebook-updates

    Jo, det er da helt sikkert ironi, fremkom måske heller ikke så tydeligt at det 'lamme' i det var at han på 3 eller 4 dage har lavet 3 opdateringer om præcis det samme, med præcis samme dårlige humor, dét irriterer mig :)

  16. #85
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,929

    Re: Lamme Facebook-updates

    Greatest man in history named Jesus, had no servants, yet they called him Master. Had no degree, yet they called him Teacher. Had no medicines, yet they called him Healer. He had no army, yet kings feared Him. He won no military battles, yet he conquered the world. He committed no crime, yet they crucified Him. He was buried in a tomb, yet He lives today. Re-post if you believe Jesus is the reason for the season!!
    Joeh.

  17. De følgende 11 brugere er enige:

  18. #86
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    69

    Re: Lamme Facebook-updates

    heldigvis er det en jeg kan se igennem en ven der har kommenteret på status, så det er ikke en jeg rent faktisk kender men her kommer den:

    Citat:
    Fuck folk der ikke fatter KØ-KULTUREN! Var lige nede i Tiger (10´er butikken) og finde en julegave til ungerne, men folk blev bare vold stressede og hoppede over i køen hele tiden! Tør vædde med at det er alle de rige svin der sidder på deres højborg og griner af os almindelige dødelige!!! Fuck jer!


    Til status kom 5 "likes"

    hertil følger:

    Citat:
    Total fuck dem;) Føler med dig ;)


    Citat:
    Lige før jeg vil ryge en fed på dig, så du kan ryste denne fucked up oplevelse af dig.....Hygge


    her gik lidt tid før denne, tilsyneladende eneste rationelle bemærkning kom:
    Citat:
    hvem fuck køber gaver i tigeren? skulle du måske bruge lidt mindre penge på bong?


    denne er så fra hovedpersonen himself:
    Citat:
    Altså det rager ikke mine børn hvordan jeg fordeler min kontanthjælp.
    Bortset fra det så får de også børnepenge, så har god samvittighed med at spare lidt på dem og bruge lidt mere på mig selv.


    Citat:
    Præcis så længe du føler du giver dem noget godt til jul. Det er det vigtigste....



    God Jul


  19. #87
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Lamme Facebook-updates

    Jeg ved det ikke umiddelbart er i trådens hidtidige ånd. Men for fanden hvor er folk da nogle sinker på nettet af og til.

    Line kan ikke lide sin burger:


    Line arbejder for Mc Donalds:



    Armen ffs...
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #88
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Lamme Facebook-updates

    Den unge mand der gav os dette http://sidelinien.dk/forums/showpost...4&postcount=17 gir den gas igen..

    I dag hygger i med familien og jeg hygger med mig selv... I morgen hygger i med familien og jeg hygger med mig selv... Hele sidste år hyggede i med familien og jeg hyggede med mig selv... Til næste år hygger i med familien og jeg hygger med mig selv... MEN DET ER ALTSÅ IKKE FORDI JEG IKKE KAN LIDE JER..!
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #89
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    115

    Re: Lamme Facebook-updates

    I denne juletid er der en ny kædeupdate undervejs.

    Ja så er det venskab ovre:( du kan åbenbart ikke være ærlig.??? Uærlighed er det værste jeg ved, en ting er at pynte lidt på sandheden, men at lægge ekstra på??? Fy For F..... altså! Så klarer jeg mig fint uden...
    Så kære BADEVÆGT, indtil du vil være ærlig overfor mig, og lader være med jævnligt at lægge mere på, så vil jeg ikke have ...
    Aarh come on...
    MARtin

    flot og gennemklog og tilpas tyk mand i sin bedste alder

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #90
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    59

    Re: Lamme Facebook-updates

    Jeg synes det er SÅ tarveligt at man køber justin bieber billetter for omkring 500 kr - og så går der 1 uge og vupsi! Så sælger man dem videre for over 1000 kr!! AIJ jeg synes folk er tarvelige at tjene penge på sådan noget!!
    Skrevet af 25-årig pige, som er kæmpe fan af Justin Bieber og skal ind og se hans koncert...25 år!!!!

    aij hvor er det lækkert at høre James Blunt igen!!!
    Samme pigebarn...tsk tsk tsk....

    ♥ PYRUS ♥
    Hun fortsætter...

    ♥ J. K. Rowling. Du er sgu da genial!
    Igen...tøsen er 25 år!

    Sådan fortsætter det i ét væk! Derudover bliver det suppleret med kærlighedserklæringer til hendes "Manse" (jeg væmmes ved det ord!) og billeder af hendes 6 millioner katte!

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Side 6 af 40 FørsteFørste ... 345678916 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. FACEBOOK GRUPPE
    By FCK - Randers in forum Bazar
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 06.05.12, 09:47
  2. Carmarthen Town - F.C. København - updates her!
    By HM in forum De korte linier
    Svar: 119
    Sidste Meddelelse: 28.08.05, 12:46
  3. IFK Göteborg - F.C. København - updates her!
    By HM in forum De korte linier
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 11.11.04, 23:40
  4. Brøndbys lamme målscore - og plads i tabellen
    By 44fire44 in forum De korte linier
    Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 25.11.03, 10:57

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •