Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Spørgeskema: FCK Merchandise

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    1

    Spørgeskema: FCK Merchandise

    Hej med jer

    Jeg er multimediedesignstuderende og er p.t. i fuld gang med eksamensprojekt.
    I den forbindelse har vi i gruppen valgt at arbejde med Supershoppen’s e-shop, da vi ikke føler at den helt lever op til den høje standard som FCK i øvrigt fører i alle andre sammenhænge. Vi vil forsøge at lave en shop som henvender sig mere direkte til fansene.
    Det er her vi har brug for din hjælp. Hvis du vil afsætte 5 minutter til at gennemføre vores spørgeskema, ville det være en kæmpe hjælp.

    Her er link til spørgeskemaet: http://da.surveymonkey.com/s/BBWNRP8

    Vi håber selvfølgelig i sidste ende at vores analyser kan ende ud i en bedre sammenhæng mellem de produkter der bliver udbudt, og de produkter der er efterspørgsel på. Vi vil desuden foreslå ændringer med henblik på design og brugervenlighed på hjemmesiden.

    I sidste ende vil vi, selvfølgelig, stille alt vores materiale til rådighed for supershoppen.dk til fri afbenyttelse, vi de skulle have interesse heri.

    Tusind tak for din hjælp.

    Mvh. Kristian Landerslev

    P.S. kommentarer til spørgeskemaet/ spørgsmål til dette eller yderligere kommentarer til projektet som helhed modtages også MEGET gerne her på dette forum-emne, så vi evt. kan starte en debat :)?

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,024

    Re: Spørgeskema: FCK Merchandise

    En FCK cheerleaderuniform!!!???
    mvh. Kasper!
    Wiland
    Ankersen - Antonsson - Zanka - Augustinsson
    Kusk - Kvist - Delaney - Jørgensen
    Cornelius - Pourié

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: Spørgeskema: FCK Merchandise

    ›En FCK cheerleaderuniform!!!???

    Priceless :D

    Håber de får den i min størrelse :D :D
    Pommie