Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Spørgeskema: FCK Merchandise

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    1

    Spørgeskema: FCK Merchandise

    Hej med jer

    Jeg er multimediedesignstuderende og er p.t. i fuld gang med eksamensprojekt.
    I den forbindelse har vi i gruppen valgt at arbejde med Supershoppen’s e-shop, da vi ikke føler at den helt lever op til den høje standard som FCK i øvrigt fører i alle andre sammenhænge. Vi vil forsøge at lave en shop som henvender sig mere direkte til fansene.
    Det er her vi har brug for din hjælp. Hvis du vil afsætte 5 minutter til at gennemføre vores spørgeskema, ville det være en kæmpe hjælp.

    Her er link til spørgeskemaet: http://da.surveymonkey.com/s/BBWNRP8

    Vi håber selvfølgelig i sidste ende at vores analyser kan ende ud i en bedre sammenhæng mellem de produkter der bliver udbudt, og de produkter der er efterspørgsel på. Vi vil desuden foreslå ændringer med henblik på design og brugervenlighed på hjemmesiden.

    I sidste ende vil vi, selvfølgelig, stille alt vores materiale til rådighed for supershoppen.dk til fri afbenyttelse, vi de skulle have interesse heri.

    Tusind tak for din hjælp.

    Mvh. Kristian Landerslev

    P.S. kommentarer til spørgeskemaet/ spørgsmål til dette eller yderligere kommentarer til projektet som helhed modtages også MEGET gerne her på dette forum-emne, så vi evt. kan starte en debat :)?

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,024

    Re: Spørgeskema: FCK Merchandise

    En FCK cheerleaderuniform!!!???
    mvh. Kasper!
    Wiland
    Ankersen - Antonsson - Zanka - Augustinsson
    Kusk - Kvist - Delaney - Jørgensen
    Cornelius - Pourié

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: Spørgeskema: FCK Merchandise

    ›En FCK cheerleaderuniform!!!???

    Priceless :D

    Håber de får den i min størrelse :D :D
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Spørgeskema: FCK Merchandise

    Uden nærmere kendskab til opgavens sigte, synes jeg, at en sides spørgeskema er et endog meget spinkelt grundlag for en eksamensopgave.

    Desuden undrer det mig såre, hvad netop de spørgsmål har med multimedie-design at gøre. Der var ikke mange spørgsmål om selve web-shoppen, de fleste spørgsmål omhandlede sortimentet, der jo er det samme i den fysiske butik.

    Et så simpelt spørgsmål som: "er du tilfreds med e-shoppen?", ville have været et godt udgangspunkt.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    1

    Re: Spørgeskema: FCK Merchandise

    Tusind tak til de 49 fans som allerede har været inde og svare på spørgeskemaet!.. jeres hjælp er meget værdsat!

    Vi vil stadig sætte pris på flere besvarelser :)

    Som svar på din undren Jobbeelg: Dette sprøgeskema er ikke grundlaget for vores eksamensopgave. Men ikke desto mindre et vigtigt biprodukt. Opgaven går ud på at lave et samlet koncept omkring hvordan e-shoppen, og en tilhørende julekampagne skal sættes sammen. Som du er inde på er det selvfølgelig også vigtigt at komme ind på designmæssige sprøgsmål, og jeg er enig i din sidste kommentar "er du tilfreds med e-shoppen", ville have været et oplagt spørgsmål at stille.. Hvis du har øvrige kommentarer til designet, og hvorvidt DU er interesseret i e-shoppen. er jeg meget lydhør, tak for god feedback :)

    Igen tak til alle der har svaret, vi ses måske i morgen i Parken!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK-merchandise - kritik og forslag
    By Ace20 in forum De korte linier
    Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 20.07.12, 14:48
  2. FCK Merchandise
    By Vejlemand in forum De lange linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 27.02.09, 14:51
  3. FLYZ FCK Fan Merchandise
    By sjat in forum Bazar
    Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 26.10.08, 20:59

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •