Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 61

Emner: Anders Hørsholt: Du kan tro Kasi-Jesper er velkommen i Parken!

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Anders Hørsholt: Du kan tro Kasi-Jesper er velkommen i Parken!

    Hvis PSE A/S, som ejer Parken ønsker at udleje stadion til andre udlejere så kan jeg ikke se det store problem i det, det sker jo alligevel i dag i form af speedway, koncerter osv.

    At en driftig journalist så forespørger om Parken også er åben for AGK.. tja..skal han nu ikke lige få sig et fodbold hold først... Så kan det godt være at han får solgt nogle sponsor billetter, men hvis ikke han har nogle navne på holdet gider folk ikke se det...
    Så at leje Parken for at spille for 5.000 mennesker virker måske som fråds..
    Scenariet med Kasi ligger jo min 3 år ude i fremtiden...så lad os se hvordan verden ser ud til den tid.

    Mattsson #1988

    PS; Den kære Anders har godt steget lidt i graderne siden han havde sit tøj firma X-large som solgte firmagaver. (X-large -> FCK line osv osv)
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,542

    Re: Anders Hørsholt: Du kan tro Kasi-Jesper er velkommen i Parken!

    ›Tænkte det mere i retning af at man realiserede et aktivt, som
    ›man så kunne bruge til at udbetale ekstraordinært udbytte.

    Nu er det jo sådan, at der er betydelig gæld i virksomheden. Kreditorerne har nok en holdning til, hvad der skal ske med indtægter i den størrelsesorden...

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: Anders Hørsholt: Du kan tro Kasi-Jesper er velkommen i Parken!

    Anders Hørsholt (AH) er administrerende direktør for virksomheden PS&E, hvorunder fodboldklubben FC København, uanset regnskabsopdelingen, hører.
    Ergo er AH også administrerende direktør for FCK. Hvis AH er korrekt citeret, er der jo nærmest tale om en bizar fortolkning af begrebet sund konkurrence. For der findes nok næppe en privat virksomhed på hele jordkloden, som selv deltager aktivt i mulighederne for at blive udkonkurreret. Overfor en direktør med så bizarre tanker, har en ansvarlig bestyrelse vel kun 2 muligheder:
    Enten en alvorlig irettesættelse, eller en fyreseddel. Alt andet er jo nærmest surrealistisk.

    Mvh Torben
    Sidst redigeret af FCTorben : 09.01.11 kl. 02:52

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Anders Hørsholt: Du kan tro Kasi-Jesper er velkommen i Parken!

    ›Anders Hørsholt (AH) er administrerende direktør for virksomheden
    ›PS&E, hvorunder fodboldklubben FC København, uanset
    ›regnskabsopdelingen, hører.

    Det er ikke korrekt. Der er netop ikke nogen administrerende direktør for hele PS&E længere.

    Det fremgår af denne artikel hvordan man valgte at ændre organisationen, da man besluttede sig for ikke at genbesætte Dan Hammers stilling.

    Ud fra de seneste meldinger er det svært at vurdere om det bare er Anders Hørsholt der kører på frihjul inden for sit eget område og synes det er sjovt at lade Lotte Reimar sende fakturaer til Carsten Vagn, eller om man går i retning af en yderligere opsplitning til fem forretningsområder (så FCK/Parken ikke længere er fælles under Hørsholts ledelse), hvor Parken-delen virkelig skal betragte FCK som én blandt mange kunder, og at Kasi-Jesper kan være lige så god. Jeg er enig i at det er totalt tåbeligt, hvis det er tilfældet :-)

    /Simon

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    147

    Re: Anders Hørsholt: Du kan tro Kasi-Jesper er velkommen i Parken!

    Jeg skrev en mail til Hørsholt i går for at give mit - noget kritiske - syn på sagen. Jeg forventede ikke noget svar, men det har jeg altså fået - og et godt et af slagsen. Han skriver blandt andet:

    Historisk set har andre end F.C. København anvendt PARKEN som hjemmebane i enkelte kampe. Senest F.C. Nordsjælland. Der er således intet nyt i
    det og det vil også i fremtiden være en mulighed. At forestille sig at en anden klub vil have PARKEN som permanent hjemmebane er ikke aktuelt.

    PARKEN er hjemmebane for F.C. København og det danske landshold.
    Noget lignende er også på fck.dk nu...

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Anders Hørsholt: Du kan tro Kasi-Jesper er velkommen i Parken!

    >Noget lignende er også på fck.dk nu

    Ja, så bliver der rygsvømmet af den gode Hørsholt.

    Nu er der bare det problem at han ikke kan løbe fra hvad han har sagt:

    "Hvis andre gerne vil spille i Parken inviterer vi dem gerne ind. Jesper 'Kasi' Nielsen eller andre kan absolut leje sig ind og få Parken som hjemmebane i Superligaen eller til andre kampe. Jeg er sikker på, vi kan finde en god model for det. Du kan tro, Jesper Nielsen er velkommen."
    Kilden til citatet er her.

    Jeg kunne respektere hvis manden indrømmede blankt at han havde sagt noget dumt og uigennemtænkt, og at han gerne ville trække den udtalelse tilbage.

    I stedet får vi en sang fra de varme lande om at der selvfølgelig kun kan blive tale om at låne Parken til enkeltstående kampe. Pinligt, Hørsholt.

    /Simon

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,542

    Re: Anders Hørsholt: Du kan tro Kasi-Jesper er velkommen i Parken!

    Spørgsmålet er jo så om han vitterlig har sagt noget dumt og uigennemtænkt, eller om det dumme og uigennemtænkte alene består i, at han har indviet FCK's fans i den nye strategi.

    Jeg føler mig i hvert fald ikke beroliget.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #53
    alsvik Slettet

    Re: Anders Hørsholt: Du kan tro Kasi-Jesper er velkommen i Parken!

    Intet er sandfærdigt, medmindre det bevises ...

    Uanset om det er Børsen, TV2 Finans eller Berlingske (osv.) så kan citater være kontekstuelle - og alene tjene det formål, som afsenderen (som i dette tilfælde ikke er AH, men TV2 Finans) har forudbestemt.


    "video - or not true"

  14. #54
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Re: Anders Hørsholt: Du kan tro Kasi-Jesper er velkommen i Parken!

    ...
    ›""Hvis andre gerne vil spille i Parken inviterer vi dem gerne ind. Jesper 'Kasi' Nielsen eller andre kan absolut leje sig ind og få Parken som hjemmebane i Superligaen eller til andre kampe. Jeg er sikker på, vi kan finde en god model for det. Du kan tro, Jesper Nielsen er velkommen.""

    her.

    ›Jeg kunne respektere hvis manden indrømmede blankt at han havde
    ›sagt noget dumt og uigennemtænkt, og at han gerne ville trække
    ›den udtalelse tilbage.

    ›I stedet får vi en sang fra de varme lande om at der selvfølgelig
    ›kun kan blive tale om at låne Parken til enkeltstående kampe.
    Som så mange andre, løb det mig koldt ned af ryggen da jeg læste det citerede i går. Men hvis man genlæser citatet, med den nyeste udmelding i mente, kan man faktisk godt forstå det som at "hjemmebanen" ikke var en permanent løsning. Altså at Kasi-Jesper eks. godt kunne leje Parken til 1. kamp i superligaen 2012 for at skyde sit projekt igang foran 30K mennesker og dermed have "hjemmebane" i denne ene kamp. Ligesåvel som Brøndby vel havde hjemmebane da de lejede Parken til CL eller Farum havde hjemmebane derinde december 2010.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,406

    Re: Anders Hørsholt: Du kan tro Kasi-Jesper er velkommen i Parken!

    ›Som så mange andre, løb det mig koldt ned af ryggen da jeg læste
    ›det citerede i går. Men hvis man genlæser citatet, med den nyeste
    ›udmelding i mente, kan man faktisk godt forstå det som at
    ›"hjemmebanen" ikke var en permanent løsning. Altså at
    ›Kasi-Jesper eks. godt kunne leje Parken til 1. kamp i superligaen
    ›2012 for at skyde sit projekt igang foran 30K mennesker og dermed
    ›have "hjemmebane" i denne ene kamp. Ligesåvel som
    ›Brøndby vel havde hjemmebane da de lejede Parken til CL eller
    ›Farum havde hjemmebane derinde december 2010.

    Hvis det skulle være fordi hans egen hjemmebane ikke var helt klar til indvielsen endnu, så kunne det da være muligt, blot for at redde turneringens afvikling...

    Men denne udmelding - der forhåbentlig ikke laves om på nogensinde, selv om den kunne læses som om at det blot ikke er på tale lige nu - giver nye spørgsmål omkring Kasis projekt. For hvis hverken Brøndby eller Parken er aktuelle som permanent hjemmebane, skal han jo stadig diske op med noget. Endda noget af kvalitet, der kan byde på lidt finere faciliteter til de mange tilskuere og sponsorer han vil have ind og se kampene end f.eks. det lokale stadion i Ballerup (hvor hans Albertslund-Glostrup-København-hold i sagens natur jo bare måtte spille deres håndboldkampe for at det skulle give mening). Og snart. Selv om en førstesæson i 2. division muligvis kunne afvikles uden den store bevågenhed, mens han knalder nogle tribuner op.

    En vågen sportspresse havde forlængst krævet et nogenlunde tydeligt svar på hvad hans planer var i den retning. En vågen, vel at mærke. En mindre vågen nøjes med at holde mikrofonen mens Kasi står og skræpper om sin iværksætterstorhed.

    mvh,
    -smølle

  17. De følgende 9 brugere er enige:

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Anders Hørsholt: Du kan tro Kasi-Jesper er velkommen i Parken!

    ›Nu er der bare det problem at han ikke kan løbe fra hvad han har sagt:

    ›Jeg kunne respektere hvis manden indrømmede blankt at han havde
    ›sagt noget dumt og uigennemtænkt, og at han gerne ville trække
    ›den udtalelse tilbage.

    ›I stedet får vi en sang fra de varme lande om at der selvfølgelig
    ›kun kan blive tale om at låne Parken til enkeltstående kampe.

    - Fuldstændig enig, men faktisk er der heller ikke det der ligner en tilbagetrækning af netop det, han sagde omkring Kasi-projektet. Det giver i hvert fald ikke mig ro i sindet, at det hele bindes op på denne udmelding: "At forestille sig, at en anden klub vil have PARKEN som permanent hjemmebane, er ikke aktuelt"

    - For hvad pokker dækker aktuelt over? Er det indtil der er et superligahold i Københavnsområdet, der står og mangler en - også permanent - hjemmebane? Det kan man frygte. Særligt set i lyset af netop den famøse udtalelse, du henviser til.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    349

    Re: Anders Hørsholt: Du kan tro Kasi-Jesper er velkommen i Parken!

    Nu kan den her tråd vist godt lukkes, det ser ikke ud til, at Kasi-Jesper kommer i nærheden af et fodboldhold:
    http://borsen.dk/nyheder/investor/ar...dehavende.html

    /ottesen
    FCK's fans were magnificent, as usual, but it would be patronising to say that they got behind a plucky underdog who got lucky. That may apply to most teams who take points from Barca - but not this one.
    Ewan Macdonald på goal.com 03.11 2010
    ottesen's Avatar

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #58
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    598

    Re: Anders Hørsholt: Du kan tro Kasi-Jesper er velkommen i Parken!

    Er det mig der ikke kan læse eller står der ikke bare i artiklen at Pandora rent regnskabsteknisk har nedskrevet Jespers tilgodehavende, men at han stadig får samme beløb udbetalt om nogle år som det hele tiden har været aftalt?

  23. #59
    KK er offline Topstyret stemmekvæg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    420

    Re: Anders Hørsholt: Du kan tro Kasi-Jesper er velkommen i Parken!

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Er det mig der ikke kan læse eller står der ikke bare i artiklen at Pandora rent regnskabsteknisk har nedskrevet Jespers tilgodehavende, men at han stadig får samme beløb udbetalt om nogle år som det hele tiden har været aftalt?
    Jo. Men en sådan nedskrivning skal jo gerne have sin begrundelse i et eller andet. Der er trods alt en revisor et eller andet sted, der skal acceptere at man på den måde "pynter" regnskabet med 400 mio kr, og det sker næppe, hvis Pandora reelt regner med at udbetale 400 mio. mere end oplyst. Så det er en rimelig antagelse, at nedskrivningen også betyder Pandora forventer at Kasi's udbetaling skal ligge i et noget andet leje end de 400 mio.

  24. #60
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    349

    Re: Anders Hørsholt: Du kan tro Kasi-Jesper er velkommen i Parken!

    Man må gå ud fra at Pandora forsøger at fremstille et retvisende billede af selskabets økonomi til fondsbørsen, herunder værdien af earn-out aftalen.

    Kasi-Jesper er ikke overraskende uenig i det billede:
    http://www.business.dk/detailhandel/...il-kasi-jesper

    Det lader til at være et kommende slagsmål, lidt ligesom Kasi's fortsatte sponsorat i bif efter sommerferien.

    /ottesen
    FCK's fans were magnificent, as usual, but it would be patronising to say that they got behind a plucky underdog who got lucky. That may apply to most teams who take points from Barca - but not this one.
    Ewan Macdonald på goal.com 03.11 2010
    ottesen's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Don Ø og Kasi Jesper?
    By rmjdk in forum Diverse
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 29.01.10, 22:05
  2. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 07.01.10, 13:56
  3. BIFs sponsorat fra KASI-group II
    By Debatredaktionen in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 01.01.10, 13:31

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •