Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 91

Emner: Johan Absalonsen til FCK

  1. #31
    alsvik Slettet

    Re: Johan Absalonsen til FCK

    Der kommer kun nye spillere, såfremt nogen bliver solgt ... eller hvis vi kan få en spiller a la Absalonsen gratis :-)

    God handel. Så skal vi bare have byttet Santin for Huseklepp og T.K. for Patrice Bernier

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Johan Absalonsen til FCK

    Rigtig god signing. Er sikker på Absalonsen kan gøre en forskel når han har fundet sig til rette. Han kan sætte en mand med sin hurtighed, han er aggresiv og han kan score mål. Tror han bliver et godt aktiv! :)

    Velkommen!

    mvh


  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    206

    Re: Johan Absalonsen til FCK

    ››Absalonsen er jo født og opvokset på fyn, mener det var B1913 som
    ››var hans barndomsklub, så det er jo ikke en vestegns dreng vi har
    ››købt, velkommen til københavn!

    ›Alt hvad der har været forbi vestegen lugter af vestegen!
    Fri mig venligst for det vrøvl!

    Hvis en spiller viser klassen og kan hjælpe FCK, så er jeg fuldstændig ligeglad hvem der har brugt tid og penge på at udvikle ham, bare han gør det godt for FCK.

    Din retorik er prollet og hører vestegnen til.
    6


  4. #34
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    278

    Re: Johan Absalonsen til FCK

    Super signing. Han har i mine øjne et stort potientiale og at vi kan få ham uden overgangssum er jo bare stort. Carsten V. bare vokser og vokser som sportsdirektør - jeg havde ikke set det og kritiserede hans (Carsten V's) ansættelse til en begyndelse, men må bare tage hatten af og og give don Ø kredit.

    Hvis vi ser bort fra Absalonsens kvaliteter som spiller og hans udviklingsmuligheder, så virker han også som lige nøjagtigt den type FCK-spiller jeg foretrækker. velformuleret og fornuftig - den kombination af overlegenhed på og udenfor banen er det der adskiller os fra jumboligaen. Hans tidligere tilhørsforhold til BIF, tjaa... det gør det kun endnu sødere for mig. Han er fra deres tabte generation og med de tågehorn og sekundaspillere som de trækkes med nu, gør det endnu værre for dem at se Absalonsen trække Kappa-trøjen over hovedet.

    Herligt ! ! ! !

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    283

    Re: Johan Absalonsen til FCK

    ›Hvis jeg så bort fra at han har spillet 44 kampe for Brøndby, så
    ›vil jeg mene det var en ganske god signing.
    ›Jeg har dog desværre lidt svært ved at se bort fra det....


    haha jeg sad med præcis samme fornemmelse :-)

    Men mon ikke man kan lære at elske ham med tiden - håber han får success hos FCK og bliver ligeså hadet på vestegnen som vores elskede 32'er vi også fik derude fra :)
    Success is Temporary, Loyalty is Forever
    Drengene fra række 13

  7. #36
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Johan Absalonsen til FCK

    ››Hvis jeg så bort fra at han har spillet 44 kampe for Brøndby, så
    ››vil jeg mene det var en ganske god signing.
    ››Jeg har dog desværre lidt svært ved at se bort fra det....


    ›haha jeg sad med præcis samme fornemmelse :-)

    ›Men mon ikke man kan lære at elske ham med tiden - håber han får
    ›success hos FCK og bliver ligeså hadet på vestegnen som vores
    ›elskede 32'er vi også fik derude fra :)
    Tænk, for mig er det bare fedt.
    Det var det ikke med 32, det tog lidt tid, men denne her gang synes jeg bare det er morsomt. Der er lidt af en "ha-ha-effekt" (Nelson i Simpsons-style).
    Det er en dygtig spiller, som Brøndby rigtig godt kunne bruge, og så snupper vi ham. Jeg håber han bliver en succes, så de bliver rigtig kede af det ude på Vestegnen.
    Sidst redigeret af Pipetown : 14.01.11 kl. 20:25
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  8. De følgende 13 brugere er enige:

  9. #37
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: Johan Absalonsen til FCK

    jeg ser ham som en fløj - og håber på ingen måder han er købt som angriber. han minder meget om grønkjær, måske mere bedre i kombinationsspillet men heller ikke lige så skarp i 1-1 situationer.

    hvis han er købt som angriber, og vi sælger Santin, så brænder det først for alvor hvis N'doye bliver skadet. Han kan i værste tilfælde spille den rolle vi har set Grønkjær udfylde, men det bliver en knap så direkte udgave.

    men stadig en super signing :D
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    653

    Re: Johan Absalonsen til FCK

    Jeg er ikke helt nede med det her, for det første synes jeg er ambitionsniveauet er for lavt når man signer en spiller som JA til en i forvejen tæt besat midtbane og for det andet så har jeg svært ved at komme mig over hans fortid med vestegnen..

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010
    Indlæg
    373

    Re: Johan Absalonsen til FCK

    Overordnet så synes jeg det er en super signing!

    Jeg har altid godt kunnet lide Absalonsens arbejdsiver og mentalitet. Han virker som en ledertype og så er han gennembrudsstærk og direkte i sit spil.

    Han virker langt fra lige så teknisk dygtig som Grønkjær, men jeg tror han virkelig kan vokse på et hold som vores, hvor han bliver presset i hverdagen og får nogle dygtige medspillere.

    At han så er x-bøffer. Fåk nu det! Der er ikke meget kleb ånd over ham og det husker jeg ikke at der nogensinde har været.

    Johans fortid i Brøndby betyder næsten, at jeg nyder denne signing i endnu højere grad, eftersom de kedelige ude på vestegnen godt kunne trænge til en spiller af hans støbning.

    Det virker samtidig til at det ikke er en "hovsa" signing, men at det er nøje planlagt over længere tid. Det betyder derfor ikke nødvendigvis at vi skal til at sælge andre spillere...

    CV:
    Vi har ved flere lejligheder forsøgt at tilknytte Johan, og det er derfor glædeligt, at det nu er lykkedes. Det er en spiller i sin bedste alder og landskampe på CV’et
    Det der bliver virkelig spændende er at se om Johan kan lege med på internationalt niveau.


  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,199

    Re: Til- og afgange 6: Oktober 2010

    ›Vil tro han er tiltænkt som aflastningsspiller for Grønkjær.
    ›Synes det er fint nok, vi skal bruge breddespillere og det har
    ›han da niveau til. Jeg ville dog have været skuffet hvis Grønkjær
    ›f.eks var stoppet og man havde købt Absalonsen som afløser. Vi er
    ›nu dækket ret godt af på kanterne med mindre nogen bliver solgt.


    Jeg er enig tror også at han er tænkt på grønks plads, synes det er en fed signing i sidste sæson var han klart en af ob's bedste, fuck at han har gjort dit og dat, nutiden tæller fortid er for historie bøger.

    Velkommen til fck johan, bare du gør det ligeså godt som din navne bror på holdet.
    Forza FCK
    Bazooka

  15. #41
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    244

    Re: Johan Absalonsen til FCK

    Håber fisme han er billig i løn! Tror han får det lidt svært mod Vingaard, Bolanos, Grønkjær og ev.t. Claudemir på kanten .... men hvornår har CV sidst lavet et vaskeægte skandalekøb ..?.?.?. bliver spændende, trods alt ...
    FC. KØBENHAVN - MANCHESTER UNITED
    1 - 0
    73' MARCUS ALLBÄCK

    Den største dag i dansk fodbold i meget lang tid:
    http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Sup.../23/111233.htm

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #42
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Johan Absalonsen til FCK

    Peter Larsson var da et skandale køb, var det 14 mio kr han kostede !!!??

    Men ellers enig JA virker som et godt køb, men kunne måske tyde på Vingaard var på vej ud ?? også nu vi kan sælge ham til max pris da kontrakt går ud om 18 måneder og han forlænger næppe!!

    Men sælg Vingaard for 20 mio kr og hente JA gratis ja det ville være godt købmandskab i mine øjne!!!

  18. #43
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Johan Absalonsen til FCK

    Jeg undres lidt over, at folk sidder og piver over vi køber en breddespiller der ville gå i start 11èren på stort set alle andre hold i ligaen.
    At "få" en spiller som ham, der ovenikøbet godt ved han skal stramme sig noget an for at komme på holdet viser da om noget hvor stærke FCK efterhånden er.

    Derudover tror jeg faktisk han kan blive Rigtig god hvis han får hovedet med, min eneste bekymring med ham er om det mentale er helt med, alt i alt dog en fin spiller at få til klubben..
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar


  19. #44
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    364

    Re: Johan Absalonsen til FCK

    Johan Absalonsen på en FRI TRANSFER - hvem kan dog være i tvivl om det er en god signing?!

    Det er ikke af vejen sportsligt - og det slet ikke af vejen økonomisk. Han virker som en fin fyr ham der...

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #45
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    45

    Re: Johan Absalonsen til FCK

    ›At han så er x-bøffer. Fåk nu det! Der er ikke meget kleb ånd
    ›over ham og det husker jeg ikke at der nogensinde har været.

    Det er kun 10 mdr siden han blødte med sit brøndby
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1320338.ece
    http://onside.dk/nyheder/sas-ligaen/...aele-i-brondby

Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Johan Wiland til FC København pr. 1. januar 2009
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 19.11.08, 11:23
  2. Johan Mjällby!!???
    By Jesper Bech in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 04.06.04, 19:27
  3. Johan Elmander?
    By Hjaltefanden in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 23.04.04, 10:22

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •