Side 1 af 18 123411 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 268

Emner: Til og Afgange 7: Vinter 2011

  1. #1
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Til og Afgange 7: Vinter 2011

    Jeg ville egentlig tilbage til noget Bruce Willis tema, men "Til og afgange 7: Look Who's Buying" skulle nødvendigvis efterfølges af en "Look Who's Buying Too" og så ville en personlig grænse være overskredet.

    Ahem.

    Et transfervindue der mest af alt handler om at holde fast på holdet op imod de to Chelsea kampe og så ellers kunne køre endnu et mesterskab hjem uden drama, hvor CV har været ude og synge "Uden at være svækket" sangen allerede og vi allerede har sagt velkommen og hej hej til to spillere, samt farvel (og hej hej) til en. Indtil videre.

    Allerede ankommet:

    Johan Absalonsen. Venstre fløj og til nøds angriber. Er skadet og kommer næppe i spil til Chelsea kampene. Samtidig har Ståle sagt at han måske ikke skal dække venstrefløjen. Jeg har personligt svært ved at se ham oppe foran for os, men når nu Hutch og Claudemir begge har spillet den plads for os, så... jeg tror dog ikke det er hvor han primært er tiltænkt en plads.

    Nå ja, han har tidligere spillet i Brøndby. Get over it, people.

    Jos Hooiveld. Central forsvarsspiller. Ankommet på en lejeaftale fra Celtic, rygterne siger med en købsoption. Er høj, blond og venstrebenet. Det lugter lidt af Laursen. Kan næppe være værre end Peter Larsson og skulle han floppe er det jo bare ikke at købe ham, han kommer næppe til at gøre en forskel i forhold til et DM.

    Allerede smuttet:

    Hjalte Nørregaard. Central midt. Efter en lang og glorværdig karriere afbrudt af en afstikker til Heerenveen hvor hans dybdeløb vist stadig befinder sig endte klubben simpelthen med at løbe fra den kære Hjalte der nu slår sine folder i AGF. Du ved, dem nede i 1. divison. Held og lykke til manden med den bedste afro nogensinde i dansk fodbold.

    Allerede "ankommet":

    Martin Bergvold. Central midt og venstrekant. Er lige kommet tilbage fra langvarende skade.

    "Smutter" nok snart:

    Martin Bergvold. Central midt og venstrekant. En ny skade må være lige på trapperne.

    OK, OK...

    Smutter måske:

    Peter Larsson. Central forsvarsspiller. Med ankomsten af Hooiveld må svenskerens tid i klubben være meget tæt på afsluttet. Der går rygter om Elfsborg og Norrköping og Ödërbörgërïng* og lejeaftaler og salg og et snarligt farvel må ligge i kortene.

    Danni Jensen. Højreback. Selvom det åbenbart smerter mig så må Danni Jensens tid i klubben også snart være ovre, spørgsmålet er bare om han kommer til at finde sig en ny klub i det her vindue eller om han bliver nødt til at vente og tage chancen når hans kontrakt udløber til sommer.

    Smutter virkelig, virkelig måske:

    Zdenek Pospech. Højreback. Stuttgart vil have ham. Stuttgart må ikke få ham. Stuttgart venter. Så spørgsmålet er nok mere om vi forlænger end om vi sælger.

    Cesar Santin. Angriber. Mærkelig nok den af vores angribere der er gået flest rygter om. Igen, med Chelsea kamp forestående så er det ganske usandsynligt at vi sælger nogen, men skulle det ske så er Santin nok et godt bud. Skal han udenfor Skandinavien er det ved at være tid, han bliver næppe mere hot på markedet og selv hvis vi skulle ende uden en erstatning for ham ville det nok ikke gøre den store forskel hverken mod Chelsea eller i ligaen.

    Ankommer måske:

    Venstreback? Højreback? Angriber nok kun hvis vi sælger. Der ligger ikke ligefrem noget oplagt og venter. På venstreback må Pierre Bengtsson stadig ses som det mest oplagte, om end kun fordi han er den seneste vi er meldt reelt interessede i. Der er stadig en Michael Lumb eller en Ricardinho derude også, men hvem ved? Højrebacken er endnu mindre indlysende. Fredrik Stoor blev meldt på vej til klubben, men det viste sig at være Vålerenga der var den skandinaviske klub der var inde i billedet. Mikael Lustig spiller i Rosenborg og de vil jo ikke sælge til os, Lars Jacobsen får endelig spilletid i det engelske og vil ikke hjem. Det bliver interessant at se hvilken løsning CV finder frem til på de to back pladser.

    Now let the rumour-mongering commence!


    *OK, en af de tre fandt jeg selv på.
    Sidst redigeret af David_T : 18.01.11 kl. 20:26

  2. De følgende 12 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    Glimrenede overblik David_T!

    Jeg vil egentlig forsætte med en lidt trist nyhed. Her er et interview fra en tjekkisk avis med Pospech, hvor han - trods den tvivlsomme Google Translating - ret klart indikerer at han er væk til sommer.

    Det er jo noget værre lort, for at sige det mildt.
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    Håber det bliver afklaret allerede nu om de forlænger, så CV kan forholde sig til det og evt agere så når næste sæson starter slipper vi for at spille et helt nyt forsvar ind !!!

    Det gør det sgu meget sværere at komme i CL igen med et sprit nyt forsvar der ikke er spillet sammen

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    Arda Turan har tidligere været rygtet til Arsenal & Tottenham..

    Men er stadig i Tyrkiet... af en eller anden årsag..

    Ville være et SUPER køb, kan håbe vores præstisioner i år har givet os et lille navn der ude, han er genial =)

    23år - 40+ kampe for tyrkiet...

    http://en.wikipedia.org/wiki/Arda_Turan

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    At the start of the 2009–10 season, Arda was handed the captaincy of Galatasaray,[6] and was handed squad number 10, which had previously belonged to Metin Oktay and Gheorghe Hagi, having previously worn number 66.[7]

    As captain at the start of the 2009–10 season, he guided his team to six consecutive league wins games which put Galatasaray comfortably at the top of the table. He has scored seven goals and registered 17 assists in all competitions so far this season.
    Synes godt nok han lyder dyr, om end jeg ikke kender hans status for indeværende sæson.
    Er han ude i kulden lige pt, eller hvad?
    Ellers tror jeg ikke, han vil være specielt hooked på superligaen.

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    Nej men Gala har en lorte sæson.. ligger pt nr 8-9 mener jeg...

    De har ikke været gode siden semi finalen i 08.. måske han gerne ville noget nyt.

    Hans kontrakt skulle ende til sommer, men er ikke 100%.

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    ›Nej men Gala har en lorte sæson.. ligger pt nr 8-9 mener jeg...

    ›De har ikke været gode siden semi finalen i 08.. måske han gerne
    ›ville noget nyt.

    ›Hans kontrakt skulle ende til sommer, men er ikke 100%.

    Jeg må sige at jeg er mere end stærkt tvivlende på at vi er i nærheden af sådan en spiller. Han har et rigtig godt navn i Europa. Og jeg er sikker på at andre klubber, fra væsentligt bedre ligaer (de fire store) end den danske. Ville kaprer ham. Og så er der jo også det ved det, at han jo bare kan skifte til en én af de andre tyrkiske storklubber. Alene lønmæssigt, kan de bedste tyrkiske klubber fodrer spillere med lønchecks, der er 4 gange så store som i FCK. Der er masser af lire (møntfod, hvis nogen skulle være i tvivl :-) i tyrkisk fodbold. Så jeg tror godt at vi kan skyde en hvid pil efter at se Arda Turan i FCK. Dette nægter jeg simpelthen at tro på.

    Mvh. Dennis Jørgensen


  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    ›Jeg må sige at jeg er mere end stærkt tvivlende på at vi er i
    ›nærheden af sådan en spiller. Han har et rigtig godt navn i
    ›Europa. Og jeg er sikker på at andre klubber, fra væsentligt
    ›bedre ligaer (de fire store) end den danske. Ville kaprer ham. Og
    ›så er der jo også det ved det, at han jo bare kan skifte til en
    ›én af de andre tyrkiske storklubber. Alene lønmæssigt, kan de
    ›bedste tyrkiske klubber fodrer spillere med lønchecks, der er 4
    ›gange så store som i FCK. Der er masser af lire (møntfod, hvis
    ›nogen skulle være i tvivl :-) i tyrkisk fodbold. Så jeg tror godt
    ›at vi kan skyde en hvid pil efter at se Arda Turan i FCK. Dette
    ›nægter jeg simpelthen at tro på.

    *lirA

    - men ellers enig. Tror vi er meget langt fra at kunne hente start-11'er-spillere fra de store hold i den tyrkiske liga, og slet ikke ham dér. Han ender nok i Spanien, hans spillestil taget i betragtning.

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    91

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    Haha Arda Turan??! God joke, du bu burde være komiker GameForReal ;D

    Han er verdensklasse og alle storklubber i europa vil have ham.. Ham har vi ingen chance for at få..

    Håber du sagde det for sjov

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    51

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    ›Haha Arda Turan??! God joke, du bu burde være komiker GameForReal ;D

    ›Han er verdensklasse og alle storklubber i europa vil have ham..
    ›Ham har vi ingen chance for at få..

    ›Håber du sagde det for sjov

    klap hesten, mester!
    man har vel lov til at drømme?
    Jeg så nu også Arda Turan i FCK, om det er realistisk eller ej.
    sidder også og ser fuckerne, og selvom i fører 2-0, så synes jeg sgu der er noget pinligt, ved at spille på lange bolde og kontra på hjemmebane, som forsvarede mestre og 1'ere....

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    435

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    ››Haha Arda Turan??! God joke, du bu burde være komiker GameForReal ;D
    ››
    ››Han er verdensklasse og alle storklubber i europa vil have ham..
    ››Ham har vi ingen chance for at få..
    ››
    ››Håber du sagde det for sjov

    ›klap hesten, mester!
    ›man har vel lov til at drømme?
    ›Jeg så nu også Arda Turan i FCK, om det er realistisk eller ej.

    Er jeg den eneste, som ikke kender manden!? (og jeg spiller endda Football Manager regelmæssigt!!)
    Det, der viser en første klasses intelligens, er evnen til at have to modstillede tanker i hovedet samtidig og stadig bevare evnen til at fungere.

    (F. Scott Fitzgerald)

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    ›klap hesten, mester!
    ›man har vel lov til at drømme?
    ›Jeg så nu også Arda Turan i FCK, om det er realistisk eller ej.

    Plz, kan I ikke hold jeres drømmeri ude af transfertrådene i det mindste? Arda Turan er på ingen måde realistisk - og derfor blot unødig fyld i en tråd som i forvejen bliver uoverskuelig hurtigt.


  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    91

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    ›››Haha Arda Turan??! God joke, du bu burde være komiker GameForReal ;D
    ›››
    ›››Han er verdensklasse og alle storklubber i europa vil have ham..
    ›››Ham har vi ingen chance for at få..
    ›››
    ›››Håber du sagde det for sjov
    ››
    ››klap hesten, mester!
    ››man har vel lov til at drømme?
    ››Jeg så nu også Arda Turan i FCK, om det er realistisk eller ej.

    ›Er jeg den eneste, som ikke kender manden!? (og jeg spiller endda
    ›Football Manager regelmæssigt!!)

    Hvis du spiller FM så burde du kende ham! :D Han skifter til Real Madrid hver gang i det og vil have en monster løn :P

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    ›Plz, kan I ikke hold jeres drømmeri ude af transfertrådene i det
    ›mindste? Arda Turan er på ingen måde realistisk - og derfor blot
    ›unødig fyld i en tråd som i forvejen bliver uoverskuelig hurtigt.

    Rolig nu,

    Ved ikke hvor i har fra at alle store klubber i Europa er ude efter ham?

    Hvad jeg kender til har Arsenal & Tottenham været ude efter ham for ca 2år siden.

    Om han tager til en midter klub i England, Spanien, Tyskland eller Italien eller tager til Top klubben i DK som spiller CL pt og i Europa hvert år er vel det samme? Der er vel andet end løn der motivere...

    Tror heller ikke han havner i FCK, men mere urealistisk er det vel heller ikke, efter den holdning skulle Grønkjær som 28årig vel heller ikke være havnet i FCK. Han kunne forhelvede vel os havde fundet en midter klub i Top 4 dengang.

    /Game..

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #15
    vandr er offline Ståle Raus medlem #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    482

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    efter den holdning skulle Grønkjær som 28årig vel heller ikke være havnet i FCK. Han kunne forhelvede vel os havde fundet en midter klub i Top 4 dengang.

    Det kan man vidst ikke lige sammenligne. Grønkjær ville hjem til DK efter mange år i udlandet for at genfinde spilleglæden, og måske endnu vigtigere for være tættere på familien og pga. hans barn. Nu kommer Arda Turan jo ikke ligefrem fra DK.... så deeet. :o)
    Ståle RAUS!!!11! - og det med det vuns!

  22. De følgende 9 brugere er enige:

Side 1 af 18 123411 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 6: Oktober 2010
    By ougar in forum Transferforum
    Svar: 450
    Sidste Meddelelse: 18.01.11, 21:15
  2. Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 666
    Sidste Meddelelse: 03.08.10, 13:21
  3. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  4. Til- og afgange 2: Afgang harder
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 460
    Sidste Meddelelse: 17.12.09, 23:01
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •