Side 18 af 18 FørsteFørste ... 815161718
Viser resultater 256 til 268 af 268

Emner: Til og Afgange 7: Vinter 2011

  1. #256
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    126

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    Det virker ganske usandsynligt, at han skulle have en kinamands chance for at ryge til Barca, men skulle buddet komme, vil det da være endnu dummere at takke nej. Sådan en chance er de færreste fodboldspillere forundt, og selv hvis han ikke får et eneste minuts spilletid, så vil alene det faktum at han har Barca på sit CV åbne så ufatteligt mange døre, at han med god sandsynlighed fremover vil kunne vælge og vrage blandt mange af de store klubber i de fem største ligaer.
    Hvilket eksempelvis Aliaksandr Hleb viser ved nu at være lejet ud til storklubben Birmingham. Det er klart, at det kan være en fordel at have spillet i en af de helt store klubber, men jeg vil vove at påstå, at det bestemt ikke er så simpelt som du sætter det op.

    Når det så er sagt, tror jeg heller ikke på, at Wendt ender i Barcelona - eller en anden klub i den kaliber for den sags skyld.
    Sidst redigeret af Trident : 28.02.11 kl. 12:24

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #257
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    185

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    ›Hvilket eksempelvis Aliaksandr Hleb viser ved nu at være lejet ud
    ›til storklubben Birmingham. Det er klart, at det kan være en
    ›fordel at have spillet i en af de helt store klubber, men jeg vil
    ›vove at påstå, at det bestemt ikke er så simpelt som du sætter
    ›det op.

    ›Når det så er sagt, tror jeg heller ikke på, at Wendt ender i
    ›Barcelona - eller en anden klub i den kaliber for den sags skyld.

    Nu er der jo forskel fra at komme fra Arsenal og FCK. Hleb har selv været ude og sige at hans skifte fra Arsenal til Barcelona var en fejl (http://www.dailymail.co.uk/sport/foo...html?ITO=1490). Han havde jo troet at han kunne konkurrere med de spillere der var i Barcelona i forvejen. Hleb havde jo et etableret navn i fodboldverdenen da han skiftede, hvilket Wendt ikke rigtig har. Hleb faldte så bare helt igennem og prøver nu at få fodboldglæden tilbage, ved at være udlejet til Birmingham..

  4. #258
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    126

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    Nu er der jo forskel fra at komme fra Arsenal og FCK.
    Det er jeg helt enig i, og jeg brugte også udelukkende Hleb som eksempel på, at man ikke nødvendigvis kan vælge og vrage mellem store klubber fra de fem store ligaer blot fordi man har spillet i Barcelona. At Hleb som tidligere Barcelona- og Arsenal-spiller og som et etableret navn nu er lejet ud til et, i bedste fald, middelhold i en af de fem store ligaer - for anden sæson i træk endda - understreger vel blot min pointe yderligere?

  5. #259
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    ›Det er jeg helt enig i, og jeg brugte også udelukkende Hleb som
    ›eksempel på, at man ikke nødvendigvis kan vælge og vrage mellem
    ›store klubber fra de fem store ligaer blot fordi man har spillet
    ›i Barcelona. At Hleb som tidligere Barcelona- og Arsenal-spiller
    ›og som et etableret navn nu er lejet ud til et, i bedste fald,
    ›middelhold i en af de fem store ligaer - for anden sæson i træk
    ›endda - understreger vel blot min pointe yderligere?

    Du mener Hleb, der angiveligt afviste Liverpool, Tottenham og Benfica inden skiftet til Birmingham, og som Inter, Lyon og Bayern München ville have fingre i, inden han tog tilbage til Stuttgart?

    Fremragende eksempel.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #260
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    ›Det er jeg helt enig i, og jeg brugte også udelukkende Hleb som
    ›eksempel på, at man ikke nødvendigvis kan vælge og vrage mellem
    ›store klubber fra de fem store ligaer blot fordi man har spillet
    ›i Barcelona. At Hleb som tidligere Barcelona- og Arsenal-spiller
    ›og som et etableret navn nu er lejet ud til et, i bedste fald,
    ›middelhold i en af de fem store ligaer - for anden sæson i træk
    ›endda - understreger vel blot min pointe yderligere?

    Som Socdk også skriver, så var der masser af interesse fra tophold i de store ligaer. Jeg skrev blot, at:

    ...alene det faktum at han har Barca på sit CV åbne så ufatteligt mange døre, at han med god sandsynlighed fremover vil kunne vælge og vrage blandt mange af de store klubber i de fem største ligaer.
    Og det er vel præcis det Hleb har gjort? At han så valgte Birmingham er hans egen sag...
    Hejsa
    Elver's Avatar

  8. #261
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    126

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    Du mener Hleb, der angiveligt afviste Liverpool, Tottenham og Benfica inden skiftet til Birmingham, og som Inter, Lyon og Bayern München ville have fingre i, inden han tog tilbage til Stuttgart?

    Fremragende eksempel.
    Hleb er tydeligvis et dårligt eksempel. Dog vil jeg stadig holde fast i, at jeg ikke tror Wendt ville kunne vælge og vrage mellem topklubber i de bedste ligaer, blot fordi han havde været en sæson i Barcelona.

  9. #262
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    126

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    Som Socdk også skriver, så var der masser af interesse fra tophold i de store ligaer. Jeg skrev blot, at:

    .
    ..alene det faktum at han har Barca på sit CV åbne så ufatteligt mange døre, at han med god sandsynlighed fremover vil kunne vælge og vrage blandt mange af de store klubber i de fem største ligaer.
    Og det er vel præcis det Hleb har gjort? At han så valgte Birmingham er hans egen sag...
    Ja men som det også er pointeret - dog ikke af mig - er Hleb nok ikke helt sammenlignelig med Wendt. Og jeg vil holde fast i, at jeg ikke tror at Wendt ville kunne "vælge og vrage blandt mange af de store klubber i de fem største ligaer" efter en sæson i udkanten af Barcelonas trup, lige så lidt som eksempelvis Ben Foster ikke kunne på trods af fem sæsoner i Manchester United.

    Denne diskussion er efterhånden af meget akademisk karakter, og som også du, har jeg meget svært ved at se, at den nogensinde bliver relevant.

    /Albert

  10. #263
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    ›Denne diskussion er efterhånden af meget akademisk karakter, og
    ›som også du, har jeg meget svært ved at se, at den nogensinde
    ›bliver relevant.

    ›/Albert

    Jamen så er vi enige :-)
    Hejsa
    Elver's Avatar

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #264
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    ›Hleb er tydeligvis et dårligt eksempel. Dog vil jeg stadig holde
    ›fast i, at jeg ikke tror Wendt ville kunne vælge og vrage mellem
    ›topklubber i de bedste ligaer, blot fordi han havde været en
    ›sæson i Barcelona.

    Nu er 'diskussionen'/uenigheden blevet løst, men jeg må nu alligevel erklære mig enig i Elvers tidlige udtalelse. Nu er det så tydeligvis et definitionsspørgsmål ("vælge og vrage mellem topklubber i de fem største ligaer"), og hvis man er helt anal omkring det, så kan man se det som overdrevet. Jeg vælger dog ikke at tage det helt så bogstaveligt.

    Men anywho - Allerede nu skulle Wendt jo have en masse interesserede, blandt klubber, der må siges at ryge i førnævnte kategori "topklubber i topligaer". Foruden Barca skulle Liverpool, Bayern München, Marseille, og en hel del andre klubber være interesserede.

    Jeg pønser ikke på, at der skal en vild debat igang. Men Wendt er allerede brandvarm, og en tur til Barca burde ikke gøre interessen mindre - tværtimod. :)
    Sidst redigeret af Socdk : 01.03.11 kl. 00:07

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #265
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    Liverpool FC to sign Oscar Wendt from FC Copenhagen?
    Liverpool are reportedly considering making a move to sign FC Copenhagen defender Oscar Wendt

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  15. #266
    Tilmeldingsdato
    Mar 2011
    Indlæg
    6

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    Håber fck kigger på ham Celso Borges fra Frederikstad har altid selv haft et godt øje til ham. Han kommer fra costa rica han er midtbanespiller

    har lige 2 videoer med ham

    http://www.youtube.com/watch?v=v6bpryQT9as

    http://www.youtube.com/watch?v=e20Z78DHTjw

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #267
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    Den 2,03 meter høje ivorianske angriber Lacina Traore, der har været nævnt herinde flere gange efter vores kampe mod CFR Cluj i Europa League, er nu blevet solgt - og prisen viser, hvad der også var spekuleret i: Han var uden for vores rækkevidde. Kuban fra den bedste russiske række har blødt 30 millioner kroner for den 20 årige, der i 44 ligakampe for Cluj scorede 14 mål.
    HIC SUNT LEONES

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #268
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    ›Håber fck kigger på ham Celso Borges fra Frederikstad har altid
    ›selv haft et godt øje til ham. Han kommer fra costa rica han er
    ›midtbanespiller

    ›har lige 2 videoer med ham

    http://www.youtube.com/watch?v=v6bpryQT9as

    http://www.youtube.com/watch?v=e20Z78DHTjw

    Han har oven i købet sagt at han er i sin sidste sæson i Fredrikstad (FFK), så han er bestemt realistisk at få fingre i da jeg tror at interessen fra det virkelige store udland er kølnet lidt oven på FFKs sidste sæson (hvor de spillede i næstbedste række i Norge) nu er de så rykket op igen, meget takket være Celso, tror han i via et overlap med William Kvist ville kunne blive Williams afløser,

    Hvis man forstillede sig at vi hentede ham i forbindelse med vinterpausen, så ville kan nok være klar til start-11 et halvt til helt år efter.
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

Side 18 af 18 FørsteFørste ... 815161718

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 6: Oktober 2010
    By ougar in forum Transferforum
    Svar: 450
    Sidste Meddelelse: 18.01.11, 21:15
  2. Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 666
    Sidste Meddelelse: 03.08.10, 13:21
  3. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  4. Til- og afgange 2: Afgang harder
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 460
    Sidste Meddelelse: 17.12.09, 23:01
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •