Side 2 af 18 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 268

Emner: Til og Afgange 7: Vinter 2011

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    ›Rolig nu,

    ›Ved ikke hvor i har fra at alle store klubber i Europa er ude efter ham?

    ›Hvad jeg kender til har Arsenal & Tottenham været ude efter
    ›ham for ca 2år siden.

    ›Om han tager til en midter klub i England, Spanien, Tyskland
    ›eller Italien eller tager til Top klubben i DK som spiller CL pt
    ›og i Europa hvert år er vel det samme? Der er vel andet end løn
    ›der motivere...

    ›Tror heller ikke han havner i FCK, men mere urealistisk er det
    ›vel heller ikke, efter den holdning skulle Grønkjær som 28årig
    ›vel heller ikke være havnet i FCK. Han kunne forhelvede vel os
    ›havde fundet en midter klub i Top 4 dengang.

    ›/Game..

    Nej og nej.

    Galatasaray afviste et 80+ millioner bud på ham for et par år siden og han bliver konstant kædet sammen med et skifte til top/subtop klubber i England, Italien og Spanien.

    Spillere af den kaliber er på ingen måde akutelle for nogle superligaklubber. Det eneste dine indlæg bygger på er at du godt kan lide spilleren, og fred være med det. Men det er bare død uinteressant at læse om for os andre.


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    Nu når Stuttgart ikke kunne få Pospech, så er de nu ved at slå kløerne i Mikael Lustig. Ham som flere drømmer om skulle være afløseren for Pospech her i FCK...

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/bunde...eser-er-fundet

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    Ifølge fotbollskanalen.se lyder CV ikke specielt interesset i at skille sig af med Larsson.

    – Han har kontrakt med FC Köpenhamn. Just nu har vi fem mittbackar. Det är inget stort antal och vi är ganska nöjda. Det är möjligen så att det pratats mycket, speciellt i svensk media, men jag har inga kommentarer om det. Jag kan inte göra något åt det, alla i världen har rätt att tala fritt.
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  4. #19
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    ›Nu når Stuttgart ikke kunne få Pospech, så er de nu ved at slå
    ›kløerne i Mikael Lustig. Ham som flere drømmer om skulle være
    ›afløseren for Pospech her i FCK...

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/bunde...eser-er-fundet

    Gid vi ikke var så uheldig med kontrakt udløbene lige falder oven i hinanden og uheldigt at vi er 'nød' til at holde på Pospech med så kort tid tilbage af hans kontrakt osv alt sammen pga Chelsea kampene.

    Det havde været perfekt og få Lustig som afløser for Pospech. Så kunne vi have Lustig i 3 år+

    Nu MÅ vi bare forlænge med Pospech så vi har ham længe endnu !

    I øvrigt tror jeg snart der kommer nogen afgange, vi har fået to nye spillere ind og kun sendt Hjalte ud, men det var jo ventet allerede da vi hentede Bergvold (tror jeg) og nu er Bergvold jo også lige kommet tilbage fra skade. At vi hentede Abselonsen er for mig et tydeligt tegn på at Bergvold kommer til at blive brugt som central midtbane.

    Tror eventyret i kbh er slut for Larsson og ikke mindt TK, selvom disse to forlader holdet op til foråret mener jeg godt at CV kan stå ved sin udtale om at vi er gået usvækket ud af endnu et transfervindue, og det er jo sådan set fint på en betingelse

    At vi forlænger med Pospech
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  5. #20
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    121

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    Apropos det med at tråden bliver uoverskuelig, er der så ikke en der kan oplyse mig i forhold til hvorfor hvert enkelt spiller folk har lyst til at hive frem i lyset, ikke har en tråd for sig? Hvis man ikke lige har fulgt med i et stykke tid, som det er nu, er det nærmest håbløst at catche op i tråden. På den anden måde vil de interessante emner leve længe i toppen af oversigten og dem som med ham her Arda hurtigt glide ud i glemselen.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    ›Apropos det med at tråden bliver uoverskuelig, er der så ikke en
    ›der kan oplyse mig i forhold til hvorfor hvert enkelt spiller
    ›folk har lyst til at hive frem i lyset, ikke har en tråd for sig?

    Disse opsamlingstråde blev i sin tid lavet, så mindre veldokumenterede rygter og tankespind kunne få et sted at leve, frem for at blive slettet, som vanen var.

    Det er stadig muligt at oprette enkeltstående tråde med veldokumenterede rygter eller velovervejede analyser, men der er efterhånden kommet en vis tendens, til at alt postes i den store tråd, både ævl, ønsker og fakta, og jeg er enig i at det ikke er optimalt. Man kan vel kun opfordre til at vi alle nøje overvejer, om et indlæg kan bære en tråd i sig selv, som f.eks de vedvarende historier om Pospa, om der er en eksisterende tråd med samme overordnede tema, eller om de er bedre tjent i den mere letforgængelige samletråd.
    Sidst redigeret af Mads740 : 20.01.11 kl. 20:05
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #22
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    Det der hurtigt kan ske med de enkeltstående tråde, medmindre det er nogen meget konkrete oplysninger der bliver diskuteret, er at andre spillere end dem tråden handler om bliver blandet ind og pludselig står man med en tråd hvor en masse god debat enten bliver slettet eller også ender den med ikke rigtig at omhandle det oprindelige emne. En Pospa tråd ville meget hurtigt komme til at handle om Mikael Lustig og hans fremtid, for eksempel.

    Et alternativ kunne være at oprette separate tråde om pladser på banen som vil være a topic of discussion fremover. En højreback tråd, som kunne agere "mini-transfer tråd" kun om højreback pladsen, måske det samme om en venstre. Ikke helt så spraglet som den store transfertråd, men stadig med plads til afstikkere af "Hvad med Sergio Ramos, han vil væk fra Real" typen.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    Jeg forstår SIMPELTHEN ikke at Per Ciljan Skjelbred stadig spiller i Rosenborg. Det er lang tid siden jeg har set ham spille, men han er en kvalitetsspiller. Eftersom han har kontraktudløb næste vinter http://www.rbk.no/spillerstall/article131686.ece gør det ham mere sandsynlig at hente til FCK.
    Kvist (og måske Vingaard) er på vej væk, og Kvist nok senest til sommer, så kunne PCS måske være realistisk?

    - Er jeg gal på den mht. realismen i ham som emne?

    Mvh

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    ›Jeg forstår SIMPELTHEN ikke at Per Ciljan Skjelbred stadig
    ›spiller i Rosenborg. Det er lang tid siden jeg har set ham
    ›spille, men han er en kvalitetsspiller. Eftersom han har
    http://www.rbk.no/spillerstall/article131686.ece gør det
    ›ham mere sandsynlig at hente til FCK.
    ›Kvist (og måske Vingaard) er på vej væk, og Kvist nok senest til
    ›sommer, så kunne PCS måske være realistisk?

    ›- Er jeg gal på den mht. realismen i ham som emne?

    ›Mvh

    Fatter heller ikke at de forsat har ham

    Ståle udtalte for en stund siden: (kan ikke finde link, men husker han sagde noget ala:)

    At Per Ciljans udvikling var gået fuldstændigt i stå og han var gået hen og blevet en grå kedelig spiller langt fra sådan et stort talent han var. Men at han på det sidste havde fået gang i det igen.

    Det lyder jo helt som en gammel kending, Morten Bisgaard (uden anden sammenligning i øvrigt) men Bisgaard havde også en tendens til at blive voldsom god lige op til at han skulle finde sig et nyt job, i modsætning til resten af tiden hvor han nøjede sig med at plykke vagter ned på frisspark eller bare tyre bolde ud af stadion på indlæg og altid lave samme 'husmandsfinte'

    Hvis Per Ciljan kan holde sit topniveau frem til hans kontrakt udløber så er han urealistisk for os og hente, så ender han sikkert i fransk fodbold eller i Bolton eller lignende i England og tjener det dobbelte af hvad vi kan give.

    Hvis ikke han holde niveauet så kan vi måske gøre et scoop og håbe på at han kan komme i gang hos os. Det ville være lidt af en satsning og det er jeg ikke sikker på er noget for os. Han er ellers en spiller som dækker kantpladserne og som trækker ind i banen og skaber kaos ala Atiba og Vingaard så på den vis ville han passe fint ind i systemet.

    Under alle omstændigheder blir det på en free transfer jeg nægter og tro at vi nogensinde får accepteret et bud på en Rosenborg profil, de hader os virkelig for at have slået dem af pinden som nordens pt bedste og største. Men de kan jo ikke gøre så meget i mod at vi snupper ham på en god gammeldags 'bosmantransfer' også kan man jo godt satse lidt, ala Absalonsen som jeg ser som en 'halv satsning' han har jo også været meget skadet osv det sidste halvårs tid, men man er (åbenbart) klar over at han har nogen kvaliteter man håber på at få frem...
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    ›Jeg forstår SIMPELTHEN ikke at Per Ciljan Skjelbred stadig
    ›spiller i Rosenborg. Det er lang tid siden jeg har set ham
    ›spille, men han er en kvalitetsspiller. Eftersom han har
    http://www.rbk.no/spillerstall/article131686.ece gør det
    ›ham mere sandsynlig at hente til FCK.
    ›Kvist (og måske Vingaard) er på vej væk, og Kvist nok senest til
    ›sommer, så kunne PCS måske være realistisk?

    ›- Er jeg gal på den mht. realismen i ham som emne?

    ›Mvh

    Jeg tvivler. Først og fremmest, så er han meget meget glad for Rosenborg, og deres mål er jo pt. at komme på FCKs niveau, efter den bratte opvågning de har stået model til. Skjelbred forlængede med RBK, trods massiv interesse, efter at være kommet på en top50-liste over talenter i hele verden, og en kontrakt der udløb i vinteren 2009. Han er en Rosenborgdreng, og jeg kan ikke forestille mig, at han har så varme tanker om FCK.

    Derudover, så tror jeg også, at hans ambitionsniveau er større. Han vil nok gerne til en klub uden for skandinavien, og det skal han såmænd nok også komme.

    Slutteligt, så er der også en forhindring i form af forsmåede nordmænd. Hvis Rosenborg skulle sælge til os, så kan man trygt forvente, at citronen bliver squeezet, så selv skralden pulveriserer.

    Edit: Jeg må se at skrive mine indlæg færdige, før jeg begynder at læse diverse nyheder. Koncentrationsbesvær much?
    Sidst redigeret af Socdk : 20.01.11 kl. 17:18

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    109

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    ifølge onside skulle vi have haft øje på bengtsson.

    http://onside.dk/nyheder/superligaen...-spurgt-pa-mig

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    196

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    Egentligt sjovt som udlægningerne af den samme historie er forskellige alt efter om det er bold eller onside:

    Onside:
    - De har talt med min agent og forhørt sig lidt, siger Bengtsson, der dog ikke ved, om han vil til FCK.

    - Det er svært at sige, og det kan jeg først svare på, når det bliver konkret. Jeg trives utroligt godt i FC Nordsjælland. Vi får se, jeg er måske klar til noget større,
    Bold:
    Bengtsson er tidligere sat i forbindelse med FC København, og de danske mestre har da også henvendt sig til Bengtssons agent, men endnu er der ikke kommet mere ud af det.

    Jeg vil hellere spille i en større klub end Nordsjælland, så jeg kan komme på A-landsholdet, hvilket er et mål på sigt.
    En der har den oprindelige kilde? Eller har de begge to sjovt nok ringet ham op idag.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    ›En der har den oprindelige kilde? Eller har de begge to sjovt nok
    ›ringet ham op idag.
    Her er den oprindelige artikel.

    Bold og Onside har altså begge fremlagt korrekte dele af interviewet. Det er bare forskellige dele.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    Onside:
    - De har talt med min agent og forhørt sig lidt, siger Bengtsson, der dog ikke ved, om han vil til FCK.

    - Det er svært at sige, og det kan jeg først svare på, når det bliver konkret. Jeg trives utroligt godt i FC Nordsjælland. Vi får se, jeg er måske klar til noget større.
    Ovenstående citat fra Bengtsson kan dog forstås på to måder. Han siger, at han er klar til noget større. Onside antager, at det er i forhold til FCK. Jeg tror, det er i forhold til FCN.

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    Er det kun mig der ikke ser Pierre B som den oplagte afløser ??

    Må indrømme jeg håber CV har noget bedre i ærmet.

    Håber og tror vi får mindst 2 spillere mere inden den 31, også ser jeg gerne Larsson flytte videre.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 18 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 6: Oktober 2010
    By ougar in forum Transferforum
    Svar: 450
    Sidste Meddelelse: 18.01.11, 21:15
  2. Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 666
    Sidste Meddelelse: 03.08.10, 13:21
  3. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  4. Til- og afgange 2: Afgang harder
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 460
    Sidste Meddelelse: 17.12.09, 23:01
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •