Side 4 af 18 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 268

Emner: Til og Afgange 7: Vinter 2011

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    517

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    Så er den bekræftet på FaceBook via FCK.dk.

    Dog ikke på FCK.dk endnu.

    Et udemærket garderingskøb, hvis og såfremt der bliver forlænget med Posh. Det lugter lidt af et Jan Frederiksen køb, dog med det lille plus at Thomsen har været inde omkring landsholdet.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    213

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    CV bruger bare Morten Olsen som Scout...
    Ovenstående repræsenterer udelukkende skribentens holdning!

    Memoria e amicia
    In memory and friendship

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    Officielt: Johnny Thomsen til FCK pr 1/7-2011

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009
    Indlæg
    229

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    ›Hvis Pospech ender med at forlænge, er det selvfølgelig super at
    ›lande Johnny Thomsen som backup og mulig langsigtet løsning, men
    ›hvis vores kære tjekke checker ud til sommer, så bliver det en
    ›interessant vurdering om man skal gå all-in på Thomsen (som alt
    ›andet lige ikke er vant til niveauet), eller om man skal gå ud og
    ›købe et nyt førstevalg til pladsen.

    ›/Simon

    Med blik på at Danni Jensen for længst er vejet og fundet for let og er væk til sommer og Pospech fortsat er i risikozonen, ja så er det netop interessant, hvad FCK's ambitioner er med Johnny Thomsen. Han ligger på et niveau mellem de to førnævnte og trods alt tættere på Pospech end Danni Jensen. Om han indgår i CV's planer som højt kvalificeret reserve eller som førstevalg vil nok netop puslespillet om Pospech og sonderingen af andre mulige alternativer i løbet af foråret vise.

    Man må anerkende Johnny Thomsens energi og løbevillighed, som står med mål med Pospechs. Der er måske bare ikke frygtelig meget teknik og bold i manden, men det er der i bund og grund heller ikke i udpræget grad i Pospech, selv om jeg synes han er blevet taktisk klart bedre til at indgå i opspillet - Pospech har bare et fremragende skud og lægger nogle assists, som vi ved Gud ikke var vant til med hans forgænger Lars Jacobsen.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    http://fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=11033

    Officielt mæ' Johnny-drengen. Må indrømme at jeg havde sigtet højere, men vil ikke være afvisende overfor han kan blive en god figur for os når han har vænnet sig til FCK.

    Velkommen til skandinaviens største klub !

    Mvh

  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Tonser Johnny? Arrrgh...

    Jeg har bestemt intet imod, at man køber superligaprofiler og at Norden altid vil være FCK's primære marked.

    Jeg har bare ikke den store fidus til tonser Johnny. De kampe jeg har set med ham, ligner han en spiller med rigtig solid nærkampsstyrke, fysik og aggresivitet, men samtidig med store tekniske mangler og dermed IMO ikke en værdig afløser for Pospech. Mener han er en spiller der passer bedre ind på et hold som OB fremfor F.C. København. Håber selvfølgelig min tvivl bliver gjort til skamme.


    Velkommen til København Johnny Thomsen. Håber du tager FCK med storm.
    Sidst redigeret af Lion King : 21.01.11 kl. 10:31
    #1

  9. #52
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    Er dette et garderingskøb for Pospech, som man stadig vil forsøge at forlænge med er det fint nok. Er han derimod købt som pospechs erstatning er det rigtig skidt. Han besidder slet ikke den teknik og det overblik en back i FCK skal besidde. Hans fysiske kvaliteter kan man ikke benægte, men han har slet ikke niveau til chl.

    Generelt en kedelig tendens med alle de Superliga-fyld-spillere de hentes til bredden, er BIF og Anders Bjerregaard forbilledet cv??

  10. #53
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    109

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    mon ikke CV har set noget han kan lide. det plejer at gå fint med CV valg.

  11. #54
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    88

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    Fint køb. Johnny Thomsen kan spille højre back, defensiv midt og højre kant, og han har en meget stor lunge kapicitet. De kampe han har spillet i efteråret 2010 har været på meget højt niveau, og i 3-3 i Haderslev mod SønderjyskE var han ikke blot banens - men kampens bedste spiller. Han tog Santin i løbeduellerne hvergang, og havde et fortrinligt samarbejde med Antipas, hvor FCK så meget dårlige ud.

    Transferfri spiller, højre back alternativ på landsholdet ifølge Morten Olsen, der ikke har vundet noget i sin karriere, og derfor vil gøre alt for at få et mesterskab, den skal prøves. Flot af CV. Hvis det udløser skuffelse hvergang, vi ikke henter store internationale profiler, så har folk misforstået at FCK spiller i en lille europæisk liga, og vi trods alt kun har deltaget i CL 2 gange.

  12. De følgende 11 brugere er enige:

  13. #55
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    ›Fint køb. Johnny Thomsen kan spille højre back, defensiv midt og
    ›højre kant, og han har en meget stor lunge kapicitet. De kampe
    ›han har spillet i efteråret 2010 har været på meget højt niveau,
    ›og i 3-3 i Haderslev mod SønderjyskE var han ikke blot banens -
    ›men kampens bedste spiller. Han tog Santin i løbeduellerne
    ›hvergang, og havde et fortrinligt samarbejde med Antipas, hvor
    ›FCK så meget dårlige ud.

    Og hvor han samtidigt havde 110 % styr på Grønkjær. Jeg ser det som et rigtig fornuftigt køb. Der er meget mere end tonser i Johnny Thomsen. Sikker på han bliver et hit...

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #56
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    Endnu en spiller man godt kunne have set komme til FCK men havde håbet vi kunne have hentet en bedre spiller. Tror vi får en spiller som er sulten efter at prøve at vinde noget ligesom Johan A, den sult er god at have i truppen. Han ville have kunnet styrke vores konkurrenter betydeligt.

    Jeg tror ikke der er nogen tvivl om at dette betyder Pospech har meddelt klubben at han ikke ønsker at forlænge sin kontrakt.

    Jeg synes bestemt ikke at du på nogen måde sammenligne CV med Anders Bjerregaard. Menes ikke at kunne huske AB hente en eneste superligaspiller, det var ukendte spillere som blev hentet i hvad der vel kan betegnes som desperation. Ikke lige det jeg vil betegne 2 tilgange på frie transfers af spillere som har været inde omkring landsholdet.

  16. #57
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    Det har jo ikke en skid og gøre med at man forventer store internationale navne, ved da godt det er urealistisk. Men mener man bør hente spillere med bare en smule boldtalent. Der løber massere af spillere rundt i suppen, som er klar til at tørne ud for FCK, bengtson og bjelland er to af dem - fremadstormende talenter med et uforløst potentiale, det er sådanne spillere der skal hentes.

    Johnny t er en 28 årig arbejdshest, der allerede har fået det maksimale ud af sit talent. Det går bare ikke med disse typer i FCK, jævnfør Rooba og Saarinen.

  17. #58
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    God stabil gratis spiler der uden tvilv bliver bedre i FCK

    Men er ret sikker på CV har set en god Superliga spiller gratis og har slået til på en plads vi er tyndt besat, hvis han var købt som 1 valg havde han vel ikke kun fået 2 år ?? akkuarat som med Johan A syntes jeg.

    Tror Pospech forlænger 2 år også er det pludseligt et kanon køb syntes jeg!!

    CV bruger vores succes til at gøre truppen endnu større og bedre, men savner også en spiller der hæveoverliggeren men kommer han er det da et kanont vindue igen!!

    Endelig viser det vores økonomi ikke er så dårlig da f.eks vores løn kostner stiger markant i dette vindue.

  18. #59
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    ›Endnu en spiller man godt kunne have set komme til FCK men havde
    ›håbet vi kunne have hentet en bedre spiller. Tror vi får en
    ›spiller som er sulten efter at prøve at vinde noget ligesom Johan
    ›A, den sult er god at have i truppen. Han ville have kunnet
    ›styrke vores konkurrenter betydeligt.

    ›Jeg tror ikke der er nogen tvivl om at dette betyder Pospech har
    ›meddelt klubben at han ikke ønsker at forlænge sin kontrakt.

    ›Jeg synes bestemt ikke at du på nogen måde sammenligne CV med
    ›Anders Bjerregaard. Menes ikke at kunne huske AB hente en eneste
    ›superligaspiller, det var ukendte spillere som blev hentet i hvad
    ›der vel kan betegnes som desperation. Ikke lige det jeg vil
    ›betegne 2 tilgange på frie transfers af spillere som har været
    ›inde omkring landsholdet.

    BIF har længe haft et problem med for mange spillere på det samme middelmådige niveau, som alle mener de skal spille fast - det skaber disharmoni i truppen. I FCK har vi de senste mange år haft en stamme af ca. 15 spillere af høj, høj kvalitet supleret med udviklingsspillere, som er villige til at sidde fast på bænken. Med de seneste vinduers transferaktivitet risikerer vi at ende med en trup med 22 middelmådige superligaprofiler, som alle vil spille mere eller mindre fast, og det skaber disharmoni i truppen. En god bredde er godt at have, men der er en hårfin balance mellem en god bredde og en alt for stor trup som skaber disharmoni, og den balance mener jeg cv er ved at miste - BIF og Anders b er skræmmeeksemplet!

  19. #60
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009
    Indlæg
    229

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    Jeg hæfter mig ved den korte kontraktlængde på 2 år samt CV's ord:
    "Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen, siger sportsdirektør Carsten V. Jensen".

    Jeg tror derfor ikke, at han umiddelbart er tænkt til at indgå i startelveren.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 4 af 18 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 6: Oktober 2010
    By ougar in forum Transferforum
    Svar: 450
    Sidste Meddelelse: 18.01.11, 21:15
  2. Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 666
    Sidste Meddelelse: 03.08.10, 13:21
  3. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  4. Til- og afgange 2: Afgang harder
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 460
    Sidste Meddelelse: 17.12.09, 23:01
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •