Side 5 af 18 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 268

Emner: Til og Afgange 7: Vinter 2011

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011


    ›BIF har længe haft et problem med for mange spillere på det samme
    ›middelmådige niveau, som alle mener de skal spille fast - det
    ›skaber disharmoni i truppen. I FCK har vi de senste mange år haft
    ›en stamme af ca. 15 spillere af høj, høj kvalitet supleret med
    ›udviklingsspillere, som er villige til at sidde fast på bænken.
    ›Med de seneste vinduers transferaktivitet risikerer vi at ende
    ›med en trup med 22 middelmådige superligaprofiler, som alle vil
    ›spille mere eller mindre fast, og det skaber disharmoni i
    ›truppen. En god bredde er godt at have, men der er en hårfin
    ›balance mellem en god bredde og en alt for stor trup som skaber
    ›disharmoni, og den balance mener jeg cv er ved at miste - BIF og
    ›Anders b er skræmmeeksemplet!

    Nu avler succes jo mere succes, og det gør også at spillere er mere tålmodige. Man hører ikke spillere som Kim Christensen eller Thomas Kristensen brokke sig over deres tilværelse, de kender deres plads i hierakiet,og det virker til, at de er glade for at være med til den oplevelse det er at have den succes som vi oplever for tiden.

    I BIF er der sket det modsatte, og så er det netop som du siger, at der skabes disharmoni, men den skyldes i mine øjne mere deres mangel på succes.

    Jeg mener at sammenligningen mellem baby doc og CV er helt ved siden af.

    mvh Stephphen
    Fraværende

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    199

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    ›Det har jo ikke en skid og gøre med at man forventer store
    ›internationale navne, ved da godt det er urealistisk. Men mener
    ›man bør hente spillere med bare en smule boldtalent. Der løber
    ›massere af spillere rundt i suppen, som er klar til at tørne ud
    ›for FCK, bengtson og bjelland er to af dem - fremadstormende
    ›talenter med et uforløst potentiale, det er sådanne spillere der
    ›skal hentes.

    Jeg er meget enig i at der bør være unge spillere i truppen, men de skal jo også have nogen at læne sig op ad.

    Jeg synes dette transfervindue indtil videre har håndteret en fremtidig problematik ang. lederskab og kultur i truppen, på en ovenud tilfredsstillende måde.

    Alle 3 signings, virker som folk der kan blive "kulturbærere" (ledertyper eller hvad det nu skal kaldes), på hver sin måde. Professionelle, arbejdende, voksne mennesker som kan føre FCK videre fra de tab der meget snart kommer.

    Vi har på det sidste tabt mange af disse folk, f.eks. i Hjalte og Ulrik. Så har vi haft folk som Kvist til at tage over, men han er jo heller ikke hos os for evigt - faktisk kan han være væk meget snart.

    ›Johnny t er en 28 årig arbejdshest, der allerede har fået det
    ›maksimale ud af sit talent. Det går bare ikke med disse typer i
    ›FCK, jævnfør Rooba og Saarinen.

    Han er en fodboldspiller i hans bedste alder. Han har et rimeligt talent, men vigtigst af alt, tror jeg han er både professionel, sulten og har et arbejdsraseri der grænser til Linderoth's. Jeg synes ikke du umiddelbart kan sammenligne dette med Rooba og Saarinen.

    Selvfølgelig gælder det ikke 100% i fodbold, men jeg har altid ment at folk bør ansætte efter attitude og ikke talent.

  3. #63
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,534

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    ›Johnny t er en 28 årig arbejdshest, der allerede har fået det
    ›maksimale ud af sit talent. Det går bare ikke med disse typer i
    ›FCK, jævnfør Rooba og Saarinen.

    Ret skal være ret. Johnny Thomsen er ganske habil defensivt. Hans mangler er primært i det fremadrettede spil. Rooba og Saarinen var jo bare elendige.

  4. #64
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    174

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    I forhold til lønudgifterne kan der jo ske det at der ryger nogle af de spillere vi allerede har. Et tegn på dette kunne være at Jos allerede har fået tildelt rygnummer mens Absalonsen ikke har fået noget! Så mon ikke der ryger en midtbanespiller, det kunne være TK eller Saban, forhåbentlig ikke Kvist, som sikkert har fået et par tilbud fra udenlandske klubber!

    Jeg er iøvrigt tilfreds, lad os nu få forlænget med Pospech, afskibet et par spillere, evt. Santin hvis vi kan få en ordentlig pris og erstatning!
    Amsterdam Arena, uha det var stort......
    Bodymovin's Avatar

  5. #65
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    108

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    Jeg undrer mig, som flere andre, også over den skepsis der synes at være omkring de tre nyindkøb.

    Jos Hooiveld: Har personligt ikke hørt om ham, men efter hvad man kan læse rundt omkring lyder han til at besidde nogle af de kvaliteter vi vel har savnet siden Brede blev solgt, her tænker jeg specielt på evner i at føre bolden frem gennem midten. Er derudover blot 2 cm lavere, så man må formode han også er habil i luftspillet. Uden i øvrigt at forvente han er i Bredes klasse, det ville være unfair. Jeg mener derudover det er en rigtig fornuftig løsning med et halvt års leje i første omgang.

    Johan Absalonsen: CV's sædvanlige snak om spillere der er inde omkring det danske landshold synes jeg ikke nødvendigvis vidner om kvalitet, da jeg ikke tænker så højt om vores nuværende landshold. Jeg synes dog Absalonsen er en virkelig dygtig spiller. Hurtig, fin boldkontrol og sparketeknik. Virker på mig som en holdspiller, og en spiller der vil blive bedre af den interne konkurrence på holdet. Har formentlig ikke et niveau der helt når hverken Vingaards eller Grønkjærs, men ikke forfærdeligt langt fra, og vi har manglet en ekstra kantspiller udover de to og Bolaños, specielt med Grønkjærs skrøbelige fysik og mulige karrierestop in mente. Transferfri og i alle henseender en kanon signing imø, selvom det da er en smule irriterende at han har spillet et par år i Brøndby.

    Johnny Thomsen: Da jeg læste at Johnny Thomsen fra Sønderjyske var blevet udtaget til landsholdet, følte jeg bare at det understøttede mine lettere negative meninger om Morten Olsen og landsholdet generelt. Opfattede ham som en rimelig uskarp angriber, der dog havde fysik og hurtighed, og åbenbart var blevet omskolet til back uden at jeg lige havde hørt om det. Men begyndte herefter at lægge mærke ham. Specielt i en kamp mod os, husker desværre ikke lige hvilken, lukkede han fuldstændig ned for Grønkjær, der ellers prøvede alle de tricks han nu kan. Det er der altså ikke ret mange der kan! Han har nogle tekniske mangler og er selvfølgelig ikke lige så farlig offensivt som Pospech, men hvem er også det? Og er det i øvrigt det vi har brug for hvis der f.eks. ligger en lettere flyvsk Bolaños foran ham? Han virker til gengæld bomstærk defensivt, og kan ligesom Pospech spille samtlige minutter i samtlige turneringer over en hel sæson qua sin fysik. Igen, gratis.

    Som nogle debattører er inde på, tror jeg heller ikke man skal undervurdere vigtigheden af at spillerne har den rigtige mentalitet. Jeg tror faktisk det fylder en noget større del af arbejdet ifb. scouting end vi måske lige går og tror. Det synes jeg at disse indkøb viser med stor tydelighed. Dybt professionelle spillere, der arbejder for holdet og socialt vil indgå uden problemer i truppen. Ingen excentriske Farnerud/Djemba Djemba typer der virker til at føle sig "bedre end de andre", og deraf ikke lige tager det sidste tilbageløb.
    Sammenholdet i truppen er i mine øjne en af de mest væsentlige årsager til vores usædvanligt store succes i år, særligt i CL.
    Vil gerne undgå vamle vestegnske floskler, så vil ikke sige "de kemper for kleeben!", men det er tydeligt for mig, at de kæmper for hinanden.

    Alt i alt er jeg vældig tilfreds med disse 3 handler, jeg håber blot at vi ikke sælger nogen før til sommer. Jeg troede faktisk ikke vi ville hente noget som helst i dette vindue, men blot holde sammen på truppen. Det ville jeg også have været tilfreds med, skal det siges. Jeg synes ærligt talt der er en del fans der lige burde tænke sig om en ekstra gang når de overvejer deres forventninger til klubbens transfers...


  6. #66
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    ›Jeg hæfter mig ved den korte kontraktlængde på 2 år samt CV's ord:
    ›"Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre
    ›side af forsvaret
    , ligesom han er anvendelig længere
    ›fremme på banen, siger sportsdirektør Carsten V. Jensen".

    ›Jeg tror derfor ikke, at han umiddelbart er tænkt til at indgå i startelveren.

    Jeg tror ikke, du skal lægge for meget i CV's formulering i forhold til Pospechs fremtid. Da Pospech formentlig forhandler i disse dage, bliver han nødt til at komme med en så neutral udtalelse som muligt med udgangspunkt i, at Pospech i skrivende stund stadig er FCK-spiller. Hvis han sagde: "Pospech er formentlig tabt for os, så derfor har vi købt en ny højre back", ville det skabe en masse postyr.

    I øvrigt vil jeg lige minde om den tjekkiske artikel, Wilkens postede forleden: http://translate.google.com/translat...ici_mn&act=url

    Alt tyder på, at Pospech er væk senest til sommer, så det er oplagt at se Thomsen-indkøbet som en eller anden slags erstatning. Kontraktlængden er nok et udtryk for, at CV godt er klar over, at det ikke er Cafu, han har købt og vil se, om han kan klare sig på det her niveau. Mit ydmyge håb er, at vi ikke er færdige med at købe ind til højre back-pladsen (hvis Pospech som ventet ryger, forstås).
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #67
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    36

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    Efter min mening er indkøbene aldeles fornuftige - det er, som konstateret af mange andre, billige kvalitetskøb, der måske ikke hæver overliggeren, men styrker bredden og fremtidssikrer truppen på pladser vi kan gå hen og blive skrøbelige til sommer.

    En pointe jeg ikke har set taget in mente, er at vi står forud for et trænerskifte, og ville det ikke være hul i hovedet at gå ud og kaster 15-20 mil efter en spiller, vi rent faktisk ikke står akut og mangler? Istedet kan jeg se det fornuftige i at lægge lidt til side, så et nyt ansigt har mulighed for at sætte sit præg på truppen.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #68
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    Mener det er forkert at sige at man kun kan "hæve overliggeren" ved at købe spillere der forstærker start-11'eren! Jeg synes helt bestemt at overliggeren er blevet hævet med disse tre signings, da truppen, samlet set, er blevet gjort en hel del stærkere med deres ankomst.



    Dette betyder at:

    1) den daglige træning bliver af højere kvalitet, hvilket vil skabe synergi
    2) vi har nogle stærkere alternativer til at aflaste med
    3) der bliver tilført nyt blod til truppen, da alle tre må antages at være meget motiverede (af hver deres grunde)



    Og man kan jo vælge at se på den kvalitet der er tilført kontra den man mister:

    Jos > Larsson
    Absalonsen > Hjalte
    Thomsen > Danni Jensen



    En ekstra bonus er så at ingen af dem koster så meget som en rød reje (udover sign-on fees, selvfølgelig).
    Summa summarum: CV, dit dejlige menneske, du har gjort det igen!

  11. De følgende 11 brugere er enige:

  12. #69
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    ›Det har jo ikke en skid og gøre med at man forventer store
    ›internationale navne, ved da godt det er urealistisk. Men mener
    ›man bør hente spillere med bare en smule boldtalent. Der løber
    ›massere af spillere rundt i suppen, som er klar til at tørne ud
    ›for FCK, bengtson og bjelland er to af dem - fremadstormende
    ›talenter med et uforløst potentiale, det er sådanne spillere der
    ›skal hentes.

    ›Johnny t er en 28 årig arbejdshest, der allerede har fået det
    ›maksimale ud af sit talent. Det går bare ikke med disse typer i
    ›FCK, jævnfør Rooba og Saarinen.

    Du har da spillet lidt for meget manager, hvis du mener, at man ikke kan udvikle sig, blot fordi man er rundet 28. Og uha nej, han fylder 29 om godt en måned. Så begynder hans attributes snart at falde :-/

    Undskyld den lettere nedladende tone, men altså... Det er simpelthen ikke sådan tingene hænger sammen. For at tage et nemt eksempel, som allerede er nævnt, så kan vi hive Gravgaard frem i lyst. Ham signede vi som 27-årig, hvis jeg husker korrekt. Ham skrev vi med fordi han på rekordtid havde udviklet sig til en massiv forsvarer, og denne udvikling var vedvarende mens vi havde ham. Men det ene år er måske en verden til forskel? Thomsen kan sagtens lære et trick eller to.

    Nå, men uanset: Så tror jeg ikke, at Thomsen er tiltænkt en startplads - ihvertfald ikke right off the bat *Sidneyer den*. Han er nok mest tiltænkt som en brugbar gardering, der får mulighed for at bevise sig værdig til en startplads. Hvis dette ikke sker, så er det med stor sandsynlighed en skæbne, som den modne og fornuftige Johnny Thomsen har medregnet i sine vurderinger, inden han skrev under.

    Og lad os ikke engang hive fat i de sammenligninger der. Bedømmer man nu kun fodboldspillere udfra kriterierne dribleevner og arbejdshestedhed?

    ›BIF har længe haft et problem med for mange spillere på det samme
    ›middelmådige niveau, som alle mener de skal spille fast - det
    ›skaber disharmoni i truppen. I FCK har vi de senste mange år haft
    ›en stamme af ca. 15 spillere af høj, høj kvalitet supleret med
    ›udviklingsspillere, som er villige til at sidde fast på bænken.
    ›Med de seneste vinduers transferaktivitet risikerer vi at ende
    ›med en trup med 22 middelmådige superligaprofiler, som alle vil
    ›spille mere eller mindre fast, og det skaber disharmoni i
    ›truppen. En god bredde er godt at have, men der er en hårfin
    ›balance mellem en god bredde og en alt for stor trup som skaber
    ›disharmoni, og den balance mener jeg cv er ved at miste - BIF og
    ›Anders b er skræmmeeksemplet!

    ... Hvorfor er det, at folk til stadighed vil sammenligne FCK med Brøndby? Vi er mere attraktive end Brøndby. Det er attraktivt at sidde på vores bænk, når man befinder sig på "spille fodbold i Skandinavien"-niveau. Jeg tør smide en 20'er på, at ingen af vores tre foreløbne signinger har forventning om en startplads. Men de har - forhåbenligt - tro på egne evner og ambitioner om at kunne spille sig ind i varmen, eller i værste fald stå klar som fuldgod erstatning, skulle en fast spiller forlade klubben. Og jeg er også overbevist om, at hvis de skulle gå hen og vise sig middelmådige, men gerne vil have spilletid som tiden går, så finder man andre løsninger til dem. Dette har vi set før, med bl.a. Jesper Christiansen, Hjalte, Junior, Ailton, Nordstrand, Sionko, Würtz, etc. etc. Det er altså ikke et nyt fænomen, at man ind i mellem satser på spillere - der også personligt satser på klubben.

    Balance er bestemt et nøgleord, hvad trup- og personhåndtering angår. Men med de forestående afgange der uden tvivl kommer, så synes jeg, at det giver mening, at lappe disse huller? Og så endda med 2 gratis spillere *Laver bølgen for CV*

    Og lad os så i øvrigt lige fastslå: Det lader ikke til, at synderligt mange SL-brugere har så meget indsigt i, hvilket niveau de tre nye ligger på. Johnny Thomsen har folk ikke holdt så meget øje med, og det bliver spændende hvad han kan formå på et stærkt hold, Absa var en profil, faldt sammen med OB og blev senere skadet (hvis han vender tilbage til fordums form, så er han bestemt en god signing) og Hooiveld er et helt uskrevet blad. Jeg kommer ikke selv med nogen som helst garantier vedr. de enkeltes kvaliteter og anvendelighed (Det lærte jeg, da jeg holdt fast i, at Larsson var 'the shit'), men skal vi nu ikke give dem en chance, INDEN vi stempler dem som "middelmådige". Og at sammenligne med Saarinen er direkte tarveligt!

    OG! (Ja, der er mere) Plz, ikke flere sammenligninger med Brøndby? Vi har i den sidste årrække udvist fremragende sportslig strategi, mens Jehova Stadion næsten burde overtage øgenavnet 'Arken', for nøj hvor har det sejlet for dem.

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #70
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    ›Og man kan jo vælge at se på den kvalitet der er tilført kontra den man mister:

    ›Jos > Larsson
    ›Absalonsen > Hjalte
    ›Thomsen > Danni Jensen


    Uden at forholde mig til, om de tre signings er gode, vil jeg godt sætte spørgsmålstegn ved dit regnestykke. Vi ved ikke, hvad facit ender med at blive, men man kunne også stille det sådan her op:

    Jos > Larsson, Zanka eller Antonsson
    Absalonsen > Grønkjær til sommer
    Thomsen > Pospech nu eller til sommer
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. #71
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    ››Og man kan jo vælge at se på den kvalitet der er tilført kontra den man mister:
    ››
    ››Jos > Larsson
    ››Absalonsen > Hjalte
    ››Thomsen > Danni Jensen
    ››

    ›Uden at forholde mig til, om de tre signings er gode, vil jeg
    ›godt sætte spørgsmålstegn ved dit regnestykke. Vi ved ikke, hvad
    ›facit ender med at blive, men man kunne også stille det sådan her
    ›op:

    ›Jos > Larsson, Zanka eller Antonsson
    ›Absalonsen > Grønkjær til sommer
    ›Thomsen > Pospech nu eller til sommer


    Jeg vælger at være optimist og tro at:

    1) Zanka bliver her frem til sommer og at Sölvi til dén tid gerne skulle være klar og indspillet på holdet
    2) Antonsson bliver her en kontraktperiode længere
    3) Absalonsen ikke kun er købt som backup for Grønkjær, men også for Vingaard, som vel nærmest allerede sidder på dén venstrekant
    4) Thomsen er købt som backup for Pospech (hvis han forlænger) eller for en ny offensiv back à la Pospech, som man i så fald henter til sommer

  16. #72
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    248

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    ››Fint køb. Johnny Thomsen kan spille højre back, defensiv midt og
    ››højre kant, og han har en meget stor lunge kapicitet. De kampe
    ››han har spillet i efteråret 2010 har været på meget højt niveau,
    ››og i 3-3 i Haderslev mod SønderjyskE var han ikke blot banens -
    ››men kampens bedste spiller. Han tog Santin i løbeduellerne
    ››hvergang, og havde et fortrinligt samarbejde med Antipas, hvor
    ››FCK så meget dårlige ud.

    ›Og hvor han samtidigt havde 110 % styr på Grønkjær. Jeg ser det
    ›som et rigtig fornuftigt køb. Der er meget mere end tonser i
    ›Johnny Thomsen. Sikker på han bliver et hit...

    Helt enig, husker tydelig hvordan Johnny Thomsen gang på gang stoppede Gronk i denne kamp.

    Elsker Pospech og håber han forlænger, men Johnny Thomsen skal være velkommen.
    ~ Kun døde fisk flyder med strømmen ~

    Skal I bruge et mål, siger du?? Et vigtigt et?`Bare rolig: Vi sender Allbäck, han scorer altid, når det kræves.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #73
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,539

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    Kan godt være det er muligt at udvikle sig som 28-årig, men så udvikler man altså nogle af de kompetencer man har i forvejen. Tonser Johnny bliver aldrig en spillende back med offensive kvaliteter, heller ikke om han kunne spille til han var 40. Så din pointe er helt i skoven. Jeg mener ganske enkelt ikke at hans fodboldmæssige profil passer til en backplads i FCK, dertil er hans boldomgang for ringe.

  19. #74
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    88

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    Prøv at tænke på, at følgende spillere kan være væk til sommer

    Wendt - kontraktudløb - 100% sikkert

    Antonson, Grønkjær og Pospech - kontraktudløb - 50% risiko

    Meget varme på markedet
    William Kvist, Mathias Zanka Jørgensen, Dame N'Doye

    Varme på transfermarkedet
    Vingaard, Wiland

    For god til at spille mange år i FCK
    Claudemir

    Skal sælges senest til sommer, hvis klubben vil tjene på dem
    Morten Nordstrand, Ceasar Santin, Thomas Kristensen.

    Realistisk set er 5-6 spillere væk til sommer, 2/3 med kontraktsudløb og 2/3 bliver solgt, det er da derfor mere end rettidigt omhu at CV ser efter erstatningen over alt, og godt købmandskab at han henter dygtige transferfri spillere der hvor han kan, så de transferpenge der er til rådighed kan bruges
    til at hente spillere på øverste hylde. Ligenu virker CV forudseende og meget kompetent

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #75
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Til og Afgange 7: Vinter 2011

    Absalonsen > Grønkjær til sommer
    Jeg forstår ikke hvis Grønkjær stopper til sommer. Hvis han ikke bliver skadet og spiller i foråret, så kan han vel lige så godt tage efteråret med også. Sommerpausen er nogle få uger.

    Næ, så ville jeg sgu hellere tage efteråret med, og så slutte inden den kedelige vinter-opstartstræning. Man lad os se hvor længe han holder formen og motivationen.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  22. De følgende 2 brugere er enige:

Side 5 af 18 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 6: Oktober 2010
    By ougar in forum Transferforum
    Svar: 450
    Sidste Meddelelse: 18.01.11, 21:15
  2. Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 666
    Sidste Meddelelse: 03.08.10, 13:21
  3. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  4. Til- og afgange 2: Afgang harder
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 460
    Sidste Meddelelse: 17.12.09, 23:01
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •