Side 1 af 30 123411 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 450

Emner: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt?

    Ja, vi har en tråd om de seneste par gummisko du har købt så hvorfor ikke en tråd om den sidste nye Gadgets/Gear/Elektronik du har erhvervet dig.



    Da jeg selv lige er blevet Imac ejer ligger jeg ud med denne herlige Imac.





    21.5-inch: 3.2GHz

    3.2GHz Intel Core i3
    1920-by-1080 resolution
    16GB (two 8GB) memory
    1TB hard drive1
    8x double-layer SuperDrive
    ATI Radeon HD 5670 with 512MB
    Sidst redigeret af Stilltripping : 12.02.13 kl. 18:37

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    God idé med denne tråd, hvem går også i gummisko anyway?! :)

    Nå, men efter mit elskede Forerunner 305 afgik ved døden har jeg netop investeret i den nyere (og dyrere) model 310XT. Jeg skal vænne mig til den noget anderledes rem, men ellers er det lækkert med længere batteritid, mere præcis GPS og nå ja, så er der fancy BLÅT lys istedet for det håbløst forældede GRØNNE lys i displayet når det er mørkt.



    Garmin Forerunner 310XT
    Købt: 5/1-11 for 2 395,- hos pulsure.dk
    Sidst redigeret af rmjdk : 20.01.11 kl. 10:16
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    Det er godt nok en måneds tid siden, men det er trods alt det seneste køb.



    Logitech Squeezebox Touch. Og jeg er overordentligt tilfreds!

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    726

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    Denne motherfucker


  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?



    (Ikke præcis den model, men tilsvarende)

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    8

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?


    Amazon Kindle

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    647

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    Glimragende tråd.

    Kunne man opfordre til, at de mere obskure ting blev introduceret af skribenten, så vi andre ved hvad hulan det skal bruges til.
    The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss.
    -Douglas Adams
    Hicks's Avatar


  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,498

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    ›Glimragende tråd.

    ›Kunne man opfordre til, at de mere obskure ting blev introduceret
    ›af skribenten, så vi andre ved hvad hulan det skal bruges til.

    Og kunne folket evt. oplyse om hvor tingene er købt, og til hvilken pris. Jeg ved intet om teknik, men f.eks. Q's squeeze er meget spændende i min analoge verden...

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #9
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    Ligesom Q, så er det en lille måneds tid siden jeg gjorde mit sidste indkøb i denne genre. Og det blev denne:

    Canon IXUS 1000HS.



    Jeg skulle udskifte min gamle IXUS 850 og jeg købte derfor denne IXUS 10 års jubilæumsmodel hos foto-fun.dk



    Mvh
    Kasper

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    Den her

    .. som midlertidig erstatning for min iPhone, der er sendt til reparation. Den koster 269 kr. uden abonnement, har lommelygte og talende ur, og er lige til at lukke op og s.... i.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    .. som midlertidig erstatning for min iPhone, der er sendt til reparation. Den koster 269 kr. uden abonnement, har lommelygte og talende ur, og er lige til at lukke op og s.... i.
    Du kan da så glæde dig over (antager jeg) at du ikke har en iPhone 4, som benytter micro-simkort. Så havde du nemlig bare måtte leve uden din mobil indtil den var fikset :-)

    Jeg har ikke købt den for nyligt, men jeg viser den aligevel, fordi jeg er så glad for den:

    En Slingbox Pro



    Den sender mit TV-signal og signalet fra min harddiskoptager ud på nettet, så jeg kan se det på min mobil-tlf eller computer. Dvs jeg kan følge f.eks. FCKs kampe hvor som helst og uanset hvilken kanal kampen vises på. Jeg kan sætte harddiskoptageren til at optage et program fra min mobil. Jeg kan bruge min mobil som fjernbetjening, hvis jeg ikke gider rejse mig fra sofaen og lede efter remoten :-) Det er rent ud sagt pisse smart.

    Jeg har købt den på Amazon. Den koster 170£. Hvis man kan undvære tv-tuner delen, og nøjes med at tilslutte et enkelt apparat (og så benytte apparates tuner), så kan man købe en Slingbox Solo, som er noget billigere.

    Der er den begrænsning, at kun en afspiller/person kan benytte slingboxen ad gangen. Hvis min bror sidder og ser spansk fodbold via min slingbox, så er jeg nødt til at sparke ham af, hvis jeg selv vil benytte den også. Den begrænsning er nødvendig for at overholde diverse copyright regler. Man må jo ikke bare streame tv ud på nettet til alle.

    Og så er den - som billedet viser - grimmere end grim og plastikagtig. Så den skal helst gemmes godt væk :-) Og den kræver en fornuftig upload-hastighed på din netforbindelse, hvis du vil streame til internettet. Jo bedre hastighed, jo bedre billedkvalitet. 2MBit upload er anbefalelsesværdigt. Indenfor hjemmets 4 vægge benytter den bare lokalnettet. Der er internet-forbindelsen ligegyldig.

    Men alt i alt en dims jeg varmt kan anbefale :-)

    ougar
    Sidst redigeret af ougar : 20.01.11 kl. 14:31
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    271

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    Nu nævner du at du har købt den uden tuner. Hvad kræver det af TV'et (eller set-top-boxen?) for at kunne outputte tv-signalet til boxen?

    Mvh Ask, der stærkt overvejer at investere i sådan en, da diverse danske tv-streaming til telefon-tjenester er til at lukke op og skide i.

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    Nu nævner du at du har købt den uden tuner. Hvad kræver det af
    TV'et (eller set-top-boxen?) for at kunne outputte tv-signalet
    til boxen?
    De kører vel komponent.

    Mvh Ask, der stærkt overvejer at investere i sådan en, da diverse
    danske tv-streaming til telefon-tjenester er til at lukke op og
    skide i.
    Ditto, men af en lidt anden grund - én ting er jo at streame signalet fra sådan en fætter ud på WWW, hvilket i sig selv kan være en fin feature.

    Men jeg har et ledigt tv-stik lige ved siden af min router, jeg har tænkt mig at sætte HD Pro-udgaven til - så kan fruen se Hollywoodfruer på sin Mac uden at monopolisere tvet. Ligesom toiletbesøg får en ny udmærket underholdningsdimension!
    Mvh,
    Bopa

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    Nu nævner du at du har købt den uden tuner. Hvad kræver det af TV'et (eller set-top-boxen?) for at kunne outputte tv-signalet til boxen?

    Mvh Ask, der stærkt overvejer at investere i sådan en, da diverse danske tv-streaming til telefon-tjenester er til at lukke op og skide i.
    Jeg har nu købt PRO udgaven med tuner. Den har dog vist fået en digital tuner i dag. Min er kun med analog tuner, hvilket er ret irriterende.

    Men ellers så slutter du bare en set-top-box til den med scart/component/composite/svhs. Dvs på samme måde som du ville tilslutte dimsen til dit fjernsyn (dog ikke hdmi). Og du kan godt tilslutte både fjernsynet OG slingboxen. Hvis din "dims" ikke har flere udgange, så er alle indgangene på slingboxen "pass-through" indgange med tilsvarene udgange. Jeg har f.eks. tilsluttet min YouSee box med HDMI til fjernsynet og med component til min slingbox og med scart til min harddiskoptager, og det virker fint med 3 udgange i brug på en gang.

    Du kan (som regel) ikke slutte fjernsynet til slingboxen. Det kræver at dit fjernsyn har en udgang. Det er ikke så mange, der har det. Fjernsyn har oftere brug for indgange end udgange. Det ville jo så også betyde, at dit fjernsyn skulle være tændt, og vise samme kanal som du så på slingboxen.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    79

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    Jeg har nu købt PRO udgaven med tuner. Den har dog vist fået en
    digital tuner i dag. Min er kun med analog tuner, hvilket er ret
    irriterende.
    Så vidt jeg ved findes den ikke i nogle udgaver med support for danske tv-signaler. Dvs. den findes hverken med dansk DVB-T tuner eller DVB-C tuner. Desværre. Derfor nøjes jeg med min SlingBox Solo, som dog er nød til at stå ovenpå min SetupBox fra YouSee.

    Men for at holde tråden på sporet så har jeg lige købt denne:

    http://www.mcc-shop.com/mcc-Smoking-Pipe-Kit/en

    En slags bong til at let-røge madvarer med. F.eks. har jeg tænkt mig at lave røget mayonnaise og røgede kammuslinger en dag i nærmeste fremtid.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 30 123411 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 22.03.23, 13:27
  2. Hvilken spilletrøje har du senest købt?
    By Don J. in forum De lange linier
    Svar: 152
    Sidste Meddelelse: 19.06.10, 10:22
  3. Solbriller: Hvilket par har du senest købt?
    By GatoConBotas in forum Diverse
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 04.06.09, 09:58
  4. Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 29.03.04, 19:48
  5. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 29.03.04, 07:46

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •