Side 25 af 30 FørsteFørste ... 1522232425262728 ... SidsteSidste
Viser resultater 361 til 375 af 450

Emner: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt?

  1. #361
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Diverse hjemme automation-dimser

    Det var ved at være tid til at bygge ny computer og endelig troede jeg, at de sidste dele ankom, så jeg kunne få det samlet og så mangler det vigtigste selvfølgelig for at jeg kunne få det op og køre... nemlig strømforsyningen. Den eneste del jeg ikke bare kunne tage fra min gamle computer for at få resten op og køre, da den ikke har 2 x 8 pins til grafikkortet. Og jeg fik så at vide, da jeg kontaktede sælger, at den er i restordre og først kommer engang i august skønt den stod som værende på lager, da jeg bestilte for 10 dage siden. ><

    20170719_150049.jpg


  2. #362
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Diverse hjemme automation-dimser

    Jeg skal en tur til Borneo og ned og kigge på nogle kæmpe grotter, så jeg blev nødt til at købe den kraftigste lommelygte man kan få for penge. Et ordentlig drøn på 32 000 lumen, til sammenligning er normale kraftige lygter i handel et sted mellem 500 - 800 lumen.

    Er det nødvendigt? Ikke det mindste. Er den awesome og blæser alle andre lygter af banen? I en sådan grad at det fatter man ikke!

    http://www.imalent.com/Item/Show.asp?m=2&d=205




    http://uk.youtube.com/v/Zn5OymTRDeI
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  3. De følgende 9 brugere er enige:

  4. #363
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Diverse hjemme automation-dimser

    Har lige upgradet til iZotope RX7 Advanced, og hvor er det software bare blevet bedre og bedre, siden jeg startede med RX4 for mange år siden............






    Før i tiden tog det en krig at rense dårlige, eller ødelagte lydoptagelser. Nu smider man de dårlige filer over i RX7, og får i en ruf renset eller ligefrem restaureret filer, som var dømt til at udgå af en produktion. Med RX7 kan jeg redde 99% af alt materiale. Det software er for vildt.

    Tag en tur her, og se hør hvad man kan gøre med dårlig eller ødelagt lyd. 100% supernørderi :)

    https://www.izotope.com/en/products/...t/rx/post.html
    Sidst redigeret af jak : 29.09.18 kl. 10:42
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #364
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Diverse hjemme automation-dimser

    Jeg har fået en iPhone 7, som er låst og jeg har ikke koden til den. Er der nogle, der har erfaring med at låse en sådan op? Jeg er ikke interesseret i indholdet på telefonen, jeg vil bare gerne kunne forære den til min svigerfar.

  7. #365
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Diverse hjemme automation-dimser

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg har fået en iPhone 7, som er låst og jeg har ikke koden til den. Er der nogle, der har erfaring med at låse en sådan op? Jeg er ikke interesseret i indholdet på telefonen, jeg vil bare gerne kunne forære den til min svigerfar.
    Det kan du gøre ved at gendanne enheden.
    https://support.apple.com/da-dk/HT204306
    Øvre C'er

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #366
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Diverse hjemme automation-dimser

    Mange tak!

  10. #367
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Diverse hjemme automation-dimser

    Arousor fra Empirical Labs



    Bedste Compressor plug-in jeg nogensinde har ejet....

    Hvis man forstår hvad en compressor er og ikke mindst hvor godt de kan lyde, er der ingen tvivl: Arousor

    Det er en schweitzer kniv indenfor kompression.......



    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  11. #368
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Diverse hjemme automation-dimser

    Sådan en latterlig dims her. Kald den for Apples 100-kroners gebyr for at tabe sine in-ears på et fortov et sted. Røvhuller!


  12. #369
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Diverse hjemme automation-dimser

    Er der nogen, der kan anbefale en god minihøjtaler, som er rejsevenlig? Hvor får man mest for pengene?

    Den skal bruges til at afspille musik fra min iPhone denne sommer (i sommerhus og på hotelværelse).

  13. #370
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Diverse hjemme automation-dimser

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Er der nogen, der kan anbefale en god minihøjtaler, som er rejsevenlig? Hvor får man mest for pengene?

    Den skal bruges til at afspille musik fra min iPhone denne sommer (i sommerhus og på hotelværelse).
    Jeg har til dato endnu ikke oplevet en Bluetooth højttaler, i samme størrelse, der lyder ligeså godt som Bose Soundlink Mini 2. Der findes modeller der kan spille højere, men ikke bedre. Som med alt andet Bose laver, er der nemlig dejlig fyldig bass i til trods for den beskedne størrelse.

    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  14. #371
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Diverse hjemme automation-dimser

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Jeg har til dato endnu ikke oplevet en Bluetooth højttaler, i samme størrelse, der lyder ligeså godt som Bose Soundlink Mini 2. Der findes modeller der kan spille højere, men ikke bedre. Som med alt andet Bose laver, er der nemlig dejlig fyldig bass i til trods for den beskedne størrelse.
    Tak for anbefalingen, men det ser ud til, at den er udgået. :)

  15. #372
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Diverse hjemme automation-dimser

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Er der nogen, der kan anbefale en god minihøjtaler, som er rejsevenlig? Hvor får man mest for pengene?

    Den skal bruges til at afspille musik fra min iPhone denne sommer (i sommerhus og på hotelværelse).
    Ultimate Ears laver nogle solide BT speakers.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    MSP

  17. #373
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Diverse hjemme automation-dimser

    Citat Oprindeligt indsendt af SALT Se meddelelser
    Ultimate Ears laver nogle solide BT speakers.
    Som SALT nævner laver UE nogle ganske udmærkede nogen - de er bla. også vandtætte hvilket kan være meget smart på farten. Men lydmæssigt når de (desværre) ikke Bose Soundlink Mini 2 til sokkeholderne.

    Den kan købes på bla. Amazon https://www.amazon.de/Bose-SoundLink.../dp/B00X9XD1LK

    Jeg har selv købt sådan et cover+taske til den, fylder ikke alverden https://www.amazon.de/ECO-FUSED-Trag.../dp/B017107YQO
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  18. Den følgende bruger er enig i dette:
    MSP

  19. #374
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Diverse hjemme automation-dimser

    Har lige givet datter en JBL Charge 4, og jeg må sige at jeg er overrasket over hvor godt den lyder, alt taget i betragtning.

    Den har en række fordele: God bas, kan bruges som batteribank, så du kan oplade din telefon fra højttaleren, vandtæt(afvisende), fylder ikke for meget, du kan linke 100 stk hehe - nå ja, og så prisen omkring kr. 1.000.
    Jeg synes det er et fund.

    https://dk.jbl.com/baerbare/JBL+CHARGE+4.html
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #375
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    120

    Re: Diverse hjemme automation-dimser

    Creative iRoar er meget ofte på tilbud til halv pris = 100 øvro, hvilket gør det til en billig og god deal. Købte verision 1.0 for 4-5 år siden for at overdøve bif-svinene og deres Jump i omklædningsrummet. Det virkede og virker stadig..

    https://en.creative.com/p/speakers/creative-iroar-go

    God bas, Splash-proof og lækkert design som en en mursten i vægt og mål. Snildt 20 timer i en opladning, bruger den desuden som PC speaker normalt. Og så har den en roar-knap som har samme funktion som de gode gamle MEGA Bass knapper i div ghettoblasters :) Tryk på denne knap for mere og bedre lyd...javel ja.


  22. Den følgende bruger er enig i dette:
    MSP

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 22.03.23, 13:27
  2. Hvilken spilletrøje har du senest købt?
    By Don J. in forum De lange linier
    Svar: 152
    Sidste Meddelelse: 19.06.10, 10:22
  3. Solbriller: Hvilket par har du senest købt?
    By GatoConBotas in forum Diverse
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 04.06.09, 09:58
  4. Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 29.03.04, 19:48
  5. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 29.03.04, 07:46

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •