Side 12 af 30 FørsteFørste ... 2910111213141522 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 450

Emner: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt?

  1. #166
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt?

    Citat Oprindeligt indsendt af Martin CX Se meddelelser
    Jeg har nu bestilt sådan en lille sag, som afløser for min mursten af et spejlrefleks:

    (Dog kun i et enkelt eksemplar)
    Apropos det, så har jeg just købt Canon Powershot S100 formedelst 419$ hos BHPhoto.
    http://www.cameralabs.com/reviews/Canon_PowerShot_S100/




    Nok det bedste Canon IXUS-size kamera jeg har haft indtil videre. På det store hjul rundt om linsen kan man f.eks. vælge blænde, lukkertid, forudbestemt brændvidde (24, 28, 35, 50, 85, 100 og 120mm). Eneste anke pt. er pop-up flash'en der sidder et uhensigtsmæssigt sted når (hvis) man tager billeder der kræver flash.
    I forhold til dens forgænger S95, er der nu bl.a. indbygget GPS til geo-tagging og mulighed for at optage video i 1080P.


    Mvh
    Kasper
    Sidst redigeret af Caligula76 : 29.02.12 kl. 21:24

  2. #167
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    594

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt?

    Jeg har også været ude og købe kamera, et Sony Nex 5K

    Latteren forstummer minut for minut,
    lyset er gået kemien er brudt,
    færdsel på græsset er strengt forbudt,
    for vi nærmer os endnu en vinter.
    Lundberg_aus_Lolland's Avatar

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #168
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,816

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt?

    Og vi fortsætter med motionsgadgetserne

    Jeg ville flytte den gamle simple cykelcomputer fra min gamle racercykel over til den nyindkøbte racercykel, men det kunne åbenbart ikke lade sig gøre uden jeg kom til at knække en plasticdims der holdt sensoren fast. Og når man også har opgraderet cyklen, så kan man lige så godt også opgradere cykelcomputeren :-) Så det blev noget af det bedste man kan få en Garmin Edge 800



    Den indeholder udover basic funktionerne Hastighed, distance, gennemsnitshastighed osv. Både pulsmåler, kadencemåler, barometrisk højdemåling, gradientmåling og ikke mindst satellitnavigation med touchscreen og mulighed for at man kan planlægge sine ture hjemmefra, så man kan køre udenom de mest befærdede veje også i områder man ikke kender så godt. Mulighed for at køre mod sig eller andre på uploadede ruter. Og mulighed forskellige træningsprogrammer

    Mere her: http://www.dcrainmaker.com/2010/08/g...irst-look.html

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #169
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt?

    Seneste investering er blevet en Logitech S715i som leverer overraskende god lyd og dyb bas, til den forholdsvis lave pris og gode mobilitet.


  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #170
    martinpagh er offline Martin Pagh Ludvigsen, CA
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    147

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt?

    Har lige fået en datter, og i den forbindelse besluttede jeg mig for at give mig selv sådan en fætter her i fødselsgave:



    Jeg har gennem længere tid udviklet mere og mere lede mod at spille alt andet end helt simple spil på iPhone og Android, så en dedikeret spilplatform som PS Vita er en KÆMPE forbedring. Scion var så flinke at sponsorere Motorstorm RC til alle i USA, og derudover har jeg spillet et par af mine gamle PSP-spil og investeret i et par småspil. Er ikke helt sikker på, hvad det første fuldprisspil skal være, men Fifa ligger rigtig lunt i svinget. Det er vildt skægt at spille med kombinationen af analoge sticks og den berøringsfølsomme flade bagpå.

  9. #171
    MaQ er offline - Representin' N'Bronx -
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    642

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt?

    Kæresten havde en Apple TV version 3, der udkom i fredags, med hjem fra New York.

    Af nye features skal det primært nævnes, at den nu kan afspille i 1080p og ikke kun som tidligere 720p. Der er derudover et forbedret interface og en række nye plug-ins.

    Det spiller indtil videre ganske fint. Særligt Airplay og skærmspejling fra iPhone er et hit. Som nævnt tidligere i tråden er jeg ved at rippe dvd-samlingen og har derfor set særligt frem til at modtage denne lille sag. Nu skal der købes en god NAS-server (for skattepengene, som kommer mandag) og så er opsætningen i stuen nærmest komplet (en Mac Mini er dog fortsat en ønsket tilføjelse til set-up'et).


  10. #172
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt?

    Så blev det tid til at erstatte mit 4 år gammelt Garmin Forerunner 405 GPS Løbetur, med den nyeste top model fra Garmin.

    Garmin Forerunner 610.






    For de nysgerrige er der meget mere information om uret lige her:

    http://www.dcrainmaker.com/2011/04/g...th-review.html
    Yo Mac!

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #173
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt?

    Citat Oprindeligt indsendt af Maarum Se meddelelser
    Nyt TV: Samsung ue46d8005. Her et kæmpebillede af dyret:



    Der er millioner af anmeldelser på nettet og nørder på Youtube, der pakker kasser ud og klikker på alt. Så jeg vil nøjes med at smide de fem ting, der falder mig mest umiddelbart ind her ca. en måneds tid efter købet:

    1) Det er pænt. Designet er så vellykket, at jeg på trods af at være gået fra 37" til 46" har fået et lettere og mere elegant TV hængende.

    2) Lydkvaliteten er overraskende god. Det havde jeg ikke ventet, nu hvor skærmen er blevet så meget fladere.

    3) Smart-TV konceptet holder helt klart. Men gevinsten er jo ikke større end, hvad leverandører af software kan overskue. Og her er Yousee LANGT bagud. Hvornår kommer den app, der erstatter Samsungboksen, så man fx. kan spole tilbage!?

    4) 3D-billedet er fantastisk flot og vellykket. Brillerne er seje og med bluetooth og hvad ved jeg. Men dem får vi aldrig brugt, så de ligger nu 1landet sted i skabet og kommer næppe frem igen.

    5) Man kan bruge sin iPhone eller android som fjernbetjening. Smart når der skal skrives tekst.


    Alt i alt er jeg ganske lykkelig for fjernsynet :o)
    Så bliver billedet lige gentaget - Skulle gerne modtage ovenstående Mandag (-:

  13. #174
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt?

    Nu hvor Ipad 3 (Eller "The New Ipad!) er på gaden, er priserne på Ipad 2 faldet en del og derfor var det nu tid til den næste Apple
    gadget:

    Ipad 2, Wifi+3G - 64 GB

    Yo Mac!

  14. #175
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt?

    Panasonic 55" VT50 plasmatv:

    TX-P55VT50Y-HiRes-Image__Image--[1]((Europe))-1WebA1001001A12C29A62211A22876.jpg

    http://www.panasonic.dk/html/da_DK/P...300/index.html

    Stort set umuligt at finde en anmeldelse hvor ordet "reference" ikke indgår. Og det passer :)

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #176
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt?

    Fodbold EM = Tid til nyt TV + Udstyr!

    Samsung UE46ES6710 46 " 3D



    Samsung BD-D8200N Blue-Ray Harddisk optager




    Appel TV - 3 version - 1040P

    Sidst redigeret af Stilltripping : 02.04.15 kl. 09:16
    Yo Mac!

  17. #177
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt?


    .
    Er lige blevet leveret. Super fed so far, eneste minus er, at den faktisk er mere blå-lilla end sort. Men who cares - jeg er ikke apple fanboy, så det ydre betyder ikke alverden :-)

  18. Den følgende bruger er enig i dette:
    MZ

  19. #178
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt?

    Det seneste køb er kke en gadget som sådan, men den indeholder da elektronik:
    En watchwinder
    . Jeg fandt den til 750.- eks. moms, inkl. levering.
    Jeg fortrød dog en lille smule efter købet, da jeg pt. har to mekaniske ure med automatisk optræk og gerne snart vil have et tredje. Så winderen måtte ellers gerne have plads til minimum ét ur til.


    Mvh
    Kasper
    Sidst redigeret af Caligula76 : 15.08.12 kl. 23:54

  20. #179
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt?



    En opgradering af min gamle Mindstorm, som jeg ikke længere kan få til at spille med Windows. Nu skal der for alvor leges igennem... :-)

    På 40% Lego tilbud i Bilka, hvilket vil sige 1.500 i stedet for 2.500. Bilkas årlige Lego-udsalg kan klart anbefales :-)

    Så kan jeg sgu da lave min egen WatchWinder, hvis det skal være...

    ougar
    Sidst redigeret af ougar : 17.08.12 kl. 12:28
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #180
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt?

    Jeg har forresten også lige købt sådan en:



    En Raspberry Pi.

    Eller jeg købte den tilbage i april, men jeg har først fået den nu :-) En meget lille linux-computer med det hele til 35$, som bl.a. kan afspille 1080p video, så man kan bruge den som en mikro-medieafspiller, eller lave hygge elektronik-leg med de GPIO (general purpose input output) pins der er på den. Eller lave et interface, så jeg kan få mine gamle "The Arcade" Amiga/C64 joysticks til at virke, som en gut lige har postet en historie om. Så skal den bare lige tunes lidt, så man kan køre Amiga-emulator og Kick Off på den. Mulighederne er uendelige :-)

    Det skal blive sjovt at lege med den. Næste skridt er at købe en ny og forhåbentlig virkende bluetooth-dongle til den, så den kan snakke sammen med min Lego Mindstorm :-)

    Så mangler jeg bare tid til at lege... Men drømmene er der jo ikke nogen, der kan tage fra en.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  23. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 22.03.23, 13:27
  2. Hvilken spilletrøje har du senest købt?
    By Don J. in forum De lange linier
    Svar: 152
    Sidste Meddelelse: 19.06.10, 10:22
  3. Solbriller: Hvilket par har du senest købt?
    By GatoConBotas in forum Diverse
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 04.06.09, 09:58
  4. Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 29.03.04, 19:48
  5. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 29.03.04, 07:46

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •