Side 15 af 30 FørsteFørste ... 51213141516171825 ... SidsteSidste
Viser resultater 211 til 225 af 450

Emner: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt?

  1. #211
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    87

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg vil vove den påstand af de er af bedre kvalitet. Avenue er i mine øjne en klodset cykel. Du kan ikke få en ordentlig cykel til 3.000 kr., og Fiji kan du fx ofte købe på nettet i Tyskland til under 4.000 kr., og så får du en meget bedre cykel. De tre jeg nævner vil holde længere og køreglæde vil være større.

    I sidste ende handler det dog om, at du er tilfreds, og hvis du er fint tilfreds med en Ebsen til 3.000 kr., så er det den du skal ha'.
    OK, tak for info.
    Jeg fik dog aldrig svar på mit første spørgsmål: Ved du om Ebsen er samme kvalitet som MBK og Kildemoes?

  2. #212
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    22

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    Generalt må man sige at, når man køber cykel, så passer pris og kvalitet så nogenlunde. Det gælder alle standad mærker.
    Jeg har af en cykelhandler så fået at vide, at 'danske' cykler fx Kildemose ikke ruster lige så hurtigt som andre, da vi bruger meget mere salt end i andre lande, og det er de pruceret efter. Samt at der faktisk ofte er lidt mere salt i luften da vi er omgivet af havvand. Om dette passer ved jeg ikke.

  3. #213
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Gulddrengen Se meddelelser
    ...Ved du om Ebsen er samme kvalitet som MBK og Kildemoes?
    Nej, i forhold til billige(re) cykler er jeg ikke et sandhedsvidne, men for ca. 1,5 år siden spurgte jeg min cykelpusher, hvad den der single speed Ebsen kan (formentlig den samme, som du har set på i en 2013-udgave (?)), og han vendte det hvide ud af øjnene og svarede: "Vi skal bare af med dem. Det er noget hø.". Den kostede vist 2.995 kr. den gang. Jeg har derfor svært ved at tro andet, end at MBK og Kildemoes MÅ være af bedre af kvalitet end Ebsen. Men jeg ved det ikke.

    Hvis jeg var mig i din situation, ville jeg tage rundt og stille ca. tre cykelhandlere det samme spørgsmål. Jeg vil vædde på, at de giver ensartede svar.

    Og ellers som Tass skriver, du får hvad du betaler for (du kan ikke købe en krone for halvtreds ører), og du får væsentligt mere cykel, hvis du bløder 5K end 3-4K.

  4. #214
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    Mit indspark til cykeldebatten må være dette: Medmindre man gider køre rundt med en Kryptonite lås eller lignende, så synes jeg det er spild at bruge mere end 3-4 tusind på en cykel, hvis man bor i København eller omegn. En cykel til 5k og op efter skriger på at blive stjålet og bliver det mange gange også, medmindre man er rigtig forsigtig.

    Jeg har denne her: http://www.cykelshoppen.dk/herrecykl...gear-2012.html og den funker rigtig fint for mig med indvendige gear og okay let stel. Den lader dog til at være lidt udsat når det kommer til punkteringer - men det kan nok løses med nogle bedre slanger/dæk.

  5. #215
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    Skal have ny cykel - nogen der har erfaring med det nye mærke Raam de har hos f.eks. Jupiter Cykler?. Har kig på den her: http://jupitercykler.dk/index.php?pa...mart&Itemid=66

  6. #216
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    87

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    Tak for alle indput.

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    (du kan ikke købe en krone for halvtreds ører)
    Nej, men til gengæld kan man sikkert nemt komme til at købe halvtreds øre for en krone.

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #217
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    Nå nok om low-tech cykler uden elektroniske gearskiftere og ABS bremser :-)

    Jeg har lige købt denne her


    brugt vel at mærke- de holdt op med at producere dem i 2011.
    Det er en Studio Controller. Den kan tage imod flere audioinputs og kan sende til flere højttaleroutputs i en virkelig god kvalitet. Udover det er der indbygget mikrofon til talkback og en række andre funktioner.
    Til nørderne læs mere her http://www.danfield-audio.com/main_p...legacy_m2.html
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #218
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    Citat Oprindeligt indsendt af TASS Se meddelelser
    Generalt må man sige at, når man køber cykel, så passer pris og kvalitet så nogenlunde. Det gælder alle standad mærker.
    Jeg har af en cykelhandler så fået at vide, at 'danske' cykler fx Kildemose ikke ruster lige så hurtigt som andre, da vi bruger meget mere salt end i andre lande, og det er de pruceret efter. Samt at der faktisk ofte er lidt mere salt i luften da vi er omgivet af havvand. Om dette passer ved jeg ikke.
    ¨
    Jeg kan nok bidrage med lidt viden..

    1.Kildemoes har flyttet en stor del af deres produktion til fjernøsten, kun få at deres klassiske cykler produceres i Sverige.
    2.Ebsen er et billig mærke og normalt vil jeg mene at Kildemoes og MBK er bedre cykler men lige deres fixie er ikke at imponerende kvalitet, for nu sige det diplomatisk og der er ikke den store forskel der.
    3.Det er en ganske fin ide at spørge et par forskellige cykelbutikker, men forvent at fixie generelt ikke er en fantastisk kvalitet, der skal man betale omkring 5000.- for at få noget "godt"
    4.salt i luften gælder "kun" havnebyer, men der smides groteske mængder salt om vinteren i Danmark, og folk er ikke voldsomt dygtige til at vaske det af, derfor angribes cyklerne herhjemme så hårdt.

    Håber det hjalp lidt :o)
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  11. #219
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    Der vil glæde dig at jeg er rigtig godt tilfreds med min nyindkøbte Batavus Cambridge - den modne mands Velocipede.

    Mvh,
    Bopa

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #220
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    Da jeg ikke vil udsætte mine mere eller mindre dyrt indkøbte doowop- og rock 'n' roll-78'ere for mit nuværende grej, har jeg indkøbt denne plattenspieler auf Deutschland: En Dual CS-455-1



    Det er ikke den bedste løsning på markedet (da den er fuldautomatisk), men den er god nok til mig. Til den har jeg så indkøbt en Ortofon OM-78 pick-up, der rigtig kan kæle for pladerne, mens de afspilles:



    Så er jeg også den lykkelige ejer af fire pladespillere, så nu tror jeg, at mit behov så småt er ved at være dækket... bortset fra den jukebox, jeg går og drømmer om at få plads og råd til engang.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #221
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    72

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    Har netop erhvervet mig denne juvel:
    http://www.levinsonjewelers.com/medi...67_4c.jpg.jpg_
    -Kedde

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #222
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    Har lige bestilt de her efter flere timers søgen efter en europæisk webshop, der havde dem til en rimelig pris (højeste pris jeg så var kr. 1200):



    De blev fundet på urban-outfitters til 95 pund.

  18. #223
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    SA_mantra_50.jpg

    Blev træt af mine satellithøjttalere, så besluttede mig for at købe de nye Mantra 50'ere fra System Audio.
    Spiller glimrende! :)

  19. #224
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    Stihl FS38

    Benzin drevet kanttrimmer, min gamle batteridrevne Bosch kunne ikke mere, så der skulle noget nyt til, og jeg var træt af at skulle bruge 2 batterier på at klippe kanter, og da jeg så fik et godt tilbud på en maskine fra Stihl var valget let :-)

    Naboerne bliver nok ikke så glade, da der er god lyd i den :-)

    Sidst redigeret af cossie : 14.06.13 kl. 11:43

    /Jesper
    cossie's Avatar

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #225
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    Ny printer. Inklusive 6 farvepatroner. Til en samlet pris af kr. 995,00. Farvepatronerne alene koster kr. 700,- - så uanset at man kan få patronerne billigere andetsteds, så er det jo i virkeligheden nærmest billigere at købe ny printer end at fylde op med patroner. Der var mange printere, der var billigere. Nå, men her er den:

    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 22.03.23, 13:27
  2. Hvilken spilletrøje har du senest købt?
    By Don J. in forum De lange linier
    Svar: 152
    Sidste Meddelelse: 19.06.10, 10:22
  3. Solbriller: Hvilket par har du senest købt?
    By GatoConBotas in forum Diverse
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 04.06.09, 09:58
  4. Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 29.03.04, 19:48
  5. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 29.03.04, 07:46

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •