Side 16 af 30 FørsteFørste ... 61314151617181926 ... SidsteSidste
Viser resultater 226 til 240 af 450

Emner: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt?

  1. #226
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    2,174

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Maarum Se meddelelser
    uanset at man kan få patronerne billigere andetsteds, så er det jo i virkeligheden nærmest billigere at købe ny printer end at fylde op med patroner

    ... hvilket producenterne er klar over, og ikke er interesserede i. Derfor er patronerne i en ny printer ikke fyldt mere end 20-30% op, og det kan derfor i langt i de fleste tilfaelde ikke svare sig bare at investere i en ny printer i stedet for farvepatroner.
    Mvh.,

    NewerNN.
    ----
    "FCK er vor tids svar på Yoyo'en, Buffalo-sko, Pokemon-kort eller Burberry halstørklæder."

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #227
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    343

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    Jeg har udskiftet min (meget gamle) NAS med denne fine lille sag; en Synology DS713+:

    er_photo_181015_52.jpg

    Vigtigste fordel: den kan, i modsætning til min tidligere, køre Crashplan backup. Således bliver alt der smides på den, automatisk backet up til den allestedsnærværende Cloud. Dermed skulle de, efterhånden mange tusinde billeder, fruen har samlet sammen af ungerne, være sikret for eftertiden. Og skilsmisse-risikoen dermed reduceret betragteligt for undertegnede.

    At den så også har en fin lille photo album funktion, så selvsamme billeder let kan stilles til rådighed for svigermor, må betragtes som en bonus.

    Medie server delen har jeg ikke fået rodet så meget med endnu - den streamer dog umiddelbart fint mp4 filer til både iPad og Samsung Smart-tv, selvom den er ganske længe om at starte afspilningen. Andre formater kniber det mere med - den har ikke kræfter nok til at transkode video mens det afspilles, så hvis den også skal erstatte mediecenteret skal alt formentlig konverteres til mp4... og det er ikke lige et projekt jeg har specielt meget lyst til at gå i gang med.


    BØF me udvidelse til Chrome

    ♪ A Wizards Staff Has A Knob On The End ♪
    cphwizard's Avatar

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #228
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    En TomTom Go 500 GPS

    Lige lanceret med TomToms nye revamped GPS-OS. Suverænt den bedste GPS jeg har haft fingrene i, endelig en GPS hvor skærmen fungerer som man forventer, nemlig som på en smartphone. TomToms "HD Traffic" system er genialt, opret Bluetooth til telefonen, så går GPS'en på nettet og man får knivskarpe trafik informationer og bliver ledt den hutigste vej gennem morgenhelvedet. Søgning er også en del nemmere end hvad jeg tidligere har prøvet. Hvor man tidligere skulle igennem land -> by -> gade etc. taster man nu bare løs og destinationerne popper op.

    Link til et dansk review her




    Måtte slippe 1800kr. hos Elgiganten.
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  6. #229
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?




    Samsung S4.

    Min gamle telefon var en Samsung Galaxy Nexus og det var den bedste telefon jeg nogensinde har haft, men den kommer slet ikke i nærheden af denne her.

    Batteritiden er fantastisk, kameraet er fantastisk, alt er fantastisk. Hurra for S4.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #230
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    Efter at have måttet nøjes med en iPhone i et godt stykke tid, har jeg endelig fået en Lumia 925.

    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #231
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    Kom til at købe denne til knægten, nutidens babysitter :)


  11. #232
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Kom til at købe denne til knægten, nutidens babysitter :)

    Var det denne du ville linke til?: http://www.hdwallpapersplus.com/wp-c..._tab_2_70_.jpg
    Edit: Den side er vist ikke alt for glad for, at man linker til den.
    Sidst redigeret af Kenney : 17.08.13 kl. 20:23

  12. #233
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    hehe skulle være et billede af en Samsung Galaxy Tab 2 - ´7

  13. #234
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    Jeg vil gerne gå Samsung all-the-way i stuen, så det var vel på tide at starte et sted.
    Det blev til en 2.1 receiver med det meget mundrette navn, Samsung HT-FS9200.




    Jeg slipper jo for momsen (which is always nice jo!), så jeg gav 3840.- for det hos Licotronic.
    Skulle man ha' lyst, så kan man læse mere om den på Samsungs hjemmeside.
    Eftersom jeg har tænkt mig at købe en anden skærm end den aldrende plasma jeg har nu, så ville jeg gerne have bedre højtalere end de indbyggede (jeg har hørt dem på de nye, nydelige og ganske tynde fladskærme og jeg er sgu ikke så imponeret). Så det stod mellem et valg af enten 5.1, 2.1, soundbar osv. osv., og blev så ovenstående.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #235
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Efter at have måttet nøjes med en iPhone i et godt stykke tid, har jeg endelig fået en Lumia 925.

    Nu har du haft den i noget tid og da du endda havde iPhone før, ville jeg meget gerne høre din vurdering af Lumiaen og eventuelt en vurdering af de to telefoner op imod hinanden?

    Hvilken iPhone model var der i øvrigt tale om? Det er jo nok lidt vigtigt at få på plads først.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  16. #236
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    Har lige anskaffet mig: http://www.samsung.com/global/ativ/ativbook9plus.html
    Skiftede fra MBA og er yderst tilfreds.

  17. #237
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Nu har du haft den i noget tid og da du endda havde iPhone før, ville jeg meget gerne høre din vurdering af Lumiaen og eventuelt en vurdering af de to telefoner op imod hinanden?

    Hvilken iPhone model var der i øvrigt tale om? Det er jo nok lidt vigtigt at få på plads først.
    Jeg skiftede fra en iPhone 4...

    Personligt er jeg stor tilhænger af Windows Phone platformen, det er svært at pege på et par ting der gør det, det er mere helhedsoplevelsen. Kontakter, apps, kalendre er mere integrerede i systemet, og jeg oplever ikke den konstante åben/luk-en-app som jeg gør på iPhone. Det er jo en smagssag, jeg tror mange vil være glade for en WP, men folk er jo vanedyr så det er nemmere at blive på det kendte. Udover WP, så er selve Nokiatelefonen også et lækkert stykke hardware der minimum er på højde med iPhones ditto. Det helt store minus for nogen er at der ikke findes nær så mange (goe) apps, men der er nu ikke det store jeg personligt savner. Men når vennerne finder nye spil, så må jeg som regel stå over :)

    Prøv det!
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  18. #238
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    568

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Jeg skiftede fra en iPhone 4...

    Personligt er jeg stor tilhænger af Windows Phone platformen, det er svært at pege på et par ting der gør det, det er mere helhedsoplevelsen. Kontakter, apps, kalendre er mere integrerede i systemet, og jeg oplever ikke den konstante åben/luk-en-app som jeg gør på iPhone. Det er jo en smagssag, jeg tror mange vil være glade for en WP, men folk er jo vanedyr så det er nemmere at blive på det kendte. Udover WP, så er selve Nokiatelefonen også et lækkert stykke hardware der minimum er på højde med iPhones ditto. Det helt store minus for nogen er at der ikke findes nær så mange (goe) apps, men der er nu ikke det store jeg personligt savner. Men når vennerne finder nye spil, så må jeg som regel stå over :)

    Prøv det!
    Jeg har også lige købt en 925 og det er suverænt den fedeste fon jeg har ejet.
    Det jeg bedst kan lide er flowet i brugerfladen, der er langt mere elegant end iphone, det fuldfede kamera (med indstillingsmuligheder som et rigtigt kamera), samt det superlækre design, som bare føles kool (man skal liige bruge et par dages tilvænning til størrelsen, men np)
    Prisen er jo latterlig i forhold til en iphone. jeg gav 2500 (tror jeg) hos Telia.

    Køb Køb
    Imod moderne stemningsdiktatur

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #239
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,754

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt ?

    Jeg har udskiftet en Macbook Air 13" med en 14" Lenovo X1 Carbon med touch-skærm. Hvor er den bare på alle måder overlegen, og hvor er Windows 8.1 dog lækkert med touch-skærm!


  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    MZ

  22. #240
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt?

    Samsung-ificeringen af hjemmet fortsætter, så jeg har just købt et tv.
    Samsung UE46F8005.

    ue46f8005.jpg
    Jeg har ikke lige i sinde at sætte den op på væggen, så jeg er morderlig glad for at foden i år er blevet lavet om. De dér eh, meder den havde i forrige udgave faldt mildt sagt ikke i min smag. Jeg har købt den hos Proshop. (De havde den billigst til Grønland med fragt og alt det; 8811,60.-, så det blev dér jeg købte den).
    Og så ser jeg frem til det næsten rammeløse look; mit efterhånden bedagede Panasonic G20-tv har en ca. 5cm bred ramme rundt om hele skærmen. Ovenstående ser jo næsten helt svævende ud i forhold til det gamle. Lækkert.
    Sidst redigeret af Caligula76 : 10.10.13 kl. 05:18

  23. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 22.03.23, 13:27
  2. Hvilken spilletrøje har du senest købt?
    By Don J. in forum De lange linier
    Svar: 152
    Sidste Meddelelse: 19.06.10, 10:22
  3. Solbriller: Hvilket par har du senest købt?
    By GatoConBotas in forum Diverse
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 04.06.09, 09:58
  4. Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 29.03.04, 19:48
  5. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 29.03.04, 07:46

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •