Side 24 af 30 FørsteFørste ... 1421222324252627 ... SidsteSidste
Viser resultater 346 til 360 af 450

Emner: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt?

  1. #346
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    494

    Re: Diverse hjemme automation-dimser

    Citat Oprindeligt indsendt af angatyr Se meddelelser
    Ja, OnePlus telefonerne er rigtigt gode, især når man kigger på prisen. Jeg synes dog min OnePlus 3 er lidt for stor (men det er nok det samme for de fleste telefoner med tilsvarende specifikationer)
    En (imho) god telefon, der ikke er for stor, kunne være Sony Z5 compact. Hurtig, pæn og rimelig kraftig :) Burde heller ikke være så dyr mere og kan opgraderes til nyeste version af Android.

    Mvh Bjørn

  2. #347
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Diverse hjemme automation-dimser

    Citat Oprindeligt indsendt af bagger Se meddelelser
    En (imho) god telefon, der ikke er for stor, kunne være Sony Z5 compact. Hurtig, pæn og rimelig kraftig :) Burde heller ikke være så dyr mere og kan opgraderes til nyeste version af Android.

    Mvh Bjørn
    Det var ikke en telefon jeg gad smide mine penge efter. Jeg har haft den som arbejdstelefon i over et halvt år. SD810 processoren bliver lynhurtigt varm (som i et par minutters brug af snapchat), skærmen imponerer på ingen måde, fingeraftrykslåsen fungerer ca. 50% af tiden, Sony Software er ikke noget at råbe hurra for og så føles selve telefonen bare ikke lige så luksuriøs som andre telefoner med bedre byggekvalitet. Jeg oplevede desuden af telefonen rebootede minimum en gang om ugen, af sig selv.

  3. #348
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Diverse hjemme automation-dimser

    Ville gå efter en Google pixel telefon eller Nexus 6p medmindre den er for stor
    https://madeby.google.com/phone/

  4. #349
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    494

    Re: Diverse hjemme automation-dimser

    Citat Oprindeligt indsendt af SALT Se meddelelser
    Det var ikke en telefon jeg gad smide mine penge efter. Jeg har haft den som arbejdstelefon i over et halvt år. SD810 processoren bliver lynhurtigt varm (som i et par minutters brug af snapchat), skærmen imponerer på ingen måde, fingeraftrykslåsen fungerer ca. 50% af tiden, Sony Software er ikke noget at råbe hurra for og så føles selve telefonen bare ikke lige så luksuriøs som andre telefoner med bedre byggekvalitet. Jeg oplevede desuden af telefonen rebootede minimum en gang om ugen, af sig selv.
    Ja til fingertryksaflæseren. Resten har jeg ikke oplevet. De eneste gange telefonen er blevet varm, er ved heftig brug af maps og hotspot. Min telefon kan holde strøm i 2 dage, men så har jeg også slået placering og automatisk søgning efter wifi fra. (Okay Sony software er måske heller ikke topspitz, men jeg bruger ikke noget af det ;) ).
    Jeg kan godt lide, at den er støv- og vandtæt, og det betyder meget i min brug af en telefon (løb og arbejde).

    Mvh Bjørn

  5. #350
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Diverse hjemme automation-dimser

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Ville gå efter en Google pixel telefon eller Nexus 6p medmindre den er for stor
    https://madeby.google.com/phone/
    6p havde jeg været varsom med. Den har en meget tvivlsom build quality.

  6. #351
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Diverse hjemme automation-dimser

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Tak SALT!

    Den vil jeg lige kigge på.
    Jeg var tæt på at købe en HTC 10 og det var også pga DAC'en. Nu hvor jeg har en S7 Edge er lyden det eneste jeg virkelig savner, og det får mig af og til til at fortryde at jeg valgte den. Jeg valgte at gå efter det mere "sikre" valg. Tjek eventuelt androidauthority, detroitborg og mkbhd på YouTube før du tager dit valg. De har alle gode og detaljerede anmeldelser af de bedste telefoner.

  7. #352
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Diverse hjemme automation-dimser

    Efter langtids kamp døde min Samsung Galaxy S5, og så måtte jeg simpelthen prøve noget andet en Samsung. De har leveret en helt igennem super oplevelse igennem SGS 5, men da jeg så på 6'eren og 7'eren blev jeg simpelthen paf af kedelighed, og oveni det kom slaget på 4500 for 7 edge.

    Så der skulle ske noget nyt, og det gjorde der!


    https://oneplus.net/dk/3t

    Jeg har knapt fået telefonen så der går lige et par dage hvis nogen ønsker feedback! Men umiddelbart virker den hurtigt, android.... og smuk!

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #353
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Diverse hjemme automation-dimser

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser

    Jeg har knapt fået telefonen så der går lige et par dage hvis nogen ønsker feedback! Men umiddelbart virker den hurtigt, android.... og smuk!
    Kom endelig med et lille review når du er klar. Det var også en tlf jeg kiggede meget på i sommers :-)

  10. #354
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Gadgets/Gear/Elektronik: Hvad har du senest købt?

    Vidst er telefonen lige kommet i hus, men der trængte stadig til en opgradering i lyd departementet, og det endte med at falde på Marshall Stanmore.


    https://www.marshallheadphones.com/m...lack-bluetooth

    Som ventet blev den ikke en favorit til Mozart og Beethoven, men til gengæld er den fuldkommen istand til at gøre mig klar til Copenhell!

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #355
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Diverse hjemme automation-dimser

    Citat Oprindeligt indsendt af Ventspilsner Se meddelelser
    6p havde jeg været varsom med. Den har en meget tvivlsom build quality.
    Jeg har selv en Nexus 6P og har haft den i ca 1 år og kan ikke sætte en finger på noget. Den er stadig lyn hurtig. God lyd fra stereo højttaler flot skærm og har desværre tabt min telefon er par gange uden skærmen har taget skade. Bagsiden har fået lidt skade men.... Og så det rent Android ingen bloatware eller mærkelige skins og hvis men vil have det kan du bare bare finde den launcher der passer til dig :D men super glad for min telefon den kan det den skal og lidt til....

  13. #356
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    10

    Re: Diverse hjemme automation-dimser

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Efter langtids kamp døde min Samsung Galaxy S5, og så måtte jeg simpelthen prøve noget andet en Samsung. De har leveret en helt igennem super oplevelse igennem SGS 5, men da jeg så på 6'eren og 7'eren blev jeg simpelthen paf af kedelighed, og oveni det kom slaget på 4500 for 7 edge.

    Så der skulle ske noget nyt, og det gjorde der!


    https://oneplus.net/dk/3t

    Jeg har knapt fået telefonen så der går lige et par dage hvis nogen ønsker feedback! Men umiddelbart virker den hurtigt, android.... og smuk!
    Den er fin - har haft den siden november i 128GB udgaven. 7.1.1 kom også i går.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #357
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Diverse hjemme automation-dimser

    Fidget Cube
    Nøøøøj, hvor er den herlig :-)
    Fidget.jpg
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #358
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Diverse hjemme automation-dimser

    Yo Mac!

  18. #359
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Diverse hjemme automation-dimser

    Citat Oprindeligt indsendt af Ventspilsner Se meddelelser
    Kom endelig med et lille review når du er klar. Det var også en tlf jeg kiggede meget på i sommers :-)
    Der er kun 1 problem, og det er at panserglas sidder dårligt. Den er lavet med en afrundet kant, og derfor sidder panserglassets kant lidt inde på skærmen, det er mildt sagt røv irriterende, og jeg har ikke fundet en løsning andet end at droppe panserglas.

    Ellers er det en super telefon, og jeg har ikke haft nogen problemer. Den er hurtig, flot og tilpas stor (for min hånd, min kæreste skal helst bruge to).
    Og en sidste afrunding så er OnePlus oxygen android brugerflade super nem, og meget mindre buggy end min Samsung s5s TouchWiz.

    Jeg har en rabatkode til den hvis nogen lyster. >pm.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #360
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Diverse hjemme automation-dimser

    Er der nogen, der har erfaring med den nye HTC U11.

    Overvejer meget at købe en (læs: det sker efter ferien), så eventuelle advalsler tages imod med kyshånd.

    Er der forøvrigt nogen der ved, om dual sim modellen fungerer helt normalt, såfremt man kun har et simkort? Det går jeg ud fra, at den gør.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 22.03.23, 13:27
  2. Hvilken spilletrøje har du senest købt?
    By Don J. in forum De lange linier
    Svar: 152
    Sidste Meddelelse: 19.06.10, 10:22
  3. Solbriller: Hvilket par har du senest købt?
    By GatoConBotas in forum Diverse
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 04.06.09, 09:58
  4. Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 29.03.04, 19:48
  5. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 29.03.04, 07:46

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •