Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 44 af 44

Emner: Johnny Thomsen til FCK

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Johnny Thomsen til FCK

    ›Jeg bliver simpelthen nødt til at give JT kredit, for hans
    ›indsats mod Silkeborg. Specielt hans 2. halvleg er rigtig god.

    Til gengæld var hans 1. halvleg så absurd ringe, at jeg ikke umiddelbart kan huske en værre præstation i nyere tid i Parken. Den eneste grund jeg kan se til, at han ikke blev flået ud i pausen, må være at trænerteamet ikke ser noget lys i Gamboa på nuværende tidspunkt.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Johnny Thomsen til FCK

    ›Meget pudsig sandhed der åbenbart er opstået i spillertruppen
    ›ifm. (bort)forklaringerne af Plzen-fadæsen. Hvem af Damen,
    ›Santin, Bolaños, Zanka og Wiland er det mon der ikke tæller som
    ›CL-erfaren? Ja, selv Sølvi kunne godt inkluderes.

    Og for den sags skyld kan Delaney også føjes til med et par indskiftninger i Chl-kampene sidste sæson

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    121

    Re: Johnny Thomsen til FCK

    Udover en enkelt større fejl defensivt, synes jeg faktisk slet ikke han var så ringe, men han blev til gengæld svigtet fælt af både Sölvi, Grindheim og især Bolanos en del gange, så han var alene med to mand, der uden de store problemer kunne udspille ham og heldigvis få lagt nogle helt utroligt ringe indlæg..

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Johnny Thomsen til FCK

    Ej nu må jeg blande mig mht Johnny Thomsen:

    -han er bange for at få bolden, er skræmt og bange for at lave fejl

    -Bolaños spiller ham ikke mere efter at have set resultatet de første kampe

    -defensivt er der mange fejl( kan også være andres skyld

    -han spiller bolden tilbage i mange situationer fordi han teknisk ikke er dygtig nok....

    For mig at se burde JT være superligaens bedste reserve højre back, bagved en dygtig udenlandsk kapacitet...

    Alt dette er ikke en kritik af Johnny da han blot gær hvad han kan. Men mere af FCK . Kan godt forstå at vi ikke kan få en ny Zdenek men mener vi burde kunne få en bedre erstatning som 1.valg...

    Og lad os så snart se hvad Christian Gamboa er for en spiller...

    Forza FCK

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Johnny Thomsen til FCK

    ›Udover en enkelt større fejl defensivt, synes jeg faktisk slet
    ›ikke han var så ringe, men han blev til gengæld svigtet fælt af
    ›både Sölvi, Grindheim og især Bolanos en del gange, så han var
    ›alene med to mand, der uden de store problemer kunne udspille ham
    ›og heldigvis få lagt nogle helt utroligt ringe indlæg..

    Sådan kan man selvfølgelig godt vælge at borforklare hans fejl - jeg mener nu de fleste af hans fejl fortrinsvis opstod pga egen uformåenhed, manglende placeringsevne og dårlig teknik og ikke pga manglende støtte fra midtbane og midterforsvar. Udover de defensive fejl så var hans afspil fremad, på tværs og bagud, samt hans boldbehandling vanvittig rystende ringe.

    Enig i, at han spillede sig op i 2. halvleg (kunne han andet???), men ikke til mere end et niveau, jeg vil betegne som hæderligt

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Re: Johnny Thomsen til FCK

    Ifølge Jesper Grønkjær er et af problemerne med Johnny T, at han ikke får boldet....

    Fra onside.dk: http://onside.dk/nyheder/europa-leag...johnny-thomsen

    FCK tabte i går 1-2 hjemme mod Hannover 96. Onsides ekspert Jesper Grønkjær lagde mærke til en afgørende detalje ved FCK's spil i højre side.

    - Der er noget, der går galt, for Johnny Thomsen tager løbene, men han får ikke boldene som fortjent. Når Lars Jacobsen spiller, så får han bolden, siger Grønkjær til Onside.

    - Det har ikke noget med Johnny Thomsen at gøre, men Bolanos har ikke samme sammenspil med ham som med Lars Jacobsen, og som han har haft det med ham fra første dag, siger Grønkjær

    Jeg må indrømme, at jeg er helt enig. Jeg har godt nok stået mange gange og tænkt, at det var mærkeligt, at JT ikke fik bolden i fri position på højre....

  9. De følgende 9 brugere er enige:

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Johnny Thomsen til FCK

    Tja, han bør selvfølgelig blive spillet, når han er i en god position, men hans indlæg savner godt nok kvalitet.

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    108

    Re: Johnny Thomsen til FCK

    Jeg tror vi er mange der har bidt mærke i netop det her.

    Det er selvfølgelig et problem at Johnny ikke får bolden hvis der kunne opstå en mulighed ud af det. Men det gør der bare som regel ikke. Ni ud af ti gange løber han et par meter med bolden, for derefter at spille den skråt bagud til den centrale midt el. lign.. Det er der som udgangspunkt ikke noget galt i, da vi får flyttet spillet lidt frem. Men jeg synes der er noget galt i det når det med få undtagelser er det eneste han foretager sig offensivt, og jeg må indrømme at jeg ikke kan bebrejde Bolaños i stedet at varme bolden og "prøve noget svært", da der her i det mindste er mulighed for at der kan ske noget uventet og vi kan komme frem til en chance.

    Jeg forsvarede købet da vi hentede Johnnyboy, da jeg godt kunne lide hans indstilling og pga. den meget lovende defensive indsats i kampen mod os, men er blevet skuffet og mener ikke han er god nok til vores hold, hverken offensivt eller defensivt. Han bør ryge retur til Sønderjylland til Januar.

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Johnny Thomsen til FCK

    ›Jeg tror vi er mange der har bidt mærke i netop det her.

    ›Det er selvfølgelig et problem at Johnny ikke får bolden hvis der
    ›kunne opstå en mulighed ud af det. Men det gør der bare som regel
    ›ikke. Ni ud af ti gange løber han et par meter med bolden, for
    ›derefter at spille den skråt bagud til den centrale midt el.
    ›lign.. Det er der som udgangspunkt ikke noget galt i, da vi får
    ›flyttet spillet lidt frem. Men jeg synes der er noget galt i det
    ›når det med få undtagelser er det eneste han foretager sig
    ›offensivt, og jeg må indrømme at jeg ikke kan bebrejde Bolaños i
    ›stedet at varme bolden og "prøve noget svært", da der
    ›her i det mindste er mulighed for at der kan ske noget uventet og
    ›vi kan komme frem til en chance.

    Selvfølgelig kan man da bebrejde Bolaños. Det er simpelthen for dårligt, at han ikke spiller Johnny Thomsen i oplagte positioner. Vel er manden ikke ret god, men det er godt nok også svært at gøre det godt, hvis man ikke får bolden, og Bolaños smadrer spillet endnu mere ved at varme bolden, fordi vores angreb går totalt i stå. Forleden mod Hannover havde han f.eks. to Hannover-spillere omkring sig og en fri Johnny Thomsen - der kunne have slået bolden indover første gang - ved siden af sig nede ved hjørneflaget på tyskernes banehalvdel. Men i stedet for at lægge den af, så forsøger Bolaños at afdrible begge modstandere og mister bolden.

    Det er ganske enkelt ikke godt nok, og havde jeg været træner, så havde jeg forklaret Bolaños, at han burde overveje at spille Johnny, når han er fri, hvis han ikke vil se kampene fra bænken i stedet.
    Mvh.
    Dane

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    108

    Re: Johnny Thomsen til FCK

    ›Selvfølgelig kan man da bebrejde Bolaños. Det er simpelthen for
    ›dårligt, at han ikke spiller Johnny Thomsen i oplagte positioner.
    ›Vel er manden ikke ret god, men det er godt nok også svært at
    ›gøre det godt, hvis man ikke får bolden, og Bolaños smadrer
    ›spillet endnu mere ved at varme bolden, fordi vores angreb går
    ›totalt i stå. Forleden mod Hannover havde han f.eks. to
    ›Hannover-spillere omkring sig og en fri Johnny Thomsen - der
    ›kunne have slået bolden indover første gang - ved siden af sig
    ›nede ved hjørneflaget på tyskernes banehalvdel. Men i stedet for
    ›at lægge den af, så forsøger Bolaños at afdrible begge
    ›modstandere og mister bolden.

    ›Det er ganske enkelt ikke godt nok, og havde jeg været træner, så
    ›havde jeg forklaret Bolaños, at han burde overveje at spille
    ›Johnny, når han er fri, hvis han ikke vil se kampene fra bænken i
    ›stedet.

    Jeg mener jo så at spillet går i stå når den kommer ud til Thomsen. Hvis han endelig formår at komme frem til en mulighed hvorfra han kan slå et indlæg rammer det ikke nogen. Han har i nu 13 kampe scoret 0 mål og lavet 0 assists (tak Nipserstat), det synes jeg ikke er en acceptabel statistik på et hold som vores, hvor så meget af spillet afhænger af backerne.

    Problemet er som jeg ser det ikke at Bolaños har en tendens til at fravælge at spille Thomsen, men at Thomsen overhovedet spiller. Det er efterhånden en kliché, men SÅ dårlig kan Gamboa vel ikke være.

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    113

    Re: Johnny Thomsen til FCK

    Han har i nu
    ›13 kampe scoret 0 mål og lavet 0 assists (tak Nipserstat), det
    ›synes jeg ikke er en acceptabel statistik på et hold som vores,
    ›hvor så meget af spillet afhænger af backerne.

    Undskyld jeg siger det, men det er en meget hård måde at bedømme Johnny på. Indtil nu har Pierre Bengtsson spillet 28kampe og lavet 2 assists (og de 2 assists er vist kun fordi han tager hjørnespark).
    I Lars Jacobsens 2 første sæsoner spillede han 59 kampe, scorede 1mål og lavede 2 assists.
    I Oscar Wendts 1.sæson spillede han 39 kampe og lavede 3 assists.
    Så ud fra din måde at bedømmer Johnny på, kan man jo så også sige at Pierre Bengtsson (indtil nu) og Lars Jacobsen 2 første sæsoner er mindst lige så dårlige, samt at Oscar Wendt er relativt tæt på.
    (Alle data naturligvis fra nipserstat.dk)

    At spillet i sidste sæson var lagt meget an på vores offensive backs er jeg enig i, problemet i år er bare at ingen af vores backs reelt kommer fremad banen på samme måde som vi så det sidste sæson, og det skyldes formentlig mere og andet end den enkelte spillers niveau.

    mvh. Flemming

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Johnny Thomsen til FCK

    ›Jeg mener jo så at spillet går i stå når den kommer ud til
    ›Thomsen. Hvis han endelig formår at komme frem til en mulighed
    ›hvorfra han kan slå et indlæg rammer det ikke nogen. Han har i nu
    ›13 kampe scoret 0 mål og lavet 0 assists (tak Nipserstat), det
    ›synes jeg ikke er en acceptabel statistik på et hold som vores,
    ›hvor så meget af spillet afhænger af backerne.

    ›Problemet er som jeg ser det ikke at Bolaños har en tendens til
    ›at fravælge at spille Thomsen, men at Thomsen overhovedet
    ›spiller. Det er efterhånden en kliché, men SÅ dårlig kan Gamboa
    ›vel ikke være.

    Problemet er i allerhøjeste grad, at Bolaños ikke spiller Thomsen, når han er fri. Johnny er ikke god nok til København, men han er heller ikke boldmongol, og når vi er nødt til at bruge ham (f.eks. i EL), så skal han også have bolden, når han er fri. Alt andet bremser spillet (og det er mere farligt, at Bolaños mister bolden på vej frem, end at Johnny slår et dårligt indlæg) og demotiverer manden totalt. Og så er det bare rent principielt ikke i orden, når spillere nægter at spille hinanden. Det minder jo om fodbold i skolegården, hvor de dårlige spillere ikke får lov at røre bolden, og Bolaños er altså ikke god nok til at drible hele vejen selv.

    Og jo, Gamboa er jo tilsyneladende så dårlig. Ellers ville han jo spille.
    Mvh.
    Dane

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    108

    Re: Johnny Thomsen til FCK

    Undskyld jeg siger det, men det er en meget hård måde at bedømme Johnny på. Indtil nu har Pierre Bengtsson spillet 28kampe og lavet 2 assists (og de 2 assists er vist kun fordi han tager hjørnespark).
    I Lars Jacobsens 2 første sæsoner spillede han 59 kampe, scorede 1mål og lavede 2 assists.
    I Oscar Wendts 1.sæson spillede han 39 kampe og lavede 3 assists.
    Så ud fra din måde at bedømmer Johnny på, kan man jo så også sige at Pierre Bengtsson (indtil nu) og Lars Jacobsen 2 første sæsoner er mindst lige så dårlige, samt at Oscar Wendt er relativt tæt på.
    (Alle data naturligvis fra nipserstat.dk)

    At spillet i sidste sæson var lagt meget an på vores offensive backs er jeg enig i, problemet i år er bare at ingen af vores backs reelt kommer fremad banen på samme måde som vi så det sidste sæson, og det skyldes formentlig mere og andet end den enkelte spillers niveau.

    mvh. Flemming
    Jeg medgiver at det er en anelse hård måde at bedømme ham på, men jeg synes stadigvæk min konklusion er rimelig. Der er selvfølgelig mange andre parametre end simpel statistik, men det giver som regel et nogenlunde retvisende billede. Da Lars J var her i første omgang spillede vi slet ikke på samme med "wingbacks" eller hvad man vil kalde det vi gør, eller gerne vil gøre, nu. Wendt var et årti yngre end Thomsen da han kom, og Bengtsson varmer i øjeblikket bænk.


    ›Problemet er i allerhøjeste grad, at Bolaños ikke spiller
    ›Thomsen, når han er fri. Johnny er ikke god nok til København,
    ›men han er heller ikke boldmongol, og når vi er nødt til at bruge
    ›ham (f.eks. i EL), så skal han også have bolden, når han er fri.
    ›Alt andet bremser spillet (og det er mere farligt, at Bolaños
    ›mister bolden på vej frem, end at Johnny slår et dårligt indlæg)
    ›og demotiverer manden totalt. Og så er det bare rent principielt
    ›ikke i orden, når spillere nægter at spille hinanden. Det minder
    ›jo om fodbold i skolegården, hvor de dårlige spillere ikke får
    ›lov at røre bolden, og Bolaños er altså ikke god nok til at
    ›drible hele vejen selv.

    ›Og jo, Gamboa er jo tilsyneladende så dårlig. Ellers ville han jo spille.
    Thomsen skal have bolden hvis det er på dén måde vi har størst mulighed for at komme frem til en chance. Det mener Bolaños åbenbart ikke det er altid, og enkelte gange ikke engang når det virker åbenlyst (som f.eks. situationen ved hjørneflaget). Jeg er enig i at han skal spille Thomsen når det virker håbløst at gøre andet, men at han i et almindeligt opspil oftere vælger en anden mulighed synes jeg er helt fint.

  20. #44
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,149

    Re: Johnny Thomsen til FCK

    Farvel igen Johnny. Det var et kort bekendtskab...

    Han var desværre ikke god nok til FCK, men han er stadig en god Superliga back. Når Randers også har hentet Chris Sørensen til venstreback så vil jeg mene at de er imponerende stærke på backpladserne...

  21. De følgende 12 brugere er enige:

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 27.07.07, 23:51
  2. Johnny Cash - temaaften
    By 2000F in forum Kultur
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 26.11.05, 20:17
  3. Bør Johnny Rune gå?
    By fc vandmand in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 30.05.05, 13:53
  4. Nephew vs. Johnny Deluxe
    By Ethic in forum Kultur
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 10.03.05, 02:10

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •