Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 25

Emner: Bengtsson

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    376

    Bengtsson

    Efter Dagen arktikel på Eb.dk er det måske tid til han får sin egen tråd?

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1494676.ece


    Han Lyder utrolig spændene, fin alder (22 år) 40+ kampe for AIK og 22 kampe og 1 mål for FCN og 12 U21 kampe for Sverige.

    http://www.bold.dk/nyt/Bengtsson-Smi...-FCK-interesse
    - Det er smigrende at høre, og det er godt at høre sådan noget, for så ved man, at man gør det godt, og så gælder det om at fortsætte med at arbejde hårdt, siger Pierre Bengtsson til Frederiksborg Amts Avis og tilføjer:

    - FC København er en fantastisk god klub. Nordens største. Den er fantastisk god, så ja, det kunne jeg godt forestille mig.
    I mine øjne er han mere end velkommen, og tror på han kan blive stor. Han er en dejlig offensiv Back der så vidt jeg husker også fint kan dække en venstre midt hvis det skulle blive nødvendigt.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    109

    Re: Pierre Bengtsson

    Super, har selv lige læst den histiorie, og hvis det går igemmen er det kanont.
    en super spiller at få til fck.

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Pierre Bengtsson

    Hvor jeg elsker den måde CV styrer shoppen på.

    Altid erstatninger i et halvt til helt år før vi mister første valget på diverse positioner.

    Oviedo var ellers et frisk pust i transfer strategien hvorvidt det er gået helt galt er svært og sige men det virker som om at vi er gået tilbage til den gamle stil med at købe spillere som har bevist sig i den danske/norske/svenske liga inden vi for alvor lægger den store check.

    Bengtsson er SÅ ung man alligevel SÅ erfaren at bør være mindst 3 år i København, jeg kan ikke forestille mig Oviedo vil acceptere og være reserve sålænge selvom han i det første halve år skulle få lov til at blive lejet ud til FCN. På den anden side er det også en stor risiko kun at have 1 venstreback i truppen hvis han skulle blive skadet.. så måske man beholder Oviedo alligevel når Wendt er væk og Bentsson blir første valg.
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    163

    Re: Pierre Bengtsson


    ›Han Lyder utrolig spændene, fin alder (22 år) 40+ kampe for AIK
    ›og 22 kampe og 1 mål for FCN og 12 U21 kampe for Sverige.


    Ja og så har han også lige fået debut på det Svenske landshold, godt nok deres ligalandshold. Han fik dog stor ros for sin indsats !

    Jeg holder også på at hvis der er hold i sagen, at det er en rigtig god og sikker signing. Jeg har en god fidus til Pierre (fedt med en ny Pierre i FC) og jeg mener også at han er typen der hurtigt kan falde til da han kender Superligaen, den danske kultur samt er etableret med bolig osv.

    Jeg mener at en hurtig tilpasning vil være vigtig da vi står foran en sandsynlig omfattende udskiftning i vores trup det næste halve til hele år!
    Det er skønt at være FC'er

  6. #5
    vandr er offline Ståle Raus medlem #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    482

    Re: Pierre Bengtsson

    ›Oviedo var ellers et frisk pust i transfer strategien hvorvidt
    ›det er gået helt galt er svært og sige.........

    Gået galt? Prøv at se hvad der står længere nede i artiklen:

    Ekstra Bladet erfarer, at costaricaneren Bryan Oviedo har indvilget i at lade sig udleje til FC Nordsjælland frem til sommer. Dermed får han værdifulde hår på brystet, inden han efter planen vender snuden tilbage til hovedstaden.

    Til den tid er Oscar Wendt, som har kontraktudløb, over alle bjerge, og dermed kan Oviedo og Bengtsson duellere om, hvem der på lang sigt skal være Wendts afløser.
    Ståle RAUS!!!11! - og det med det vuns!

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Pierre Bengtsson

    >På den anden side er det
    ›også en stor risiko kun at have 1 venstreback i truppen hvis han
    ›skulle blive skadet.. så måske man beholder Oviedo alligevel når
    ›Wendt er væk og Bentsson blir første valg.

    Vores nye hollænder er venstrebenet, og kan vel derfor bruges som reserve? Men han er sikkert ikke den fødte angrebsback.

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    891

    Re: Pierre Bengtsson

    Kunne det tænkes at Oviedo lejes ud til Nordsjælland for at spille sig i form til at blive førstevalg når Wendt rejser? Og man så kører Pierre i stilling som den unge reserve som man har gjort det med Wendt og Oviedo tidligere?

    Ud fra det jeg har set til Oviedo på 2. holdet, synes jeg han, om ikke andet, fortjener at starte på lige fod med Pierre til sommer. Naturligvis bør den stærkeste så imidlertid spille.

    Alt dette sagt under en forudsætning om at der er hold i rygtet.

    Med venlig hilsen
    Ronni

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Pierre Bengtsson

    ›Kunne det tænkes at Oviedo lejes ud til Nordsjælland for at
    ›spille sig i form til at blive førstevalg når Wendt rejser? Og
    ›man så kører Pierre i stilling som den unge reserve som man har
    ›gjort det med Wendt og Oviedo tidligere?

    Ville det i så fald ikke være noget mere oplagt at beholde Oviedo og lade ham spille hyppigt fra start i foråret, så snart opgørene mod Chelsea er overstået?

    Givet at Bengtsson er to år ældre og langt mere rutineret end Oviedo ville det også være lidt sært at tildele ham rollen den unge reserve for Bryan :-)

    Hvis først Bryan Oviedo ender i Nordsjælland på en lejeaftale, så tror jeg han skal overraske med et solidt gennembrud dér, hvis vi skal se ham i den hvide trøje igen.

    Jeg tror vi må indse at der ikke er de helt vilde forventninger til Bryan Oviedo lige nu. Bemærk også at han kun fik spilletid i én Superligakamp i efteråret - indskiftet lige før tid. Hvis man for alvor troede der var krummer i ham, havde han trods alt nok fået lidt mere tid på banen i de mange kampe vi spillede. Men det vil da være fint hvis FCN er friske på at bruge ham et halvt års tid, så man kan se om det sætter fart på hans udvikling.

    /Simon

  11. De følgende 11 brugere er enige:

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Pierre Bengtsson

    Om han er den rigtige back er jeg usikker på, men satme vigtigt at CV henter en VB nu så vi er klar fra start til næste sommer !!

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Pierre Bengtsson

    og så blev det officielt. Super arbejde af CV.

    http://www.fcn.dk/nyheder/27-01-2011...solgt-til-fck/

    Edit :

    Og nu også på fck.dk, 4 år får han.

    http://fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=11047
    Sidst redigeret af cleansation : 27.01.11 kl. 19:16

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Pierre Bengtsson

    Og så ramte nyheden også fck.dk

    Fire år får Bengtsson, som kommer til at spille med nummer tre.

    Velkommen til ham da. Vi er godt nok aktive i dette vindue.

    Det fremgår ikke for indeværende, om vi vitterligt sender Oviedo den anden vej, men denne er i hvert fald ikke udtaget til aftenens kamp imod Vålerenga, så det er nok kun et spørgsmål om tid.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Pierre Bengtsson

    Velkommen til Pierre(!) og mange tak til vores venner og feedere fra Farum - vi ses forhåbentlig til forhandlinger om en hvis Bjelland til sommer.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Re: Pierre Bengtsson

    Er meget, meget, meget glad for denne signing. Synes Bengtsson på rigtig mange områder virker til at have potentialet til at blive en fremragende offensiv back.

    Klasse signing.
    #1

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    109

    Re: Pierre Bengtsson

    super godt, velkommen til.
    det skal nok blive rigtig godt.

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    211

    Re: Pierre Bengtsson

    er ikke duperet over bengtson, men så syntes jeg wendt skal sælges nu. Men det bliver han vel også, siden vi beholder Oviedo.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK interesseret i Rasmus Bengtsson iflg. svenske medier
    By Elisabeth in forum Transferforum
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 08.08.09, 17:38

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •